eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wykonywanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji przez sport na rzecz Miasta Bydgoszczy w trakcie sezonu żużlowego ENEA Ekstraligi w 2012r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-12

Bydgoszcz: Wykonywanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji przez sport na rzecz Miasta Bydgoszczy w trakcie sezonu żużlowego ENEA Ekstraligi w 2012r.
Numer ogłoszenia: 76142 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, 5858453, faks (052) 58 58 273, 5858833 , strona internetowa www.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji przez sport na rzecz Miasta Bydgoszczy w trakcie sezonu żużlowego ENEA Ekstraligi w 2012r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji przez sport na rzecz Miasta Bydgoszczy w trakcie sezonu żużlowego ENEA Ekstraligi w 2012r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a uPzp. - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji przez sport na rzecz Miasta Bydgoszczy, w trakcie sezonu żużlowego ENEA Ekstraligi w 2012r. Sport żużlowy jest bezsprzecznie jednym z największych nośników promocji miasta Bydgoszczy, a dyscyplina ta cieszy się dużym zainteresowaniem sympatyków sportu.Sport żużlowy w Bydgoszczy ma ogromną tradycję, cieszy się w naszym mieście od kilkudziesięciu już lat dużym powodzeniem i jest w zainteresowaniu najliczniejszej rzeszy kibiców spośród wszystkich istniejących dyscyplin sportowych. Żużlowy Klub Sportowy POLONIA BYDGOSZCZ Spółka Akcyjna jest kontynuatorem bogatych tradycji bydgoskiego sportu żużlowego. Od 1949 roku drużyna występuje w najwyższej klasie rozgrywek żużlowych w Polsce. Przez wiele lat osiągnięto wiele sukcesów w kraju i za granicą. Sukcesy klubu to między innymi - Drużynowy Mistrz Polski (6-krotnie), Drużynowy Wicemistrz Polski (7-krotnie), Klubowy Puchar Europy (3-krotnie), Mistrz Polski Par Klubowych (11-krotnie). Nadto, w roku 2010 Bydgoszczanin Tomasz Gollob został indywidualnym mistrzem świata, w 2011 roku Jarosław Hampel zdobył brązowy medal indywidualnych mistrzostw świata, a polska reprezentacja zdobyła tytuł drużynowych mistrzów świata w roku 2011. Ponadto Żużlowy Klub Sportowy POLONIA BYDGOSZCZ S.A. może poszczycić się organizacją wielu prestiżowych imprez, takich jak: turniej otwarcia sezonu żużlowego w Polsce - Kryterium Asów Polskich Lig Żużlowych (co roku). Przez wiele lat klub był organizatorem Grand Prix, a w roku 2012 klub będzie organizatorem półfinału zawodów o Drużynowe Mistrzostwo Świata z udziałem reprezentacji Polski. Na zawody żużlowe przychodzą nie tylko mieszkańcy Bydgoszczy, ale także przyjeżdżają kibice z całego kraju, co stanowi szerokie grono odbiorców przekazu informacyjnego (marketingowego). Marketing w administracji powinien uwzględnić dialog z klientami. Jego zadaniem jest też tworzenie warunków do integracji z daną gminą czy miastem oraz konkurencja między regionami. Niewątpliwie fakt posiadania Żużlowego Klubu Sportowego POLONIA BYDGOSZCZ S.A., stanowi źródło trwałej przewagi nad innymi gminami i z tego właśnie względu może być wykorzystywany w działaniach marketingowych administracji. Marketing w administracji powinien uwzględnić dialog z klientami. Jego zadaniem jest też tworzenie warunków do integracji z daną gminą czy miastem oraz konkurencja między regionami. Niewątpliwie fakt posiadania Żużlowego Klubu Sportowego POLONIA BYDGOSZCZ S.A., stanowi źródło trwałej przewagi nad innymi gminami i z tego właśnie względu może być wykorzystywany w działaniach marketingowych administracji. Wykonawca będzie promował Miasto Bydgoszcz m.in. poprzez : 1)wykorzystanie nazwy Bydgoszcz jako stałego i integralnego elementu w