eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 6 w Oleśnicy



Ogłoszenie z dnia 2020-12-08



Ogłoszenie nr 763320-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.

Przedszkole Nr 6:

Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 6 w Oleśnicy

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Nr 6, krajowy numer identyfikacyjny 93030560400000, ul. Kazimierza Wielkiego 7, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 713 143 272
faks: 713 143 272
e-mail: przedszkole6olesnica@op.pl
www: https://p6.zosolesnica.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://p6_olesnica.bip.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://p6_olesnica.bip.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Wymagane jest składanie ofert w formie pisemnej pod rygorem nieważności

Adres: Przedszkole nr 6 w Oleśnicy, 56-400 Oleśnica, ul. Kazimierza Wielkiego 7

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 6 w Oleśnicy

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 6 w Oleśnicy w podziale na części:
1) Część 1 – pieczywo
2) Część 2 – warzywa i owoce świeże, kiszonki
3) Część 3 – Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4) Część 4 – Produkty mleczarskie
5) Część 5 – Ryby przetworzone i konserwowane
6) Część 6 – Przetworzone warzywa i owoce - mrożonki
7) Część 7 – jajka
8) Część 8 – makarony 100% pszenicy durum, ryż paraboliczny
9) Część 9 – przyprawy
10) Część 10 – płatki i art. wielozbożowe
11) Część 11 – pozostałe różne art. spożywcze
12) Część 12 – soki naturalne, tłoczone na zimno

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy oraz załącznik nr 1 do niego (zestawienie asortymentu).

Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): przedmiot główny: kod CPV: 15000000-8


II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający
będzie żądał następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
pzp; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. a) powyżej, składa: b) dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że: – nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja, itp.), podmiotów trzecich
udostępniających zasoby, dokumenty i oświadczenia określone w pkt. a (b) zobowiązany jest złożyć
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotów trzecich
udostępniających zasoby

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy. 2. Wypełniony formularz wg załącznika nr 1 do umowy, zawierający
ceny jednostkowe oraz ceny sumaryczne. 3. Zobowiązanie lub inne dokumenty w formie pisemnej,
potwierdzające oddanie zasobów podmiotów trzecich do dyspozycji wykonawcy, sformułowane w
sposób pozwalający Zamawiającemu określić czy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w
stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek
łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów – gdy
Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy wykazywaniu spełniania warunków
udziału w postępowaniu. W szczególności dokumenty te powinny określać: 1) zakres dostępnych
wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez
wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu
przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności
dotyczą. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do
załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego 5. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje
pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez
osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wskazano we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 16.12.2020, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: pieczywo

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

bułka zwykła 90g szt. 400,
bułka baton 350g szt. 100,
bułka maślana /rogal maślany 50g szt. 600,
bułka słodka 80g (z jagodami, serem, jabłkiem) szt. 350,
bułka tarta 0,5kg szt. 80,
chałka 400g szt. 150,
chleb zwykły 600g szt. 700,
chleb rozmaitości, wieloziarnisty, orkiszowy , gryczany350 g szt. 2000,
chleb graham 300g szt. 300,
chleb żytni razowy ze słonecznikiem 550g szt. 250,
grzanki 150g szt. 300,
pączek 60g z budyniem lub marmoladą szt. 180,
drożdże 100g szt. 120


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas realizacji reklamacji, o którym mowa w par. 5 ust. 1 umowy:10,00
termin dostawy:20,00
termin płatności:10,00
cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: warzywa i owoce świeże, kiszonki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

BIAŁA KAPUSTA kg 150,
botwinka szt. 20,
brukselka kg 10,
brokuły świeże szt. 10,
buraki kg 380,
cebula kg 200,
cukinia kg 60,
czosnek szt. 300,
dynia kg 50,
fasola szparagowa kg 10,
lubczyk świeży szt. 20,
kalafior świeży szt. 30,
kalarepa szt. 350,
kapusta czerw kg 5,
chrzan korzeń kg 2,
kapusta kiszona kg 250,
kapusta młoda -sezonowa do miesiąca lipca szt. 50,
kapusta pekińska kg 180,
kiełki różne rodzaje szt. 20,
koperek szt. 200,
marchew kg 600,
natka szt. 200,
ogórek świeży /ogórek gruntowy kg 350,
ogórki kiszone wiadro 3kg ogórka/ogórek z beczki kg 80,
papryka świeża mix kg 120,
pieczarki kg 100,
pietruszka kg 320,
pomidor kg 200,
por szt. 350,
rzodkiewka szt. 300,
sałata masłowa szt. 20,
sałata lodowa szt. 300,
seler kg 350,
szczypior szt. 450,
ziemniaki kg 4100,
ziemniaki młode - sezonowe do miesiąca lipca kg 600,
groch łuskany 400g op 40
fasola Jaś średni 400g op 40
ciecierzyca 400g op 10
soczewica 400g op 50
arbuz kg 300
banany kg 800,
brzoskwinie szt. 50,
cytryny kg 150,
gruszka kg 320,
jabłka kg 700,
kiwi szt. 50,
mandarynka kg 220,
nektarynka kg 100,
pomarańcza kg 260,
truskawki świeże kg 100,
winogron ciemny/jasny kg 30,
śliwka szt. 10,
borówka amerykańska kg 30,
maliny kg 25,


