eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa artykułów biurowych, artykułów biurowych z tworzyw sztucznych, różnego rodzaju druków, artykułów z papieru i wyrobów papierowych, głowic barwiących (tonerów) dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-20

Warszawa: Dostawa artykułów biurowych, artykułów biurowych z tworzyw sztucznych, różnego rodzaju druków, artykułów z papieru i wyrobów papierowych, głowic barwiących (tonerów) dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie
Numer ogłoszenia: 129591 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71615 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie, ul. Jasna 10, 00-013 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8265722, 8263780, faks 022 8265752.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, artykułów biurowych z tworzyw sztucznych, różnego rodzaju druków, artykułów z papieru i wyrobów papierowych, głowic barwiących (tonerów) dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa artykułów biurowych, artykułów biurowych z tworzyw, różnego rodzaju druków, papieru i wyrobów papierniczych, głowic barwiących (tonerów) dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie zgodnie z zakresem w opisie zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W ramach zamówienia wyłoniony Wykonawca będzie dostarczał towar zgodnie z postanowieniami umowy, do placówek Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie: 00-013 Warszawa - ul. Jasna 10 (z uwzględnieniem zmiany siedziby w Warszawie w 2010 r.) 00-375 Warszawa - ul Smolna 14 lok. 1 06-400 Ciechanów - ul. Strażacka 6 07-400 Ostrołęka - ul. Kościuszki 16 09-400 Płock - ul. Zduńska 13a 26-600 Radom - ul. Żeromskiego 53 08-110 Siedlce ul. Bema 4a W ramach dostawy Wykonawca odpowiada za transport (w tym załadunek i rozładunek) do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń opisanych powyżej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Wadium nie jest wymagane. Wszystkie materiały eksploatacyjne składające się na przedmiot zamówienia powinny być produktami fabrycznie nowymi, nieużywanymi i oryginalnie wyprodukowanymi przez producenta urządzeń stosowanych przez Zamawiającego (drukarek, faksów i kserokopiarek) lub równoważnymi pod względem technicznym, jakościowym i eksploatacyjnym w stosunku do przedmiotu zamówienia, zapewniającymi właściwą eksploatację, bezawaryjność i żywotność urządzeń Zamawiającego na poziomie nie gorszym od tego, jaki zapewniają materiały oryginalne wyprodukowane przez producenta urządzeń. W przyjętych wymaganiach dotyczących wydajności (pojemność cartridga lub ilość stron wydruków przy zastosowaniu parametru zaciemnienia 5%) należy przyjąć maksymalną pojemność bądź wydajność dla danego cartridga, tuszu, tonera oferowaną przez producenta dla danego urządzenia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych. Za materiał eksploatacyjny równoważny rozumie się produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony o parametrach nie gorszych w stosunku do parametrów produktów fabrycznie rekomendowanych przez producenta urządzenia. Zamawiający wymaga zaoferowania materiałów fabrycznie nowych. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używanych, nie regenerowanych ani nie prefabrykowanych, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta. Wykonawca poprzez zaoferowanie materiałów równoważnych ma zapewnić, iż ich zastosowanie nie spowoduje obniżenia jakości pracy danego urządzenia, że są to materiały o parametrach i właściwościach nie gorszych niż oryginalne ze znakiem firmowym producenta sprzętu, do którego są przeznaczone oraz, że zastosowanie tych materiałów nie spowoduje utraty gwarancji producenta udzielonej na te urządzenia. W przypadku uszkodzenia urządzenia, spowodowanego przez dostarczony materiał równoważny, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy urządzenia. Podstawą do wystąpienia z roszczeniami w stosunku do Wykonawcy będzie protokół stwierdzenia szkody sporządzony przez autoryzowany serwis gwaranta urządzeń oraz faktura wystawiona za naprawę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00 - 21.00.00.00 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 25.00.00.00 - 25.00.00.00 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FAMEX Jastrzębscy Spółka Jawna, Żeromskiego 104, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71428,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71428,43

  • Oferta z najniższą ceną: 71428,43 / Oferta z najwyższą ceną: 81964,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.