eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › dowozy i odwozy szkolne wraz z zapewnieniem opieki w dni nauki szkolnej na terenie Miasta i Gminy Wronki od 18 stycznia 2021r. do 22 grudnia 2021r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-07



Ogłoszenie nr 763138-N-2020 z dnia 2020-12-07 r.

Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych:

dowozy i odwozy szkolne wraz z zapewnieniem opieki w dni nauki szkolnej na terenie Miasta i Gminy Wronki od 18 stycznia 2021r. do 22 grudnia 2021r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych, krajowy numer identyfikacyjny 57021941200000, ul. Powstańców Wielkopolskich 23, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 0-67 2540218,
e-mail: kadry@sapo.wronki.pl,
www: www.sapowronki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://sapo.bip.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Ofertę należy złożyć osobiście za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020r. poz. 1041 ze zm.)

Adres: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych we Wronkach ul. Powstańców Wlkp. 23 64-510 Wronki - II Piętro pokój nr 2

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dowozy i odwozy szkolne wraz z zapewnieniem opieki w dni nauki szkolnej na terenie Miasta i Gminy Wronki od 18 stycznia 2021r. do 22 grudnia 2021r.

Numer referencyjny: D.71-1/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwa przedmiotu zamówienia: dowozy i odwozy szkolne wraz z zapewnieniem opieki w dni nauki szkolnej na terenie Miasta i Gminy Wronki od 18 stycznia 2021r. do 22 grudnia 2021r.
2. Opis przedmiotu zamówienia: Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty został w Części II SIWZ.
3. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we Wzorze Umowy (Część III SIWZ).


II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 18.01.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże posiadanie licencji lub zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 ze. zm.);

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który będzie dysponował ilością pojazdów odpowiadającą ilości tras, o które się ubiega (składa ofertę), oraz wykazanie dysponowaniem odpowiednim potencjałem kadrowym zdolnym do wykonywania zamówienia odpowiadającej ilości tras, o które się ubiega (składa ofertę), co najmniej 1 opiekuna i 1 kierowcę na każdą trasę.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) licencji lub zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 ze. zm.);
b) Wykaz pojazdów, którymi będzie dysponował Wykonawca w celu spełnienia warunku w zakresie zdolności technicznej – (wzór druku załącznik nr 10 );
c) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w celu spełnienia warunku w zakresie zdolności zawodowej – (wzór druku załącznik nr 11).


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Oświadczenie o dostosowaniu barwy pojazdu jakim będzie dysponował Wykonawca w czasie realizacji zamówienia – (wzór druku załącznik nr 12)

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu według załącznika 2 do siwz.

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy Zamawiający żąda do złożenia wraz z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz.

3. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO stanowi załącznik nr 4 do siwz składany wraz z ofertą.

4. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt. 13-14, 16-20 oraz rart. 24 ust. 5 pkt 1 i 2 Ustawy Pzp stanowi załącznik nr 5 do siwz składany wraz z ofertą

5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia stanowiące załącznik nr 7 do siwz

6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do siwz.

7. W przypadku gdy Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy składa wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia podmiotów będących podwykonawcami – załącznik nr 8 do siwz.

8. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, Wykonawca składa wraz z ofertą odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

9. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 9 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.

10. Pełnomocnictwo (o ile jest wymagane)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
PARAMETRY TECHNICZNE POJAZDÓW(ROK PRODUKCJI POJAZDÓW PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA):40,00
Cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany niniejszej umowy w zakresie:
1) przedmiotu umowy – jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa, oraz gdy nastąpi zmiana organizacji ruchu na wytyczonych trasach dowozów i odwozów szkolnych ( np. poprzez zamknięcie lub otwarcie odcinka drogi na danej trasie dla przejazdu autobusu, busu lub samochodu osobowego, co powoduje wydłużenie lub skrócenie trasy dowozu dzieci do szkół lub konieczność podstawienia dodatkowego środka transportu), oraz gdy nastąpi konieczność wytyczenia nowego przystanku z poza obszaru danej trasy w związku z koniecznością zapewnienia dowozu dzieciom zamieszkałym na terenie gminy Wronki do jednostek oświatowych, co spowoduje wydłużenie trasy dowozu dzieci do szkół, jak również w przypadku likwidacji przystanku na danej trasie co spowoduje zmniejszenie trasy dowozu dzieci do szkół. W wyniku zakupu lub zamiany środka transportu (o parametrach nie gorszych niż określonego w ofercie) niezbędnego do wykonania zamówienia;
1) wynagrodzenia – Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto w następstwie zmiany stawki podatku VAT, oraz w wyniku zwiększenia lub zmniejszenia maksymalnej pracy przewozowej podyktowanej zmianami wprowadzonymi w przedmiocie umowy, jak również dodatkowych kosztów dotyczących konieczności podstawienia dodatkowego środka transportowego.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 15.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Trasa nr 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA- TRASA NR 1
1) Maksymalna moc przewozowa na trasie: 12 784 km ( 188 dni szkolnych x 68 km)
Dowóz
Kierunek I: (przystanek początkowy) Wierzchocin – Głuchowo-Wierzchocin – Marianowo – Ćmachówko - Szkoła Biezdrowo

Dojazd od szkoły do Pakawia Centrum

Kierunek II: Pakawie Centrum - Pożarowo –Szkoła Biezdrowo (przystanek końcowy)

