eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2021 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-07



Ogłoszenie nr 762702-N-2020 z dnia 2020-12-07 r.

Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2021 roku.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 556 460 400
e-mail: starostwo@powiat.malbork.pl
www: bip.powiat.malbork.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: bip.powiat.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie bip.powiat.malbork.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie bip.powiat.malbork.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2021 roku.

Numer referencyjny: NR sprawy ZZP.272.75.2020.II

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2021 roku. Zadanie 2, 4, 5, 9, 10, 11, 12, 13

Podział zadań – wymagania dotyczące zakresu rzeczowego i sprzętu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach powiatowych w powiecie malborskim. Wykonawcy muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony w zadaniach, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania, a w zadaniu 8, 9, 10 tylko dla pojedynczych pozycji tego zadania.

ZADANIE PODSTAWOWE
Zadanie nr 2 – wg załączonej mapy
Samochód ciężarowy, skrzyniowy z piaskarką i pługiem Wykonawcy.
Ładowacz – Wykonawcy.
Zadanie nr 4 – wg załączonej mapy
Ciągnik z dwoma napędami, rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy.
Ładowacz – Wykonawcy.
Zadanie nr 5 – wg załączonej mapy
Ciągnik z dwoma napędami i rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy.
Ładowacz Wykonawcy.

ZADANIA SPECJALNE
Zadanie nr 9 na teren określony w zadaniu nr 2, 4,
Ciągnik z dwoma napędami powyżej 100KM z pługiem Wykonawcy
Zadanie nr 10 na teren określony w zadaniu nr 6, 7
Ciągnik z dwoma napędami powyżej 100KM z pługiem Wykonawcy

ZADANIA DODATKOWE ( ścieżki rowerowe i wiadukty )
Zadanie nr 11 – ścieżka rowerowa przy drodze nr 2340G
Ciągnik – typu lekkiego z pługiem o szerokości do 2,0m – całość Wykonawcy
Zadanie nr 12 – ścieżka rowerowa przy drodze nr 2919G
Ciągnik – ciągnik typu lekkiego z pługiem o szerokości do 2,0m – całość Wykonawcy
Zadanie nr 13 – chodnik na wiadukcie (tylko w zakresie dojścia do peronów) i schody od strony pętli autobusowej w Stogach w ciągu drogi powiatowej 2920G.
Ośnieżanie ręczne, posypywanie mieszanką Zamawiającego dostępną w skrzyniach umieszczonych w obrębie wiaduktu.



Podział zadań - zakres rzeczowy i standardy utrzymania zimowego

ZADANIE PODSTAWOWE
Zadanie nr 2
1. droga nr 2929G Kamionka – Kamienica – Szawałd standard IV 6,7km
2. droga nr 2927G Tragamin – Lasowice Wielkie standard IV 6,5km
3. droga nr 2928G Lasowice Małe – Półmieście standard V 5,0km
4. droga nr 2345G Chlebówka – Świerki – Lubstowo standard IV 11,7km
5. droga nr 2301G Rakowiska – Lubstowo standard V 1,2km
6. droga nr 2303G odcinek Myszewo do skrzyżowania na Nidowo standard V 1,1km
7. droga nr 2906G Świerki – Nidowo standard V 4,9km
8. droga nr 2900G Malbork – Gronajny standard V 1,0km
Razem 38,10km

Zadanie nr 4:
1. droga nr 2902G odcinek Mątowy Wielkie – Miłoradz standard IV 4,5km
2. droga nr 2916G odcinek Bystrze – Mątowy Wielkie – do Kłosowa standard IV 10,5km
3. droga nr 2903G Mątowy Małe – Mątowy Wielkie standard V 1,8km
4. droga nr 2901G odcinek Miłoradz – Piekło standard IV 8,5 km
Razem 25,30km

