eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › Dowozy i odwozy uczniów do szkół i placówek oświatowych Gminy Pniewy realizowane w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021, w okresie od dnia 18.01.2021 r. do dnia 25.06.2020 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30



Ogłoszenie nr 759281-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.

Burmistrz Gminy Pniewy:

Dowozy i odwozy uczniów do szkół i placówek oświatowych Gminy Pniewy realizowane w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021, w okresie od dnia 18.01.2021 r. do dnia 25.06.2020 r

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Pniewy, krajowy numer identyfikacyjny 00052955100000, ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 61 2938601
faks: 61 2910097
e-mail: um@pniewy.wokiss.pl
www: www.bip.pniewy.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.pniewy.wlkp.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca

Adres: Urząd Miejski Pniewy, ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowozy i odwozy uczniów do szkół i placówek oświatowych Gminy Pniewy realizowane w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021, w okresie od dnia 18.01.2021 r. do dnia 25.06.2020 r

Numer referencyjny: BZO.272.7.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - dowozy i odwozy uczniów
do szkół i placówek oświatowych Gminy Pniewy realizowane w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021, w okresie od dnia 18.01.2021 r.
do dnia 25.06.2021 r.

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla uczniów i wychowanków zamieszkałych na terenie Gminy Pniewy, na trasie z domu do szkoły i z powrotem
wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021, w okresie od dnia 18.01.2021 r. do dnia 25.06.2021 r.
2) Dowożeniem objęci są uczniowie, którzy realizują obowiązek szkolny w Szkole Podstawowej im. Powstańców Wielkopolskich w Pniewach, Szkole Podstawowej w Chełmnie i Szkole Podstawowej w Nojewie oraz dzieci 5 i 6 – letnie uczęszczające do oddziałów przedszkolnych
w Szkole Podstawowej w Chełmnie, Szkole Podstawowej w Nojewie i Przedszkolu „MIŚ”
w Pniewach.
3) Wykonywanie przewozów odbywać się będzie na utworzonych przez Wykonawcę liniach komunikacyjnych w ramach przewozów regularnych.
4) Połączenia komunikacyjne na określonej drodze z domu do szkoły lub ze szkoły do domu muszą być zgodne z harmonogramem dowozów szkolnych i harmonogramem odwozów szkolnych,
o których mowa w pkt. 6.
5) W ramach przewozów regularnych:
a) realizacja usługi nie wyłącza prawa Wykonawcy do świadczenia usług transportowych wobec innych osób na podstawie stosownych zezwoleń uzyskanych zgodnie z ustawą
z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.), jednakże Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pierwszeństwa przejazdu i miejsc siedzących wszystkim uczniom i dzieciom uczęszczającym do szkół lub przedszkola,
b) rozliczenie przedmiotu zamówienia następować będzie w danym miesiącu na podstawie zakupionych biletów miesięcznych, z uwzględnieniem uprawnień do ulgowych przejazdów środkami komunikacji publicznego transportu zbiorowego, o których mowa w art. 5a ustawy
z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami komunikacji publicznego transportu zbiorowego (Dz. U z 2018 r. poz. 219),
c) bilet powinien być wystawiany na każdego ucznia, dziecko 5, 6 – letnie, dowożonego
do szkoły, przedszkola.
6) Liczbę uczniów dowożonych przedstawia harmonogram dowozów i odwozów szkolnych, które stanowią załączniki nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
7) Wykaz dowożonych uczniów od dnia 18 stycznia 2021 r. (zawierający imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz nr legitymacji – jeżeli została wydana) zostanie przekazany Wykonawcy
do dnia 21.12.2020 r.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian:
a) ilości dowożonych uczniów (do 15%),
b) adresów zamieszkania uczniów,
c) wykazu dni nauki szkolnej.
Różnica w ilości przewożonych uczniów nie będzie stanowić roszczeń Wykonawcy w stosunku
do Zamawiającego. O każdej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej, poprzez faks lub e-mail.
9) Przez cały okres wykonywania zamówienia dowożenie uczniów powinno być realizowane pojazdami spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami prawa o ruchu drogowym, zapewniającymi kierowcy możliwość jednoczesnego przewozu wszystkich uczniów na danej trasie oraz osoby zatrudnionej do sprawowania opieki nad uczniami, posiadającymi sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym oraz sprawną automatykę wszystkich drzwi.
10) Na przedmiotową usługę składają się wszystkie czynności oraz związane z tym koszty niezbędne do właściwego i bezpiecznego przewozu uczniów.
11) Uczniowie powinni być dowiezieni zgodnie z opracowanym harmonogramem dowozów szkolnych i harmonogramem odwozów szkolnych.
12) Wykonawca musi dysponować minimum siedmioma pojazdami, każdy pojazd o liczbie miejsc siedzących - co najmniej 50.
13) Wykonawca musi dysponować następującymi osobami:
a) minimum siedmioma kierowcami,
b) minimum siedmioma opiekunami.
14) Realizacja przedmiotu zamówienia odbywa się na podstawie harmonogramu dowozów szkolnych
i harmonogramu odwozów szkolnych, o których mowa w pkt. 6. Harmonogramy zawierają szczegółowy opis tras przejazdu, a w szczególności: godziny poszczególnych kursów, liczbę realizowanych km pomiędzy poszczególnymi miejscowościami oraz liczbę dowożonych uczniów.
15) Harmonogram dowozów szkolnych i harmonogram odwozów szkolnych zostaną ostatecznie ustalone przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą do dnia 4 stycznia 2021 r.
16) Harmonogramy podlegają bieżącej aktualizacji w przypadku zmiany organizacji pracy szkoły,
a tym samym zmiany liczby kilometrów, liczby przewożonych uczniów na poszczególnych kursach oraz godzin poszczególnych kursów. Zamawiający akceptując ewentualne zmiany
ma w szczególności na uwadze dobro dowożonych uczniów oraz minimalizację kosztów dowozu.