Odwóz:
Kierunek I: (przystanek początkowy) Szkoła Biezdrowo – Ćmachówko – Ćmachowo - Marianowo – Wierzchocin – Głuchowo - Wierzchocin

Dojazd od szkoły

Kierunek II: Szkoła Biezdrowo – Ćmachówko - Ćmachowo – Marianowo - Wierzchocin Huby – Głuchowo – Wierzchocin (przystanek końcowy)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany rozkładu jazdy trasy (w tym godziny odjazdu i przyjazdu, kolejność przystanków) w granicach maksymalnej wielkości pracy przewozowej na danej trasie.
2) Warunki niezbędne do wykonywania części I zamówienia:
- Wykonawca w okresie obowiązywania umowy na świadczenie usług będzie dysponował pojazdem, spełniającym wymagania przeznaczone do realizacji przewozów szkolnych zgodnie z art.2 ust.41a Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.2020r., poz.110 ze. zm.), który brzmi: autobus szkolny – autobus przeznaczony do przewozu dzieci do szkoły, barwy pomarańczowej, oznaczony z przodu i z tyłu prostokątnymi tablicami barwy białej, z napisami barwy czarnej „autobus szkolny” oraz zgodnie z § 22 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r., poz. 2022 ze zm.);
- pojazd oferowany przez Wykonawcę powinien posiadać min. 50 miejsc pasażerskich (siedzących) oraz rok produkcji min. 1997r.;
- w przypadku awarii pojazdu Wykonawca niezwłocznie informuje o tym Zamawiającego i podstawia pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych niż pojazd zadeklarowany w załączniku nr 10 do oferty;
- Wykonawca zobowiązany jest w okresie obowiązywania umowy dysponowaniem odpowiednim potencjałem kadrowym, czyli osób zdolnych do wykonywania zamówienia posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia (kierowca – kserokopia prawa jady kat D, Opiekun - zaświadczenie o odbytym szkoleniu organizowanym przez wojewódzki ośrodek ruchu drogowego dla osób ubiegających się o uprawnienie do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 6 oraz ust. 4 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.2020r., poz.110 ze. zm.) w związku z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06.07.2010r. (Dz. U. 2016 poz. 143 ze zm.) oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, które należy przedłożyć nie później niż w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą);
- Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego poinformowania Zamawiającego o zmianie osób przewidzianych do realizacji zamówienia wskazanych w załączniku nr 11 do oferty;
- Wykonawca winien posiadać aktualną licencję lub zezwolenia na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób, oraz zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych, które należy przedłożyć nie później niż w dniu podpisania umowy;
- Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
- Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 18.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
PARAMETRY TECHNICZNE POJAZDÓW(ROK PRODUKCJI POJAZDÓW PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA):40,00
Cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Trasa nr 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA- TRASA NR 2
1) Maksymalna moc przewozowa na trasie: 10 904 km ( 188 dni szkolnych x 58 km)
Dowóz
Kierunek I: (przystanek początkowy) Dąbrowa - Kłodzisko –Szkoła Biezdrowo

Dojazd od szkoły do Wróblewa

Kierunek II: Wróblewo - Łucjanowo – Ćmachowo - Szkoła Biezdrowo (przystanek końcowy)

Odwóz:
Kierunek I: (przystanek początkowy) Szkoła Biezdrowo - Ćmachowo – Kłodzisko - Dąbrowa – Wróblewo szkoła – Łucjanowo

Dojazd z Łucjanowa od szkoły

Kierunek II: Szkoła Biezdrowo – Kłodzisko – Dąbrowa – Wróblewo szkoła – Łucjanowo (przystanek końcowy)

Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany rozkładu jazdy trasy (w tym godziny odjazdu i przyjazdu, kolejność przystanków) w granicach maksymalnej wielkości pracy przewozowej na danej trasie.
2) Warunki niezbędne do wykonywania części II zamówienia:
- Wykonawca w okresie obowiązywania umowy na świadczenie usług będzie dysponował pojazdem, spełniającym wymagania przeznaczone do realizacji przewozów szkolnych zgodnie z art.2 ust.41a Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.2020r., poz.110 ze. zm.), który brzmi: autobus szkolny – autobus przeznaczony do przewozu dzieci do szkoły , barwy pomarańczowej, oznaczony z przodu i z tyłu prostokątnymi tablicami barwy białej , z napisami barwy czarnej „autobus szkolny” oraz zgodnie z § 22 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r., poz. 2022 ze zm.);
- pojazd oferowany przez Wykonawcę powinien posiadać min. 50 miejsc pasażerskich (siedzących) oraz rok produkcji min 1997r.;
- w przypadku awarii pojazdu Wykonawca niezwłocznie informuje o tym Zamawiającego i podstawia pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych niż pojazd zadeklarowany w załączniku nr 10 do oferty;
- Wykonawca zobowiązany jest w okresie obowiązywania umowy dysponowaniem odpowiednim potencjałem kadrowym, czyli osób zdolnych do wykonywania zamówienia posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia (kierowca – kserokopia prawa jady kat D, Opiekun - zaświadczenie o odbytym szkoleniu organizowanym przez wojewódzki ośrodek ruchu drogowego dla osób ubiegających się o uprawnienie do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 6 oraz ust. 4 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.2020r., poz.110 ze. zm.) w związku z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06.07.2010r. (Dz. U. 2016 poz. 143 ze zm.) oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, które należy przedłożyć nie później niż w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą );
- Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego poinformowania Zamawiającego o zmianie osób przewidzianych do realizacji zamówienia wskazanych w załączniku nr 11 do oferty;
- Wykonawca winien posiadać aktualną licencję lub zezwolenia na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób, oraz zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych, które należy przedłożyć nie później niż w dniu podpisania umowy;
- Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
- Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 18.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
PARAMETRY TECHNICZNE POJAZDÓW(ROK PRODUKCJI POJAZDÓW PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA):40,00
Cena:60,00
Część nr: 3
Nazwa: Trasa nr 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Maksymalna moc przewozowa na trasie: 17 860 km ( 188 dni szkolnych x 95 km)
Dowóz
Kierunek I: (przystanek początkowy) Pierwoszewo - Karolewo – Lubowo – Biezdrowo Huby – Wartosław – Pierwoszewo - Szkoła Biezdrowo