Zadanie nr 5
1. droga nr 2902G odcinek ul. Głównej w Miłoradzu standard IV 0,5km
2. droga nr 2901G odcinek Stara Kościelnica – Miłoradz standard IV 5,5km
3. droga nr 2905G Grobelno – Kraśniewo standard IV 4,0km
4. droga nr 2904G Cisy – Kraśniewo – Pogorzała Wieś standard IV 12,5km
Razem 22,50km

ZADANIA SPECJALNE
Zadanie nr 9: zadanie specjalne zakres Zadania 4, 5, 2
Zadanie nr 10: zadanie specjalne zakres Zadania 6, 7

ZADANIA DODATKOWE
Zadanie nr 11 – ścieżka rowerowa przy drodze nr 2340G
Ścieżka rowerowa przy drodze nr 2340G na odcinku od granicy miasta Nowy Staw do granicy Gminy Lichnowy
Zadanie nr 12 – ścieżka rowerowa przy drodze nr 2919G
Ścieżka rowerowa przy drodze nr 2919G na odcinku od DK nr 55 do końca wsi Kościeleczki
Zadanie nr 13 – chodnik na wiadukcie (tylko w zakresie dojścia do peronów) i schody od strony pętli autobusowej w Stogach w ciągu drogi powiatowej 2920G.

Wytyczne dotyczące zamówienia.
1. Dojazdy do miejsca wyznaczonej pracy i powroty są niepłatne.
2. Stawki w wysokości oferowanej ceny obowiązują we wszystkie dni tygodnia ( łącznie z dniami wolnymi od pracy oraz niedziele i święta) oraz w ciągu całej doby.
3. Stawki oferowane obejmują koszty: paliw, olejów i smarów, niezbędne naprawy bieżące, i przeprowadzenie obsługi codziennej i okresowej sprzętu oferowanego oraz mieszanie i załadunek mieszanki.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwolnienia sprzętu ze świadczenia usług objętych „Umową” bez prawa do wynagrodzenia - w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych nie wymagających wykonywania usług objętych „Umową”. Płatność za wykonaną usługę będzie dokonywana po dostarczeniu Zamawiającemu i zaakceptowaniu przez niego wypełnionego dokument najmu pojazdu, który będzie załącznikiem do rachunku/faktury.
5. Pojazdy i sprzęt będą wykorzystywane do celów zimowego utrzymania dróg tj. odśnieżania i posypywania jezdni w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach (wg załączonej mapy) środkami uszorstniającymi, oraz załadunku materiału na rozsiewacze i piaskarki.
6. Wykonawca zobowiązuje się dysponować pojazdem wg zadeklarowanej dyspozycyjności w formularzu ofertowym od otrzymania wezwania.
7. Wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby przez osoby upoważnione z ramienia Wydziału Infrastruktury i Inwestycji Starostwa Powiatowego w Malborku, które każdorazowo określą rodzaj pracy i drogi na których należy tą pracę wykonać.
8. Załadunek rozsiewaczy środkami uszorstniającymi nastąpi za pomocą sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy.
9. Zastrzega się wyłączność w użytkowaniu przez Wykonawcę zamontowanego sprzętu i urządzeń jedynie na drogach wyznaczonych przez Zamawiającego.
10. Awarie sprzętu własnego Wykonawca usunie na własny koszt w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
11. Wykonawca zapewnia bezpośrednią łączność z operatorem sprzętu telefonem komórkowym – w ofercie podane zostaną numery telefonów komórkowych i do Wykonawcy.
12. Wykonawca musi dysponować sprzętem wymienionym w opisie dla każdego zadania na które składa ofertę.
13. Pojazd Wykonawcy powinien być wyposażony zgodnie z przepisami zawartymi w treści Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia tekst jednolity Dz. U. z 2016r poz. 2022 z późn. zm. Pojazdy z zamontowanym osprzętem odśnieżnym powinny być wyposażone w światła ostrzegawcze koloru pomarańczowego, zamontowane w górnej części pojazdu. Skrzydła pługów powinny być pomalowane w czerwono – białe pasy oraz posiadać światła pozycyjne ustalające szerokość pługa. Kierowca obsługujący piaskarkę w chwili mijania się z innymi pojazdami i przy mijaniu pieszych musi wyłączyć napęd piaskarki.
14. Wykonawca zobowiązany jest do rozliczania się ze zużytego piasku i soli dostarczonego mu przez Zamawiającego protokołem na koniec pierwszego sezonu ( kwiecień 2021r.) oraz na koniec czasu trwania umowy tj. 31.12.2021r.
15. Wykonawcy składający oferty na zadania: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 muszą dysponować utwardzonymi placami składowymi na materiały do mieszanki piasku z solą w ilości około 150Mg (około 100m2) na terenie obejmującym zadanie.
16. Mieszanka piasku i soli musi być przechowywana pod dachem lub przykryciem, które zabezpieczy je przed oddziaływaniem warunków atmosferycznych.


