eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku, elementów zamkniętego systemu pobierania krwi oraz innych produktów związanych z pobieraniem, transportem i przechowywaniem materiału biologicznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-19

Włocławek: Dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku, elementów zamkniętego systemu pobierania krwi oraz innych produktów związanych z pobieraniem, transportem i przechowywaniem materiału biologicznego.
Numer ogłoszenia: 71471 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38565 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku, Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku, elementów zamkniętego systemu pobierania krwi oraz innych produktów związanych z pobieraniem, transportem i przechowywaniem materiału biologicznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku, elementów zamkniętego systemu pobierania krwi oraz innych produktów związanych z pobieraniem, transportem i przechowywaniem materiału biologicznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku. Zamówienie podzielone jest na 6 części. II. Planowany termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. III. Części zamówienia: Zadanie 1: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 1 jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku, zgodnie z poniższym opisem: 1. Probówki okrągłodenne z PS o pojemności 4 ml, średnicy 12 mm, długości 75 mm, ilość: 18 000 sztuk; 2. Korki wewnętrzne do probówek wymienionych w pozycji 1, ilość: 6 000 sztuk; 3. Probówki z PS o pojemności 10 ml, średnicy 16 mm, długości 105 mm, stożkowe, ze znacznikami 1, 2.5, 5, 10 ml, ilość: 36 000 sztuk; 4. Korki wewnętrzne do probówek wymienionych w pozycji 3, ilość: 1 000 sztuk; 5. Probówki okrągłodenne z PS o pojemności 11 ml, średnicy 16 mm długości 100 mm, ilość: 1 000 sztuk; 6. Probówki typu Eppendorfo o pojemności 1,5 ml z wieczkiem na zawiasie, z dnem stożkowym i podziałką, ilość: 6 000 sztuk; 7. Probówki z PP, z zakrętką o poj. 50 ml, jałowe, ilość: 450 sztuk; 8. Probówki z PP, z zakrętką o poj. 50 ml, niejałowe, ilość: 450 sztuk; 9. Końcówki typu Gilson do pipet automatycznych o pojemności do 200 ul - żółte, ilość: 12 000 sztuk; 10. Końcówki typu Eppendorf do pipet automatycznych o pojemności do 1000 ul - niebieskie, ilość: 5 000 sztuk; 11. Końcówki do pipet automatycznych o pojemności do 5000 ul - bezbarwne, ilość: 5 000 sztuk; 12. Kamery z tworzywa o wysokiej przejrzystości, z siatką do ilościowej analizy elementów upostaciowionych w moczu, 10 miejscowe (1 szt. = 1 płytka = 10 miejsc), ilość: 3 000 sztuk; 13. Płyty jednorazowe do oznaczania grup krwi układu ABO na 35 testów (5x7 celek, białe), ilość: 5000 sztuk; 14. Pipety do kropelkowania osadu moczu o poj. 1 ml, kompatybilne z probówkami stożkowymi o długości 110 mm i wyżej opisanymi kamerami (wielkość opakowania - 2000 szt.), ilość: 32 000 sztuk; 15. Pipety Pasteura, jednorazowe, o poj. 1 ml, z podziałką 1,0/0,25 ml, dł. 150 mm, z PE, ilość: 3000 sztuk; 16. Bagietki laboratoryjne proste z PP o dł. 125 mm i średnicy 4 mm, ilość: 4 000 sztuk; 17. Mikroskopowe szkiełka podstawowe z ciętymi krawędziami, ilość: 24 000 sztuk; 18. Mikroskopowe szkiełka nakrywkowe 24 mm x 24 mm, ilość: 3 000 sztuk; 19. Pojemniki do dobowej zbiórki moczu o poj. 3 l, z zakrętką, z podziałką, ilość: 2 000 sztuk; 20. Pojemniki do moczu z PS, pojemność użytkowa 120 ml, z zakrętką w kolorze czerwonym, ilość: 27 000 sztuk; 21. Pisaki laboratoryjne SHARPIE do opisywania probówek, szkiełek mikroskopowych itp. - czarne, ilość: 72 sztuki; 22. Pisaki laboratoryjne SHARPIE do opisywania probówek, szkiełek mikroskopowych itp. - niebieskie, ilość: 72 sztuki; 23. Etykiety samoprzylepne do naczynek do moczu - bez nadruku, ilość: 27 000 sztuk; 24. Etykiety samoprzylepne na pojemniki i probówki o wym. 40 mm x 20 mm, papierowe, bez nadruku, ilość: 10000 sztuk. UWAGI: 1. Wszystkie produkty - za wyjątkiem produktów z poz. 21-24 - muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Zadanie 2: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 2 jest sukcesywna dostawa elementów zamkniętego systemu pobierania krwi, zgodnie z poniższym opisem: 1. Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania - poj. 4,9 - 5,0 ml, średnica 13 - 14 mm, dł. max. 90 mm, ilość: 8 000 sztuk; 2. Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania - poj. 2,5 - 2,6 ml, średnica 13 - 14 mm, dł. max. 66 mm, ilość: 35 000 sztuk; 3. Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania - poj. 1,1 - 1,2 ml, średnica 7 - 8 mm, dł. max. 66 mm, ilość: 5 000 sztuk; 4. Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania i żelem separującym - poj. 4,9 - 5,0 ml, średnica 13 - 14 mm, dł. max. 90 mm, ilość: 10 000 sztuk; 5. Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania i żelem separującym - poj. 2,5 - 2,6 ml, średnica 13 - 14 mm, dł. max. 66 mm, ilość: 40 000 sztuk; 6. Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania i żelem separującym - poj. 1,1 - 1,2 ml, średnica 7 - 8 mm, dł. max. 66 mm, ilość: 5 000 sztuk; 7. Probówki zawierające antykoagulant - K3 EDTA - poj. 2,5 - 2,7 ml, średnica 13 - 14 mm, dł. max. 66 mm, ilość: 50 000 sztuk; 8. Probówki zawierające antykoagulant - K3 EDTA - poj. 1,0 - 1,2 ml, średnica 7 - 8 mm, dł. max. 66 mm, ilość: 15 000 sztuk; 9. Probówki do badań koagulologicznych z cytrynianem buforowanym - poj. 4,9 - 5,0 ml, średnica 11 - 12 mm, dł. max. 93 mm, ilość: 4 000 sztuk; 10. Probówki do badań koagulologicznych z cytrynianem buforowanym - poj. 2,9 - 3,0 ml, średnica 11 - 12 mm, dł. max. 66 mm, ilość: 35 000 sztuk; 11. Probówki do badań koagulologicznych z cytrynianem buforowanym - poj. 1,3 - 1,4 ml, średnica 7 - 8 mm, dł. max. 66 mm, ilość: 5 000 sztuk; 12. Probówki do OB z cytrynianem trójsodowym - poj. 3,5 ml, średnica 8 mm, dł. max. 93 mm, ilość: 4 000 sztuk; 13. Probówki do OB z cytrynianem trójsodowym - poj. 2,0 ml, średnica 11 mm, dł. max. 66 mm - wraz z kapilarą do sedymentacji, z podziałką i nakrętką zabezpieczającą, ilość: 1 000 sztuk; 14. Probówki do pozyskiwania osocza z heparyną litową - poj. 4,9 - 5,0 ml, średnica 13 - 14 mm, dł. max. 90 mm, ilość: 1 000 sztuk; 15. Probówki do pozyskiwania osocza z heparyną litową - poj. 1,0 - 1,2 ml, średnica 7 - 8 mm, dł. max. 66 mm, ilość: 2 500 sztuk; 16. Probówki do pozyskiwania krwi żylnej zawierające fluorek + antykoagulant (do oznaczania stężenia glukozy w osoczu krwi żylnej metodą heksokinazową) - poj. 1,0 - 1,2 ml, średnica 7 - 8 mm, dł. max. 66 mm, ilość: 20 000 sztuk; 17. Probówki do pozyskiwania krwi żylnej zawierające płynną mieszaninę cytrynianu + fluorku (do wykonywania oznaczeń stężenia glukozy w osoczu krwi żylnej metodą heksokinazową, stabilizujące stężenie glukozy w czasie 48 godzin od chwili pobrania) - poj. 3,0 - 3,1 ml, średnica 10 - 11 mm, dł. max. 66 mm, ilość: 1 500 sztuk; 18. Probówka z filtrem do pozyskiwania krwi do analiz gazometrycznych we krwi tętniczej i żylnej, z heparyną litową stabilizowaną jonami wapnia - poj. 1,8 - 2,0 ml, sterylizowane, pakowane pojedynczo, ilość: 7 500 sztuk; 19. Probówki z heparyną do pobierania i odwirowywania płynów jam ciała o poj. 8,0 - 9,0 ml, ilość: 900 sztuk; 20. Probówki do przechowywania materiału biologicznego z korkiem wewnętrznym - poj. 10 ml, średnica 15 mm, dł. 120 mm, ilość: 100 sztuk; 21. Probówki do przechowywania materiału biologicznego z korkiem wewnętrznym - poj. 5 ml, średnica 12 mm, dł. 85 mm, ilość: 100 sztuk; 22. Probówki z kapilarami do pozyskiwania krwi włośniczkowej w celu oznaczania stężenia glukozy (z fluorkiem) - poj. 200 ul, ilość: 200 sztuk; 23. Probówki z kapilarami do pozyskiwania krwi włośniczkowej do badania morfologii krwi obwodowej (z