Dojazd od szkoły do Ćmachowo Huby

Kierunek II: Ćmachowo Huby –Szkoła Biezdrowo (przystanek końcowy)

Dojazd od szkoły do Biezdrowa Huby

Kierunek III: Biezdrowo Huby - Wartosław – Pierwoszewo – Szkoła Biezdrowo (przystanek końcowy)

Odwóz:
Kierunek I: (przystanek początkowy) Szkoła Biezdrowo – Pierwoszewo – Wartosław – Biezdrowo Huby - Lubowo - Karolewo

Dojazd do szkoły

Kierunek II: Pożarowo – Pakawie

Dojazd do szkoły

Kierunek III: Pożarowo – Pakawie – Pierwoszewo – Wartosław – Biezdrowo Huby - Karolewo – Pierwoszewo Górka (przystanek końcowy)

Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany rozkładu jazdy trasy (w tym godziny odjazdu i przyjazdu, kolejność przystanków) w granicach maksymalnej wielkości pracy przewozowej na danej trasie.
2) Warunki niezbędne do wykonywania części III zamówienia:
- Wykonawca w okresie obowiązywania umowy na świadczenie usług będzie dysponował pojazdem, spełniającym wymagania przeznaczone do realizacji przewozów szkolnych zgodnie z art.2 ust.41a Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.2020r., poz.110 ze. zm.), który brzmi: autobus szkolny – autobus przeznaczony do przewozu dzieci do szkoły , barwy pomarańczowej, oznaczony z przodu i z tyłu prostokątnymi tablicami barwy białej , z napisami barwy czarnej „autobus szkolny” oraz zgodnie z § 22 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r., poz. 2022 ze zm.);
- pojazd oferowany przez Wykonawcę powinien posiadać min. 50 miejsc pasażerskich (siedzących) oraz rok produkcji min. 1997r.;
- w przypadku awarii pojazdu Wykonawca niezwłocznie informuje o tym Zamawiającego i podstawia pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych niż pojazd zadeklarowany w załączniku nr 10 do oferty;
- Wykonawca zobowiązany jest w okresie obowiązywania umowy dysponowaniem odpowiednim potencjałem kadrowym, czyli osób zdolnych do wykonywania zamówienia posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia (kierowca – kserokopia prawa jady kat D, Opiekun - zaświadczenie o odbytym szkoleniu organizowanym przez wojewódzki ośrodek ruchu drogowego dla osób ubiegających się o uprawnienie do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 6 oraz ust. 4 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.2020r., poz.110 ze. zm.) w związku z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06.07.2010r. (Dz. U. 2016 poz. 143 ze zm.) oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, które należy przedłożyć nie później niż w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą );
- Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego poinformowania Zamawiającego o zmianie osób przewidzianych do realizacji zamówienia wskazanych w załączniku nr 11 do oferty;
- Wykonawca winien posiadać aktualną licencję lub zezwolenia na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób, oraz zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych, które należy przedłożyć nie później niż w dniu podpisania umowy
- Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
- Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 18.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
PARAMETRY TECHNICZNE POJAZDÓW(ROK PRODUKCJI POJAZDÓW PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA):40,00
Cena:60,00
Część nr: 4
Nazwa: Trasa nr 4

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA- TRASA NR 4
1) Maksymalna moc przewozowa na trasie: 19 740 km ( 188 dni szkolnych x 105 km)
Dowóz
Kierunek I: (przystanek początkowy) Rzecin – Mokrz – Lubowo – Szkoła Chojno -Aleksandrowo – Popowo – Szklarnia - Zamość ul. Gajowa – Wronki – Szkoła Podstawowa nr 1 we Wronkach – Szkoła Podstawowa nr 3 we Wronkach (przystanek końcowy)

Odwóz:
Kierunek I: (przystanek początkowy) Szkoła Podstawowa nr 3 we Wronkach – Szkoła Podstawowa nr 1 we Wronkach – Zamość ul. Gajowa – Szklarnia - Popowo – Aleksandrowo – Winnogóra - Lubowo – Chojno – Mokrz - Rzecin (przystanek końcowy)

