eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Wybór Wykonawcy usługi: Usuwanie pojazdów z dróg miasta Legnicy i przechowywanie ich na parkingu strzeżonym, w przypadkach określonych w art.130a ustawy z dnia 20.06.1997 Prawo o ruchu drogowym (tj.: Dz.U. z 2020r. poz. 110 z późn.zm.) oraz usuwanie pojazdów z dróg w trybie art. 24a ustawy o odpadach (tj.: Dz.U. z 2020r. poz. 797 z późn.zm.) do miejsca wskazanego w wojewódzkim planie gospodarki odpadami".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-02



Ogłoszenie nr 760906-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.

Prezydent Miasta Legnicy:

Wybór Wykonawcy usługi: Usuwanie pojazdów z dróg miasta Legnicy i przechowywanie ich na parkingu strzeżonym, w przypadkach określonych w art.130a ustawy z dnia 20.06.1997 Prawo o ruchu drogowym (tj.: Dz.U. z 2020r. poz. 110 z późn.zm.) oraz usuwanie pojazdów z dróg w trybie art. 24a ustawy o odpadach (tj.: Dz.U. z 2020r. poz. 797 z późn.zm.) do miejsca wskazanego w wojewódzkim planie gospodarki odpadami".

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Legnicy, krajowy numer identyfikacyjny 39064725100000, pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 767 212 100
faks: 767 212 115
e-mail: im@legnica.um.gov.pl
www: www.um.bip.legnica.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.platformazakupowa.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.platformazakupowa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: oferty pisemne składane w siedzibie Zamawiającego

Adres: 59-220 Legnica, Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7, PORTIERNIA-PARTER

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Wykonawcy usługi: Usuwanie pojazdów z dróg miasta Legnicy i przechowywanie ich na parkingu strzeżonym, w przypadkach określonych w art.130a ustawy z dnia 20.06.1997 Prawo o ruchu drogowym (tj.: Dz.U. z 2020r. poz. 110 z późn.zm.) oraz usuwanie pojazdów z dróg w trybie art. 24a ustawy o odpadach (tj.: Dz.U. z 2020r. poz. 797 z późn.zm.) do miejsca wskazanego w wojewódzkim planie gospodarki odpadami".

Numer referencyjny: IM.RZP.271.6.1.49.30.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
1) usuwanie pojazdów z dróg miasta Legnicy i umieszczanie ich na parkingu strzeżonym, w przypadkach określonych w art. 130 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.) oraz w trybie art. 24a ustawy o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.),
2) prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego dla parkowania usuwanych pojazdów.
Szczegółowy zakres czynności przewidzianych do wykonania w ramach realizacji zamówienia został określony w projekcie umowy stanowiącym integralną cześć z ofertą.
Zamawiający określa następującą wielkość zamówienia:
- usunięcie i przechowywanie poszczególnych rodzajów pojazdów:
a) rower lub motorower – 1szt.,
b) motocykl – 2 szt.,
c) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t – 180 szt.,
d) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t do 7,5t – 1szt.,
e) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5t-16 t – 1szt.,
f) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t – 1szt.,
g) pojazd przewożący materiały niebezpieczne – 1szt.,
- przechowywanie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3.5t za 90 dób parkowania – 20 szt.,
- odstąpienia od usunięcia pojazdów – 100 szt.,
- transport pojazdów, co do których Zamawiający nie posiada jeszcze ostatecznego postanowienia o przepadku
na rzecz Gminy Legnica, nieodebranych przez właściciela w ustawowym terminie, niezależnie od rodzaju pojazdu oraz dopuszczalnej masy całkowitej, przejętych od poprzedniego wykonawcy – ryczałt za transport 50 szt.,
- przechowywanie pojazdów, co do których Zamawiający nie posiada jeszcze ostatecznego postanowienia o przepadku na rzecz Gminy Legnica (ryczałt za 12 miesięcy przechowywania) – 50 szt.,
- przechowywanie, powyżej 3 miesięcy, pojazdów usuniętych w 2021 roku (ryczałt za 9 miesięcy przechowywania) – 5 szt.
3) podane ilości pojazdów są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania usług w pełnym zakresie ilościowym, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.

2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 poz. 1040 – tj. z późn. zm.)
a) obsługa pojazdów do usuwania pojazdów – kierowcy,
b) dozorowanie parkingu – dozorcy parkingu.
Kierowcy, o których mowa winni posiadać wszelkie wymagane prawem uprawnienia do kierowania i obsługi pojazdów do usuwania pojazdów.
Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się
do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania.
Od dnia zawarcia umowy Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego do złożenia, oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących ww. czynności w zakresie realizacji zamówienia, zawierającego informacje o liczbie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w tym okresie) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.


