eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków 28 obrębów Gminy Szczuczyn powiat grajewski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-08

Grajewo: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków 28 obrębów Gminy Szczuczyn powiat grajewski
Numer ogłoszenia: 76095 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Grajewie , ul. Strażacka 6B, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 86 273 84 63, faks 86 273 84 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.starostwograjewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków 28 obrębów Gminy Szczuczyn powiat grajewski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości) w zakresie renowacji osnowy III klasy, osnów pomiarowych (z wyłączeniem miasta Szczuczyn), wykonanie prac związanych z aktualizacją użytków gruntowych, ich ponowne sklasyfikowanie z włączeniem rowów melioracji wodnych szczegółowych do działek przyległych z przygotowaniem dokumentacji do wprowadzenia zmian w części opisowej i kartograficznej wraz z dokonaniem aktualizacji klasyfikacji gruntów zmeliorowanych w latach 1973-1974 dla 3 obrębów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla 28 obrębów ewidencyjnych położonych na terenie gminy Szczuczyn , powiat grajewski, woj. podlaskie. Celem usługi geodezyjnej jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz lokali dla jednostki ewidencyjnej gminy Szczuczyn dla 28 obrębów tej gminy następujących miejscowości : Bęćkowo, Brzeźno, Bzury, Chojnowo, Czarnowo, Czarnówek, Danowo, Dołęgi, Gutki, Jambrzyki, Koniecki Małe, Kurki, Lipnik, Mazewo, Milewo, Niećkowo, Niedźwiadna, Niedźwieckie, Obrytki, Rakowo, Skaje, Sokoły, Stare Guty, Świdry Awissa, Tarachy, Wólka, Zacieczki, Załuski. Zakres prac modernizacji obejmował będzie: a) Renowację osnowy III klasy, osnów pomiarowych państwowych oraz renowacja i ponowne wyrównanie tzw. osnów ewidencyjnych położonych na obszarze gminy Szczuczyn w niezbędnym zakresie, które będą stanowiły podstawę do modernizacji założenia ewidencji budynków i lokali . b) Prace związane z aktualizacją użytków gruntowych, ich ponowną klasyfikację po włączeniu rowów melioracji wodnych szczegółowych do działek przyległych dla gminy Szczuczyn oraz aktualizacją klasyfikacji gruntów zmeliorowanych w latach 1973-1974 dla trzech obrębów gminy Szczuczyn, uzupełnieniem o te zmiany numerycznej mapy ewidencyjnej oraz przygotowaniem dokumentacji do wprowadzenia zmian w części opisowej operatów ewidencyjnych dla 28 obrębów gm. Szczuczyn. c) Prace modernizacyjne związane z założeniem ewidencji budynków i lokali dla 28 obrębów gminy Szczuczyn. d) Opracowanie projektu operatu opisowo -kartograficznego ewidencji gruntów i budynków przedmiotowych obrębów zgodnie z procedurami postępowania administracyjnego zmierzającymi do jego zatwierdzenia w myśl przepisów art. 24a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 roku Dz.U z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm. Szczegółowe prace polowo-kameralne , które należy wykonać z przedmiotowego zamówienia zawarte są w WARUNKACH TECHNICZNYCH. Ilość i rodzaj: Województwo : podlaskie, Powiat : grajewski, Identyfikator jednostki ewidencyjnej; Szczuczyn 200405_5, Ilość obrębów : 28, Powierzchnia opracowania : 10229 ha, Ilość działek ewidencyjnych : 7903 szt., Liczba budynków : około 3142 szt., Liczba lokali :54 szt, Szacowana ogólna liczba działek przyległych do działek rowów podlegających opracowaniu -1933 szt., Aktualizacja klasyfikacji gruntów zmeliorowanych w latach 1973-1974 dla 3 obrębów - 132,2 ha w tym 74,6 ha zdrenowanych, Ilość punktów osnowy szczegółowej III klasy - 302 szt., Ilość punktów osnowy pomiarowej założonej po 1945 roku - około 849 szt., Ilość map ewidencyjnych - 39 arkusze., Ilość map zasadniczych - 139 arkusze . Prace zostaną wykonane w ramach modernizacji kompleksowej operatu ewidencyjnego w trybie § 56 pkt. 2 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 7.000,00 słownie złotych: siedem tysięcy 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 22 1020 1332 0000 1902 0037 9404 PKO BP S.A. ROK w Białymstoku CK w Łomży z adnotacją wadium - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków 28 obrębów Gminy Szczuczyn powiat grajewski, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), w terminie 2014-04-18. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 22 1020 1332 0000 1902 0037 9404 PKO BP S.A. ROK w Białymstoku CK w Łomży z podaniem tytułu Wadium - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków 28 obrębów Gminy Szczuczyn powiat grajewski. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej będzie przyjęty termin uznania na rachunku zamawiającego. Kopie dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten wymóg na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 6 prac geodezyjno-kartograficznych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków, porównywalnych pod względem zakresu i złożoności z pracą będącą przedmiotem niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania odpowiedniego doświadczenia i wiedzy, jeżeli wykaże on się doświadczeniem wyrażającym się wykonaniem w powyższym okresie, co najmniej 6 prac, geodezyjno-kartograficznych w tym: a) dwa opracowania w zakresie modernizacji osnów geodezyjnych szczegółowych i pomiarowych z renowacją osnów tzw. ewidencyjnych sprzed 1939 r. z ich ponownym wyrównaniem, oraz b) dwa opracowania polegające na założeniu ewidencji budynków i lokali co najmniej 1000 szt. - każde opracowanie, i c) dwie roboty obejmujące przeprowadzenie aktualizacji klasyfikacji gruntów. Prace klasyfikacji gruntów muszą obejmować teren co najmniej jednego obrębu. Wykonawca musi również udowodnić, że usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten wymóg na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia wymóg, jeżeli wykaże, że zamówienie wykonywał będzie zespół składający się z trzech osób w tym dwie osoby winny posiadać uprawnienia zawodowe w zakresie 1 i 2 (każda z osób musi posiadać uprawnienia w zakresie 1 i 2) zgodnie z art. 43 ustawy-Prawo geodezyjne i kartograficzne. Jedna osoba powinna posiadać przygotowanie zawodowe do klasyfikacji gruntów potwierdzone świadectwem ukończenia kursu w zakresie gleboznawstwa, gleboznawczej klasyfikacji gruntów i kartografii gleb lub zaświadczenie o ukończeniu kursu w zakresie klasyfikacji gruntów i kartografii gleb.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten wymóg na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1, ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.starostwograjewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Grajewie ul. Strażacka 6B 19-200 Grajewo pokój nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2014 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Grajewie ul. Strażacka 6B 19-200 Grajewo pokój nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.