eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Usługi nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi w związku z realizacją zadania pn. Rewitalizacja wzgórza zamkowego - najstarszej części miasta Sanoka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-12

Sanok: Usługi nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi w związku z realizacją zadania pn. Rewitalizacja wzgórza zamkowego - najstarszej części miasta Sanoka
Numer ogłoszenia: 74732 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne w Sanoku , ul. Zamkowa 2, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4641366,4630609, faks 0-13 4641366,4630609.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi w związku z realizacją zadania pn. Rewitalizacja wzgórza zamkowego - najstarszej części miasta Sanoka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi w związku z realizacją zadania pn. Rewitalizacja wzgórza zamkowego - najstarszej części miasta Sanoka . Nadzór archeologiczny dotyczy następujących prac ziemnych w związku z realizacją w/w zadania: 1) Prace ziemne przy dobudowie piwnic do zamku w Sanoku Opis: Piwnice pod powierzchnią dziedzińca zamkowego o całkowitej powierzchni około 710 m2, wraz z wykopem poszerzonym przygotowującym do wykonania fundamentów. Razem powierzchnia robót ziemnych ok. 1000 - 1100 m2. Głębokość wykopu wynosi 6 m. Na terenie tym prowadzone były badania archeologiczne w ramach wykopu 10,5 m x 17 m (178,5 m2), głębokość 2,5 m. Poziomu calca nie osiągnięto. W trakcie dotychczas wykonanych badań ujawniono i wyeksplorowano nawarstwienia archeologiczne sięgające wczesnego średniowiecza. Ujawniono pozostałości nawierzchni wzgórza zamkowego z okresu późnego średniowiecza i renesansu a także okresu nowożytnego. Do wyceny należy przyjąć osiągnięcie calca na głębokości 3-4 m. 2) Prace ziemne przy dobudowie muru zachodniej części dziedzińca zamkowego Opis: Przy zachodniej części dziedzińca zamkowego projektuje się dobudowę muru o długości 81 m, wykop o szerokości ok. 2 m, stąd całkowita powierzchnia wykopu wynosić będzie około 162 m2. Głębokość wykopu przygotowującego do wykonania fundamentów muru to około 2 m, na tym też poziomie prawdopodobnie zostanie osiągnięty calec (badania geologiczne wykazały obecność skały). Wymaga się, aby nadzór archeologiczny realizowany był w każdym dniu wykonywania robót ziemnych, tj. w przewidywanym okresie: ogółem do 85 dni roboczych robót ziemnych : do 75 dni roboczych - piwnice i do 10 dni roboczych - mur. Ponadto usługi nadzoru archeologicznego obejmują następujące czynności: - uzyskanie pozwolenia zezwalającego na prowadzenie nadzoru archeologicznego w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Przemyślu - Delegatura w Krośnie i prowadzenie nadzoru zgodnie z uzyskanym pozwoleniem - powiadomienie Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków o rozpoczęciu i zakończeniu nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi wskazanymi w pozwoleniu - prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonego nadzoru archeologicznego (opisowej i fotograficznej, pomiarowej, rysunkowej), - sporządzenie sprawozdania z prac objętych zamówieniem wraz z przekazaniem tego sprawozdania Wojewódzkiemu Urzędowi Ochrony Zabytków - eksploracja i interpretacja obiektów i elementów architektury (jeśli się pojawią) - metrykowanie zabytków - konsultacje w zakresie oceny chronologiczno-stratygraficznej odkrytych obiektów archeologicznych i reliktów architektonicznych - analizy specjalistyczne odkrytych zabytków - do wyceny należy przyjąć 8 analiz - przeprowadzenie doraźnej konserwacji zabytków ruchomych - do wyceny należy przyjąć 95 zabytków - opracowanie wyników badań Wszystkie zabytki ruchome odkryte w czasie prac należy protokolarnie przekazać Muzeum Historycznemu w Sanoku. Usługi należy zrealizować zgodnie z zasadami sztuki zawodowej z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych usług oraz zgodnie z wydanymi pozwoleniami i obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: - ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z 23 lipca 2003 r. ( Dz. U. z 2003 Nr 162 poz. 1568 z późn. zm. ) - rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych ( Dz. U. z 2011 nr 165 poz. 987 ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.14 - Usługi archeologiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu - na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. I Oddział w Sanoku Nr konta: 23 1240 2340 1111 0010 2929 2892 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (lub wykonuje) co najmniej 4 usługi nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi przy odkrywaniu reliktów architektonicznych z zastosowaniem metody archeologiczno-architektonicznej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż będzie dysponował:: a) Minimum 2 osobami - posiadającymi tytuł magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku archeologia oraz posiadającymi co najmniej 12-miesięczną praktykę w zakresie badań archeologicznych (za wyjątkiem uczestnictwa w badaniach archeologicznych prowadzonych metodą powierzchniową, nadzorów archeologicznych i rozpoznawania obiektów archeologicznych przy pomocy odwiertów oraz opracowywania dokumentacji zabytków ruchomych odkrytych w trakcie badań archeologicznych) - jako osób kierujących pracami oraz sporządzających pełną dokumentację, sprawozdania, występujących w imieniu Zamawiającego przed Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków b) Minimum 2 osobami - posiadającymi tytuł magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku archeologia - jako personel pomocniczy osób kierujących pracami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do złożenia oferty jeśli nie wynika z innych dokumentów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w stosunku treści oferty w przedmiocie: 1) terminu realizacji umowy (końcowego, jak i terminów poszczególnych etapów realizacji umowy określonych w harmonogramie terminowo-rzeczowo-finansowym) poprzez jego wydłużenie - w przypadku jeśli : a) w trakcie robót ziemnych wystąpią nieprzewidziane obiekty archeologiczne (np. mury) uniemożliwiające zachowanie terminów realizacji robót ziemnych pod nadzorem archeologicznym - do 75 dni roboczych (piwnice) i do 10 dni roboczych (mur) b) zmieniony zostanie termin realizacji robót ziemnych z wykonawcą robót budowlanych c) roboty ziemne zostaną wstrzymane przez uprawnione do tego organy, w tym Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków - termin realizacji umowy (końcowy, jak i poszczególnych etapów) zostanie wydłużony o czas trwania przeszkody d) nie realizowania robót ziemnych przez wykonawcę robót budowlanych Termin realizacji umowy (końcowy, jak i terminy poszczególnych etapów) zostaną wydłużone o czas nie dłuższy niż okres trwania przeszkód lub stosownie do zmian harmonogramu z wykonawcą robót ziemnych. Wykonawca zobowiązany jest złożyć zamawiającemu pisemny wniosek o wydłużenie terminów realizacji umowy (terminów realizacji etapów) z uzasadnieniem wskazującym na jednoznaczne wystąpienie okoliczności o których mowa powyżej. 2) zmiany personelu wykazanego w ofercie - jeśli dotychczasowy personel z powodów niezależnych od wykonawcy, w szczególności choroba, wyjazd, śmierć, itd., nie będzie mógł realizować zadania; zmiana personelu wyłącznie na personel posiadający kwalifikacje i doświadczenie zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu postawionymi przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historyczne w Sanoku 38-500 Sanok, ul. Zamkowa 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Muzeum Historyczne w Sanoku - sekretariat 38-500 Sanok, ul. Zamkowa 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.