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:10,00
cena:60,00
termin dostawy:20,00
czas realizacji reklamacji, o którym mowa w par. 5 ust. 1 umowy:10,00
Część nr: 3
Nazwa: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

kiełbasa krakowska /filet z kurczaka/polędwica drobiowa kg 150,00
parówka z szynki zaw.mięsa pow.97% 6 szt/op. szt. 400,00
schab / szynka kanapkowa kg 90,00
karczek b/k całkowicie odkostniony, pozbawiony błony, niepeklowany kg 120,00
schab b/k, mięso o barwie jasnej, niepeklowane kg 80,00
szynka b/k całkowicie odkostniona, odtłuszczona, niepeklowana kg 400,00
filet z indyka kg 60,00
udko / udziec z kurczaka kg 300,00
porcja rosołowa kg 500,00
filet z kurczaka kg 200,00
szyje z indyka kg 40,00


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin płatności:10,00
zas realizacji reklamacji, o którym mowa w par. 5 ust. 1 umowy:10,00
termin dostawy:20,00
Część nr: 4
Nazwa: Produkty mleczarskie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

jogurt naturalny 370g szt. 450,
kefir l 420,
maslanka l 150,
masło 82% tłuszczu 200g szt. 1100,
mleko 2% w woreczku niepasteryzowane szt. 3500,
ser biały półtłusty kg 300,
ser gołda plastry 1kg szt. 120,
ser salami zaw. Tłuszczu <26g/100g kg 25,
śmietana 18% szt. 700,
śmietana kremówka 30% l 8,


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas realizacji reklamacji, o którym mowa w par. 5 ust. 1 umowy:10,00
termin dostawy:20,00
cena:60,00
termin płatności:10,00
Część nr: 5
Nazwa: Ryby przetworzone i konserwowane

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

dorsz - 5% glazury, bez skóry kg 260,
makrela wędzona kg 20,
makrela w pomidorach 85g ryby po odsączeniu szt. 80,


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin dostawy:20,00
termin płatności:10,00
czas realizacji reklamacji, o którym mowa w par. 5 ust. 1 umowy:10,00
Część nr: 6
Nazwa: Przetworzone warzywa i owoce - mrożonki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

brokuły 2,5kg szt. 25,
fasola szparagowa żółta 2,5kg szt. 50,
mieszanka warzywna 3składnikowa 2,5kg(marchew żłóta fasola,marchew) szt. 50,
marchewka kostka 450g szt. 240,
mieszanka warzywna na patelnię 450g szt. 280,
miazga szpinakowa 2,5 szt. 20,
kalafior 2,5 szt. 40,
mieszanka kompotowa 2,5 szt. 60,
truskawki 2,5 szt. 70,
śliwka 2,5 szt. 10,
czerwona porzeczka 2,5 szt. 25,
maliny 2,5 szt. 15,
wisnia 2,5kg szt. 40
groszek 2.5 kg szt. 20


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:20,00
termin płatności:10,00
czas realizacji reklamacji, o którym mowa w par. 5 ust. 1 umowy:10,00
cena:60,00
Część nr: 7
Nazwa: Jajka

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

jajka - kurze świeże, kl. A, kat.wagowa L, waga 63-73g, znakowane zgodnie z polskimi normami, poddawane dezynfekcji przez naswietlanie, pakowane w sterylne wytłaczanki po 30szt szt. 8000,00


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas realizacji reklamacji, o którym mowa w par. 5 ust. 1 umowy:10,00
termin dostawy:20,00
cena:60,00
termin płatności:10,00
Część nr: 8
Nazwa: makarony 100% pszenicy durum, ryż paraboliczny

