eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawy produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego do Apteki Okręgowej Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi mieszczącej się w Zakładzie Karnym nr 2 w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-12-08



Ogłoszenie nr 762277-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.

Zakład Karny nr 2 w Łodzi:

Dostawy produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego do Apteki Okręgowej Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi mieszczącej się w Zakładzie Karnym nr 2 w Łodzi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

Nazwa projektu lub programu: Dostawy produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego do Apteki Okręgowej Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi mieszczącej się w Zakładzie Karnym nr 2 w Łodzi
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny nr 2 w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 32009300000000, J. I. Kraszewskiego 1/5, 93-161 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 42 675 06 01,
faks: 42 675 06 11
e-mail: zk_2_lodz@sw.gov.pl,
www: http://www.sw.gov.pl Adres profilu nabywcy:

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: miniportal.uzp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Zakład Karny nr 2 w Łodzi
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.zp.sw.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zp.sw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: miniportal.uzp.gov.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego do Apteki Okręgowej Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi mieszczącej się w Zakładzie Karnym nr 2 w Łodzi

Numer referencyjny: DKW.2232.12.2020.MD

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 10


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I (pakiet nr 1) - leki dermatologiczne Cześć II (pakiet nr 2) - układ moczowo-płciowy z hormonami płciowymi i lekami hormonalnymi do stosowania wewnętrznego Część III (pakiet nr 3) - leki stosowane w zakażeniach Część IV (pakiet nr 4) – układ mięśniowo-szkieletowy, leki przeciwnowotworowe, immunomodulujące i przeciwpasożytnicze Część V (pakiet nr 5) – ośrodkowy układ nerwowy Część VI (pakiet nr 6) – leki pozostałe, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego, substancje recepturowe Część VII (pakiet nr 7) – przewód pokarmowy, metabolizm, krew i układ krwiotwórczy Cześć VIII (pakiet nr 8) – układ sercowo-naczyniowy Część IX (pakiet nr 9) – układ oddechowy, leki i wyroby medyczne stosowane w chorobach oczu i uszu Część X (pakiet nr 10) – opatrunki specjalistyczne stosowane w leczeniu ran Szczegółowy opis ilości przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki od nr 1 do 10 do niniejszej specyfikacji odpowiednio dla każdej części

II.5) Główny kod CPV: 33.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Za spełniających ten warunek zamawiający uzna tych wykonawców, którzy posiadają: a) zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. nr 45 poz. 271 z późn. zm.) b) zezwolenie na obrót hurtowy środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi lub prekursorami I-R zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2016r. poz. 224) - jeżeli dotyczy.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Za spełniających ten warunek zamawiający uzna tych wykonawców, którzy: wykażą że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej: 100 % wartości oferty złożonej na dany pakiet., oraz przedstawią informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą niż 50% wartości składanej oferty wystawioną nie wcześniej niż 2 miesiące przed terminem składania ofert.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli przedłoży wykaz wykonanych dostaw będących przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i wskazaniem podmiotów na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Dowodami o których mowa są: poświadczenie w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych (wystawione nie wcześniej jak trzy miesiące przed terminem składania ofert) lub oświadczenie Wykonawcy jeżeli nie jest w stanie przedstawić poświadczenia z przyczyn o obiektywnym charakterze. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego wskazane w wykazie, o którym mowa, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa powyżej. Wartość zrealizowanych dostaw towarów będących przedmiotem zamówienia musi odpowiadać co najmniej 50% ceny złożonej oferty łącznie i dotyczyć musi min. jednej zrealizowanej dostawy.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. nr 45 poz. 271 z późn. zm.), 2) zezwolenie na obrót hurtowy środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi lub prekursorami I-R zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2016r. poz. 224) - jeżeli dotyczy. 3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i wskazaniem podmiotów na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane wraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem Nr 13; Dowodami, o których mowa, są: 4) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do reprezentowania wykonawcy , pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z dokumentów rejestrowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Informacja na temat wadium
Ustala się wadium w wysokości: Część I: 3 000,00 zł. słownie: trzy tysiące złotych 00/100 Część II: 1 000,00 zł. słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 Część III: 4 000,00 zł. słownie: cztery tysiące złotych 00/100 Część IV: 3 000,00 zł. słownie: trzy tysiące złotych 00/100 Część V: 9 000,00 zł. słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100 Część VI: 1 000,00 zł słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 Część VII: 12 000,00 zł. Słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100 Część VIII: 6 000,00 zł słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 Część IX: 6 000,00 zł słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 Część X: 200,00 zł słownie: dwieście złotych 00/100 11.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 11.2.1. pieniądzu; 11.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 11.2.3. gwarancjach bankowych; 11.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 11.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.32)). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym NBP Oddział Okręgowy w Łodzi numer konta: 56 1010 1371 0008 5313 9120 0000 Wadium przechowywane będzie na koncie nieoprocentowanym

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Tak
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