EDTA - K) - poj. 200 ul, ilość: 2 000 sztuk; 24. Probówki z kapilarami do pozyskiwania surowicy z krwi włośniczkowej, zawierające aktywator wykrzepiania - poj. 200 ul, ilość: 200 sztuk; 25. Kapilary stabilizowane jonami wapnia do jednoczesnego pomiaru: gazometrii, oksymetrii, Na+, K+ Cl-, Ca++, kreatyniny, bilirubiny, glukozy, mleczanów we krwi włośniczkowej o pojemności 175 ul wraz z zatyczkami, mieszadłami, magnesem do mieszania zawartości, ilość: 7 200 sztuk; 26. Łącznik typu LUER do pobierania krwi kompatybilny z probówkami, ilość: 100 000 sztuk; 27. Wirówka laboratoryjna kompatybilna z oferowanymi probówkami - dzierżawa na cały okres obowiązywania umowy, parametry podane poniżej, ilość: 2 sztuki; 28. Statywy do archiwizowania probówek biochemicznych z materiałem biologicznym, ilość: 40 sztuk; 29. Statyw na 50 probówek o śr. 12 mm, 5-rzędowy o wys. 70 mm (statyw z drutu powlekanego tworzywem sztucznym), ilość: 10 sztuk; 30. Statyw na 20 probówek o śr. 12 mm, 2-rzędowy o wys. 70 mm (statyw z drutu powlekanego tworzywem sztucznym), ilość: 20 sztuk; 31. Statyw na 90 probówek o śr. 11-13 mm, 6-rzędowy o wys. 60 mm, plastikowy, ilość: 10 sztuk; 32. Igły systemowe - średnica 0,7 mm, ilość: 6 000 sztuk; 33. Igły systemowe - średnica 0,8 mm, ilość: 29 000 sztuk; 34. Igły systemowe - średnica 0,9 mm, ilość: 32 000 sztuk; 35. Igły systemowe typu motylek do pobierania krwi - średnica 0,8 mm, dł. 19 mm, dł. drenu 80 mm, ilość: 4 100 sztuk; 36. Igły systemowe typu motylek do pobierania krwi - średnica 0,9 mm, dł. 19 mm, dł. drenu 80 mm, ilość: 5 100 sztuk; 37. Parametry wymagane dla wirówki laboratoryjnej: 1) 24-miejscowa wirówka kompatybilna ze wszystkimi rodzajami probówek oferowanych w niniejszym zadaniu; 2) Minimum 6-stopniowa skala przyspieszenia i hamowania; 3) Licznik wirowań; 4) Rotor horyzontalny 6-ramienny; 5) Przezroczysta pokrywa; 6) Zakres obrotów wirowania: 500-3500 obr./min.; 7) Awaryjny system otwierania na wypadek zaniku napięcia. UWAGI: 1. Wszystkie wyroby medyczne muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). 2. Wszystkie produkty muszą zapewniać bezpieczeństwo pobierania krwi w systemie zamkniętym oraz zabezpieczać personel przed kontaktem z krwią w trakcie pobierania, transportu i obróbki analitycznej materiału. 3. Wszystkie elementy systemu pobierania krwi - poz. 1-26 oraz 32-36 - muszą być kompatybilne, tzn. pasować do siebie fizycznie i działać ze sobą poprawnie. 4. Wszystkie elementy systemu pobierania krwi posiadają możliwość pobierania materiału z wykorzystaniem techniki aspiracyjnej oraz próżniowej. 5. Probówki: 1) muszą być odporne na uszkodzenia w trakcie transportu i obróbki analitycznej, 2) muszą być absolutnie szczelne bez względu na ich położenie, 3) muszą posiadać zamknięcie umożliwiające bezpieczne otwieranie i zamykanie w trakcie wykonywania czynności pre- i postanalitycznych, 4) muszą być wyposażone w fabrycznie naklejane etykiety umożliwiające zapisywanie danych pacjenta z zastosowaniem typowych długopisów, cienkopisów etc. - niniejszy wymóg nie dotyczy probówki z poz. 21, 5) muszą posiadać znacznik objętości pobieranej krwi. 6. Gwarantowana jest bezawaryjna współpraca probówek systemu pobierania krwi z różnymi typami analizatorów użytkowanych przez Zamawiającego (cobas 6000, cobas e-411, STA Compact, cobas b-211, Sysmex XT-1800i, Sysmex XT-4000). Wykonawca poniesie wszelkie koszty zwiazane z koniecznością zastosowania jakichkolwiek adapterów bądź wykonania czynności adaptacyjnych. 7. Termin przydatności do użytku liczony od dnia dostarczenia produktu do Zamawiającego musi być nie krótszy niż 6 miesięcy. 