eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Inwestujemy w zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w powiecie olkuskim II".

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-01



Ogłoszenie nr 759884-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.

Zarząd Powiatu w Olkuszu:

Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Inwestujemy w zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w powiecie olkuskim II".

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: "Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w powiecie olkuskim II” w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu, krajowy numer identyfikacyjny 27625504500000, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 032 6430414, 6476670
faks: 326 430 490
e-mail: przetargi@sp.olkusz.pl
www: www.sp.olkusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.sp.olkusz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Inwestujemy w zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w powiecie olkuskim II".

Numer referencyjny: OZP.272.29.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w powiecie olkuskim II”. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części wynosi: 8
Część I. Wyposażenie do pracowni budowlanej
Część II. Dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej
Część III. Dostawa wyposażenia komputerowego
Część IV. Dostawa wyposażenia do pracowni w obszarze elektryczno-elektronicznym
Część V. Zestaw automatyki budynkowej - zestaw inteligentny dom
Część VI. Meble do pracowni
Część VII. Glebogryzarka spalinowa
Część VIII. Komputery

ZASADY OGÓLNE DLA CZĘŚCI I-VII:
1. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.
2. Zamawiający wymaga, aby urządzenia, o których mowa powyżej objęte były
min. 24 miesięczną gwarancją.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązuje się do rozładowania, rozlokowania, montażu i uruchomienia przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązuje się zastosować odpowiednie opakowanie dostarczanych elementów przedmiotu umowy, zabezpieczające je w czasie transportu oraz ponieść ewentualne konsekwencje z tytułu nienależytego transportu i powstałych strat.
6. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia posiada wymagane atesty, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu i używania, że spełnia wszystkie normy i wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie oraz spełnia wymogi dyrektyw unijnych.
7. Na pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy w terminie 7 dni wymagane prawem: atesty, certyfikaty, dopuszczenia, deklaracje lub inne dokumenty właściwe dla przedmiotu umowy.

ZASADY OGÓLNE DLA CZĘŚCI VIII.
1. Zamawiający dopuszcza dostawę komputerów poleasingowych/używanych z zastrzeżeniem, że:
a. sprzedający wystawi deklarację określającą jego pochodzenie,
b. sprzedający potwierdzi w deklaracji, że dany środek nie był w okresie poprzednich 7 lat współfinansowany z pomocy UE lub w ramach dotacji z krajowych środków publicznych.
2. Urządzenia muszą być wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.
3. Zamawiający wymaga, aby urządzenia, o których mowa powyżej objęte były
min. 24 miesięczną gwarancją.
4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązuje się do rozładowania, rozlokowania, montażu i uruchomienia przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się zastosować odpowiednie opakowanie dostarczanych elementów przedmiotu umowy, zabezpieczające je w czasie transportu oraz ponieść ewentualne konsekwencje z tytułu nienależytego transportu i powstałych strat.
7. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia posiada wymagane atesty, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu i używania, że spełnia wszystkie normy i wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie oraz spełnia wymogi dyrektyw unijnych.
8. Na pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy w terminie 7 dni wymagane prawem: atesty, certyfikaty, dopuszczenia, deklaracje lub inne dokumenty właściwe dla przedmiotu umowy.

UWAGA: Rzeczy nie mogą być przedmiotem jakichkolwiek ograniczonych praw rzeczowych ustanowionych na rzecz osób trzecich, jak również nie może być przedmiotem jakichkolwiek postępowań sądowych, administracyjnych, czy też sądowo – administracyjnych, których konsekwencją jest (mogłoby być) ograniczenie, czy też wyłączenie prawa Wykonawcy
do rozporządzania nim.

Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a.

Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.


II.5) Główny kod CPV: 44.51.20.00

Dodatkowe kody CPV:
30.21.30.00
16.12.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w dniach: 30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
c) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (jeśli dotyczy).
a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy.
b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).

Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 09.12.2020, godzina: 10:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się:
a) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe,
b) osobiście,
c) za pośrednictwem posłańca,
d) faksu,
e) przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną - porozumiewanie się w formie poczty elektronicznej na adres: przetargi@sp.olkusz.pl oraz faksem na nr 32 647 66 41.
2. Zamawiający pod pojęciem porozumiewania się drogą elektroniczną rozumie przesłanie dołączonego do wiadomości zeskanowanego pisma podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub Zamawiającego.
3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Zamawiający oświadcza, że nie planuje zwołania zebrania Wykonawców w celu udzielenia wyjaśnień dotyczących Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawnieni są: Brygida Stopa, Joanna Szatan - Kenderow.

D) Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz; NIP 6372024678; REGON 276255045; adres e-mail: spolkusz@sp.olkusz.pl Tel 32 643 04 10 /nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/;

We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora Danych można uzyskać informację, kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych
– Angeliką Żmudą
1) za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres e-mail:
angelika@informatics.jaworzno.pl
2) listownie i osobiście pod adresem siedziby Administratora Danych: ul. Mickiewicza 2,
32-300 Olkusz.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania: Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w powiecie olkuskim II”.
Znak sprawy OZP.272.29.2020 /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego - art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych,
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Uwaga:
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zaleca się zobowiązanie wykonawcy do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

W zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO 1) Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o wypełnieniu tego obowiązku, którego treść zawarta jest we wzorze formularza ofertowego *- załącznik nr 1 do SIWZ.


------------------------------------------------------------------
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

* W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

UWAGA:
W związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii spowodowanej wirusem wywołującym chorobę COVID-19, na terenie urzędu mogą występować ograniczenia w sposobie funkcjonowania i obsługi petentów. Prosimy o zapoznawanie się z aktualnymi komunikatami dotyczącymi funkcjonowania Starostwa zamieszczanymi na stronie internetowej www.sp.olkusz.pl. W przypadku składania oferty osobiście lub za pośrednictwem posłańca, osoba dostarczająca winna skontaktować się wcześniej z pracownikiem urzędu pod numerami telefonów: 32 647 66 70 lub 32 647 88 60.
W przypadku konieczności wprowadzenia zasad funkcjonowania urzędu z wyłączeniem bezpośredniej obsługi petentów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania czynności otwarcia ofert z wyłączeniem możliwości fizycznej obecności zainteresowanych osób z jednoczesnym zapewnieniem transmisji online z otwarcia ofert umieszczonej na stronie internetowej www.sp.olkusz.pl na której dostępna jest SIWZ przedmiotowego zamówienia.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Wyposażenie do pracowni budowlanej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I. Wyposażenie do pracowni budowlanej:

I. Giętarka do prętów zbrojeniowych typ: GP-5 – 1 szt
Giętarka przeznaczona do gięcia:
- w rowku prętów gładkich i żebrowanych do fi 12
- z promieniem 35mm (wokół rdzenia giętarki) prętów gładkich (Re 250MPa max) do fi 16 i
żebrowanych (Re500MPa max) do fi 14

- W giętarkę wbudowane jest łożysko
- Elementem gnącym jest hartowana stalowa rolka.
- Giętarka wyposażona jest w dwa dodatkowe zderzaki do ustawiania długości giętego pręta.
- Na wyposażeniu giętarki znajduje się wkładka redukująca szczelinę w rdzeniu do 9mm
- Rdzeń z rowkiem o głęb. 25mm
- Giętarka wyposażona jest w regulowany zderzak ograniczający ruch rączki

Wymiary urządzenia
- Długość ramienia gnącego wynosi 700mm. – 900 mm

II. Nożyce do prętów – 1 szt
 Szczęki kute ze stali chromowo-molibdenowej umożliwiają cięcie do 160 kg/mm²
 Rękojeści rurowe
 Uchwyty z tworzywa
 Regulacja szczęk
 Możliwość wymiany szczęk.
 Długość 850 -1000mm
 Maksymalne średnica ciętego materiału 12mm/31HRC; 9mm/48HRC