Informacje dodatkowe: Oferta ma być złożona tylko i wyłącznie w postaci elektronicznej za pośrednictwem ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal po uprzednim jej zaszyfrowaniu w miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/. Środkiem komunikacji elektronicznej służącym przekazywaniu oferty w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie może być poczta elektroniczna. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, Oferta/wniosek powinna/powinien być sporządzona/sporządzony w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych: doc, .docx, .rtf,.xps, .odt; i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Sposób złożenia oferty/wniosku, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortal. Ofertę/wniosek należy złożyć w oryginale. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia skanu oferty/wniosku opatrzonej/opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin płatności faktury:10,00
Cena:60,00
Czas wymagany na dostawę leku na CITO:20,00
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy:10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach:
 zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych wyłącznie w przypadku:
 zmiany lub wprowadzenia ceny urzędowej zbytu określonej w odpowiednich przepisach dla asortymentu stanowiącego przedmiot umowy. O zmianie lub wprowadzeniu urzędowej ceny zbytu Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego. Zmiana ceny wchodzi w życie od dnia obowiązywania nowej urzędowej ceny zbytu i nie wymaga aneksu do Umowy; Zamawiający w przypadku wprowadzenia lub zmiany urzędowej ceny zbytu na kwotę wyższą niż cena, za którą Zmawiający nabywał produkt odpowiednio przed wprowadzeniem lub zmianą ceny urzędowej zbytu, uprawniony będzie do odstąpienia od umowy na przyszłość w zakresie dostaw asortymentu, którego cena urzędowa zbytu została wprowadzona lub zmieniona w terminie 30 dni od dnia wprowadzenia lub zmiany urzędowej ceny zbytu na kwotę wyższą niż cena, za którą Zmawiający nabywał produkt przed wprowadzeniem lub zmianą ceny urzędowej zbytu. W przypadku wysłania oświadczenia listem liczy się dla zachowania terminu data jego nadania w placówce pocztowej.
 zniesienia ceny urzędowej zbytu określonej w odpowiednich przepisach dla asortymentu dostarczanego przez Wykonawcę na podstawie niniejszej umowy. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie po zniesieniu ceny urzędowej przedłożyć Zamawiającemu propozycję nowej ceny na asortyment, którego dotyczy zniesienie ceny urzędowej zbytu wraz z uzasadnieniem wskazanej ceny, uwzględniając w szczególności cenę asortymentu oferowaną na rynku po zniesieniu jego ceny urzędowej zbytu. Zamawiający w przypadku braku akceptacji zaproponowanej ceny uprawniony będzie do odstąpienia od umowy na przyszłość w zakresie dostaw asortymentu, którego cena urzędowa zbytu została zniesiona w terminie 14 dni od dnia przedłożenia propozycji przez Wykonawcę. W przypadku wysłania oświadczenia listem liczy się dla zachowania terminu data jego nadania w placówce pocztowej. W przypadku akceptacji propozycji Wykonawcy strony dokonają stosownej zmiany umowy w zakresie ceny asortymentu, którego cena urzędowa zbytu została zniesiona. W przypadku gdy po zmianie umowy we wskazanym zakresie zostanie ponownie wprowadzona w trakcie trwania niniejszej umowy cena urzędowa na asortyment, postanowienia pkt b/ powyżej stosuje się odpowiednio.
 zmiany wielkości opakowań wprowadzonych przez producenta objętych zamówieniem. W takiej sytuacji nastąpi przeliczenie ceny danego asortymentu odpowiednio do nowego opakowania z zachowaniem zasad proporcjonalności wielkości opakowania i ceny za opakowanie; zmiana w tym zakresie nie wymaga aneksu do umowy.
 dodatkowych rabatów oraz promocji producenckich skutkujących obniżeniem cen danych produktów/wyrobów/środków w odniesieniu do cen zaproponowanych w ofercie. Zastosowanie rabatu lub promocji producenckiej dotyczącej ceny zaproponowanej w ofercie nie wymaga aneksu do Umowy. W takiej sytuacji Wykonawca każdorazowo poinformuje o istniejącym rabacie/promocji producenckiej w tym umieści stosowną informację na fakturze w tym zakresie.
 ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto podana w druku oferty , cena netto pozostanie bez zmian