Dojazd do Szkoły Podstawowej nr 3 we Wronkach

Kierunek II: (przystanek początkowy) Szkoła Podstawowa nr 3 we Wronkach – Szkoła Podstawowa nr 1 we Wronkach – Zamość ul. Gajowa – Szklarnia - Popowo – Lubowo – Chojno - Mokrz - Rzecin (przystanek końcowy)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany rozkładu jazdy trasy (w tym godziny odjazdu i przyjazdu, kolejność przystanków) w granicach maksymalnej wielkości pracy przewozowej na danej trasie.
2) Warunki niezbędne do wykonywania części IV zamówienia:
- Wykonawca w okresie obowiązywania umowy na świadczenie usług będzie dysponował pojazdem, spełniającym wymagania przeznaczone do realizacji przewozów szkolnych zgodnie z art.2 ust.41a Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.2020r., poz.110 ze. zm.), który brzmi: autobus szkolny – autobus przeznaczony do przewozu dzieci do szkoły , barwy pomarańczowej, oznaczony z przodu i z tyłu prostokątnymi tablicami barwy białej , z napisami barwy czarnej „autobus szkolny” oraz zgodnie z § 22 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r., poz. 2022 ze zm.);
- pojazd oferowany przez Wykonawcę powinien posiadać min. 50 miejsc pasażerskich (siedzących) oraz rok produkcji min.1997r.;
- w przypadku awarii pojazdu Wykonawca niezwłocznie informuje o tym Zamawiającego i podstawia pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych niż pojazd zadeklarowany w załączniku nr 10 do oferty;
- Wykonawca zobowiązany jest w okresie obowiązywania umowy dysponowaniem odpowiednim potencjałem kadrowym, czyli osób zdolnych do wykonywania zamówienia posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia (kierowca – kserokopia prawa jady kat D, Opiekun - zaświadczenie o odbytym szkoleniu organizowanym przez wojewódzki ośrodek ruchu drogowego dla osób ubiegających się o uprawnienie do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 6 oraz ust. 4 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym Dz. U.2020r., poz.110 ze. zm.) w związku z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06.07.2010r. (Dz. U. 2016 poz. 143 ze zm.) oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, które należy przedłożyć nie później niż w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą);
- Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego poinformowania Zamawiającego o zmianie osób przewidzianych do realizacji zamówienia wskazanych w załączniku nr 11 do oferty;
- Wykonawca winien posiadać aktualną licencję lub zezwolenia na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób, oraz zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych, które należy przedłożyć nie później niż w dniu podpisania umowy;
- Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
- Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 18.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
PARAMETRY TECHNICZNE POJAZDÓW(ROK PRODUKCJI POJAZDÓW PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA):40,00
Cena:60,00
Część nr: 5
Nazwa: Trasa nr 5

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA- TRASA NR 5
1) Maksymalna moc przewozowa na trasie: 11 092 km ( 188 dni szkolnych x 59 km)
Dowóz

Kierunek I: (przystanek początkowy) Stare Miasto - Marianowo PKS - Oporowo Huby – Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi – Szkoła Podstawowa nr 3 Wronki

Dojazd ze szkoły do Samołęża

Kierunek II: Samołęż – Nowa Wieś (ul. Lipowa) - Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi – Szkoła Podstawowa nr 3 Wronki (przystanek końcowy)


Odwóz

Kierunek I: (przystanek początkowy) Szkoła Podstawowa nr 3 Wronki – Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi – Stare Miasto – Marianowo – Oporowo Huby - Nowa Wieś (ul. Lipowa) – Samołęż

Dojazd do Szkoły Podstawowej nr 3 Wronki

Kierunek II: Szkoła Podstawowa nr 3 Wronki – Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi – Stare Miasto – Marianowo - Oporowo Huby - Nowa Wieś (ul. Lipowa) – Samołęż (przystanek końcowy)

Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany rozkładu jazdy trasy (w tym godziny odjazdu i przyjazdu, kolejność przystanków) w granicach maksymalnej wielkości pracy przewozowej na danej trasie.
2) Warunki niezbędne do wykonywania części V zamówienia:
- Wykonawca w okresie obowiązywania umowy na świadczenie usług będzie dysponował pojazdem, spełniającym wymagania przeznaczone do realizacji przewozów szkolnych zgodnie z art.2 ust.41a Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.2020r., poz.110 ze. zm.), który brzmi: autobus szkolny – autobus przeznaczony do przewozu dzieci do szkoły , barwy pomarańczowej, oznaczony z przodu i z tyłu prostokątnymi tablicami barwy białej , z napisami barwy czarnej „autobus szkolny” oraz zgodnie z § 22 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r., poz. 2022 ze zm.);
- pojazd oferowany przez Wykonawcę powinien posiadać min. 50 miejsc pasażerskich (siedzących) oraz rok produkcji min 1997r.;
- w przypadku awarii pojazdu Wykonawca niezwłocznie informuje o tym Zamawiającego i podstawia pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych niż pojazd zadeklarowany w załączniku nr 10 do oferty;,
- Wykonawca zobowiązany jest w okresie obowiązywania umowy dysponowaniem odpowiednim potencjałem kadrowym, czyli osób zdolnych do wykonywania zamówienia posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia (kierowca – kserokopia prawa jady kat D, Opiekun - zaświadczenie o odbytym szkoleniu organizowanym przez wojewódzki ośrodek ruchu drogowego dla osób ubiegających się o uprawnienie do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 6 oraz ust. 4 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.2020r., poz.110 ze. zm.) w związku z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06.07.2010r. (Dz. U. 2016 poz. 143 ze zm.) oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, które należy przedłożyć nie później niż w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą);
- Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego poinformowania Zamawiającego o zmianie osób przewidzianych do realizacji zamówienia wskazanych w załączniku nr 11 do oferty;
- Wykonawca winien posiadać aktualną licencję lub zezwolenia na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób, oraz zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych, które należy przedłożyć nie później niż w dniu podpisania umowy;
- Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
- Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 18.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
PARAMETRY TECHNICZNE POJAZDÓW(ROK PRODUKCJI POJAZDÓW PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA):40,00
Część nr: 6
Nazwa: Trasa nr 6