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

makaron kokardki duże 5kg op 30,00
makaron kokardki małe 5kg op 10,00
makaron gwiazdki małe 5kg op 6,00
makaron świderki duże 5kg op 35,00
makaron świderki razowy 5kg op 11,00
makaron kolanko małe 5kg op 3,00
makaron rurki 5kg op 6,00
ryz paraboliczny 5kg op 60,00


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas realizacji reklamacji, o którym mowa w par. 5 ust. 1 umowy:10,00
cena:60,00
termin płatności:10,00
termin dostawy:20,00
Część nr: 9
Nazwa: Przyprawy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

pieprz czarny mielony 100% pieprzu 0.6 kg op 7
papryka mielona słodka100%, 0,6 kg op 7
bazylia otarta 300g op 3
majeranek otarty250g op 40
ziele angielskie 5500g op 5
oregano suszone 12 g op 3
liść laurowy 100 g op 6
zioła prowansalskie 200g op 18
granulowane suszone warzywa bez dod. Soli ,450g op 40
przyprawa do sałatek 300 g netto bez soli op 6


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas realizacji reklamacji, o którym mowa w par. 5 ust. 1 umowy:10,00
cena:60,00
termin dostawy:20,00
termin płatności:10,00
Część nr: 10
Nazwa: płatki i art. wielozbożowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

płatki wielozbożowe miodowe i czekoladowe zaw.cukru poniżej 29g/100g produktu 250g szt. 450
płatki owsiane 400g szt. 30
płatki kukurydziane kasza kukurydziana 95%, 250g szt. 200


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas realizacji reklamacji, o którym mowa w par. 5 ust. 1 umowy:10,00
cena:60,00
termin dostawy:20,00
termin płatności:10,00
Część nr: 11
Nazwa: pozostałe różne art. spożywcze

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

barszcz biały w butelce szklanej 0,5l szt. 20
chrupki kukurydziane 100%grys kukurydziany 80g szt. 800
cukier biały 1kg kg 250
cukier puder 0,5kg szt. 12
cukier waniliowy 32g szt. 60
cynamon 20g jakość Q szt. 40
dżem 100% owoców, bez dod. Cukru i konserwantów, 220g mix smaków szt. 140
herbaty owocowe, ziołowe 100% nat. Składników pochodzenia roslinnego 34g szt. 1800
kakao o obnizonej zaw. Tł. Kakaowego 10-12% 150g szt. 50
kasza jęczmienna 400g 10g błonnika/100g produktu szt. 100
kasza manna błyskawiczna 500g 11g błonnika/100g produktu szt. 30
kasza peczak 500g szt. 100
kasza gryczana 500g 13g białka/100g produktu szt. 30
kawa inka - 72%zboza- prażone 150g szt. 40
ketchup 480g bez substancji konserwujących, pomidorowy 198g/100g szt. 100
kwasek cytrynowy 20g szt. 25
mąka tortowa TYP 450 kg 600
mączka ziemniaczana 0,5kg szt. 40
miód pszczeli naturalny 1l kg 200
olej rzepakowy 100rafinowany z pierwszego tłoczenia, filtrowany na zimno, zaw.65,5g kwasów jednonienasyconych poj.1l szt. 180
proszek do pieczenia 32g szt 40
przecier pomidorowy 28-30% 950g szt 100
rodzynki 200g szt 30
soczek wielowocowy w kartoniku 200ml, bez sub.konserwujących wzbogacony wit.C i żelazem z obniżona zawartością cukru szt. 1600
sól o obnizonej zawartości potasu i sodu kg 70
żurek 0,5l w szklanej butelce szt 50
żurawina suszona 150g szt. 30
groszek konserwowy masa po odsączeniu 220 g szt. 80
kukurydza konserwowa masa po odsączeniu 220 g szt. 50
ryż 1kg kg 40


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:10,00
cena:60,00
termin dostawy:20,00
czas realizacji reklamacji, o którym mowa w par. 5 ust. 1 umowy:10,00
Część nr: 12
Nazwa: soki naturalne, tłoczone na zimno

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

sok tłoczony na zimno, naturalnie mętny i pasteryzowany. jabłko-gruszka, jabłko-malina, jabłko-brzoskwinia, jabłko-wiśnia, jabłko-mięta , jabłko czarna porzeczka 5l szt 80


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:20,00
termin płatności:10,00
czas realizacji reklamacji, o którym mowa w par. 5 ust. 1 umowy:10,00
cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.