 W przypadku zawieszenia, wstrzymania lub zakończenia produkcji bądź wycofania danego produktu leczniczego, wyrobu medycznego lub środka specjalnego przeznaczenia żywieniowego z obrotu decyzją właściwych organów lub dokonaną decyzją producenta w trakcie trwania umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy przez strony w zakresie zastosowania zamiennika dla asortymentu, którego produkcję wstrzymano/zawieszono/zakończono/wycofano. W przypadku produktu leczniczego zamiennik oznacza produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej, będący generykiem produktu leczniczego określonego w przedmiocie zamówienia, przy czym niedopuszczalna jest tutaj zmiana dawki, składu, drogi podania oraz czasu działania produktu leczniczego. W takim przypadku cena netto za produkt leczniczy zamienny nie powinna być wyższa od ceny netto za wyjściowy produkt leczniczy, którego produkcję wstrzymano/ zakończono lub który wstrzymano/wycofano z obrotu. Identyczna zasada dotyczy tożsamych wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego.
 w innych przypadkach dopuszczonych ustawą Pzp.
Zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają zawsze formy pisemnej pod rygorem nieważności.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 11.01.2021, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Leki dermatologiczne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi produktów leczniczych, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem o numerze 33600000 – 6 jako „produkty farmaceutyczne”, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w zestawieniach tabelarycznych stanowiących załącznik numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oświadcza, że ilekroć w formularzu asortymentowym Zamawiający użył nazw handlowych leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego to uczynił to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tylko i wyłącznie w celu dokładnego określenia substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych (albo przeznaczenia) zawartych w zamawianych lekach oraz środkach spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, bądź określających wyroby medyczne. Użycie tych nazw oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający żąda zaoferowania produktów zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co produkty, których nazwy zostały użyte i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych samych produktów, jak i produktów równoważnych, przez co należy rozumieć tożsame pod względem kompozycji substancji czynnych, przeznaczenia i działania oraz sposobu podawania. W przypadku produktów leczniczych podawanych drogą doustną dopuszcza się zmianę na przykład tabletek na drażetki, drażetek na kapsułki, tabletek na tabletki powlekane, ampułek na fiolki, itd., z wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 7. Zamawiający nie dopuszcza zamiany tabletek rozpuszczalnych na zwykłe. Nie dopuszcza również zamiany w zakresie czasu działania, preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania substancji czynnej. Zamawiający uznaje, że tabletki o przedłużonym działaniu odpowiadają tabletkom o zmodyfikowanym uwalnianiu. Odpowiednio takie same zasady odnoszą się do wyrobów medycznych. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmian w ilościach poszczególnych pozycji asortymentu, tj. przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym, z zachowaniem cen umownych, zależnie od bieżących potrzeb wynikających z jednostek chorobowych i ilości pacjentów dla których produkty są przeznaczone.
Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia orientacyjne potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć Zamawiającemu do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają one strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w takim okresie. Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb, jednostek chorobowych i ilości pacjentów zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości szacunkowej produktów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym łączna wartość zakupionych produktów nie będzie mniejsza niż 60% łącznej wartości umowy i kwoty określonej w ofercie przetargowej, co nie będzie podstawą kierowania roszczeń przez Wykonawcę wobec Zamawiającego.
W przypadku braku produktu leczniczego zaoferowanego w umowie przetargowej przez Wykonawcę, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do przesłania do Zamawiającego pisma wyjaśniającego. Termin ważności dostarczanych produktów leczniczych, suplementów diety oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego musi być taki, jak określony w umowie.
Dostarczane przez Wykonawcę produkty lecznicze, wyroby medyczne oraz środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego muszą posiadać profesjonalne informacje i opisy dotyczące składu, przeznaczenia, sposobu działania, przechowywania i terminu ważności opracowane przez producenta w języku polskim. W pozycjach zaznaczonych w formularzu dla Wykonawcy kolorem niebieskim Zamawiający zwraca szczególną uwagę na drogę podania leku, na postać lub na parametry wyróżniające oznaczony lek w stosunku do generyków. Zamawiający wymaga w tych przypadkach zaoferowania produktu leczniczego spełniającego wymagania Zamawiającego w tym zakresie (droga dożylna, domięśniowa, podanie we wlewie bądź w postaci doustnej), w zakresie postaci leku (kapsułki do inhalacji, dysk, tabletki rozpuszczalne lub specyficznych właściwości farmakodynamicznych (insuliny) i nie wyraża zgody na ich zamianę. Stosowne wymagania Zamawiającego w tym zakresie umieszczono jako uwagi pod formularzem dla Wykonawcy. Brak informacji o igłach w nazwach międzynarodowych i handlowych nie jest równoznaczny z ich brakiem. Z uwagi na Dobrą Praktykę Dystrybucji, Zamawiający wymaga, aby do każdego opakowania insuliny dołączane były igły, nawet jeśli nie jest to ujęte w ich nazwach. Igły dołączane do insulin zawarte są w cenie zakupu insuliny i nie stanowią odrębnej pozycji. Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w Załącznikach od 1 do 10 Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym.
W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i nie można go zastąpić lekiem równoważnym (synonimem), należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty pisemną informację wystawioną przez upoważniony do tego organ, instytucję lub podmiot, z której wynika, że dany produkt leczniczy nie jest produkowany lub jest wycofany z obrotu.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy:10,00
Termin płatności faktury:10,00
Czas wymagany na dostawę leku na CITO:20,00
Cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Układ moczowo-płciowy z hormonami płciowymi i lekami hormonalnymi do stosowania wewnętrznego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi produktów leczniczych, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem o numerze 33600000 – 6 jako „produkty farmaceutyczne”, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w zestawieniach tabelarycznych stanowiących załącznik numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oświadcza, że ilekroć w formularzu asortymentowym Zamawiający użył nazw handlowych leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego to uczynił to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tylko i wyłącznie w celu dokładnego określenia substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych (albo przeznaczenia) zawartych w zamawianych lekach oraz środkach spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, bądź określających wyroby medyczne. Użycie tych nazw oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający żąda zaoferowania produktów zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co produkty, których nazwy zostały użyte i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych samych produktów, jak i produktów równoważnych, przez co należy rozumieć tożsame pod względem kompozycji substancji czynnych, przeznaczenia i działania oraz sposobu podawania. W przypadku produktów leczniczych podawanych drogą doustną dopuszcza się zmianę na przykład tabletek na drażetki, drażetek na kapsułki, tabletek na tabletki powlekane, ampułek na fiolki, itd., z wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 7. Zamawiający nie dopuszcza zamiany tabletek rozpuszczalnych na zwykłe. Nie dopuszcza również zamiany w zakresie czasu działania, preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania substancji czynnej. Zamawiający uznaje, że tabletki o przedłużonym działaniu odpowiadają tabletkom o zmodyfikowanym uwalnianiu. Odpowiednio takie same zasady odnoszą się do wyrobów medycznych. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmian w ilościach poszczególnych pozycji asortymentu, tj. przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym, z zachowaniem cen umownych, zależnie od bieżących potrzeb wynikających z jednostek chorobowych i ilości pacjentów dla których produkty są przeznaczone.
Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia orientacyjne potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć Zamawiającemu do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają one strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w takim okresie. Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb, jednostek chorobowych i ilości pacjentów zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości szacunkowej produktów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym łączna wartość zakupionych produktów nie będzie mniejsza niż 60% łącznej wartości umowy i kwoty określonej w ofercie przetargowej, co nie będzie podstawą kierowania roszczeń przez Wykonawcę wobec Zamawiającego.
W przypadku braku produktu leczniczego zaoferowanego w umowie przetargowej przez Wykonawcę, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do przesłania do Zamawiającego pisma wyjaśniającego. Termin ważności dostarczanych produktów leczniczych, suplementów diety oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego musi być taki, jak określony w umowie.
Dostarczane przez Wykonawcę produkty lecznicze, wyroby medyczne oraz środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego muszą posiadać profesjonalne informacje i opisy dotyczące składu, przeznaczenia, sposobu działania, przechowywania i terminu ważności opracowane przez producenta w języku polskim. W pozycjach zaznaczonych w formularzu dla Wykonawcy kolorem niebieskim Zamawiający zwraca szczególną uwagę na drogę podania leku, na postać lub na parametry wyróżniające oznaczony lek w stosunku do generyków. Zamawiający wymaga w tych przypadkach zaoferowania produktu leczniczego spełniającego wymagania Zamawiającego w tym zakresie (droga dożylna, domięśniowa, podanie we wlewie bądź w postaci doustnej), w zakresie postaci leku (kapsułki do inhalacji, dysk, tabletki rozpuszczalne lub specyficznych właściwości farmakodynamicznych (insuliny) i nie wyraża zgody na ich zamianę. Stosowne wymagania Zamawiającego w tym zakresie umieszczono jako uwagi pod formularzem dla Wykonawcy. Brak informacji o igłach w nazwach międzynarodowych i handlowych nie jest równoznaczny z ich brakiem. Z uwagi na Dobrą Praktykę Dystrybucji, Zamawiający wymaga, aby do każdego opakowania insuliny dołączane były igły, nawet jeśli nie jest to ujęte w ich nazwach. Igły dołączane do insulin zawarte są w cenie zakupu insuliny i nie stanowią odrębnej pozycji. Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w Załącznikach od 1 do 10 Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym.
W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i nie można go zastąpić lekiem równoważnym (synonimem), należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty pisemną informację wystawioną przez upoważniony do tego organ, instytucję lub podmiot, z której wynika, że dany produkt leczniczy nie jest produkowany lub jest wycofany z obrotu.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności faktury:10,00
Cena:60,00
Czas wymagany na dostawę leku na CITO:20,00
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy:10,00
Część nr: 3
Nazwa: Leki stosowane w zakażeniach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi produktów leczniczych, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem o numerze 33600000 – 6 jako „produkty farmaceutyczne”, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w zestawieniach tabelarycznych stanowiących załącznik numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oświadcza, że ilekroć w formularzu asortymentowym Zamawiający użył nazw handlowych leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego to uczynił to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tylko i wyłącznie w celu dokładnego określenia substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych (albo przeznaczenia) zawartych w zamawianych lekach oraz środkach spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, bądź określających wyroby medyczne. Użycie tych nazw oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający żąda zaoferowania produktów zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co produkty, których nazwy zostały użyte i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych samych produktów, jak i produktów równoważnych, przez co należy rozumieć tożsame pod względem kompozycji substancji czynnych, przeznaczenia i działania oraz sposobu podawania. W przypadku produktów leczniczych podawanych drogą doustną dopuszcza się zmianę na przykład tabletek na drażetki, drażetek na kapsułki, tabletek na tabletki powlekane, ampułek na fiolki, itd., z wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 7. Zamawiający nie dopuszcza zamiany tabletek rozpuszczalnych na zwykłe. Nie dopuszcza również zamiany w zakresie czasu działania, preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania substancji czynnej. Zamawiający uznaje, że tabletki o przedłużonym działaniu odpowiadają tabletkom o zmodyfikowanym uwalnianiu. Odpowiednio takie same zasady odnoszą się do wyrobów medycznych. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmian w ilościach poszczególnych pozycji asortymentu, tj. przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym, z zachowaniem cen umownych, zależnie od bieżących potrzeb wynikających z jednostek chorobowych i ilości pacjentów dla których produkty są przeznaczone.
Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia orientacyjne potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć Zamawiającemu do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają one strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w takim okresie. Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb, jednostek chorobowych i ilości pacjentów zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości szacunkowej produktów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym łączna wartość zakupionych produktów nie będzie mniejsza niż 60% łącznej wartości umowy i kwoty określonej w ofercie przetargowej, co nie będzie podstawą kierowania roszczeń przez Wykonawcę wobec Zamawiającego.
W przypadku braku produktu leczniczego zaoferowanego w umowie przetargowej przez Wykonawcę, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do przesłania do Zamawiającego pisma wyjaśniającego. Termin ważności dostarczanych produktów leczniczych, suplementów diety oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego musi być taki, jak określony w umowie.
Dostarczane przez Wykonawcę produkty lecznicze, wyroby medyczne oraz środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego muszą posiadać profesjonalne informacje i opisy dotyczące składu, przeznaczenia, sposobu działania, przechowywania i terminu ważności opracowane przez producenta w języku polskim. W pozycjach zaznaczonych w formularzu dla Wykonawcy kolorem niebieskim Zamawiający zwraca szczególną uwagę na drogę podania leku, na postać lub na parametry wyróżniające oznaczony lek w stosunku do generyków. Zamawiający wymaga w tych przypadkach zaoferowania produktu leczniczego spełniającego wymagania Zamawiającego w tym zakresie (droga dożylna, domięśniowa, podanie we wlewie bądź w postaci doustnej), w zakresie postaci leku (kapsułki do inhalacji, dysk, tabletki rozpuszczalne lub specyficznych właściwości farmakodynamicznych (insuliny) i nie wyraża zgody na ich zamianę. Stosowne wymagania Zamawiającego w tym zakresie umieszczono jako uwagi pod formularzem dla Wykonawcy. Brak informacji o igłach w nazwach międzynarodowych i handlowych nie jest równoznaczny z ich brakiem. Z uwagi na Dobrą Praktykę Dystrybucji, Zamawiający wymaga, aby do każdego opakowania insuliny dołączane były igły, nawet jeśli nie jest to ujęte w ich nazwach. Igły dołączane do insulin zawarte są w cenie zakupu insuliny i nie stanowią odrębnej pozycji. Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w Załącznikach od 1 do 10 Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym.
W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i nie można go zastąpić lekiem równoważnym (synonimem), należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty pisemną informację wystawioną przez upoważniony do tego organ, instytucję lub podmiot, z której wynika, że dany produkt leczniczy nie jest produkowany lub jest wycofany z obrotu.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin płatności faktury:10,00
Czas wymagany na dostawę leku na CITO:20,00
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy:10,00
Część nr: 4
Nazwa: Układ mięśniowo-szkieletowy, leki przeciwnowotworowe, immunomodulujące i przeciwpasożytnicze