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA- TRASA NR 6
1) Maksymalna moc przewozowa na trasie: 24 064 km ( 188 dni szkolnych x 128 km)
Dowóz
Kierunek I: (przystanek początkowy) Chojno Błota - os. Zamość Wronki – Jasionna - Szkoła Podstawowa nr 1 we Wronkach – Ćmachowo Huby – Szkoła Specjalna Szamotuły – Zespół Szkół nr 3 w Szamotułach (przystanek końcowy)

Odwóz:
Kierunek I: (przystanek początkowy) Zespół Szkół nr 3 w Szamotułach - Szkoła Specjalna Szamotuły – Szkoła Podstawowa nr 1 we Wronkach – Ćmachowo Huby - Dąbrowa (przystanek końcowy)

Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany rozkładu jazdy trasy (w tym godziny odjazdu i przyjazdu, kolejność przystanków) w granicach maksymalnej wielkości pracy przewozowej na danej trasie.
2) Warunki niezbędne do wykonywania części VI zamówienia:
- Wykonawca w okresie obowiązywania umowy na świadczenie usług będzie dysponował pojazdem, spełniającym wymagania przeznaczone do realizacji przewozów dzieci zgodnie z art.57 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.2020r., poz.110 ze. zm.), który brzmi: „Pojazd przewożący zorganizowaną grupę dzieci i młodzieży w wieku do 18 lat oznacza się z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej”;
- pojazd oferowany przez Wykonawcę powinien posiadać min. od 14 do 18 miejsc pasażerskich (siedzących) oraz rok produkcji min. 1997r.
- w przypadku awarii pojazdu Wykonawca niezwłocznie informuje o tym Zamawiającego i podstawia pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych niż pojazd zadeklarowany w załączniku nr 10 do oferty;
- Wykonawca zobowiązany jest w okresie obowiązywania umowy dysponowaniem odpowiednim potencjałem kadrowym, czyli osób zdolnych do wykonywania zamówienia posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia (kierowca – kserokopia prawa jady kat D, Opiekun - zaświadczenie o odbytym szkoleniu organizowanym przez wojewódzki ośrodek ruchu drogowego dla osób ubiegających się o uprawnienie do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 6 oraz ust. 4 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.2020r., poz.110 ze. zm.) w związku z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06.07.2010r. (Dz. U. 2016 poz. 143 ze zm.) oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, które należy przedłożyć nie później niż w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą);
- Każdorazowa zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia wskazanych w załączniku nr 11 do oferty oraz pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia wskazanego w załączniku nr 10 do oferty wymaga bezwzględnej zgody Zamawiającego i jest możliwa tylko w ściśle uzasadnionych przypadkach;
- Wykonawca winien posiadać aktualną licencję lub zezwolenia na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu, osób oraz zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych, które należy przedłożyć nie później niż w dniu podpisania umowy;
- Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
- Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 18.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
PARAMETRY TECHNICZNE POJAZDÓW(ROK PRODUKCJI POJAZDÓW PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA):40,00
Cena:60,00
Część nr: 7
Nazwa: Trasa nr 7

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA- TRASA NR 7
1) Maksymalna moc przewozowa na trasie: 3 384 km ( 188 dni szkolnych x 18 km)
Dowóz
Kierunek I: (przystanek początkowy) Chojno Młyn (nr 9 - nr 40) – Szkoła Podstawowa w Chojnie (przystanek końcowy)

Odwóz:
Kierunek I: (przystanek początkowy) Szkoła Podstawowa w Chojnie – Chojno Młyn (nr 40 - nr 9) (przystanek końcowy)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany rozkładu jazdy trasy (w tym godziny odjazdu i przyjazdu, kolejność przystanków) w granicach maksymalnej wielkości pracy przewozowej na danej trasie.
2) Warunki niezbędne do wykonywania części VII zamówienia:
- Wykonawca w okresie obowiązywania umowy na świadczenie usług będzie dysponował pojazdem, spełniającym wymagania przeznaczone do realizacji przewozów dzieci zgodnie z art.57 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.2020r., poz.110 ze. zm.), który brzmi: „Pojazd przewożący zorganizowaną grupę dzieci i młodzieży w wieku do 18 lat oznacza się z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej”;
- pojazd oferowany przez Wykonawcę powinien posiadać min. 8 miejsc pasażerskich (siedzących) oraz rok produkcji min. 1997r.;
- w przypadku awarii pojazdu Wykonawca niezwłocznie informuje o tym Zamawiającego i podstawia pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych niż pojazd zadeklarowany w załączniku nr 10 do oferty;
- Wykonawca zobowiązany jest w okresie obowiązywania umowy dysponowaniem odpowiednim potencjałem kadrowym, czyli osób zdolnych do wykonywania zamówienia posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia (kierowca – kserokopia prawa jady kat B, Opiekun - zaświadczenie o odbytym szkoleniu organizowanym przez wojewódzki ośrodek ruchu drogowego dla osób ubiegających się o uprawnienie do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 6 oraz ust. 4 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.2020r., poz.110 ze. zm.) w związku z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06.07.2010r. (Dz. U. 2016 poz. 143 ze zm.) oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, które należy przedłożyć nie później niż w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą). Ze względu na liczbę dowożonych dzieci kierowca może pełnić rolę opiekuna, w związku z czym musi posiadać kwalifikacje wymagane dla kierowcy i opiekuna;
- Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego poinformowania Zamawiającego o zmianie osób przewidzianych do realizacji zamówienia wskazanych w załączniku nr 11 do oferty;
- Wykonawca winien posiadać aktualną licencję lub zezwolenia na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób;
- Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
- Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 18.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
PARAMETRY TECHNICZNE POJAZDÓW(ROK PRODUKCJI POJAZDÓW PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA):40,00
Cena:60,00
Część nr: 8
Nazwa: Trasa nr 8