III. Imadło ślusarskie obrotowe – 1 szt.
 Wykonany z żeliwa
 Regulowana obrotowa podstawa
 Siła ścisku imadła (kg)- min. 100
 Głębokość szczęk (mm) - 80-90
 Rozstaw szczęk max (mm) - co najmniej 100
Miejsce dostawy: Zespół Szkół nr 4 w Olkuszu, ul. Legionów Polskich 1, 32-300 Olkusz


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44512000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Przedłużenie okresu gwarancji:30,00
Cena oferty brutto:60,00
Czas realizacji zamówienia:10,00
Część nr: 2
Nazwa: Dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej:

I. kombajn kosmetyczny, 1 szt.
Opis: Kombajn kosmetyczny z mezoterapią bezigłową
Ekran dotykowy LCD
Posiada możliwość wykonywania zabiegów:
 Peeling kawitacyjny
 Mikrodermabrazja diamentowa
 Dermomasaż
 Fale Radiowe
 Liposukcja ultradźwiękowa
 Mezoterapia Bezigłowa
 Oxybrazja

Funkcjonalności przy wykonywaniu zabiegu peelingu kawitacyjnego:
Częstotliwość UD: łopatka 25 kHz / głowice 1 MHz
Moc wyjściowa: 0,2 - 1 W/cm2
Fuse: 1,2A
Napięcie: 230 V - 50 Hz
Światłoterapia kolor czerwony i niebieski

Funkcjonalności przy wykonywaniu zabiegu mikrodermabrazji diamentowej:
Pompa tłokowa z płynnie regulowanym podciśnieniem
pracy od 0 do 0,4 bar.
Czas pracy: 0-30 min
Moc: 60 W
Fuse: 1,2A
Napięcie: 230 V-50Hz

Funkcjonalności przy wykonywaniu dermomasażu:

Czas pracy: 0-60 min
Fuse: 1,6A
Napięcie: 230 V - 50Hz
Moc urządzenia: 60 W
Podciśnienie: 5-20 inHg

Fale radiowe:

Fuse: 1,6 A
Napięcie: 230 V - 50 Hz
Moc urządzenia: 120 W
Częstotliwość: 1 MHz
Intensywność: 5 - 100 W
Laser półprzewodnikowy: 650 nm
Moc lasera: 3mW
3 głowice

Funkcjonalności przy wykonywaniu zabiegu liposukcji ultradźwiękowej:
Ultradźwięki:

zakres pracy: 0 -20 min
częstotliwość podstawowa: 0,5 -5 Mhz
częstotliwość modulująca: 30 kHz
moc wyjściowa: 3 J/głowice - 21 J/głowice
praca ciągła lub pulsacja 1 s

Infrared:

długość fali:
8780 nm - 30 stopni C
9659 nm - 58 stopni C
moc IR: 30 W
Zasilanie: 220V

Funkcjonalności przy wykonywaniu zabiegu mezoterapii bezigłowej:

Moc: 35 W
Fuse: 1,2A
Napięcie: 230 V-50Hz

Funkcjonalności przy wykonywaniu zabiegu oxybrazja:

Moc : 500Wat
Ciśnienie pompy (max 12 bar) na wyjściu 10 bar - możliwość pełnej regulacji.
Możliwość regulacji dawkowania soli fizjologicznej w zakresie od 0-50gr

II. pomocnik SPA, 1 szt.
Opis:
Zestaw składa się z:

1. Fotel kosmetyczny elektryczny
 Długość 200 cm
 Wysokość regulowana
 elektryczna regulacja wysokości siedziska oraz kąta podparcia pleców i nóg;
 sterowanie pilotem;
 poduszki z pianki elastycznej;
 obicie z eko-skóry,
 podłokietniki z możliwością demontażu, wykończone elementami drewnianymi;
 zagłówek z otworem na twarz, pozwalający na korzystanie z fotela w roli stołu do masażu;
 trzy siłowniki;
 kolor obicia: biały.

