Warszawa: Dostawa artykułów biurowych, artykułów biurowych z tworzyw sztucznych, róznego rodzaju druków, artykułów z papieru i wyrobów papierowych, głowic barwiących (tonerów) dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie
Numer ogłoszenia: 71615 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie , ul. Jasna 10, 00-013 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8265722, 8263780, faks 022 8265752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwkz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, artykułów biurowych z tworzyw sztucznych, róznego rodzaju druków, artykułów z papieru i wyrobów papierowych, głowic barwiących (tonerów) dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, artykułów biurowych z tworzyw, różnego rodzaju druków, papieru i wyrobów papierniczych, głowic barwiących tonerów dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie zgodnie z zakresem w opisie zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W ramach zamówienia wyłoniony Wykonawca będzie dostarczał towar zgodnie z postanowieniami umowy, do placówek Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie: 00-013 Warszawa - ul. Jasna 10 z uwzględnieniem zmiany siedziby w Warszawie w 2010 r. 00-375 Warszawa - ul Smolna 14 lok. 106-400 Ciechanów - ul. Strażacka 6, 07-400 Ostrołęka - ul. Kościuszki 16 09-400 Płock - ul. Zduńska13a, 26-600 Radom - ul. Żeromskiego 5308-110 Siedlce ul. Bema 4a W ramach dostawy Wykonawca odpowiada za transport w tym załadunek i rozładunek do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń opisanych powyżej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Wadium nie jest wymagane.Wszystkie materiały eksploatacyjne składające się na przedmiot zamówienia powinny być produktami fabrycznie nowymi, nieużywanymi i oryginalnie wyprodukowanymi przez producenta urządzeń stosowanych przez Zamawiającego (drukarek, faksów i kserokopiarek) lub równoważnymi pod względem technicznym, jakościowym i eksploatacyjnym w stosunku do przedmiotu zamówienia, zapewniającymi właściwą eksploatację, bezawaryjność i żywotność urządzeń Zamawiającego na poziomie nie gorszym od tego, jaki zapewniają materiały oryginalne wyprodukowane przez producenta urządzeń. W przyjętych wymaganiach dotyczących wydajności pojemność cartridga lub ilość stron wydruków przy zastosowaniu parametru zaciemnienia 5% należy przyjąć maksymalną pojemność bądź wydajność dla danego cartridga, tuszu, tonera oferowaną przez producenta dla danego urządzenia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych. Za materiał eksploatacyjny równoważny rozumie się produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony o parametrach nie gorszych w stosunku do parametrów produktów fabrycznie rekomendowanych przez producenta urządzenia. Zamawiający wymaga zaoferowania materiałów fabrycznie nowych. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używanych, nie regenerowanych ani nie prefabrykowanych, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta. Wykonawca poprzez zaoferowanie materiałów równoważnych ma zapewnić, iż ich zastosowanie nie spowoduje obniżenia jakości pracy danego urządzenia, że są to materiały o parametrach i właściwościach nie gorszych niż oryginalne ze znakiem firmowym producenta sprzętu, do którego są przeznaczone oraz, że zastosowanie tych materiałów nie spowoduje utraty gwarancji producenta udzielonej na te urządzenia. W przypadku uszkodzenia urządzenia, spowodowanego przez dostarczony materiał równoważny, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy urządzenia. Podstawą do wystąpienia z roszczeniami w stosunku do Wykonawcy będzie protokół stwierdzenia szkody sporządzony przez autoryzowany serwis gwaranta urządzeń oraz faktura wystawiona za naprawę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00 - 21.00.00.00 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 25.00.00.00 - 25.00.00.00 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mwkz.pl zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ogłoszenie znajduje się na stronie internetowej, a także tablicy ogłoszeniowej Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie przy ulicy Jasnej 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie, ulica Jasna 10, I piętro. Proszę o składanie ofert w Sekretariacie..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- ZP/CZD/064/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH - 2 pakiety
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.