eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Uniwersalny mikroskop polaryzacyjny oraz mikroskop do katodoluminescencji wraz z systemami analizy obrazu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-10

Warszawa: Uniwersalny mikroskop polaryzacyjny oraz mikroskop do katodoluminescencji wraz z systemami analizy obrazu
Numer ogłoszenia: 73589 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk, ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6978700, fax 022 6206263.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ing.pan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: nauka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uniwersalny mikroskop polaryzacyjny oraz mikroskop do katodoluminescencji wraz z systemami analizy obrazu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dwa fabrycznie nowe mikroskopy badawcze: uniwersalny mikroskop polaryzacyjny oraz mikroskop do katodoluminescencji, oba z wyposażeniem i systemem analizy obrazu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.10.00 - Mikroskopy Kod CPV wg słownika 2008: 38.51.00.00 - Mikroskopy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 63.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 8000,00 PLN (osiem tysięcy).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dostawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy oraz musi wykazać spełnienie następujących warunków udziału w postępowaniu: - uprawnienie do występowania w obrocie prawnym, - posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewnia wykonanie zamówienia. Niespełnienie jednego z powyższych warunków spowoduje wykluczenie dostawcy z postępowania. 1. Oceniane będą wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu na podstawie art. 89 ustawy Pzp. 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: Maksymalna ilość punktów wynosi 100. W tym: a. cena (brutto) - maksymalna ilość punktów: 50, b. rozdzielczość kamery wysokiej czułości - maksymalna ilość punktów: 20, c. czas gwarancji na urządzenia - maksymalna ilość punktów: 15, d. termin dostawy uniwersalnego mikroskopu polaryzacyjnego wraz z instalacją i uruchomieniem - maksymalna ilość punktów: 10 e. termin dostawy mikroskopu do katodoluminescencji wraz z instalacją i uruchomieniem - maksymalna ilość punktów: 5
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty powinny być dołączone następujące dokumenty i oświadczenia: a.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, W wypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. b.upełnomocnienie do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo winno być udzielone w imieniu wszystkich wykonawców, c.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn wymienionych w art. 24 ustawy - na druku stanowiącym załącznik nr 3, d.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W wypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. Za aktualne uważa się zaświadczenie wystawione z datą nie wcześniejszą niż trzy miesiące przed terminem złożenia oferty. e.wykaz trzech dostaw o zakresie, charakterze i wartości podobnej do niniejszego zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokument, że dostawy te zostały wykonane należycie (zał. nr 4). W wypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełniać łącznie. f.sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W wypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. g.informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości w PLN wyrażającej się liczbą co najmniej 6- cyfrową, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W wypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełniać łącznie. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 a, d oraz f składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b.nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty , o których mowa w pkt 2 ppkt a), c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt a) i b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i 3 należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczone na język polski, poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w ust. 4, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego. 6. Oświadczenie dotyczące wszystkich urządzeń wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia: (Oferowane urządzenia są fabrycznie nowe i nie były eksploatowane jako urządzenia demonstracyjne). Niezbędne testy fabryczne przeprowadzane przez producenta nie naruszają powyższego oświadczenia. 7. Dowód wpłacenia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. rozdzielczość kamery wysokiej czułości - 20
  • 3. czas gwarancji - 15
  • 4. termin dostawy uniwersalnego mikroskopu polaryzacyjnego wraz z instalacją i uruchomieniem - 10
  • 5. termin dostawy mikroskopu do katodoluminescencji wraz z instalacją i uruchomieniem - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ing.pan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Nauk Geologicznych PAN ul.Twarda 51/55 00-818 Warszawa pok. nr.249.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 10:30, miejsce: Instytut Nauk Geologicznych PAN ul. Twarda 51/55 00-818 Warszawa pok. nr 249.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Oferta winna być sporządzona zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ i dodatkowo powinna zawierać: a) wypełniony formularz cenowy, b) specyfikację techniczną oferowanego sprzętu (wg zał. nr 6), c) dokumenty potwierdzające doświadczenie dostawcy (wg zał. nr 4), d) dokument potwierdzający formalną autoryzację podmiotu realizującego serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 2. Wielkość i układ załączonych do SIWZ formularzy mogą zostać przez wykonawcę zmienione, jednak treść oferty winna odpowiadać treści SIWZ. 3. W przypadku, gdyby dostawca dołączył kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez dostawcę (zgodnie z zasadami reprezentacji). Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje poświadczanie za zgodność z oryginałem załączonych kopii. 4. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez dostawcę - w przeciwnym wypadku nie będą one uwzględniane. 5. Zamawiający przed podpisaniem umowy może zażądać okazania oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. 6. Oferta winna być sporządzona w języku polskim, trwałym, czytelnym pismem. 7. Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - co do których wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępnione - muszą być oznaczone klauzulą: nie udostępniać - informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) i powinny być załączone jako odrębna część, nie złączona z ofertą w sposób trwały. 8. Ofertę wraz z załącznikami należy umieścić w podwójnym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego: Instytut Nauk Geologicznych PAN 00-818 Warszawa, ul. Twarda 51/55, pok. 249 wewnętrzne opakowanie musi posiadać następujące oznaczenia: Oferta na dostawę uniwersalnego mikroskopu polaryzacyjnego oraz mikroskopu do katodoluminescencji wraz z systemami analizy obrazu Nie otwierać przed 28.04.2008 r. godz. 11:00 1.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie SIWZ. Zamawiający odpowie niezwłocznie na pytanie pod warunkiem, że wpłynie ono do Zamawiającego nie później niż na 6 dni przed terminem składania ofert. 2. Wszelkie oświadczenia i dokumenty mogą być przekazywane w formie pisemnej lub faksem. 3. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są: w sprawach merytorycznych: 1) dr Paweł Bylina, p. 223, tel. (22) 697 87 23, bylina@twarda.pan.pl w sprawach proceduralnych: 2) inż. Beata Osłowska-Lesiak, p. 249, tel. (22) 697 87 49, beatao@twarda.pan.pl

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.