2. Taboret kosmetyczny

 Wysokość oparcia min. 25 cm
 Podstawa wyposażona w 5 kółek.
 Poduszka wykonana z elastycznej pianki.
 Obicie wykonane z skóry ekologicznej.
 Hydraulicznie regulowana wysokość.

3. Lampa kosmetyczna
Funkcje:
 lampa bezcieniowa
 szkło powiększające 8 dpi
 statyw na kółkach
 regulowany kąt nachylenia
 Moc 22 W



4. Pomocnik kosmetyczny

Posiada kółka
Posiada wysuwaną kuwetkę,
Posiada 3 drewniane półki.
Kolor: biały;

III. fotel barberski, 1 szt.
Opis

Regulacja wysokości i kąta nachylenia oparcia, podnóżka oraz długości zagłówka.
Obicie – eko skóra
Żeliwna podstawa w formie dysku.
Pompa hydrauliczna.

Miejsce dostawy: Zespół Szkół nr 4 w Olkuszu, ul. Legionów Polskich 1, 32-300 Olkusz


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44512000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Czas realizacji zamówienia:10,00
Cena oferty brutto:60,00
Przedłużenie okresu gwarancji:30,00
Część nr: 3
Nazwa: Dostawa wyposażenia komputerowego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa wyposażenia komputerowego:

I. 18 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem

Opis:
Rodzaj: all in one
Przekątna ekranu: min. 23,8 cale
Procesor: wydajność co najmniej 7900 według Passmark
Ilość rdzeni: min. 6
Karta graficzna: zintegrowana
Złącza karty graficzne: HDMI
Ilość pamięci RAM: min. 16 GB
Rodzaj pamięci RAM : DDR4-2666
Typ dysku twardego: SSD
Pojemność dysku twardego: min. 512 GB
System operacyjny: Windows
Dodatkowe: napęd optyczny DVD+/-RW, czytnik kart pamięci, karta sieciowa, bluetooth, wi-fi, klawiatura, mysz, kamera internetowa

II. 1 laptop – 1 szt.
Opis:
Procesor: wydajność co najmniej 7900 według Passmark
Karta graficzna zintegrowana
Pamięć RAM: min. 8GB DDR4
Dysk twardy: min. 200 GB SSD
Karta dźwiękowa: zintegrowana
Rodzaje wejść/wyjść: wejście zasilania (AC-in) – min. 1 szt. HDMI,2 x USB w tym co najmniej 1 x
typu USB 3.0 lub nowsze, RJ-45 (LAN– min. 1 szt. lub Display Port – min. 1 szt., wejście
słuchawkowe/głośnikowe (mini jack) – min. 1 szt.;
Zainstalowany system operacyjny: Licencja Microsoft Windows 7 Professional PL 64Bit lub
równoważny/wyższy, tj. umożliwiający obsługę programów biurowych np. pakietu Microsoft
Office 2016 wraz z obsługą programów dedykowanych – obsługi programów do wizualizacji i
programowania urządzeń automatyki np. PLC.
Ww. oprogramowanie systemowe (rozwiązanie równoważne) powinno zapewnić poprawną obsługę powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, skanerów, kser).
Ekran: przekątna ekranu min. 15,6”, rozdzielczość ekranu: 1920 x 1080.
Zasilanie: akumulator litowo-jonowy, zasilacz
Wyposażenie dodatkowe min.: układ klawiatury - US, wydzielona klawiatura numeryczna,
czytnik kart pamięci, touchpad, wbudowane głośniki i mikrofon.

