eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tolkmicko › Usługi prawnicze obejmujące kompleksową obsługę prawną Urzędu Miasta i Gminy w Tolkmicku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-13

Tolkmicko: Usługi prawnicze obejmujące kompleksową obsługę prawną Urzędu Miasta i Gminy w Tolkmicku
Numer ogłoszenia: 7489 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko , ul. Portowa 2, 82-340 Tolkmicko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2316121, faks 055 2316127.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi prawnicze obejmujące kompleksową obsługę prawną Urzędu Miasta i Gminy w Tolkmicku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi prawnej Urzędu Miasta i Gminy w Tolkmicku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: świadczenie pomocy prawnej poprzez udzielanie porad prawnych w zakresie zadań ustawowych samorządu gminnego, sporządzanie i wydawanie na piśmie opinii prawnych, uczestnictwo w opracowaniu oraz opiniowanie dokumentów wewnętrznych, uchwał, zarządzeń, regulaminów, instrukcji oraz innych dokumentów regulujących funkcjonowanie Urzędu, interpretowanie obowiązujących przepisów prawnych, udzielanie informacji o zmianach w przepisach oraz uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach uchybień, uczestnictwo w rokowaniach związanych z nawiązaniem, zmianą, rozwiązaniem stosunku prawnego, opiniowanie pod względem prawnym, poprawianie i akceptowanie umów, porozumień i ugód oraz uczestniczenie w ich tworzeniu opiniowanie projektów ww. dokumentów, opiniowanie treści korespondencji Urzędu z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi w sprawach szczególnie skomplikowanych, 8zawiadamianie organów ścigania o podejrzeniu popełnienia przestępstwa ściganego z urzędu, sporządzanie pism kierowanych do sądów i organów orzekających, występowanie w charakterze pełnomocnika Zamawiającego przed sądami i urzędami, prowadzenie spraw przed organami orzekającymi z wykorzystaniem wszystkich przewidzianych przez prawo środków dla ochrony uzasadnionych interesów Gminy Tolkmicko, zapewnienie dalszego prowadzenia i reprezentacji we wskazanych przez Zamawiającego postępowaniach sądowych, administracyjnych lub innych sprawach będących w toku rozpoczętych przed udzieleniem zamówienia, uczestniczenie w sesjach Rady Miejskiej w Tolkmicku, prezentowanie stanowiska prawnego oraz świadczenie pomocy prawnej Burmistrzowi Tolkmicka i Radzie Miejskiej w Tolkmicku w zakresie podejmowanych uchwał, bieżące informowanie Burmistrza Tolkmicka: o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalności Gminy, o stanie zaawansowania spraw prowadzonych w imieniu Gminy , sprawowanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności Gminy oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego, bieżące prowadzenie repertorium prowadzonych postępowań sądowych oraz rejestru wydawanych opinii prawnych, składanie Burmistrzowi Tolkmicka, co 6 miesięcy, pisemnego sprawozdania o stanie prowadzonych spraw sądowych, Wykonawca zobowiązany jest do udzielania opinii i porad prawnych w szczególności: Burmistrzowi i Zastępcy Burmistrza, Sekretarzowi i Skarbnikowi Gminy, Pracownikom Urzędu Miasta i Gminy Opinie prawne sporządzane będą na piśmie w terminie od dnia wystosowania zapytania ustne, pisemne, e-mailowe odpowiednio: do 2 dni roboczych - w sprawach nieskomplikowanych, do 5 dni roboczych - w sprawach szczególnie skomplikowanych lub zawiłych, W przypadku niemożności wywiązania się z powyższych terminów Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia osoby występującej o opinię wraz z podaniem okoliczności, które spowodowały ten stan rzeczy w celu ustalenia nowego terminu wydania opinii prawnej. W przypadkach uzasadnionych okolicznościami faktycznymi danej sprawy dopuszcza się możliwość wydawania opinii prawnej lub udzielenie porady prawnej w formie ustnej. Wykonawca opiniuje projekty aktów normatywnych Rady Miejskiej w terminie, odpowiednio: niezwłocznie, lecz nie później niż w drugim dniu od dnia przekazania projektów aktów normatywnych, niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 24 godzin od chwili przekazania projektów aktów normatywnych - w przypadku zwoływania sesji Rady Miejskiej w trybie art. 20 ust. 3 ustawy o samorządzie gminnym. Wykonawca opiniuje projekty zarządzeń Burmistrza niezwłocznie, lecz nie później niż w drugim dniu od dnia przekazania projektu zarządzenia. Zamawiający wymaga, aby wykonywanie przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego odbywało się w wymiarze minimum 4 roboczogodzin w tygodniu, w godzinach pracy Urzędu zgodnie z harmonogramem ustalonym przez strony. Wykonawca zapewnia kontakt telefoniczny pod wskazanymi numerami telefonów oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej w pozostałe dni urzędowania Urzędu . W przypadku, gdy wskazany w harmonogramie dzień jest dniem wolnym w pracy Urzędu lub zaistnieje konieczność stawienia się Wykonawcy w sądzie lub z innych przyczyn o charakterze losowym będzie niemożliwe świadczenie obsługi prawnej w ustalonym terminie - Wykonawca wykona obsługę w innym dniu tygodnia bez dodatkowego wynagrodzenia. Każdorazowo fakt ten Wykonawca niezwłocznie uzgadnia z Burmistrzem Tolkmicka. Wykonawca będzie wykonywał czynności związane z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia w terminach gwarantujących ich należyte wykonanie, z należytą starannością wymaganą przy świadczeniu tego rodzaju usług i z należytą troską o finanse publiczne oraz interes prawny Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 500,00 zł słownie: pięćset złotych) Wykonawca wnosi w jednej z form: pieniądzu, poręczeniu bankowym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, należycie świadczył, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie świadczy stałą obsługę prawną, dla co najmniej 1 jednostki dowolnego szczebla samorządu terytorialnego Urząd: Marszałkowski, Wojewódzki, Powiatowy, Miejski, Gminy w zakresie związanym bezpośrednio z realizacją zadań realizowanych przez daną jednostkę przez okres min. 3 lat dla przynajmniej jednej z wykazanych jednostek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia nie spełnia na podstawie zapisów zawartych w oświadczeniu Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia formę oświadczenia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadająca uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego, adwokata lub prawnika zagranicznego świadczącego pomoc prawną w RP na podstawie zaświadczenia o wpisie na listę radców prawnych właściwej Okręgowej Izby Radców Prawnych lub adwokatów właściwej Okręgowej Rady Adwokackiej lub innego równoważnego dokumentu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoba musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego, adwokata lub prawnika zagranicznego świadczącego pomoc prawną w obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego Urząd: Marszałkowski, Wojewódzki, Powiatowy, Miejski, Gminy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia nie spełnia na podstawie zapisów zawartych w oświadczeniu Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia Załącznik Nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - doświadczenie ,potencjał,dostępność - 50

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tolkmicko-umig.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko ul. Portowa 2, 82-340 Tolkmicko pok. nr 14 I pietro lub http://tolkmicko-umig.bip-wm.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2014 godzina 14:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko ul. Portowa 2, 82-340 Tolkmicko pok. nr 14 I pietro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.