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi produktów leczniczych, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem o numerze 33600000 – 6 jako „produkty farmaceutyczne”, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w zestawieniach tabelarycznych stanowiących załącznik numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oświadcza, że ilekroć w formularzu asortymentowym Zamawiający użył nazw handlowych leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego to uczynił to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tylko i wyłącznie w celu dokładnego określenia substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych (albo przeznaczenia) zawartych w zamawianych lekach oraz środkach spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, bądź określających wyroby medyczne. Użycie tych nazw oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający żąda zaoferowania produktów zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co produkty, których nazwy zostały użyte i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych samych produktów, jak i produktów równoważnych, przez co należy rozumieć tożsame pod względem kompozycji substancji czynnych, przeznaczenia i działania oraz sposobu podawania. W przypadku produktów leczniczych podawanych drogą doustną dopuszcza się zmianę na przykład tabletek na drażetki, drażetek na kapsułki, tabletek na tabletki powlekane, ampułek na fiolki, itd., z wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 7. Zamawiający nie dopuszcza zamiany tabletek rozpuszczalnych na zwykłe. Nie dopuszcza również zamiany w zakresie czasu działania, preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania substancji czynnej. Zamawiający uznaje, że tabletki o przedłużonym działaniu odpowiadają tabletkom o zmodyfikowanym uwalnianiu. Odpowiednio takie same zasady odnoszą się do wyrobów medycznych. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmian w ilościach poszczególnych pozycji asortymentu, tj. przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym, z zachowaniem cen umownych, zależnie od bieżących potrzeb wynikających z jednostek chorobowych i ilości pacjentów dla których produkty są przeznaczone.
Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia orientacyjne potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć Zamawiającemu do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają one strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w takim okresie. Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb, jednostek chorobowych i ilości pacjentów zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości szacunkowej produktów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym łączna wartość zakupionych produktów nie będzie mniejsza niż 60% łącznej wartości umowy i kwoty określonej w ofercie przetargowej, co nie będzie podstawą kierowania roszczeń przez Wykonawcę wobec Zamawiającego.
W przypadku braku produktu leczniczego zaoferowanego w umowie przetargowej przez Wykonawcę, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do przesłania do Zamawiającego pisma wyjaśniającego. Termin ważności dostarczanych produktów leczniczych, suplementów diety oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego musi być taki, jak określony w umowie.
Dostarczane przez Wykonawcę produkty lecznicze, wyroby medyczne oraz środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego muszą posiadać profesjonalne informacje i opisy dotyczące składu, przeznaczenia, sposobu działania, przechowywania i terminu ważności opracowane przez producenta w języku polskim. W pozycjach zaznaczonych w formularzu dla Wykonawcy kolorem niebieskim Zamawiający zwraca szczególną uwagę na drogę podania leku, na postać lub na parametry wyróżniające oznaczony lek w stosunku do generyków. Zamawiający wymaga w tych przypadkach zaoferowania produktu leczniczego spełniającego wymagania Zamawiającego w tym zakresie (droga dożylna, domięśniowa, podanie we wlewie bądź w postaci doustnej), w zakresie postaci leku (kapsułki do inhalacji, dysk, tabletki rozpuszczalne lub specyficznych właściwości farmakodynamicznych (insuliny) i nie wyraża zgody na ich zamianę. Stosowne wymagania Zamawiającego w tym zakresie umieszczono jako uwagi pod formularzem dla Wykonawcy. Brak informacji o igłach w nazwach międzynarodowych i handlowych nie jest równoznaczny z ich brakiem. Z uwagi na Dobrą Praktykę Dystrybucji, Zamawiający wymaga, aby do każdego opakowania insuliny dołączane były igły, nawet jeśli nie jest to ujęte w ich nazwach. Igły dołączane do insulin zawarte są w cenie zakupu insuliny i nie stanowią odrębnej pozycji. Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w Załącznikach od 1 do 10 Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym.
W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i nie można go zastąpić lekiem równoważnym (synonimem), należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty pisemną informację wystawioną przez upoważniony do tego organ, instytucję lub podmiot, z której wynika, że dany produkt leczniczy nie jest produkowany lub jest wycofany z obrotu.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Czas wymagany na dostawę leku na CITO:20,00
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy:10,00
Termin płatności faktury:10,00
Część nr: 5
Nazwa: Ośrodkowy układ nerwowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi produktów leczniczych, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem o numerze 33600000 – 6 jako „produkty farmaceutyczne”, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w zestawieniach tabelarycznych stanowiących załącznik numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oświadcza, że ilekroć w formularzu asortymentowym Zamawiający użył nazw handlowych leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego to uczynił to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tylko i wyłącznie w celu dokładnego określenia substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych (albo przeznaczenia) zawartych w zamawianych lekach oraz środkach spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, bądź określających wyroby medyczne. Użycie tych nazw oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający żąda zaoferowania produktów zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co produkty, których nazwy zostały użyte i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych samych produktów, jak i produktów równoważnych, przez co należy rozumieć tożsame pod względem kompozycji substancji czynnych, przeznaczenia i działania oraz sposobu podawania. W przypadku produktów leczniczych podawanych drogą doustną dopuszcza się zmianę na przykład tabletek na drażetki, drażetek na kapsułki, tabletek na tabletki powlekane, ampułek na fiolki, itd., z wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 7. Zamawiający nie dopuszcza zamiany tabletek rozpuszczalnych na zwykłe. Nie dopuszcza również zamiany w zakresie czasu działania, preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania substancji czynnej. Zamawiający uznaje, że tabletki o przedłużonym działaniu odpowiadają tabletkom o zmodyfikowanym uwalnianiu. Odpowiednio takie same zasady odnoszą się do wyrobów medycznych. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmian w ilościach poszczególnych pozycji asortymentu, tj. przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym, z zachowaniem cen umownych, zależnie od bieżących potrzeb wynikających z jednostek chorobowych i ilości pacjentów dla których produkty są przeznaczone.
Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia orientacyjne potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć Zamawiającemu do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają one strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w takim okresie. Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb, jednostek chorobowych i ilości pacjentów zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości szacunkowej produktów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym łączna wartość zakupionych produktów nie będzie mniejsza niż 60% łącznej wartości umowy i kwoty określonej w ofercie przetargowej, co nie będzie podstawą kierowania roszczeń przez Wykonawcę wobec Zamawiającego.
W przypadku braku produktu leczniczego zaoferowanego w umowie przetargowej przez Wykonawcę, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do przesłania do Zamawiającego pisma wyjaśniającego. Termin ważności dostarczanych produktów leczniczych, suplementów diety oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego musi być taki, jak określony w umowie.