Miejsce dostawy: Zespół Szkół nr 1 w Olkuszu, ul. Górnicza 12, 32-300 Olkusz


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Czas realizacji zamówienia:10,00
Przedłużenie okresu gwarancji:30,00
Cena oferty brutto:60,00
Część nr: 4
Nazwa: Dostawa wyposażenia do pracowni w obszarze elektryczno-elektronicznym

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa wyposażenia do pracowni w obszarze elektryczno-elektronicznym:

1. Wyposażenie stanowisk przygotowujących do egzaminu z kwalifikacji EE.05 technik elektryk – 2 zestawy

miernik pomiaru rezystancji izolacji

 Napięcie pomiarowe wybierane: 50, 100, 250, 500, 1000 V
 Wskazanie ciągłe mierzonej rezystancji izolacji
 Samoczynne rozładowanie pojemności mierzonego obiektu po zakończeniu pomiaru rezystancji izolacji
 Akustyczne wyznaczanie pięciosekundowych odcinków czasu ułatwiające zdjęcie charakterystyk czasowych
 Wskazania rzeczywistego napięcia pomiarowego podczas pomiaru
 Zabezpieczenie przed pomiarem obiektów pod napięciem
 Pomiar trójprzewodowy
 pomiar rezystancji obwodu (szybka sygnalizacja akustyczna dla obwodu o rezystancji mniejszej od 30Ω
 Pomiar ciągłości połączeń ochronnych i wyrównawczych zgodnie z PN-EN 61557-4 prądem >200 mA
Pomiar pojemności podczas pomiaru RISO
Pomiar napięć stałych i przemiennych w zakresie 0...600 V
2
wykrywacz kabli
 Maks. głębokość wykrywania: od 40 do 100 mm
 Wykrywane materiały: przewody pod napięciem, żelazo, metale kolorowe, drewno
 Automatyczna kalibracja 2
Zestaw narzędzi 1000V:
 Zestaw wkrętaków, 9 szt
 Szczypce uniwersalne
 Szczypce boczne
 Szczypce okrągłe
 Szczypce płaskie
 Jednobiegunowy wskaźniki napięcia 8
Zestaw wkrętaków 1000V
(grubość części roboczej X szerokość części roboczej / długość części roboczej)
 0,6X3/100 (1 sztuka)
 0,8X4/100 (1 sztuka)
 1,0X5,5/125 (1 sztuka)
 1,2X6,5/150 (1 sztuka)
 0/60 (1 sztuka)
 1/80 (1 sztuka)
 2/100 (1 sztuka) 8
Rezystor 1000Ω ♦ 0,57A ♦ 320VA

 Napięcie max: 380VAC, 400VDC
 Tolerancja rezystancji: +- 10%
 Rezystancja izolacji: >3x10^9 Ω
 Rezystancja uziemienia: < 0,1 Ω
 Moc: 320VA
 Rezystancja: 1000 Ω
 Imax: 0,57 A 4
Rezystor 100Ω ♦ 1,8A ♦ 320VA

 Napięcie max: 380VAC, 400VDC
 Tolerancja rezystancji: +- 10%
 Rezystancja izolacji: >3x10^9 Ω
 Rezystancja uziemienia: < 0,1 Ω
 Moc: 320VA
 Rezystancja: 100 Ω
 Imax: 1,8 A 4
amperomierz analogowy DC z kilkoma zakresami do 7500mA, laboratoryjny 2
amperomierz analogowy AC z kilkoma zakresami do 6 lub 10A, laboratoryjny 2
Watomierz analogowy klasa 0,5 (1-5A)-(240V/480V), laboratoryjny
• zakres pomiarowy 1-5A (240V/480V)
• ilość zakresów 2
• klasa dokładności 0,5%
• pomiar dla częstotliwości w zakresie 25 do 1000Hz dla PF-1
• pomiar mocy AC dla częstotliwości 45-65Hz
• Wymiary nie mniejsze niż: 195 (szerokość)×169 (wysokość)×85 (głębokość) mm
• długość skali co najmniej 130mm, pod skalą lusterko na całym zakresie
• Gniazda bananowe 4mm lub zaciski przykręcane
• pozycja pracy pozioma lub pionowa 2
Praska PZ 4 /0,5-6 4
Praska PZ /1,5-6 4
Szczypce do zdejmowania izolacji 451N 8
Praska PZ 6 R/6KT / 0.25-6 4
wkrętarka akumulatorowa ok.14V Lion 4
zestaw końcówek (bitów) do wkrętarki
Zawartość zestawu:
min. 27 szt. końcówek 1/4" o długości 25mm:

PH1 x 2,
PH2 x 2,
PH3 x 2,
SL6,
SL8,
PZ2 x 6,
PZ3 x 5,
TX10 x 2,
TX15 x 2,
TX25 x 2,
TX30 x 2,

Min. 13 szt. końcówek 1/4" o długości 50mm:

PH1,
PH2 x 2,
PZ1,
PZ2 x 3,
TX15,
TX20,
TX25 x 2,
TX30 x 2,

Min. 2 szt. końcówki 1/4'' o długości 85mm:

PH2 x 2,

Min.2 szt. nasadek z końcówką 1/4":

1 szt. nasadki do śrub 8mm,
1 szt. nasadki do śrub 10mm,

uchwyt magnetyczny z prowadnicą 1/4"
Rodzaj opakowania: mocna kaseta z tworzywa 4
silnik 3-fazowy o mocy 1,1kW; przystosowany do przełącznika gwiazda trójkąt. 400V/690V 2
multimetr uniwersalny z funkcją pomiaru prądu stałego i zmiennego 10
Autotransformator 3 fazowy (z wejściem i wyjściem 3-fazowym), wolnostojący, z możliwością płynnej regulacji napięcia od 0V do ok 400V 1

Miejsce dostawy: Zespół Szkół nr 1 w Olkuszu, ul. Górnicza 12, 32-300 Olkusz


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44512000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Przedłużenie okresu gwarancji:30,00
Czas realizacji zamówienia:10,00
Cena oferty brutto:60,00
Część nr: 5
Nazwa: Zestaw automatyki budynkowej - zestaw inteligentny dom

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zestaw automatyki budynkowej - zestaw inteligentny dom - 1 zestaw

Zestaw do inteligentnego sterowania roletami umożliwiający: Pozycjonowanie poziomu rolety w zależności od pory dnia
Zdalne sterowanie roletami i żaluzjami
Ustawienia czasowe
Realizacja złożonych scen sterowanie pilotem oraz za pomocą aplikacji 2
Zestaw automatyki budynkowej zawierający: centralkę do zarządzania systemem i modułami włącznik sprzętów elektrycznych cztery różne czujniki: dymu, ruchu, zalania i kontaktronowy, sterowanie za pomocą aplikacji 2
Zestaw do inteligentnego sterowania oświetleniem zawierający: centrale sterującą, 3 sztuki - inteligentne przekaźniki Z-Wave, pilot do urządzeń Z-Wave. 2
praska do końcówek RJ45 1
panel led naścienny RGB+CCT8-strefowy 230V/3V 1

Miejsce dostawy: Zespół Szkół nr 1 w Olkuszu, ul. Górnicza 12, 32-300 Olkusz


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44512000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Przedłużenie okresu gwarancji:30,00
Czas realizacji zamówienia:10,00
Cena oferty brutto:60,00
Część nr: 6
Nazwa: Meble do pracowni

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Meble do pracowni

I. stół zbrojarski – 1 szt.
Opis:
Wymiary: 900h x2100 x740mm
Nośność blatu min. 1000kg

Konfiguracja
 2 szuflady 60 - 46h x530 x 445m
 1 schowek - 444h x 560(544mm w świetle) x 540mm
 1 półka - 25h x560 x 540mm

Pokrycie blatu blacha ocynkowana

Miejsce dostawy: Zespół Szkół nr 4 w Olkuszu, ul. Legionów Polskich 1, 32-300 Olkusz

II. Stół laboratoryjny aluminiowy, z szynami TH35, szufladą - 2 sztuki

 długość: 160cm
 głębokość: 82-87 cm
 grubość: 2-3 cm
 wysokość nóżek stołu – 75- 80 cm.
 konstrukcja ze stopu aluminium ze stałym lakierem proszkowym bądź stalowa