II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień w trybie zamówienia z wolnej ręki, czyli po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą, na podstawie art. 67 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Zamówienie zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów jeżeli Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi.

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.


Informacje dodatkowe: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.


Informacje dodatkowe: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca:
• dysponuje lub będzie dysponował pełnosprawnym sprzętem technicznym i urządzeniami do wykonywania zamówienia zgodnie z opisem pkt 3 Opis przedmiotu zamówienia.
• dysponuje lub będzie dysponował osobą, która zostanie skierowana do realizacji niniejszego zamówienia, posiadającą niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe tj. minimum jedną osobą posiadającą prawo jazdy kat. B, T w przypadku wykonywania zadania za pomocą ciągnika rolniczego oraz C lub D w przypadku wykonywania zadania za pomocą samochodu ciężarowego, zgodnie z ustawą o ruchu drogowym z 20.06.1997r tj. Dz.U. z 2018r poz. 1990


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

Informacje dodatkowe: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
• aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
• aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, zgodne z załączonymi wzorami.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
czas reakcji:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej Umowy wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach:
1.1. Wystąpienia ekstremalnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac objętych niniejszą umową, potwierdzonych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej,
1.2. Zmiany przepisów prawa.
1.3. Wypadku zmiany opisu przedmiotu zamówienia np. przedstawionego w pkt 3 SIWZ – opis
1.4. przedmiotu zamówienia wymaganego sprzętu, zakresu rzeczowego – wskazane drogi powiatowe, opisanego standardu utrzymania dróg powiatowych.
2. Nie stanowią istotnej zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.1. Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego),
2.2. Zmiany danych adresowych, zmiany osób reprezentujących strony,
2.3. Zmiany danych rejestrowych.
3. W związku z trwającym stanem epidemii związanym z występowaniem zakażeń koronawirusem SARS–CoV–2 Zamawiający dopuszcza zmiany warunków umowy dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia o czas konieczny do usunięcia skutków związanych z występowaniem zakażeń tj.:
3.1. ograniczeniem lub brakiem dostępności jakichkolwiek materiałów niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia,
3.2. ograniczeniem lub brakiem dostępności wszelkiego rodzaju sprzętu lub urządzeń niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia,
3.3. nieobecnością pracowników, zleceniobiorców lub innych kontrahentów Wykonawcy za pomocą, których realizować miał on przedmiot umowy,
3.4. wydania wszelkiego rodzaju decyzji, innych wiążących rozstrzygnięć, bądź aktów prawnych przez władze lub organy władzy publicznej Rzeczpospolitej Polskiej, bądź wydania uregulowań prawnych przez Unie Europejską dotyczących ograniczeń w przemieszczaniu się ludzi, reglamentacji dóbr, zamknięcia zakładów pracy, zakazu eksportu lub wprowadzających jakiekolwiek inne ograniczenia wolności i praw człowieka i obywatela, które mogą mieć wpływ na realizację przedmiotu umowy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 1 Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.
2 Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, powinien wskazać w sposób nie budzący wątpliwości, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz powinien zastrzec, że nie mogą być udostępniane. Wykonawca powinien również wykazać, nie później niż w terminie składania ofert, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. nr 153 poz. 1503, z późn. zm.). Wykonawca powinien więc wykazać, iż zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do dnia składania ofert, mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub posiadają wartość gospodarczą oraz Wykonawca podjął w stosunku do nich czynności zmierzające do zachowania ich w poufności. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11.16. Powyższe informacje muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. nr 153 poz. 1503, z późn. zm.)” - zaleca się, aby były trwale, oddzielnie spięte.
3 Powyższe zasady mają zastosowanie do informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zawartych w szczególności w oświadczeniach, wyjaśnieniach i dokumentach składanych przez Wykonawcę w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przy czym wskazanie tych informacji oraz wykazanie, że stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa powinno nastąpić przed upływem terminu do złożenia przez Wykonawcę wyjaśnień lub uzupełnień.
4 W sytuacji, gdy Wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych lub odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach, jak pozostałe niezastrzeżone dokumenty.


Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 15.12.2020, godzina: 13:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2021 roku. Zadanie 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Podział zadań – wymagania dotyczące zakresu rzeczowego i sprzętu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach powiatowych w powiecie malborskim. Wykonawcy muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony w zadaniach, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania, a w zadaniu 8, 9, 10 tylko dla pojedynczych pozycji tego zadania.
ZADANIE PODSTAWOWE
Zadanie nr 2 – wg załączonej mapy
Samochód ciężarowy, skrzyniowy z piaskarką i pługiem Wykonawcy.
Ładowacz – Wykonawcy.
ZADANIE PODSTAWOWE
Zadanie nr 2
1. droga nr 2929G Kamionka – Kamienica – Szawałd standard IV 6,7km
2. droga nr 2927G Tragamin – Lasowice Wielkie standard IV 6,5km
3. droga nr 2928G Lasowice Małe – Półmieście standard V 5,0km
4. droga nr 2345G Chlebówka – Świerki – Lubstowo standard IV 11,7km
5. droga nr 2301G Rakowiska – Lubstowo standard V 1,2km
6. droga nr 2303G odcinek Myszewo do skrzyżowania na Nidowo standard V 1,1km
7. droga nr 2906G Świerki – Nidowo standard V 4,9km
8. droga nr 2900G Malbork – Gronajny standard V 1,0km
Razem 38,10km



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas reakcji:40,00
cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2021 roku. Zadanie 4,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Podział zadań – wymagania dotyczące zakresu rzeczowego i sprzętu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach powiatowych w powiecie malborskim. Wykonawcy muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony w zadaniach, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania, a w zadaniu 8, 9, 10 tylko dla pojedynczych pozycji tego zadania.
ZADANIE PODSTAWOWE
Zadanie nr 4 – wg załączonej mapy
Ciągnik z dwoma napędami, rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy.
Ładowacz – Wykonawcy.
ZADANIE PODSTAWOWE
Zadanie nr 4:
1. droga nr 2902G odcinek Mątowy Wielkie – Miłoradz standard IV 4,5km
2. droga nr 2916G odcinek Bystrze – Mątowy Wielkie – do Kłosowa standard IV 10,5km
3. droga nr 2903G Mątowy Małe – Mątowy Wielkie standard V 1,8km
4. droga nr 2901G odcinek Miłoradz – Piekło standard IV 8,5 km
Razem 25,30km


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas reakcji:40,00
cena:60,00
Część nr: 3
Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2021 roku. Zadanie 5,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Podział zadań – wymagania dotyczące zakresu rzeczowego i sprzętu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach powiatowych w powiecie malborskim. Wykonawcy muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony w zadaniach, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania, a w zadaniu 8, 9, 10 tylko dla pojedynczych pozycji tego zadania.
ZADANIE PODSTAWOWE
Zadanie nr 5 – wg załączonej mapy
Ciągnik z dwoma napędami i rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy.
Ładowacz Wykonawcy
ZADANIE PODSTAWOWE
Zadanie nr 5
1. droga nr 2902G odcinek ul. Głównej w Miłoradzu standard IV 0,5km
2. droga nr 2901G odcinek Stara Kościelnica – Miłoradz standard IV 5,5km
3. droga nr 2905G Grobelno – Kraśniewo standard IV 4,0km
4. droga nr 2904G Cisy – Kraśniewo – Pogorzała Wieś standard IV 12,5km
Razem 22,50km