oficjalnej nazwie drużyny Polonia Bydgoszcz, 2)ekspozycję logo Miasta Bydgoszczy na plastronach zawodników drużyny na wysokości klatki piersiowej, 3)ekspozycję logo Miasta Bydgoszczy na osłonach kierownicy motocykli zawodników, 4)ekspozycję logo Miasta Bydgoszczy na wszystkich strojach klubowych zawodników Polonii Bydgoszcz, 5)ekspozycję logo Miasta Bydgoszczy na pierwszej stronie każdego programu zawodów oraz logo Miasta Bydgoszczy przy tabeli biegów, 6)ekspozycję logo Miasta Bydgoszczy w oficjalnym serwisie internetowym Polonii Bydgoszcz, tj. na stronie www.polonia.bydgoszcz.pl, 7)ekspozycję materiału promocyjnego Miasta Bydgoszczy na jednej stronie programu zawodów po uprzednim uzgodnieniu przez Strony, 8)ekspozycję herbu Miasta Bydgoszczy na trybunie głównej stadionu żużlowego przy ul. Sportowej 2 w Bydgoszczy, 9)ekspozycję logo Miasta Bydgoszczy na tablicy reklamowej wykorzystywanej podczas wywiadów telewizyjnych, 10)ekspozycję logo Miasta Bydgoszczy na tablicy reklamowej stosowanej podczas konferencji prasowych, 11)ekspozycję tablicy reklamowej o wymiarach 4 m x 2,5 m na koronie stadionu żużlowego przy ul. Sportowej 2 w Bydgoszczy, 12)ekspozycję plansz reklamowych, tzw. koziołków z logo Miasta Bydgoszczy na płycie stadionu przy ul. Sportowej 2 w Bydgoszczy o wymiarach 3 m x 1 m w ilości 4 szt, 13)ekspozycję dwóch banerów reklamowych(dwustronnych) z logo Miasta Bydgoszczy o wymiarach 6 m x 1 m każdy na bandzie toru żużlowego wzdłuż prostej startowej, 14)ekspozycję 8 bannerów z logo Bydgoszczy na bandach pneumatycznych o powierzchni 3 m x 0,70 m każdy (po 4 na każdym łuku), 15)ekspozycję logo Miasta Bydgoszczy na karnetach i biletach wstępu na zawody żużlowe odbywające się w Bydgoszczy, 16)przyznanie Miastu Bydgoszcz pakietu promocyjnego pod nazwą Sponsor Biegu obejmującego ekspozycję logo Miasta Bydgoszczy w programie przy tabeli biegu, ekspozycję logo na tablicy świetlnej oraz emisję komunikatu spikerskiego Miasta Bydgoszczy przed i po sponsorowanym biegu, 17)udział drużyny ŻKS Polonia Bydgoszcz w akcjach promocyjnych Miasta Bydgoszczy. Nadto, każda impreza sportowa Wykonawcy będzie miała na względzie promocję miasta, także za sprawą telemarketingu (informowanie w telewizji o wydarzeniach sportowych). Prawo do pokazywania spotkań ENEA Ekstraligi posiada Telewizja Polska S.A., które szeroko relacjonuje zarówno mecze, jak i sprawozdania z każdej kolejki ligowej (Magazyn Wokół Toru) w kanale TVP Sport, często też w pasmach regionalnych. Materiały ze spotkań Wykonawcy (wywiady etc.) znajdą się również w telewizji internetowej iTV 24 oraz w wielu portalach internetowych (m.in. Sportowe Fakty). Nie można więc pominąć promocji miasta jako podstawowego składnika działalności. Zwłaszcza, że promocja gminy - zgodnie z art. 7 pkt. 18 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) jest jej zadaniem własnym. Miasto oczekuje, więc od marketingu i promocji przez ten sport kreowania odpowiedniego wizerunku miasta przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingu w tym samych zawodników, którzy są najlepszym i najefektywniejszym, żywym nośnikiem reklamy. Dobry, osiągający wysokie wyniki sportowe, zawodnik czy zespół osadzony w takim, a nie innym klubie sportowym nie tylko nobilituje klub, ale i wyrabia dobry wizerunek miasta. W tym stanie rzeczy udzielenie zamówienia ww. Wykonawcy - w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust.1 pkt 1 lit a uPzp.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   Nazwa: nie dotyczy

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Żużlowy Klub Sportowy POLONIA BYDGOSZCZ Spółka Akcyjna, ul. Sportowa 2, 85-091 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.