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ VIII ZAMÓWIENIA- TRASA NR 8
1) Maksymalna moc przewozowa na trasie: 16 168 km ( 188 dni szkolnych x 86 km)
Dowóz
Kierunek I: (przystanek początkowy) Zamość (ul. Myśliwska 71) – ul. Nowowiejska Wronki – Nowa Wieś - Ćmachowo – Dąbrowa – Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Międzychodzie ul. Gwardii Ludowej 6B (przystanek końcowy)

Odwóz:
Kierunek I: (przystanek początkowy) Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Międzychodzie ul. Gwardii Ludowej 6B - Dąbrowa – Ćmachowo – Nowa Wieś – ul. Nowowiejska Wronki (przystanek końcowy)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany rozkładu jazdy trasy (w tym godziny odjazdu i przyjazdu, kolejność przystanków) w granicach maksymalnej wielkości pracy przewozowej na danej trasie.
2) Warunki niezbędne do wykonywania części VIII zamówienia:
- Wykonawca w okresie obowiązywania umowy na świadczenie usług będzie dysponował pojazdem, spełniającym wymagania przeznaczone do realizacji przewozów dzieci zgodnie z art.57 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.2020r., poz.110 ze. zm.), który brzmi: „Pojazd przewożący zorganizowaną grupę dzieci i młodzieży w wieku do 18 lat oznacza się z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej”;
- pojazd oferowany przez Wykonawcę powinien posiadać min. od 8 do 12 miejsc pasażerskich (siedzących) oraz rok produkcji min. 1997r. Ze względu na specyfikę przewozu zamawiający wskazuje na bus jako środek transportu.
- w przypadku awarii pojazdu Wykonawca niezwłocznie informuje o tym Zamawiającego i podstawia pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych niż pojazd zadeklarowany w załączniku nr 10 do oferty;
- Wykonawca zobowiązany jest w okresie obowiązywania umowy dysponowaniem odpowiednim potencjałem kadrowym, czyli osób zdolnych do wykonywania zamówienia posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia (kierowca – kserokopia prawa jady kat D, Opiekun - zaświadczenie o odbytym szkoleniu organizowanym przez wojewódzki ośrodek ruchu drogowego dla osób ubiegających się o uprawnienie do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 6 oraz ust. 4 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym Dz. U.2018r., poz.1990 ze. zm.) w związku z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06.07.2010r. (Dz. U. 2016 poz. 143 ze zm.) oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, które należy przedłożyć nie później niż w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą);
- Każdorazowa zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia wskazanych w załączniku nr 11 do oferty oraz pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia wskazanego w załączniku nr 10 do oferty wymaga bezwzględnej zgody Zamawiającego i jest możliwa tylko w uzasadnionych przypadkach;
- Wykonawca winien posiadać aktualną licencję lub zezwolenia na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób, oraz zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych, które należy przedłożyć nie później niż w dniu podpisania umowy;
- Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
- Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 18.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
PARAMETRY TECHNICZNE POJAZDÓW(ROK PRODUKCJI POJAZDÓW PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA):40,00
Cena:60,00
Część nr: 9
Nazwa: Trasa nr 9

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ IX ZAMÓWIENIA- TRASA NR 9

1) Maksymalna moc przewozowa na trasie: 16 168 km ( 188 dni szkolnych x 86 km)
Dowóz
(przystanek początkowy) Wronki ul. Dębowa 23 (os. Zamość) – OSP Wronki - Zespół Szkół w Gębicach (przystanek końcowy)