Dostarczane przez Wykonawcę produkty lecznicze, wyroby medyczne oraz środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego muszą posiadać profesjonalne informacje i opisy dotyczące składu, przeznaczenia, sposobu działania, przechowywania i terminu ważności opracowane przez producenta w języku polskim. W pozycjach zaznaczonych w formularzu dla Wykonawcy kolorem niebieskim Zamawiający zwraca szczególną uwagę na drogę podania leku, na postać lub na parametry wyróżniające oznaczony lek w stosunku do generyków. Zamawiający wymaga w tych przypadkach zaoferowania produktu leczniczego spełniającego wymagania Zamawiającego w tym zakresie (droga dożylna, domięśniowa, podanie we wlewie bądź w postaci doustnej), w zakresie postaci leku (kapsułki do inhalacji, dysk, tabletki rozpuszczalne lub specyficznych właściwości farmakodynamicznych (insuliny) i nie wyraża zgody na ich zamianę. Stosowne wymagania Zamawiającego w tym zakresie umieszczono jako uwagi pod formularzem dla Wykonawcy. Brak informacji o igłach w nazwach międzynarodowych i handlowych nie jest równoznaczny z ich brakiem. Z uwagi na Dobrą Praktykę Dystrybucji, Zamawiający wymaga, aby do każdego opakowania insuliny dołączane były igły, nawet jeśli nie jest to ujęte w ich nazwach. Igły dołączane do insulin zawarte są w cenie zakupu insuliny i nie stanowią odrębnej pozycji. Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w Załącznikach od 1 do 10 Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym.
W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i nie można go zastąpić lekiem równoważnym (synonimem), należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty pisemną informację wystawioną przez upoważniony do tego organ, instytucję lub podmiot, z której wynika, że dany produkt leczniczy nie jest produkowany lub jest wycofany z obrotu.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy:10,00
Czas wymagany na dostawę leku na CITO:20,00
Termin płatności faktury:10,00
Cena:60,00
Część nr: 6
Nazwa: Leki pozostałe, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego, substancje recepturowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi produktów leczniczych, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem o numerze 33600000 – 6 jako „produkty farmaceutyczne”, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w zestawieniach tabelarycznych stanowiących załącznik numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oświadcza, że ilekroć w formularzu asortymentowym Zamawiający użył nazw handlowych leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego to uczynił to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tylko i wyłącznie w celu dokładnego określenia substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych (albo przeznaczenia) zawartych w zamawianych lekach oraz środkach spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, bądź określających wyroby medyczne. Użycie tych nazw oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający żąda zaoferowania produktów zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co produkty, których nazwy zostały użyte i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych samych produktów, jak i produktów równoważnych, przez co należy rozumieć tożsame pod względem kompozycji substancji czynnych, przeznaczenia i działania oraz sposobu podawania. W przypadku produktów leczniczych podawanych drogą doustną dopuszcza się zmianę na przykład tabletek na drażetki, drażetek na kapsułki, tabletek na tabletki powlekane, ampułek na fiolki, itd., z wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 7. Zamawiający nie dopuszcza zamiany tabletek rozpuszczalnych na zwykłe. Nie dopuszcza również zamiany w zakresie czasu działania, preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania substancji czynnej. Zamawiający uznaje, że tabletki o przedłużonym działaniu odpowiadają tabletkom o zmodyfikowanym uwalnianiu. Odpowiednio takie same zasady odnoszą się do wyrobów medycznych. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmian w ilościach poszczególnych pozycji asortymentu, tj. przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym, z zachowaniem cen umownych, zależnie od bieżących potrzeb wynikających z jednostek chorobowych i ilości pacjentów dla których produkty są przeznaczone.
Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia orientacyjne potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć Zamawiającemu do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają one strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w takim okresie. Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb, jednostek chorobowych i ilości pacjentów zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości szacunkowej produktów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym łączna wartość zakupionych produktów nie będzie mniejsza niż 60% łącznej wartości umowy i kwoty określonej w ofercie przetargowej, co nie będzie podstawą kierowania roszczeń przez Wykonawcę wobec Zamawiającego.
W przypadku braku produktu leczniczego zaoferowanego w umowie przetargowej przez Wykonawcę, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do przesłania do Zamawiającego pisma wyjaśniającego. Termin ważności dostarczanych produktów leczniczych, suplementów diety oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego musi być taki, jak określony w umowie.
Dostarczane przez Wykonawcę produkty lecznicze, wyroby medyczne oraz środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego muszą posiadać profesjonalne informacje i opisy dotyczące składu, przeznaczenia, sposobu działania, przechowywania i terminu ważności opracowane przez producenta w języku polskim. W pozycjach zaznaczonych w formularzu dla Wykonawcy kolorem niebieskim Zamawiający zwraca szczególną uwagę na drogę podania leku, na postać lub na parametry wyróżniające oznaczony lek w stosunku do generyków. Zamawiający wymaga w tych przypadkach zaoferowania produktu leczniczego spełniającego wymagania Zamawiającego w tym zakresie (droga dożylna, domięśniowa, podanie we wlewie bądź w postaci doustnej), w zakresie postaci leku (kapsułki do inhalacji, dysk, tabletki rozpuszczalne lub specyficznych właściwości farmakodynamicznych (insuliny) i nie wyraża zgody na ich zamianę. Stosowne wymagania Zamawiającego w tym zakresie umieszczono jako uwagi pod formularzem dla Wykonawcy. Brak informacji o igłach w nazwach międzynarodowych i handlowych nie jest równoznaczny z ich brakiem. Z uwagi na Dobrą Praktykę Dystrybucji, Zamawiający wymaga, aby do każdego opakowania insuliny dołączane były igły, nawet jeśli nie jest to ujęte w ich nazwach. Igły dołączane do insulin zawarte są w cenie zakupu insuliny i nie stanowią odrębnej pozycji. Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w Załącznikach od 1 do 10 Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym.
W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i nie można go zastąpić lekiem równoważnym (synonimem), należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty pisemną informację wystawioną przez upoważniony do tego organ, instytucję lub podmiot, z której wynika, że dany produkt leczniczy nie jest produkowany lub jest wycofany z obrotu.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności faktury:10,00
Cena:60,00
Czas wymagany na dostawę leku na CITO:20,00
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy:10,00
Część nr: 7
Nazwa: Przewód pokarmowy, metabolizm, krew i układ krwiotwórczy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi produktów leczniczych, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem o numerze 33600000 – 6 jako „produkty farmaceutyczne”, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w zestawieniach tabelarycznych stanowiących załącznik numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oświadcza, że ilekroć w formularzu asortymentowym Zamawiający użył nazw handlowych leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego to uczynił to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tylko i wyłącznie w celu dokładnego określenia substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych (albo przeznaczenia) zawartych w zamawianych lekach oraz środkach spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, bądź określających wyroby medyczne. Użycie tych nazw oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający żąda zaoferowania produktów zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co produkty, których nazwy zostały użyte i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych samych produktów, jak i produktów równoważnych, przez co należy rozumieć tożsame pod względem kompozycji substancji czynnych, przeznaczenia i działania oraz sposobu podawania. W przypadku produktów leczniczych podawanych drogą doustną dopuszcza się zmianę na przykład tabletek na drażetki, drażetek na kapsułki, tabletek na tabletki powlekane, ampułek na fiolki, itd., z wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 7. Zamawiający nie dopuszcza zamiany tabletek rozpuszczalnych na zwykłe. Nie dopuszcza również zamiany w zakresie czasu działania, preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania substancji czynnej. Zamawiający uznaje, że tabletki o przedłużonym działaniu odpowiadają tabletkom o zmodyfikowanym uwalnianiu. Odpowiednio takie same zasady odnoszą się do wyrobów medycznych. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmian w ilościach poszczególnych pozycji asortymentu, tj. przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym, z zachowaniem cen umownych, zależnie od bieżących potrzeb wynikających z jednostek chorobowych i ilości pacjentów dla których produkty są przeznaczone.
Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia orientacyjne potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć Zamawiającemu do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają one strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w takim okresie. Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb, jednostek chorobowych i ilości pacjentów zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości szacunkowej produktów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym łączna wartość zakupionych produktów nie będzie mniejsza niż 60% łącznej wartości umowy i kwoty określonej w ofercie przetargowej, co nie będzie podstawą kierowania roszczeń przez Wykonawcę wobec Zamawiającego.
W przypadku braku produktu leczniczego zaoferowanego w umowie przetargowej przez Wykonawcę, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do przesłania do Zamawiającego pisma wyjaśniającego. Termin ważności dostarczanych produktów leczniczych, suplementów diety oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego musi być taki, jak określony w umowie.
Dostarczane przez Wykonawcę produkty lecznicze, wyroby medyczne oraz środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego muszą posiadać profesjonalne informacje i opisy dotyczące składu, przeznaczenia, sposobu działania, przechowywania i terminu ważności opracowane przez producenta w języku polskim. W pozycjach zaznaczonych w formularzu dla Wykonawcy kolorem niebieskim Zamawiający zwraca szczególną uwagę na drogę podania leku, na postać lub na parametry wyróżniające oznaczony lek w stosunku do generyków. Zamawiający wymaga w tych przypadkach zaoferowania produktu leczniczego spełniającego wymagania Zamawiającego w tym zakresie (droga dożylna, domięśniowa, podanie we wlewie bądź w postaci doustnej), w zakresie postaci leku (kapsułki do inhalacji, dysk, tabletki rozpuszczalne lub specyficznych właściwości farmakodynamicznych (insuliny) i nie wyraża zgody na ich zamianę. Stosowne wymagania Zamawiającego w tym zakresie umieszczono jako uwagi pod formularzem dla Wykonawcy. Brak informacji o igłach w nazwach międzynarodowych i handlowych nie jest równoznaczny z ich brakiem. Z uwagi na Dobrą Praktykę Dystrybucji, Zamawiający wymaga, aby do każdego opakowania insuliny dołączane były igły, nawet jeśli nie jest to ujęte w ich nazwach. Igły dołączane do insulin zawarte są w cenie zakupu insuliny i nie stanowią odrębnej pozycji. Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w Załącznikach od 1 do 10 Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym.
W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i nie można go zastąpić lekiem równoważnym (synonimem), należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty pisemną informację wystawioną przez upoważniony do tego organ, instytucję lub podmiot, z której wynika, że dany produkt leczniczy nie jest produkowany lub jest wycofany z obrotu.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin płatności faktury:10,00
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy:10,00
Czas wymagany na dostawę leku na CITO:20,00
Część nr: 8
Nazwa: Układ sercowo-naczyniowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi produktów leczniczych, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem o numerze 33600000 – 6 jako „produkty farmaceutyczne”, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w zestawieniach tabelarycznych stanowiących załącznik numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oświadcza, że ilekroć w formularzu asortymentowym Zamawiający użył nazw handlowych leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego to uczynił to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tylko i wyłącznie w celu dokładnego określenia substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych (albo przeznaczenia) zawartych w zamawianych lekach oraz środkach spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, bądź określających wyroby medyczne. Użycie tych nazw oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający żąda zaoferowania produktów zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co produkty, których nazwy zostały użyte i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych samych produktów, jak i produktów równoważnych, przez co należy rozumieć tożsame pod względem kompozycji substancji czynnych, przeznaczenia i działania oraz sposobu podawania. W przypadku produktów leczniczych podawanych drogą doustną dopuszcza się zmianę na przykład tabletek na drażetki, drażetek na kapsułki, tabletek na tabletki powlekane, ampułek na fiolki, itd., z wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 7. Zamawiający nie dopuszcza zamiany tabletek rozpuszczalnych na zwykłe. Nie dopuszcza również zamiany w zakresie czasu działania, preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania substancji czynnej. Zamawiający uznaje, że tabletki o przedłużonym działaniu odpowiadają tabletkom o zmodyfikowanym uwalnianiu. Odpowiednio takie same zasady odnoszą się do wyrobów medycznych. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmian w ilościach poszczególnych pozycji asortymentu, tj. przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym, z zachowaniem cen umownych, zależnie od bieżących potrzeb wynikających z jednostek chorobowych i ilości pacjentów dla których produkty są przeznaczone.
Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia orientacyjne potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć Zamawiającemu do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają one strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w takim okresie. Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb, jednostek chorobowych i ilości pacjentów zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości szacunkowej produktów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym łączna wartość zakupionych produktów nie będzie mniejsza niż 60% łącznej wartości umowy i kwoty określonej w ofercie przetargowej, co nie będzie podstawą kierowania roszczeń przez Wykonawcę wobec Zamawiającego.
W przypadku braku produktu leczniczego zaoferowanego w umowie przetargowej przez Wykonawcę, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do przesłania do Zamawiającego pisma wyjaśniającego. Termin ważności dostarczanych produktów leczniczych, suplementów diety oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego musi być taki, jak określony w umowie.
Dostarczane przez Wykonawcę produkty lecznicze, wyroby medyczne oraz środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego muszą posiadać profesjonalne informacje i opisy dotyczące składu, przeznaczenia, sposobu działania, przechowywania i terminu ważności opracowane przez producenta w języku polskim. W pozycjach zaznaczonych w formularzu dla Wykonawcy kolorem niebieskim Zamawiający zwraca szczególną uwagę na drogę podania leku, na postać lub na parametry wyróżniające oznaczony lek w stosunku do generyków. Zamawiający wymaga w tych przypadkach zaoferowania produktu leczniczego spełniającego wymagania Zamawiającego w tym zakresie (droga dożylna, domięśniowa, podanie we wlewie bądź w postaci doustnej), w zakresie postaci leku (kapsułki do inhalacji, dysk, tabletki rozpuszczalne lub specyficznych właściwości farmakodynamicznych (insuliny) i nie wyraża zgody na ich zamianę. Stosowne wymagania Zamawiającego w tym zakresie umieszczono jako uwagi pod formularzem dla Wykonawcy. Brak informacji o igłach w nazwach międzynarodowych i handlowych nie jest równoznaczny z ich brakiem. Z uwagi na Dobrą Praktykę Dystrybucji, Zamawiający wymaga, aby do każdego opakowania insuliny dołączane były igły, nawet jeśli nie jest to ujęte w ich nazwach. Igły dołączane do insulin zawarte są w cenie zakupu insuliny i nie stanowią odrębnej pozycji. Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w Załącznikach od 1 do 10 Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym.
W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i nie można go zastąpić lekiem równoważnym (synonimem), należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty pisemną informację wystawioną przez upoważniony do tego organ, instytucję lub podmiot, z której wynika, że dany produkt leczniczy nie jest produkowany lub jest wycofany z obrotu.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin płatności faktury:10,00
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy:10,00
Czas wymagany na dostawę leku na CITO:20,00
Część nr: 9
Nazwa: Układ oddechowy, leki i wyroby medyczne stosowane w chorobach oczu i uszu