17) Zamawiający dopuszcza w sytuacjach wyjątkowych – niezależnych od Wykonawcy odstępstwa od ustalonego harmonogramu dowozów szkolnych i harmonogramu odwozów szkolnych,
i wykonywanie usługi, jako przewóz okazjonalny, w przypadku:
- odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć,
- zmiany organizacji pracy szkoły spowodowaną obchodami uroczystości szkolnych,
- czasowej zmiany organizacji ruchu,
- niekorzystnych warunków atmosferycznych,
- innych wydarzeń, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia lekcyjne,
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
18) Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo uczniów i mienia podczas świadczenia usług transportowych.
19) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę
lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności
w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone
w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040
z późn. zm.).
20) Wykonawca ma obowiązek przedstawienia na wezwanie Zamawiającego dowodu zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia na umowę o pracę w postaci kserokopii aktualnych umów o pracę zawartych z ww. pracownikami na czas realizacji zamówienia. W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania stosunku pracy z którymś z pracowników wykonujących czynności objęte umową Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia w jego miejsce innej osoby, która będzie w dalszym czasie wykonywać te czynności.
21) Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie żądał okazania aktualnych dokumentów dopuszczających dane pojazdy do ruchu (dowody rejestracyjne potwierdzające stan techniczny pojazdów), a w przypadku gdy Wykonawca nie jest właścicielem danego pojazdu – również dokument potwierdzający do dysponowania tym pojazdem oraz dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia OC i NW oraz zgłoszenia danego pojazdu do licencji, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym.
22) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie do posiadania opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przez cały okres realizacji umowy, w kwocie nie mniejszej niż wartość podpisanej umowy na realizację niniejszego zamówienia.
23) Wykonawca może na własny koszt przeprowadzić wizję lokalną miejsc realizacji zamówienia
i ich otoczenia oraz uzyskać wszelkie informacje, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty w Referacie Oświaty, Kultury i Sportu, na stanowisku do spraw oświaty, tel. 61/2938646 lub 61/2938645.

Załączniki:
– nr 1– harmonogram dowozów i odwozów szkolnych


II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamówienie będzie polegało na powtórzeniu usług z zadania podstawowego.

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 25.06.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności jeśli udokumentuje, posiadanie aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.