Odwóz:
(przystanek początkowy) Zespół Szkół w Gębicach – OSP Wronki - Wronki ul. Dębowa 23 (os. Zamość) (przystanek końcowy)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany rozkładu jazdy trasy (w tym godziny odjazdu i przyjazdu, kolejność przystanków) w granicach maksymalnej wielkości pracy przewozowej na danej trasie.
2) Warunki niezbędne do wykonywania części IX zamówienia:
- Wykonawca w okresie obowiązywania umowy na świadczenie usług będzie dysponował pojazdem, spełniającym wymagania przeznaczone do realizacji przewozów dzieci zgodnie z art.57 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.2018r., poz.1990 ze. zm.), który brzmi: „Pojazd przewożący zorganizowaną grupę dzieci i młodzieży w wieku do 18 lat oznacza się z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej”;
- Pojazd oferowany przez Wykonawcę powinien posiadać min. 4 miejsca pasażerskie (siedzące) oraz rok produkcji min. 1997r.;
- w przypadku awarii pojazdu Wykonawca niezwłocznie informuje o tym Zamawiającego i podstawia pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych niż pojazd zadeklarowany w załączniku nr 10 do oferty;
- Wykonawca zobowiązany jest dysponowaniem odpowiednim potencjałem kadrowym, czyli osób zdolnych do wykonywania zamówienia posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia (kierowca – kserokopia prawa jady kat B, Opiekun - zaświadczenie o odbytym szkoleniu organizowanym przez wojewódzki ośrodek ruchu drogowego dla osób ubiegających się o uprawnienie do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 6 oraz ust. 4 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym Dz. U.2020r., poz.110 ze. zm.) w związku z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06.07.2010r. (Dz. U. 2016 poz. 143 ze zm.) oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności;
- Każdorazowa zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia wskazanych w załączniku nr 11 do oferty oraz pojazdu przeznaczonego do realizacji zamówienia wskazanego w załączniku nr 10 do oferty wymaga bezwzględnej zgody Zamawiającego i tylko w uzasadnionych przypadkach;
- Wykonawca winien posiadać aktualną licencję lub zezwolenia na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób, oraz zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych, które należy przedłożyć nie później niż w dniu podpisania umowy;
- Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
- Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 18.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
PARAMETRY TECHNICZNE POJAZDÓW(ROK PRODUKCJI POJAZDÓW PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA):40,00
Część nr: 10
Nazwa: Trasa nr 10

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

10. CZĘŚĆ X ZAMÓWIENIA- TRASA NR 10
1) Maksymalna moc przewozowa na trasie: 14 476 km ( 188 dni szkolnych x 77 km)
Dowóz
Kierunek I: (przystanek początkowy) Smolnica – Piła – Obelzanki - Jasionna – Szkołą Podstawowa nr 1 we Wronkach - Stróżki – Szkoła Podstawowa nr 3 we Wronkach – Szkoła Podstawowa nr 2 we Wronkach (przystanek końcowy)

Odwóz:
Kierunek I: (przystanek początkowy) Szkoła Podstawowa nr 2 we Wronkach – Szkoła Podstawowa nr 3 we Wronkach – Stróżki – Szkołą Podstawowa nr 1 we Wronkach – Jasionna – Obelzanki – Piła – Smolnica (przystanek końcowy)

Kierunek II: (przystanek początkowy) Szkoła Podstawowa nr 2 we Wronkach – Szkoła Podstawowa nr 3 we Wronkach – Stróżki – Szkołą Podstawowa nr 1 we Wronkach – Jasionna – Obelzanki – Piła – Smolnica (przystanek końcowy)

Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany rozkładu jazdy trasy (w tym godziny odjazdu i przyjazdu, kolejność przystanków) w granicach maksymalnej wielkości pracy przewozowej na danej trasie.
2) Warunki niezbędne do wykonywania części X zamówienia:
- Wykonawca w okresie obowiązywania umowy na świadczenie usług będzie dysponował pojazdem, spełniającym wymagania przeznaczone do realizacji przewozów szkolnych zgodnie z art.2 ust.41a Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.2020r., poz.110 ze. zm.), który brzmi: autobus szkolny – autobus przeznaczony do przewozu dzieci do szkoły, barwy pomarańczowej, oznaczony z przodu i z tyłu prostokątnymi tablicami barwy białej, z napisami barwy czarnej „autobus szkolny” oraz zgodnie z § 22 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r., poz. 2022 ze zm.);
- pojazd oferowany przez Wykonawcę powinien posiadać min. 43 miejsca pasażerskie (siedzące) oraz rok produkcji min. 1997r.;
- w przypadku awarii pojazdu Wykonawca niezwłocznie informuje o tym Zamawiającego i podstawia pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych niż pojazd zadeklarowany w załączniku nr 10 do oferty;
- Wykonawca zobowiązany jest w okresie obowiązywania umowy dysponowaniem odpowiednim potencjałem kadrowym, czyli osób zdolnych do wykonywania zamówienia posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia (kierowca – kserokopia prawa jady kat D, Opiekun - zaświadczenie o odbytym szkoleniu organizowanym przez wojewódzki ośrodek ruchu drogowego dla osób ubiegających się o uprawnienie do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 6 oraz ust. 4 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.2020r., poz.110 ze. zm.) w związku z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06.07.2010r. (Dz. U. 2016 poz. 143 ze zm.) oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, które należy przedłożyć nie później niż w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą);
- W ramach dowozu na danej trasie opiekun jest zobowiązany przeprowadzić dzieci z przystanku końcowego tj. przy kładce od strony Zamościa, do Szkoły Podstawowej nr 1 we Wronkach. W ramach odwozu opiekun jest zobowiązany odebrać dzieci z Szkoły Podstawowej nr 1 we Wronkach i przeprowadzić do przystanku początkowego, tj. przy kładce od strony Zamościa.
- Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego poinformowania Zamawiającego o zmianie osób przewidzianych do realizacji zamówienia wskazanych w załączniku nr 11 do oferty;
- Wykonawca winien posiadać aktualną licencję lub zezwolenia na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób, oraz zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych, które należy przedłożyć nie później niż w dniu podpisania umowy;
- Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
- Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 18.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
PARAMETRY TECHNICZNE POJAZDÓW(ROK PRODUKCJI POJAZDÓW PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA):40,00
Cena:60,00
Część nr: 11
Nazwa: Trasa nr 11