8. Wykonawca dostarczy próbki produktów oferowanych w poz. 1-10. Ilość próbek: po 3 sztuki dla każdej pozycji. Zadanie 3: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 3 jest sukcesywna dostawa pedełek na końcówki do pipet, zgodnie z poniższym opisem: 1. Pudełko na końcówki do pipet - TipBox, z PP, z nakładanym wieczkiem, na 96 końcówek do maks. 300 ul, ilość: 2 sztuki; Zadanie 4: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 4 jest sukcesywna dostawa staz, zgodnie z poniższym opisem: 1. Jednorazowe stazy bezlateksowe z gumy syntetycznej do pobierania krwi żylnej od dorosłych, opakowanie po 25 sztuk, ilość: 1500 sztuk; 2. Stazy automatyczne wielorazowego użytku z plastikowym zapięciem zwalnianym jedną ręką do pobierania krwi żylnej od dorosłych, ilość: 500 sztuk; 3. Stazy automatyczne wielorazowego użytku z plastikowym zapięciem zwalnianym jedną ręką do pobierania krwi żylnej od dzieci, ilość: 50 sztuk. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Zadanie 5: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 5 jest dzierżawa lodówki laboratoryjnej, zgodnie z poniższym opisem: 1. Lodówka laboratoryjna- dzierżawa na cały okres obowiązywania umowy, parametry podane poniżej, ilość: 1 sztuka; 2. Parametry wymagane dla lodówki laboratoryjnej: 1) Pojemność: co najmniej 350 l; 2) Wymuszony obieg wewnętrzny powietrza; 3) Drzwi ze szkła termicznego zaopatrzone w zamek; 4) Komora wewnętrzna ze stali nierdzewnej; 5) Agregat hermetyczny; 6) Zakres temperatur wewnątrz lodówki nie mniejszy niż od + 2 stopni Celsjusza do + 14 stopni Celsjusza; 7) Zewnętrzny wyświetlacz temperatury; 8) Automatyczne odszranianie; 9) Kółka do przemieszczania przytwierdzone na stałe; 10) Akustyczny i wizualny system alarmowy; 11) Uszczelka magnetyczna drzwi; 12) Oświetlenie wewnętrzne z niezależnym wyłącznikiem; 13) Ażurowe półki pokryte plastikiem; 14) Ilość półek: min. 5; 15) Została wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2012. Zadanie 6: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 6 jest sukcesywna dostawa automatycznych nakłuwaczy igłowych, zgodnie z poniższym opisem: 1. Automatyczne nakłuwacze igłowe do pobrań od noworodków i dzieci do lat 6 krwi włośniczkowej niezbędnej do całkowitego wypełnienia kapilary o pojemności min. 200 ul, igła 21G, głębokość nakłucia 1,8 mm, ilość: 7 000 sztuk; 2. Automatyczne nakłuwacze igłowe do pobrań od dorosłych krwi włośniczkowej niezbędnej do całkowitego wypełnienia kapilary o pojemności min. 200 ul, igła 21G, głębokość nakłucia 2,4 mm, ilość: 115000 sztuk; 3. Nakłuwacz do drenów - jednorazowy, plastikowy element z centralnie umieszczoną igłą, służący do bezpiecznego pobierania krwi z odcinka pilotującego pojemnika z krwią, ilość: 7000 sztuk. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00 - Probówki 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDLAB-PRODUCTSA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Gałczyńskiego 8, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36580,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30863,30

  • Oferta z najniższą ceną: 30863,30 / Oferta z najwyższą ceną: 34479,23

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SARSTEDT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Warszawska 25, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 209011,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 238212,72

  • Oferta z najniższą ceną: 238212,72 / Oferta z najwyższą ceną: 238212,72

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLMIL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna, ul. Przemysłowa 8, 85-758 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7812,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2488,32

  • Oferta z najniższą ceną: 2488,32 / Oferta z najwyższą ceną: 11064,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AERO-MEDIKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30617,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33722,70

  • Oferta z najniższą ceną: 33722,70 / Oferta z najwyższą ceną: 38420,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.