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas reakcji:40,00
cena:60,00
Część nr: 4
Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2021 roku. Zadanie 9,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Podział zadań – wymagania dotyczące zakresu rzeczowego i sprzętu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach powiatowych w powiecie malborskim. Wykonawcy muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony w zadaniach, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania, a w zadaniu 8, 9, 10 tylko dla pojedynczych pozycji tego zadania.
ZADANIA SPECJALNE
Zadanie nr 9 na teren określony w zadaniu nr 2, 4,
Ciągnik z dwoma napędami powyżej 100KM z pługiem Wykonawcy
ZADANIA SPECJALNE
Zadanie nr 9: zadanie specjalne zakres Zadania 4, 5, 2


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
czas reakcji:40,00
Część nr: 5
Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2021 roku. Zadanie 10

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Podział zadań – wymagania dotyczące zakresu rzeczowego i sprzętu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach powiatowych w powiecie malborskim. Wykonawcy muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony w zadaniach, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania, a w zadaniu 8, 9, 10 tylko dla pojedynczych pozycji tego zadania.
ZADANIA SPECJALNE
Zadanie nr 10 na teren określony w zadaniu nr 6, 7
Ciągnik z dwoma napędami powyżej 100KM z pługiem Wykonawcy
ZADANIA SPECJALNE
Zadanie nr 10: zadanie specjalne zakres Zadania 6, 7



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
czas reakcji:40,00
Część nr: 6
Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2021 roku. Zadanie 11,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Podział zadań – wymagania dotyczące zakresu rzeczowego i sprzętu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach powiatowych w powiecie malborskim. Wykonawcy muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony w zadaniach, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania, a w zadaniu 8, 9, 10 tylko dla pojedynczych pozycji tego zadania.
ZADANIA DODATKOWE ( ścieżki rowerowe i wiadukty )
Zadanie nr 11 – ścieżka rowerowa przy drodze nr 2340G
Ciągnik – typu lekkiego z pługiem o szerokości do 2,0m – całość Wykonawcy


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
czas reakcji:40,00
Część nr: 7
Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2021 roku. Zadanie 12,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Podział zadań – wymagania dotyczące zakresu rzeczowego i sprzętu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach powiatowych w powiecie malborskim. Wykonawcy muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony w zadaniach, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania, a w zadaniu 8, 9, 10 tylko dla pojedynczych pozycji tego zadania.
ZADANIA DODATKOWE ( ścieżki rowerowe i wiadukty )
Zadanie nr 12 – ścieżka rowerowa przy drodze nr 2919G
Ciągnik – ciągnik typu lekkiego z pługiem o szerokości do 2,0m – całość Wykonawcy


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas reakcji:40,00
cena:60,00
Część nr: 8
Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie malborskim w sezonie zimowym w 2021 roku. Zadanie 13

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Podział zadań – wymagania dotyczące zakresu rzeczowego i sprzętu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach powiatowych w powiecie malborskim. Wykonawcy muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony w zadaniach, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania, a w zadaniu 8, 9, 10 tylko dla pojedynczych pozycji tego zadania.
ZADANIA DODATKOWE ( ścieżki rowerowe i wiadukty )
Zadanie nr 13 – chodnik na wiadukcie (tylko w zakresie dojścia do peronów) i schody od strony pętli autobusowej w Stogach w ciągu drogi powiatowej 2920G.
Ośnieżanie ręczne, posypywanie mieszanką Zamawiającego dostępną w skrzyniach umieszczonych w obrębie wiaduktu.





2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
czas reakcji:40,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.