eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Kontynuacja rozbudowy bloku operacyjnego wraz z zapleczem SPZOZ w Kępnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-25

Ogłoszenie nr 72708 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.

Kępno: Kontynuacja rozbudowy bloku operacyjnego wraz z zapleczem SPZOZ w Kępnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 18097 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 26173 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, krajowy numer identyfikacyjny 25085772900000, ul. ul. Kościuszki  5, 63-600   Kępno, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 62 782 89 00, faks 62 782 89 01, e-mail sekretariat@powiatkepno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiatkepno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kontynuacja rozbudowy bloku operacyjnego wraz z zapleczem SPZOZ w Kępnie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

AB.272.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: Kontynuacja rozbudowy bloku operacyjnego wraz z zapleczem SPZOZ w Kępnie 2.Zadanie inwestycyjne "Kontynuacja rozbudowy bloku operacyjnego wraz za zapleczem SPZOZ w Kępnie obejmować będzie: 1) Roboty budowlane - blok operacyjny i centralna sterylizatora ( I i II piętro) a) winda szpitalna b) windy towarowe c) roboty remontowe d) wentylacja grawitacyjna e) ścianki działowe i sufity podwieszane f) izolacje dachu i poddasza g) tynki, okładziny ścienne i malowanie h) elementy wykończeniowe pozostałe i) podłoża i posadzki j) okna wewnętrzne k) drzwi 2) Instalacje teletechniczne 3) Instalacje elektryczne 4) Instalacje wod. kan. 5) Instalacje grzewcze 6) Wentylacja i klimatyzacja 7) Gazy medyczne 3. Przedmiotem inwestycji jest dokończenie rozbudowy szpitala w Kępnie . I etap został zrealizowany w 2012 roku co potwierdza w załączeniu scan decyzji pozwolenia na użytkowanie PINB 55.222.2012 z dnia 08.11.2012. Wykonany został wtedy konstrukcyjnie cały budynek wraz z elewacjami pomieszczeniami SOR zlokalizowanymi na parterze oraz wszystkimi instalacjami związanymi z funkcjonowaniem SOR. W załączeniu zdjęcia przedstawiające stan istniejący budynku. Obecnie do wykonania pozostało wykonanie pomieszczeń I piętra (blok operacyjny) II piętra (centralna sterylizatornia) wraz z wszystkimi instalacjami związanymi z funkcjonowaniem budynku. 1. Parter Pomimo wykonania całego parteru w 2012 roku niezbędne budzie wykonanie robót związanych z montażem windy obsługującej trzy kondygnacje. W ciągu korytarza parteru są zlokalizowane wszystkie piony kanalizacyjne które zostały wyprowadzone na I kondygnacje . Jednakże dla sprawdzenia może okazać się ze jednostkowo będzie trzeba zdemontować fragmenty sufitu podwieszanego na Parterze celem poprawnego wykonania instalacji. Po zakończonych pracach w obrębie parteru wykonawca jest pozostawić stan jak przed wykonywaniem robót. Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie . 2. I piętro Stan surowy zamknięty wykonana jest tylko klatka schodowa . Do wykonania wszystkie pomieszczenia wraz z połączeniem z częścią istniejąca . Po zakończonych pracach wykonawca jest zobowiązany pozostawić stan klatki schodowej jak przed wykonywaniem robót. W przypadku uszkodzeń zabrudzeń konieczne będzie jej malowanie 3. II piętro. Wykonane zostało tylko pomieszczenie wentylatorni wraz z zamontowanymi urządzeniami wentylatów SOR. Do wykonania pozostałe pomieszczenia oraz montaż pozostałych urządzeń w wentylatorowni. Po zakończonych pracach wykonawca jest zobowiązany pozostawić stan klatki schodowej i wentylatorowni jak przed wykonywaniem robót. W przypadku uszkodzeń zabrudzeń konieczne będzie jej malowanie Po zakończonych pracach wykonawca będzie zobowiązany do ponownego rozruchu całej wentylatorowi łącznie z SOR-em oraz dokonania regulacji jej pracy. Podobna sytuacja dotyczy instalacji teletechnicznej alarmowej, gazów medycznych , wody lodowej. Z powyższych czynność musi zostać przygotowany stosowny protokół i przekazany w dniu odbioru. W przypadku nowych urządzeń wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia pracowników Szpitala odpowiedzialnych za część techniczną co potwierdzać ma protokół. Roboty należy wykonywać zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją oraz uzgodnieniami. Po zakończonych pracach wykonawca zgodnie z zapisami SIWZ zobowiązany będzie do dokonania wszystkich odbiorów branżowych np. straż , sanepid, dozór techniczny niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie pozostałej części budynku w PINB Kępno. Koszty dokonania odbioru, rejestracji urządzeń ponosi wykonawca. 4. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji określony został również w załącznikach do SIWZ: 1) Projekty budowlano- wykonawcze (załącznik nr 10 do SIWZ), 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 11) 3) Przedmiary robót, będące załącznikiem do SIWZ stanowią element pomocniczy do wyceny oferty (załącznik nr 12) 4) Wzór umowy stanowiący załącznik Nr 8 5.Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie przewidzianym do budowy a także zdobył wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 6. Dokonanie wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia jest możliwe po uprzednim pisemnym lub telefonicznym ustaleniu z niżej wymienionymi pracownikami Zamawiającego: Jerzym Dobrzyńskim - Naczelnik Wydziału Architektury i Budownictwa tel. 062 78 28 946 lub e-mailem: jerzy,dobrzynski@powiatkepno.pl, Marian Olejniczak - Z-ca Dyrektora ds. Ekonomiczno - Eksploatacyjnych SPZOZ w Kępnie, tel. 062 78 27 309 lub e-mailem: marianolejniczak@szpital.kepno.pl Realizacja przedmiotu zamówienia prowadzona będzie w czynnym obiekcie szpitalnym w przypadku konieczności ingerencji w pomieszczeniach parteru (SOR) należy tak prowadzić roboty aby nie zakłócić pracy szpitala. 7. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia powoła kierowników branżowych robót z uprawnieniami budowlanymi. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej podwykonawczej oraz dokonania wszystkich odbiorów branżowych np. straż, sanepid, dozór techniczny niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie pozostałej części budynku dla Rozbudowy bloku operacyjnego wraz z zapleczem SPZOZ w Kępnie w PINB Kępno. Koszty dokonania odbioru, rejestracji urządzeń ponosi Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45215140-0
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45314000-1, 45315700-5, 45330000-9, 45333000-0, 45331100-7, 45331210-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4270852.57
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Projektowo-Budowlany "PROJEKTOBUD" Kępno Andrzej Połomski ,  ,  Myjomice 17c,  63-600,  Kępno,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4564717.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4357243.89
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4564717.96
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 40 %
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.