eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostawa gazów medycznych, technicznych wraz z dzierżawą butli i zbiornika na tlen ciekły oraz dzierżawą zbiornika na ciekły azot

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-20

Oświęcim: Dostawa gazów medycznych, technicznych wraz z dzierżawą butli i zbiornika na tlen ciekły oraz dzierżawą zbiornika na ciekły azot
Numer ogłoszenia: 7259 - 2016; data zamieszczenia: 20.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu , ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 8448230, faks 33 8448384.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gazów medycznych, technicznych wraz z dzierżawą butli i zbiornika na tlen ciekły oraz dzierżawą zbiornika na ciekły azot.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów medycznych, technicznych wraz z dzierżawą butli i zbiornika na tlen ciekły oraz dzierżawą zbiornika na ciekły azot z podziałem na 3 pakiety zgodnie z zapisami w formularzu cenowym - Zał. nr 2 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia są dostawy: - ciekłego tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika i transportem tlenu; - sprężonego tlenu medycznego w butlach wraz z ich dzierżawą; - medycznego dwutlenku węgla w butlach wraz z ich dzierżawą; - powietrza sprężonego - ciekłego azotu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika i transportem azotu, z podziałem na 3 pakiety, wg asortymentu szczegółowo określonego w formularzu cenowym - zał. nr 2 do SIWZ Pakiet nr 1 : Wykonawca zobowiązany jest: a) dostarczyć ciekły tlen medyczny do siedziby Zamawiającego według bieżących potrzeb Zamawiającego, najpóźniej max 2 dni roboczych od odczytu, który powinien być dokonany za pomocą urządzenia telemetrycznego zamontowanego na zbiorniku, a dostawy powinny zapewnić ciągły pobór tlenu; b) zainstalować zbiornik kriogeniczny na ciekły tlen o poj. 5 do 6 m3 wraz z kompletną armaturą w istniejącym miejscu przystosowanym na własny koszt a następnie przekazać go protokolarnie Zamawiającemu w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. Szczegóły instalacji zbiornika należy uzgodnić pisemnie z Zamawiającym; c) napełnić zbiornik ciekłego tlenu medycznego do stanu przewidzianego w dokumentacji technicznej; d) zapewnić zgodność i jakość dostarczanego ciekłego tlenu medycznego z obowiązującymi normami i F. P. IX oraz F.E. VII oraz dołączyć do każdej dostawy atest jakości; e) dostawy realizować w dni robocze w godzinach od 7-mej do 14-tej. W przypadku dostaw o innych porach konieczne jest wcześniejsze ustalenie z Zamawiającym terminu dostawy. Podstawą do ewidencji dostaw będą dokumenty dostawy potwierdzone przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Ilość zatankowanej do zbiornika cieczy (ciekły tlen medyczny) określana będzie na podstawie pomiaru za pomocą przepływomierza umieszczonego przy cysternie Wykonawcy. Przepływomierze przy cysternach muszą posiadać pozwolenie Głównego Prezesa Urzędu Miar w Warszawie - na tankowanie zbiorników. W przypadku awarii zbiornika kriogenicznego Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiającemu dostaw awaryjnych w butlach lub wstawienie zastępczego zbiornika. Realizacja dostaw awaryjnych następować będzie po wcześniejszych, telefonicznych uzgodnieniach. Za realizację tych dostaw Wykonawca wystawi Zamawiającemu odrębną fakturę VAT na podstawie cen jednostkowych za dany asortyment tj. sprężony tlen w butlach, dzierżawę butli, transport Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego wykonywania usług serwisowych instalacji gazów medycznych obejmujących: 1) przygotowanie oraz (na żądanie Inspektora UDT) obecność podczas rewizji zewnętrznej zbiornika kriogenicznego - 1 x w roku, 2) sprawdzenie stanu technicznego zbiornika kriogenicznego oraz poprawności działania zaworów bezpieczeństwa i parownicy - 2 x w roku 3) przygotowanie (na żądanie Inspektora UDT) oraz wykonanie pomiaru izolacji próżni zbiornika. Pakiet nr 2 Butle dostarczone przez Wykonawcę powinny być legalizowane i oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Podstawą do ewidencji dostaw będą dokumenty dostawy potwierdzone przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Dotyczy tlenu medycznego : a) dostarczyć sprężony tlen medyczny do siedziby Zamawiającego według bieżących potrzeb Zamawiającego, najpóźniej max 2 dni robocze od zgłoszenia zapotrzebowania (telefonicznie lub faksem) przez Zamawiającego; b) zapewnić zgodność i jakość dostarczanego sprężonego tlenu medycznego z obowiązującymi normami F.E. VII oraz F.P. IV oraz dołączyć do każdej dostawy atest jakości ; c) dostawy realizować w dni robocze w godzinach od 7-mej do 14-tej. W przypadku dostaw o innych porach konieczne jest wcześniejsze ustalenie z Zamawiającym terminu dostawy; d) zapewnić przy dostawie pełnych butli również odbiór pustych butli; e) dostarczać butle trwale oznakowane w sposób jednoznacznie identyfikujący właściciela, który odpowiada za jej stan techniczny, bezpieczeństwo i dostosowanie do norm UE zgodnie z odpowiednimi przepisami; f) napełnione butle zabezpieczać plombami jednostki odpowiedzialnej za zawartość (napełniającej) w sposób uniemożliwiający jej zmianę lub użycie bez naruszenia plomby; g) butle z tlenem medycznym oznaczać jednoznaczną identyfikacją zawartości - seria napełnionej zawartości i data przydatności do używania; Dotyczy dwutlenku węgla : h) dostarczyć medyczny dwutlenek węgla (do laparoskopii) do siedziby Zamawiającego według bieżących potrzeb Zamawiającego, najpóźniej max 2 dni robocze od zgłoszenia zapotrzebowania (telefonicznie lub faksem) przez Zamawiającego; i) zapewnić zgodność i jakość dostarczanego medycznego dwutlenku węgla (do laparoskopii) z obowiązującymi wymaganiami prawnymi dla wyrobów in- vivo (m.in. ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010r. Nr 107, poz. 679 ze zm.) j) dostawy realizować w dni robocze w godzinach od 7-mej do 15-tej. W przypadku dostaw o innych porach konieczne jest wcześniejsze ustalenie z Zamawiającym terminu dostawy k) zapewnić odbiór pustych butli; l) napełnione butle zabezpieczać plombami jednostki odpowiedzialnej za zawartość (napełniającej) w sposób uniemożliwiający jej zmianę lub użycie bez naruszenia plomby; m) butle z medycznym dwutlenkiem węgla (do laparoskopii) oznaczać jednoznaczną identyfikacją zawartości - seria napełnionej zawartości i data przydatności do używania. Pakiet nr 3 Wykonawca zobowiązany jest: a) dostarczyć ciekły azot medyczny do siedziby Zamawiającego według bieżących potrzeb Zamawiającego, najpóźniej max 2 dni robocze od zgłoszenia zapotrzebowania (telefonicznie lub faksem) przez Zamawiającego; b) zapewnić zgodność i jakość dostarczanego azotu medycznego z obowiązującymi normami oraz dołączyć do każdej dostawy atest jakości; c) dostawy realizować w dni robocze w godzinach od 7:00 do 14:00. W przypadku dostaw o innych porach konieczne jest wcześniejsze ustalenie z Zamawiającym terminu dostawy; Podstawą do ewidencji dostaw będą dokumenty dostawy potwierdzone przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. d) dostarczyć i zainstalować zbiornik kriogeniczny na ciekły azot o poj. 0,2 do 0,4 m3 wraz z kompletną armaturą w istniejącym miejscu przystosowanym na własny koszt, a następnie przekazać go protokolarnie Zamawiającemu w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy; Ilość zatankowanej do zbiornika cieczy (ciekły azot medyczny) określana będzie na podstawie pomiaru za pomocą przepływomierza umieszczonego przy cysternie Wykonawcy. Przepływomierze przy cysternach muszą posiadać pozwolenie Głównego Prezesa Urzędu Miar w Warszawie - na tankowanie zbiorników. W przypadku awarii zbiornika kriogenicznego Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiającemu dostaw awaryjnych lub wstawienie zastępczego zbiornika. Realizacja dostaw awaryjnych następować będzie po wcześniejszych, telefonicznych uzgodnieniach. Za realizację tych dostaw Wykonawca wystawi Zamawiającemu odrębną fakturę VAT na podstawie cen jednostkowych za dany asortyment tj. ciekły azot medyczny, dzierżawę zbiornika, transport. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego wykonywania usług serwisowych instalacji gazów medycznych obejmujących: 1) przygotowanie oraz (na żądanie Inspektora UDT) obecność podczas rewizji zewnętrznej zbiornika kriogenicznego - 1 x w roku, 2) sprawdzenie stanu technicznego zbiornika kriogenicznego oraz poprawności działania zaworów bezpieczeństwa i parownicy - 2 x w roku, przygotowanie (na żądanie Inspektora UDT) oraz wykonanie pomiaru izolacji próżni zbiornika. 2. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej obiektu. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 25.01.2016. r. na godzinę 10:00.Miejsce zbiórki budynek administracji pokój nr 21 piętnaście minut przed wizją..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20 % zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ b)koncesje wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej; c) zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktu leczniczego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ; b) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wysokości sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 100 000,00 zł wraz z zobowiązaniem wybranego Wykonawcy do dostarczenia takiego dokumentu do dnia podpisania umowy- zał. nr 11 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: a) Oświadczenie Wykonawcy o posiadanych atestach oferowanego sprzętu a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji - załącznik nr 7 do SIWZ; b) Świadectwa rejestracji produktu leczniczego c) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada Karty charakterystyki na zaoferowane produkty lecznicze wraz z zobowiązaniem się Wykonawcy do okazania dokumentu pozwolenia na wyraźne żądanie Zamawiającego - zał. nr 8 do SIWZ; d) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane produkty lecznicze są dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne (o ile dotyczy) wraz z zobowiązaniem się Wykonawcy do okazania dokumentu pozwolenia na wyraźne żądanie Zamawiającego - zał. nr 9 do SIWZ; e) Z uwagi na fakt, iż u Zamawiającego obowiązuje Procedura postępowania wykonawcy realizującego prace na terenie ZOZ w Oświęcimiu - Zamawiający będzie wymagał przestrzegania zawartych tam procesów, a wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania Wykonawca - najpóźniej do dnia podpisania umowy dostarczy oświadczenia wymagane wymieniona procedurą. W załączeniu - Procedura postępowania wykonawcy realizującego prace na terenie ZOZ w Oświęcimiu - zał. nr 10 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oferta powinna zawierać: Podpisany przez Wykonawcę Formularz Ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ Podpisany przez Wykonawcę Formularz Cenowy według załącznika nr 2 do SIWZ Dokumenty wymienione w Dziale III SIWZ Dokumenty wymienione w Dziale VI SIWZ Dokumenty wymienione w Dziale VII SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Dostępność składania zamówień przez 7 dni w tygodniu 24h/dobę - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy jedynie w przypadku nie wyczerpania przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 3. Na wniosek Zamawiającego może być zawarty aneks o przedłużeniu trwania umowy na warunkach z niej wynikających do czasu wyczerpania asortymentu i wartości umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostaw do 50 % w zależności od jego potrzeb. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niezrealizowania pełnego zakresu przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.propublico.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, Dział Zamówień publicznych, pokój nr 33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2016 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, Dział Zamówień publicznych, pokój nr 33.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciekły tlen medyczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Dostępność składania zamówień przez 7 dni w tygodniu 24h/dobę - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tlen medyczny sprężony.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Dostępność składania zamówień przez 7 dni w tygodniu 24h/dobę - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciekły azot medyczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Dostępność składania zamówień przez 7 dni w tygodniu 24h/dobę - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.