To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-12
Bogatynia: Sukcesywna dostawa szczepionek przeciw zakażeniom pneumokokowym, na potrzeby realizowanego przez SP ZOZ w Bogatyni Programu profilaktyki zakażeń pneumokokowych dzieci zamieszkałych na terenie miasta i gminy Bogatynia skierowanego do dzieci urodzonych w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 73752 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24267 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni, ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7732046, faks 075 7732046.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa szczepionek przeciw zakażeniom pneumokokowym, na potrzeby realizowanego przez SP ZOZ w Bogatyni Programu profilaktyki zakażeń pneumokokowych dzieci zamieszkałych na terenie miasta i gminy Bogatynia skierowanego do dzieci urodzonych w 2011 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia była sukcesywna dostawa SZCZEPIONKI PRZECIW ZAKAŻENIOM PNEUMOKOKOWYM: - polisacharydowej, - skoniugowanej, - adsorbowanej, - nie mniej niż DZIESIĘCIOwalentnej - przeznaczonej dla dzieci od 2-go miesiąca życia, w ilości odpowiedniej do zrealizowania 300-tu kompletnych zaszczepień, tj. kompletnych uodpornień każdego z 300-tu dzieci, urodzonych w 2011 roku i zamieszkałych na terenie miasta i gminy Bogatynia; w schemacie szczepienia - określonym zaleceniami producenta szczepionki - realizowanym w ramach programów profilaktycznych szczepienia populacji. 2.Oferowane przez Wykonawcę szczepionki muszą spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polski, określone przez Ministra Zdrowia oraz posiadać aktualne świadectwa rejestracji. 3.Dostawa szczepionek następować będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, składanych faksem, najpóźniej w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zamówienia. 4.Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie staraniem i na koszt Wykonawcy. 5.Zamawiający dopuszczał możliwość składania ofert równoważnych spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, co oznacza, że oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego - posiadać wszystkie określone parametry na poziomie nie gorszym niż te, o których mowa w niniejszej SIWZ. 6.Zamawiający dopuszczał możliwość realizacji części zamówienia przez Wykonawcę przy udziale Podwykonawcy/ów, przy czym Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7.Wykonawca jest zobowiązany, na każde żądanie Zamawiającego, dostarczyć - w celu potwierdzenia, że oferowane przez niego produkty (towary) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - stosowne Świadectwa / Pozwolenia dopuszczające do ich obrotu i stosowania na terenie RP oraz że, są bezpieczne w swoim zakresie dla pacjentów / Karty charakterystyki / Karty katalogowe / Opisy techniczne / Świadectwa rejestracji, dotyczące oferowanych towarów, w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski), z zaznaczeniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego - określonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach - parametrów, które musi spełniać dany asortyment/produkt (towar)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GSK Services Sp z o.o., ul. Grunwaldzka 189, 60-322 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 161112,00
Oferta z najniższą ceną: 58023,00 / Oferta z najwyższą ceną: 161112,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BOGATYNI
- Przebudowa kompleksu boisk na terenie Szkoły Podstawowej Nr 3 im. K. Makuszyńskiego w Bogatyni
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Bogatynia
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Bogatynia
- Remont dachu budynku przy ul. Daszyńskiego 2 w Bogatyni
- Budowa placu zabaw na terenie działki nr 20/5 AM-5, obr. Bogatynia I w ramach projektu "Budowa placu zabaw w Markocicach jako miejsce integracji rodzin"
więcej: przetargi w Bogatyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.