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi produktów leczniczych, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem o numerze 33600000 – 6 jako „produkty farmaceutyczne”, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w zestawieniach tabelarycznych stanowiących załącznik numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oświadcza, że ilekroć w formularzu asortymentowym Zamawiający użył nazw handlowych leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego to uczynił to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tylko i wyłącznie w celu dokładnego określenia substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych (albo przeznaczenia) zawartych w zamawianych lekach oraz środkach spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, bądź określających wyroby medyczne. Użycie tych nazw oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający żąda zaoferowania produktów zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co produkty, których nazwy zostały użyte i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych samych produktów, jak i produktów równoważnych, przez co należy rozumieć tożsame pod względem kompozycji substancji czynnych, przeznaczenia i działania oraz sposobu podawania. W przypadku produktów leczniczych podawanych drogą doustną dopuszcza się zmianę na przykład tabletek na drażetki, drażetek na kapsułki, tabletek na tabletki powlekane, ampułek na fiolki, itd., z wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 7. Zamawiający nie dopuszcza zamiany tabletek rozpuszczalnych na zwykłe. Nie dopuszcza również zamiany w zakresie czasu działania, preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania substancji czynnej. Zamawiający uznaje, że tabletki o przedłużonym działaniu odpowiadają tabletkom o zmodyfikowanym uwalnianiu. Odpowiednio takie same zasady odnoszą się do wyrobów medycznych. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmian w ilościach poszczególnych pozycji asortymentu, tj. przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym, z zachowaniem cen umownych, zależnie od bieżących potrzeb wynikających z jednostek chorobowych i ilości pacjentów dla których produkty są przeznaczone.
Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia orientacyjne potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć Zamawiającemu do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają one strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w takim okresie. Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb, jednostek chorobowych i ilości pacjentów zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości szacunkowej produktów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym łączna wartość zakupionych produktów nie będzie mniejsza niż 60% łącznej wartości umowy i kwoty określonej w ofercie przetargowej, co nie będzie podstawą kierowania roszczeń przez Wykonawcę wobec Zamawiającego.
W przypadku braku produktu leczniczego zaoferowanego w umowie przetargowej przez Wykonawcę, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do przesłania do Zamawiającego pisma wyjaśniającego. Termin ważności dostarczanych produktów leczniczych, suplementów diety oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego musi być taki, jak określony w umowie.
Dostarczane przez Wykonawcę produkty lecznicze, wyroby medyczne oraz środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego muszą posiadać profesjonalne informacje i opisy dotyczące składu, przeznaczenia, sposobu działania, przechowywania i terminu ważności opracowane przez producenta w języku polskim. W pozycjach zaznaczonych w formularzu dla Wykonawcy kolorem niebieskim Zamawiający zwraca szczególną uwagę na drogę podania leku, na postać lub na parametry wyróżniające oznaczony lek w stosunku do generyków. Zamawiający wymaga w tych przypadkach zaoferowania produktu leczniczego spełniającego wymagania Zamawiającego w tym zakresie (droga dożylna, domięśniowa, podanie we wlewie bądź w postaci doustnej), w zakresie postaci leku (kapsułki do inhalacji, dysk, tabletki rozpuszczalne lub specyficznych właściwości farmakodynamicznych (insuliny) i nie wyraża zgody na ich zamianę. Stosowne wymagania Zamawiającego w tym zakresie umieszczono jako uwagi pod formularzem dla Wykonawcy. Brak informacji o igłach w nazwach międzynarodowych i handlowych nie jest równoznaczny z ich brakiem. Z uwagi na Dobrą Praktykę Dystrybucji, Zamawiający wymaga, aby do każdego opakowania insuliny dołączane były igły, nawet jeśli nie jest to ujęte w ich nazwach. Igły dołączane do insulin zawarte są w cenie zakupu insuliny i nie stanowią odrębnej pozycji. Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w Załącznikach od 1 do 10 Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym.
W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i nie można go zastąpić lekiem równoważnym (synonimem), należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty pisemną informację wystawioną przez upoważniony do tego organ, instytucję lub podmiot, z której wynika, że dany produkt leczniczy nie jest produkowany lub jest wycofany z obrotu.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności faktury:10,00
Czas wymagany na dostawę leku na CITO:20,00
Cena:60,00
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy:10,00
Część nr: 10
Nazwa: Opatrunki specjalistyczne stosowane w leczeniu ran

