Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-04
Strzelce Opolskie: Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej i tablic informacyjnych oraz dostawa ławek metalowych
Numer ogłoszenia: 73817 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelce Opolskie , pl. Myśliwca 1, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4049338, faks 077 4614422.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelceopolskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej i tablic informacyjnych oraz dostawa ławek metalowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń, tablic informacyjnych oraz dostawa ławek metalowych do pięciu nowotworzonych siłowni zewnętrznych w miejscowościach: Szymiszów, Rozmierka, Rozmierz, Warmątowice i Sucha, położonych w gminie Strzelce Opolskie. Zakres zamówienia obejmuje: dostawę i montaż urządzeń: typu Wyciskanie siedząc i pylon, typu Biegacz jednostanowiskowy, typu Wioślarz, typu Motyl, typu Orbitrek oraz ławek do ćwiczeń mięśni ud, ławek uniwersalnych, drążków uniwersalnych; poręczy symetrycznych, jak również tablic informacyjnych oraz dostawę ławek metalowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.00.00-5, 39.29.41.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające prawidłową realizację zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym prawidłową realizację zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany określonego w umowie ryczałtowego wynagrodzenia brutto, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Dopuszcza się możliwość przesunięcia terminu zakończenia zadania, w przypadkach wystąpienia okoliczności lub zdarzeń, nie zawinionych przez wykonawcę, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy a które wpłynęły na czas realizacji zamówienia. Stosowny wniosek o zmianę terminu zakończenia realizacji zadania, sporządzony przez wykonawcę, musi zostać złożony Zamawiającemu, niezwłocznie po ujawnieniu się okoliczności powodujących konieczność dokonania zmiany terminu, jednak nie później niż 5 dni przed upływem terminu zakończenia. Wniosek ten musi zawierać szczegółowy opis okoliczności oraz precyzyjne wyliczenie czasu, o jaki należałoby przesunąć termin zakończenia zadania, wynikające z tych okoliczności z załączonym protokołem konieczności sporządzonym przez strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.strzelceopolskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 47-100 Strzelce Opolskie; pl. Myśliwca 1 (referat Zamówień Publicznych).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2014 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 1 - kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie 413 Wdrożenie Lokalnych Strategii Rozwoju dla Małych Projektów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Park rekreacji i edukacji ekologicznej w Szymiszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje dostawę i montaż: (-) urządzenia typu Motyl - sztuk 1; (-) ławki do ćwiczeń mięśni ud - sztuk 1; (-) ławki uniwersalnej - sztuk 1; (-) drążka uniwersalnego - sztuk 1; (-) poręczy symetrycznej - sztuk 1; (-) tablicy informacyjnej - sztuk 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.00.00-5, 39.29.41.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Park rekreacji i edukacji ekologicznej w Rozmierce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje dostawę i montaż: (-) urządzenia typu Wyciskanie siedząc z pylonem - sztuk 1; (-) urządzenia typu Biegacz jednostanowiskowy - sztuk 1; (-) urządzenia typu Wioślarz - sztuk 1; (-) urządzenia typu Orbitek - sztuk 1; (-) tablicy informacyjnej - sztuk 1 oraz dostawę ławek metalowych - sztuk 5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.00.00-5, 39.29.41.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Siłownia zewnętrzna w Rozmierzy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje dostawę i montaż: (-) urządzenia typu Wyciskanie siedząc z pylonem - sztuk 1; (-) urządzenia typu Biegacz jednostanowiskowy - sztuk 1; (-) urządzenia typu Wioślarz - sztuk 1; (-) urządzenia typu Orbitek - sztuk 1; (-) tablicy informacyjnej - sztuk 1 oraz dostawę ławek metalowych - sztuk 3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.00.00-5, 39.29.41.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Siłownia zewnętrzna w Warmątowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje dostawę i montaż: (-) urządzenia typu Wyciskanie siedząc z pylonem - sztuk 1; (-) urządzenia typu Biegacz jednostanowiskowy - sztuk 1; (-) urządzenia typu Wioślarz - sztuk 1; (-) urządzenia typu Orbitek - sztuk 1; (-) tablicy informacyjnej - sztuk 1 oraz dostawę ławek metalowych - sztuk 3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.00.00-5, 39.29.41.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Siłownia zewnętrzna w Suchej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje dostawę i montaż: (-) urządzenia typu Wyciskanie siedząc z pylonem - sztuk 1; (-) urządzenia typu Biegacz jednostanowiskowy - sztuk 1; (-) urządzenia typu Wioślarz - sztuk 1; (-) urządzenia typu Orbitek - sztuk 1; (-)tablicy informacyjnej - sztuk 1 oraz dostawę ławek metalowych - sztuk 3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.00.00-5, 39.29.41.00-0.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Dostawy jaj kurzych do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
- Dostawy warzyw i owoców do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
- Budowa budynku kancelarii potrójnej dla leśnictw Kadłub, Spórok, Osiek (I/19/BUD-KAN) - II postępowanie
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymag. uzgodnień dla zad. pn.: "Rozbudowa drogi pow. 1823O Kadłub-Osiek poprzez budowę chodnika wraz z odwodnieniem (...)
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, wykonania nadruku i dostawa materiałów promocyjnych - 2024 rok
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Wysokie
- Utworzenie ogólnodostępnego i wielofunkcyjnego parku sportowo-rekreacyjnego w Kościerzynie
- Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych (gadżetów ekologicznych) na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- BUDOWA ŁĄKOWEGO TORU PRZESZKÓD W TRUSKAWIU
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.