II.5) Główny kod CPV: 98.35.11.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Wykonawca posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019r., poz. 2140 tekst jednolity z późn. zm.).
Ocena spełnienia warunku według:
a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców (IDW),
b) dokument potwierdzający posiadanie aktualnej licencji na wykonywanie transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą o transporcie drogowym.
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Wykonawca będzie/jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100.000,00 zł w okresie realizacji zamówienia.
Ocena spełnienia warunku według:
a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do IDW
b) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w okresie realizacji zamówienia.
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”.


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1. Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał/li lub wykonuje 1 zamówienie obejmujące usługę usuwania pojazdów oraz prowadzenia parkingu strzeżonego o minimalnej wartości minimum 50.000,00 zł brutto.
Ocena spełnienia warunku według:
a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do IDW
b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane wg załącznika nr 3 do IDW, oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.
- referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”.
2. Wykonawca dysponuje niżej wymienionymi urządzeniami, narzędziami i wyposażeniem zakładu: - pojazd specjalistyczny typu laweta do przewozu pojazdów do 3,5 t - min.2 szt. - pojazd do holowania pojazdów do 16 t wyposażony we wciągarkę, odpowiednio przystosowany i spełniający warunki techniczne dla pojazdów specjalnych pomocy drogowej - min. 1 szt. - pojazd do holowania pojazdów powyżej 16 t wyposażony we wciągarkę odpowiednio przystosowane i spełniające warunki techniczne dla pojazdów specjalnych pomocy drogowej - min.1 szt. - strzeżony parking ogrodzony, oświetlony, monitorowany przez całą dobę zlokalizowany na terenie miasta Legnica z ilością min. siedemdziesięciu miejsc przeznaczonych do przechowywania pojazdów oraz co najmniej pięciu miejsc przeznaczonych dla pojazdów powypadkowych, umożliwiających ich przechowywanie w sposób nie zagrażający zanieczyszczeniu środowiska.-1 szt. Zamawiający wymaga, aby wyposażenie pojazdów, wymienionych powyżej przystosowanych do usuwania lub przemieszczania pojazdów, było zgodne z § 38 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. , poz. 2022 z późn. zm.)
Ocena spełnienia warunku według :
a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do IDW,
b) wykazu urządzeń, narzędzi i wyposażenia zakładu wraz z informacja o podstawie do dysponowania tymi zasobami wg załącznika nr 5 do IDW wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami potwierdzonymi np. oświadczeniem Wykonawcy o własności; oświadczeniem innego podmiotu - właściciela o wynajmie, leasingu, dzierżawie, użyczeniu, udostępnieniu itp.; oryginalnymi zobowiązaniami podmiotów udostępniających Wykonawcy potencjał techniczny zgodnie z art. 22a ustawy Pzp o jego udostępnieniu.
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”. Wykonawca zobowiązany jest do spełniania ww. wymagań przez cały okres realizacji zamówienia.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz,
3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- wg załącznika nr 1 do IDW
4) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do IDW
5) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, tj. 1 zamówienie obejmujące usługę usuwania pojazdów oraz prowadzenia parkingu strzeżonego o minimalnej wartości minimum 50.000,00 zł brutto.
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane wg załącznika nr 3 do niniejszej instrukcji, oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.
- referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
6) oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 4 do IDW;
7) Wykaz urządzeń, narzędzi i wyposażenia zakładu wraz z informacja o podstawie do dysponowania tymi zasobami wg załącznika nr 5 do niniejszej instrukcji
8) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg załącznika nr 7 do IDW;
9) wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz wraz z załącznikiem,
10) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi,
W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców;
11) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 22a w zakresie warunków określonych w pkt. V ppkt 1.2 IDW polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
12) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i ustawowej formie,
13) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia- umowę Konsorcjum.
14) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO wg załącznika nr 8 do IDW

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Wadium w wysokości: 1.400,- PLN – słownie: tysiąc czterysta złotych 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz oznaczenie Wykonawcy - przelew umożliwiający identyfikację Wykonawcy wnoszącego wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin płatności ( min. 20 dni – max 30 dni):40,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami załącznika WARUNKI ZMIAN W UMOWIE - załącznik nr 7 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 siwz.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 10.12.2020, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: POLSKI

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający z sesji otwarcia ofert przeprowadzi transmisję on-line (bez udziału osób zewnętrznych) w dniu 10.12.2020r. o godzinie 11.30, która będzie dostępna pod adresem:http://hdsystem.pl/fms/video/index.php?streamName=legnicasesja

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.