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi produktów leczniczych, określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem o numerze 33600000 – 6 jako „produkty farmaceutyczne”, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w zestawieniach tabelarycznych stanowiących załącznik numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oświadcza, że ilekroć w formularzu asortymentowym Zamawiający użył nazw handlowych leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego to uczynił to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tylko i wyłącznie w celu dokładnego określenia substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych (albo przeznaczenia) zawartych w zamawianych lekach oraz środkach spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, bądź określających wyroby medyczne. Użycie tych nazw oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający żąda zaoferowania produktów zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co produkty, których nazwy zostały użyte i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych samych produktów, jak i produktów równoważnych, przez co należy rozumieć tożsame pod względem kompozycji substancji czynnych, przeznaczenia i działania oraz sposobu podawania. W przypadku produktów leczniczych podawanych drogą doustną dopuszcza się zmianę na przykład tabletek na drażetki, drażetek na kapsułki, tabletek na tabletki powlekane, ampułek na fiolki, itd., z wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 7. Zamawiający nie dopuszcza zamiany tabletek rozpuszczalnych na zwykłe. Nie dopuszcza również zamiany w zakresie czasu działania, preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania substancji czynnej. Zamawiający uznaje, że tabletki o przedłużonym działaniu odpowiadają tabletkom o zmodyfikowanym uwalnianiu. Odpowiednio takie same zasady odnoszą się do wyrobów medycznych. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmian w ilościach poszczególnych pozycji asortymentu, tj. przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym, z zachowaniem cen umownych, zależnie od bieżących potrzeb wynikających z jednostek chorobowych i ilości pacjentów dla których produkty są przeznaczone.
Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia orientacyjne potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć Zamawiającemu do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają one strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w takim okresie. Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb, jednostek chorobowych i ilości pacjentów zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości szacunkowej produktów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym łączna wartość zakupionych produktów nie będzie mniejsza niż 60% łącznej wartości umowy i kwoty określonej w ofercie przetargowej, co nie będzie podstawą kierowania roszczeń przez Wykonawcę wobec Zamawiającego.
W przypadku braku produktu leczniczego zaoferowanego w umowie przetargowej przez Wykonawcę, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do przesłania do Zamawiającego pisma wyjaśniającego. Termin ważności dostarczanych produktów leczniczych, suplementów diety oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego musi być taki, jak określony w umowie.
Dostarczane przez Wykonawcę produkty lecznicze, wyroby medyczne oraz środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego muszą posiadać profesjonalne informacje i opisy dotyczące składu, przeznaczenia, sposobu działania, przechowywania i terminu ważności opracowane przez producenta w języku polskim. W pozycjach zaznaczonych w formularzu dla Wykonawcy kolorem niebieskim Zamawiający zwraca szczególną uwagę na drogę podania leku, na postać lub na parametry wyróżniające oznaczony lek w stosunku do generyków. Zamawiający wymaga w tych przypadkach zaoferowania produktu leczniczego spełniającego wymagania Zamawiającego w tym zakresie (droga dożylna, domięśniowa, podanie we wlewie bądź w postaci doustnej), w zakresie postaci leku (kapsułki do inhalacji, dysk, tabletki rozpuszczalne lub specyficznych właściwości farmakodynamicznych (insuliny) i nie wyraża zgody na ich zamianę. Stosowne wymagania Zamawiającego w tym zakresie umieszczono jako uwagi pod formularzem dla Wykonawcy. Brak informacji o igłach w nazwach międzynarodowych i handlowych nie jest równoznaczny z ich brakiem. Z uwagi na Dobrą Praktykę Dystrybucji, Zamawiający wymaga, aby do każdego opakowania insuliny dołączane były igły, nawet jeśli nie jest to ujęte w ich nazwach. Igły dołączane do insulin zawarte są w cenie zakupu insuliny i nie stanowią odrębnej pozycji. Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w Załącznikach od 1 do 10 Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym.
W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i nie można go zastąpić lekiem równoważnym (synonimem), należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty pisemną informację wystawioną przez upoważniony do tego organ, instytucję lub podmiot, z której wynika, że dany produkt leczniczy nie jest produkowany lub jest wycofany z obrotu.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Czas wymagany na dostawę leku na CITO:20,00
Cena:60,00
Czas wymagany na odbiór i wymianę produktów nie spełniających wymagań jakościowych na wolne od wad/ uzupełnienia braków ilościowych niepełnej dostawy:10,00
Termin płatności faktury:10,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.