Ogłoszenie z dnia 2020-12-03
Ogłoszenie nr 761403-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.
Dostawa żywności (pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, mrożonki i owoce) na potrzeby szpitala
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 182 012 061
faks: 182 014 296
e-mail: zaopatrzenie@klinika.net.pl
www: www.klinika.net.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.klinika.net.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.klinika.net.pl /przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie , adres: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem, ul. o. Balzera 15, 34-500 Zakopane
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: STG-271-28/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Chleb mieszany pszenno – żytni 0,60 kg krojony 9000 szt.
Chleb wieloziarnisty 0,50 kg 1080 szt.
Bułka weka 040 kg 50 szt.
Bułka pszenna 0,05 kg 20000 szt.
Rogal maślany 500 szt.
Drożdżówka wielosmakowa 2100 szt.
Ciasta różne 200 kg
Bułka tarta 80 kg
Mleko 2% luzem 6000 L.
Jogurt owocowy (wielosmakowy + naturalny) poj. 125 g 550 szt.
Serek homogenizowany waniliowy poj, 135 g 300 szt.
Kefir luz poj 5L wiadro 100 L.
Śmietana 18% poj. 5L wiadro 800 L.
Ser topiony kremowy (typu ementaler) pak po 10 dkg a 1 kg 200 kg
Ser żółty (typu zakopiański) 250 kg.
Ser biały –półtłusty 200 kg.
Serek naturalny 135 g 100 szt.
Margaryna mleczna 250 g 110 kg.
Margaryna do smarowania (masło roślinne)400g kubek plastykowy 80 kg.
Masło extra 98% tłuszczu200 g 800 kg.
Schab świeży b/k 90 kg
Szynka wieprzowa surowa b/k świeża 20 kg
Żeberka wieprzowe świeże 100 kg
Karczek wieprzowy b/k 180 kg
Łopatka wieprzowa b/k 350 kg
Kaszanka 120 kg
Szynka wieprzowa gotowana (typu cygańska) 70 kg
Kiełbasa gruba gatunkowa podsuszana(typu żywiecka) 120 kg
Kiełbasa gatunkowa (typu podwawelska) 120 kg
Kiełbasa gatunkowa (typu szynkowa) 50 kg
Kiełbasa zwyczajna 60 kg
Boczek gotowany b/k 60 kg
Mortadela bez dodatków 50 kg
Smalec kostka 200 g 180 kg
Słonina świeża bez skóry 25 kg
Porcja rosołowe 550 kg
Udko z kurczaka 650 kg
Filet z kurczaka 220 kg
Filet z indyka 60 kg
Pasztet pieczony z indyka 80 kg
Parówki pakowane (typu Bobaski) 80 kg
Salceson drobiowy z indyka 20 kg
Kiełbasa parówkowa 170 kg
Szynka drobiowa z indyka 60 kg
Kiełbasa drobiowa podsuszana (gruba) 60 kg
Mąka pszenna typ 500 pak po 10 kg (typu Kos) 450 kg
Mąka ziemniaczana pak po 10 kg 10 kg
Kasza manna (grysik) pak. po 10 kg (typu Kos) 80 kg
Kasza jęczmienna perłowa pak po 10 kg (typu kos) 130 kg
Ryż długoziarnisty (typu Kos) 150 kg
Makaron nitki po 250 g 200 szt.
Makaron włoski 0,5,kg 750 szt.
Makaron zacierka 250 g 150 szt.
Płatki czekoladowe typu Nestle 0,50 kg 320 szt.
Pieczywo ryżowe (typu Wasa) 20 szt.
Suchary 15 szt.
Cukier grysik pak po 10 kg 900 kg
Cukier puder pak po 10 kg 18 kg
Kakao słodkie(typu Nesquik) 600 g 5 szt.
Ogórki konserwowe 900g 200 szt.
Dżem słoik 330g (truskawka, wiśnia, porzeczka czarna) 25 szt.
Dżem mix 25g (typu tymbark) 5000 szt.
Miód prawdziwy 15g (typu Bartnik) 3000 szt.
Sok wysoko słodzony 0,5 l (typu Paula) 50 szt.
Czekolada do smarowania (typu nutella) 400g 10 szt.
Grzyby suszone pak po 0,5 kg podgrzybek 5 kg
Koncentrat pomidorowy 850g (typu Bażant) 52 szt.
Pasztet drobiowy 50g (typu Drosep) 2200 szt.
Papryka konserwowa 0,9 kg 60 kg
Groszek konserwowy 300g 90 szt.
Kukurydza konserwowa 300g 90 szt.
Pieczarki konserwowe 0,9 kg 30 szt.
Chrzan tarty 300 g (typu polan) 60 szt.
Majonez (typu kielecki) 5L 48 szt.
Olej uniwersalny 3l 90 szt.
Olej uniwersalny 0,9l 130 szt.
Ocet spirytusowy 10% 1 L 50 szt.
Sól kamienna jodowana 1 kg 260 kg
Musztarda stołowa 0,5kg Typu Roleski) 40 szt.
Ketchup łagodny 0,425 kg (typu Roleski) 40 szt.
Pieprz prawdziwy mielony 1 kg (typu Ziołowit) 5 kg
Pieprz ziołowy 20 g (typu Ziołowit) 30 szt.
Papryka mielona ostra 20g (typu Ziołowit) 20 szt.
Papryka mielona słodka 20g (typu Ziołowit) 30 szt.
Maggi 1L (typu Winiary) 160 szt.
Bulion warzywny w proszku 20 kg (typu Winiary) 85 kg
Majeranek 20g (typu Ziołowit) 60 szt.
Kwasek cytrynowy 20g 70 szt.
Liść laurowy 20 g (typu Ziołowit) 60 szt.
Ziele angielskie 20g (typu Ziołowit) 40szt.
Kminek 0,20 g (typu Ziołowit) 60 szt.
Herbata liściasta 100 g (typu Madras) 36 szt.
Pomarańcze 60 kg
Banany 150 kg.
Mandarynki 40 kg.
Mieszanka kompotowa 250 kg
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 6
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin dostawy: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nie
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.12.2020, godzina: 10:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Modernizacja ul. Kościuszki w Zakopanem
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka - rok produkcji 2024
- Modernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Zakopanem w zakresie istniejących wejść oraz wymiany posadzek i parapetów wewnętrznych
- Modernizacja ul. Droga na Buńdówki w Zakopanem
- Wymiana sieci wodociągowej na poziomie "-1" Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2024
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 1 w Radlinie, w okresie lipiec-grudzień 2024 roku, z podziałem na 6 zadań
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 13 w Chorzowie, ul. Sobieskiego 13 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 18 w Chorzowie, ul. Gałeczki 17 - I/2024
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Piskorowicach-Mołyniach
- Dostawy żywności dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Radlinie, w okresie lipiec - grudzień 2024 roku, z podziałem na 6 zadań
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.