Informacje dodatkowe: Ocena zostanie dokonana w formule spełnia/ nie spełnia

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: BRAK

Informacje dodatkowe: BRAK

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje w celu wykonania zamówienia:
W zakresie osób:
-minimum 7 osób posiadających kwalifikacje i uprawnienia do kierowania pojazdami kat. D. posiadającymi przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i p.poż. oraz udzielania pierwszej pomocy.
-minimum 7 osób do opieki nad dziećmi posiadającymi przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i p.poż. oraz udzielania pierwszej pomocy.
W zakresie zdolności zawodowej
-wykaże, że należyci wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na przewozie osób przez okres co najmniej 5 miesięcy.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

Informacje dodatkowe: Ocena zostanie dokonana w formule spełnia/ nie spełnia

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert
Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
1) nie podlega wykluczeniu;
2) spełnia warunki udziału w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Ważną licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. b) wykazu osób,
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami. c) wykazu usług wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były
wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; d) oświadczenie
Wykonawcy potwierdzające że osoby biorące udział w realizacji zadania nie widnieją w
Rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym publikowanym na stronie internetowej
Ministerstwa Sprawiedliwości.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
-

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
-

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
-

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego na miejsce awarii:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): brak danych

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy, w sytuacji wystąpienia poniższych przypadków:
1) losowej przyczyny zmiany osoby lub osób skierowanych do wykonywania zamówienia ze strony Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że nowa osoba, która będzie wykonywała przedmiot umowy musi wykazać, że posiada uprawnienia zawodowe do wykonywania powierzonych jej czynności zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, wymagane przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy,
2) losowej przyczyny zmiany podwykonawcy, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca
w procedurze udzielenia zamówienia publicznego w wyniku, którego zawarto niniejszą umowę posłużył się osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również wykazać, że posiada stosowne kwalifikacje zawodowe
z obowiązującymi przepisami prawa, wymagane przez Zamawiającego w procedurze
o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy,
3) zmiany pojazdów skierowanych do realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że nowy pojazd musi spełniać warunek określony przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy,
4) zmian na liście dowożonych uczniów, adresów zamieszkania dzieci, a także zmian w wykazie dni nauki szkolnej co wiąże się ze zmianą ilości kilometrów
5)innych opisanych w SIWZ.
2. Strony mogą zmienić umowę w przypadku wystąpienia stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii, albo innych nadzwyczajnych okoliczności (np. zawieszenie zajęć szkolnych z powodu nadzwyczajnych okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy), jeżeli wpływają one na należyte wykonanie umowy poprzez:
1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części;
2) zmianę sposobu wykonywania umowy;
3) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy, o ile we wszystkich tych przypadkach wzrost wynagrodzenia Wykonawcy, spowodowany każdą kolejną zmianą, nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. Umowa może być modyfikowana jedynie w takim zakresie, w jakim to jest konieczne.
3.Warunkiem dokonania zmian, których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 będzie udowodnienie Zamawiającemu przez Wykonawcę wystąpienia uzasadnionych okoliczności, powodującej niezdolność do pracy, bądź innej sytuacji uniemożliwiającej osobie skierowanej do wykonywania usługi dalsze świadczenie pracy.
4. Dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w razie zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie odrębnych przepisów,
3) Wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
Zmiany wysokości wynagrodzenia mogą mieć miejsce jedynie wówczas, gdy będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania wpływu zmiany wskazanych regulacji na koszty wykonania zamówienia w sposób czytelny dla Zamawiającego poprzez dostarczenie dokumentów potwierdzających powyższe.
5. Zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
6. Zmiana osobowa listy dowożonych uczniów, zmiana harmonogramu w przypadkach, o których mowa
w § 2 ust. 2 – 4 następuje w formie powiadomienia bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy.
7. Zmiana pojazdów wykorzystywanych do świadczenia usług oraz zmiana wykazu osób zatrudnionych przez Wykonawcę do realizacji zadania następuje w formie pisemnego powiadomienia bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy – po spełnieniu warunków określonych w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego i po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego.
8. Wykonawca jest zobowiązany w terminie 7 dni do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego
o zmianie danych zawartych w umowie: - zmianie siedziby lub nazwy firmy Wykonawcy, - zmianie osób reprezentujących Wykonawcę - ogłoszeniu upadłości Wykonawcy, - likwidacji firmy Wykonawcy.
9. W przypadku nie powiadomienia przez Wykonawcę Zamawiającego o zmianie danych zawartych
w umowie, wszelką korespondencję wysyłaną przez Zamawiającego zgodnie z posiadanymi przez niego danymi Strony uznaje się za doręczoną.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 08.12.2020, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PL

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.