Miejsce dostawy: Zespół Szkół nr 1 w Olkuszu, ul. Górnicza 12, 32-300 Olkusz


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44512000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Czas realizacji zamówienia:10,00
Cena oferty brutto:60,00
Przedłużenie okresu gwarancji:30,00
Część nr: 7
Nazwa: Glebogryzarka spalinowa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pojemność silnika: min 160 cm³
Moc znamionowa: min. 3,8 kW
Prędkość obrotowa: min. 165 obr/min
Głębokość robocza: min 20 cm
Szerokość robocza: powyżej 50 cm

Miejsce dostawy: Zespół Szkół nr 1 w Olkuszu, ul. Górnicza 12, 32-300 Olkusz


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16120000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Przedłużenie okresu gwarancji:30,00
Cena oferty brutto:60,00
Czas realizacji zamówienia:10,00
Część nr: 8
Nazwa: Komputery – 28 szt.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Komputery – 28 szt.

Miejsce dostawy: Zespół Szkół nr 3 w Olkuszu, ul. Fr. Nullo 32, 32-300 Olkusz

Typ Komputer stacjonarny (biurkowy)
Zastosowanie Komputery będą wykorzystywane na zajęciach w technikum w klasach o kierunkach informatycznych
Procesor Procesor dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, w architekturze x64, osiągający w teście PassMark2007 CPU Mark wynik nie mniejszy niż 80000 punktów według wyników opublikowanych na stronie:
http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php

Płyta główna Płyta główna umożliwiająca pracę procesora z maksymalną
wydajnością, wyposażona minimalnie w:
• port szeregowy,
• kontroler USB, łącznie min. 6 portów USB (w tym minimum 2 porty USB 3.0)
Pamięć operacyjna • min 12GB, z możliwością rozbudowy
Karta graficzna Zintegrowana, obsługująca DirectX 10, osiągająca w teście PassMark – G3D Mark High End Videocards wynik minimum 700 pkt. według wyników opublikowanych na stronie:
http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php

Karta dźwiękowa • karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, wewnętrzny głośnik w obudowie komputera
• porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy.
Dysk twardy Minimum 480 GB dysk SSD
Napęd optyczny Nagrywarka DVD +/-RW
Karta sieciowa 10/100/1000 Ethernet RJ 45, zintegrowana z płytą główną, umożliwiająca zdalny dostęp do wbudowanej sprzętowej technologii zarządzania komputerem z poziomu konsoli zarządzania
Złącza i interfejsy Minimalnie:
• 1 x 15-stykowe D-Sub
• 1 x HDMI
• 2 x USB 2.0(tył)
• 2 x USB 2.0 (front)
• 4 x USB 3.0(tył)
• 1 x RJ-45 (LAN)
• 1 x wyjście słuchawkowe (front)
• 1 x wejście na mikrofon (front)
• 1 x wejście na mikrofon (tył)
• 1 x wejście liniowe (tył)
• 1 x wyjście liniowe (tył)
• czytnik kart pamięci
Obudowa Obudowa typu Mini Tower lub Tower zapewniająca właściwe chłodzenie elementów, wyciszenie jednostki oraz wymagany w Unii Europejskiej poziom ekranowania elektromagnetycznego.
Wyposażenie minimalne:
• gniazda słuchawek i mikrofonu z przodu
• wejście i wyjście liniowe oraz wejście na mikrofon z tyłu
• min. 6 gniazd USB w tym co najmniej 2 gniazda USB 2.0 z przodu obudowy,
• obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi
Oprogramowanie i nośniki Microsoft Windows 10 PL Pro
System operacyjny musi mieć zainstalowany najnowszy dostępny Service Pack.
Dołączone nośniki z oprogramowaniem i sterownikami.
Wyposażenie dodatkowe • przewód zasilający
• klawiatura USB w układzie polski programisty
• mysz laserowa, z interfejsem USB, z rolką (scroll)


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Czas realizacji zamówienia:10,00
Przedłużenie okresu gwarancji:30,00
Cena oferty brutto:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.