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ XI ZAMÓWIENIA- TRASA NR 11
1) Maksymalna moc przewozowa na trasie: 3 008 km ( 188 dni szkolnych x 16 km)
Dowóz
Kierunek I: (przystanek początkowy) Głuchowiec 3 – Szkoła Podstawowa w Miałach ul. Powstańców Wlkp. 13 Miały (przystanek końcowy)

Odwóz:
Kierunek I: (przystanek początkowy) Szkoła Podstawowa w Miałach ul. Powstańców Wlkp. 13 Miały – Głuchowiec 3 (przystanek końcowy)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany rozkładu jazdy trasy (w tym godziny odjazdu i przyjazdu, kolejność przystanków) w granicach maksymalnej wielkości pracy przewozowej na danej trasie.
2) Warunki niezbędne do wykonywania części XI zamówienia:
- Wykonawca w okresie obowiązywania umowy na świadczenie usług będzie dysponował pojazdem, spełniającym wymagania przeznaczone do realizacji przewozów dzieci zgodnie z art.57 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.2020r., poz.110 ze. zm.), który brzmi: „Pojazd przewożący zorganizowaną grupę dzieci i młodzieży w wieku do 18 lat oznacza się z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej”;
- pojazd oferowany przez Wykonawcę powinien posiadać min. 5 miejsc pasażerskich (siedzących) oraz rok produkcji min. 1997r.;
- w przypadku awarii pojazdu Wykonawca niezwłocznie informuje o tym Zamawiającego i podstawia pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych niż pojazd zadeklarowany w załączniku nr 10 do oferty;
- Wykonawca zobowiązany jest w okresie obowiązywania umowy dysponowaniem odpowiednim potencjałem kadrowym, czyli osób zdolnych do wykonywania zamówienia posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia (kierowca – kserokopia prawa jady kat B, Opiekun - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, które należy przedłożyć nie później niż w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą). Ze względu na liczbę dowożonych dzieci kierowca może pełnić rolę opiekuna, w związku z czym musi posiadać kwalifikacje wymagane dla kierowcy i opiekuna;
- Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego poinformowania Zamawiającego o zmianie osób przewidzianych do realizacji zamówienia wskazanych w załączniku nr 11 do oferty;
- Wykonawca winien posiadać aktualną licencję lub zezwolenia na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób;
- Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
- Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 18.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
PARAMETRY TECHNICZNE POJAZDÓW(ROK PRODUKCJI POJAZDÓW PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA):40,00
Cena:60,00
Część nr: 11
Nazwa: Trasa nr 11

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ XI ZAMÓWIENIA- TRASA NR 11
1) Maksymalna moc przewozowa na trasie: 3 008 km ( 188 dni szkolnych x 16 km)
Dowóz
Kierunek I: (przystanek początkowy) Głuchowiec 3 – Szkoła Podstawowa w Miałach ul. Powstańców Wlkp. 13 Miały (przystanek końcowy)

Odwóz:
Kierunek I: (przystanek początkowy) Szkoła Podstawowa w Miałach ul. Powstańców Wlkp. 13 Miały – Głuchowiec 3 (przystanek końcowy)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany rozkładu jazdy trasy (w tym godziny odjazdu i przyjazdu, kolejność przystanków) w granicach maksymalnej wielkości pracy przewozowej na danej trasie.
2) Warunki niezbędne do wykonywania części XI zamówienia:
- Wykonawca w okresie obowiązywania umowy na świadczenie usług będzie dysponował pojazdem, spełniającym wymagania przeznaczone do realizacji przewozów dzieci zgodnie z art.57 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U.2020r., poz.110 ze. zm.), który brzmi: „Pojazd przewożący zorganizowaną grupę dzieci i młodzieży w wieku do 18 lat oznacza się z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej”;
- pojazd oferowany przez Wykonawcę powinien posiadać min. 5 miejsc pasażerskich (siedzących) oraz rok produkcji min. 1997r.;
- w przypadku awarii pojazdu Wykonawca niezwłocznie informuje o tym Zamawiającego i podstawia pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych niż pojazd zadeklarowany w załączniku nr 10 do oferty;
- Wykonawca zobowiązany jest w okresie obowiązywania umowy dysponowaniem odpowiednim potencjałem kadrowym, czyli osób zdolnych do wykonywania zamówienia posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia (kierowca – kserokopia prawa jady kat B, Opiekun - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, które należy przedłożyć nie później niż w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą). Ze względu na liczbę dowożonych dzieci kierowca może pełnić rolę opiekuna, w związku z czym musi posiadać kwalifikacje wymagane dla kierowcy i opiekuna;
- Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego poinformowania Zamawiającego o zmianie osób przewidzianych do realizacji zamówienia wskazanych w załączniku nr 11 do oferty;
- Wykonawca winien posiadać aktualną licencję lub zezwolenia na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób;
- Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
- Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 18.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
PARAMETRY TECHNICZNE POJAZDÓW(ROK PRODUKCJI POJAZDÓW PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA):40,00
Cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.