eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli do pomieszczeń laboratoryjnych Postępowanie nr WEITI/48/BZP/2014/1030.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-07

Warszawa: Dostawa mebli do pomieszczeń laboratoryjnych Postępowanie nr WEITI/48/BZP/2014/1030.
Numer ogłoszenia: 75501 - 2014; data zamieszczenia: 07.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38931 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 234 51 01, faks 0-22 234 58 97.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli do pomieszczeń laboratoryjnych Postępowanie nr WEITI/48/BZP/2014/1030..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do pomieszczeń laboratoryjnych wraz z montażem i ustawieniem. Zakres zamówienia obejmuje: I. Zestaw mebli do pomieszczenia laboratoryjnego nr 1 Zestaw biurko z wyposażeniem 1 - 1 kpl., Zestaw biurko z wyposażeniem 2 - 1 kpl., Zestaw biurko z wyposażeniem 3 - 2 kpl. Kontener 1 - 3 kpl. Kontener 2 - 1 kpl. Kontener 3 - 1 kpl. Kontener 4 - 1 kpl. Szafa do zabudowy z drzwiami przesuwnymi - 1 kpl. II. Krzesło z wysokim oparciem i zagłówkiem - 1 szt. Krzesło z wysokim oparciem - 2 szt. Krzesło składane lekkie - 6 szt. III. Zestaw mebli do pomieszczenia laboratoryjnego nr 2: Biurko samojezdne - 1 kpl. Kontener samojezdny - 2 kpl. Szafka do zabudowy, wisząca z drzwiami przesuwnymi - 1 kpl. IV. Krzesło z wysokim oparciem i zagłówkiem - 1 kpl. Krzesło składane lekkie - 6 kpl. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - Meble muszą być produktami nowymi, bez śladów użytkowania, wolne od wad materiałowych i prawnych. - Meble muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. - Prace dotyczące elementów wymagających montażu, złożenia, ustawienia i przygotowania do pracy itp. należy wykonać w siedzibie Zamawiającego, wg. wytycznych Zamawiającego (dot. usytuowania, umiejscowienia, ewentualnych poprawek itp.). Wszelkie koszty i obciążenia wynikające z wymienionych działań (w tym: robocizna, dojazdy, dowóz i transport, itp.) należy uwzględnić w cenie oferty. Szczegółowe określenie zakresu gwarancji i serwisu oraz pełen opis techniczny dla przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony, zainstalowany i uruchomiony w siedzibie Użytkowników tj.: Politechnika Warszawska, Wydz. Elektroniki i Technik Informacyjnych, Instytut Mikroelektroniki i Optoelektroniki, 00-665 Warszawa, ul. Nowowiejska 15/19, pokój 147..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przetarg realizowany na potrzeby projektu Fotonika i Technologie Terahercowe - Rozwój Wydziałowego Centrum Badawczego - POIG. 02.01.00-14-197/09 -Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK PAWEŁ OSTASZEWSKI SPÓŁKA JAWNA MERIWA, Aleja Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12275,40

  • Oferta z najniższą ceną: 12275,40 / Oferta z najwyższą ceną: 27196,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.