eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kunice › Eksploatacja sieci wodociągowo - kanalizacyjnej na terenie Gminy Kunice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-02

Kunice: Eksploatacja sieci wodociągowo - kanalizacyjnej na terenie Gminy Kunice.
Numer ogłoszenia: 71009 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kunice , ul. Gwarna 1, 59-216 Kunice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8575322, faks 076 8575482.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja sieci wodociągowo - kanalizacyjnej na terenie Gminy Kunice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obowiązki Wykonawcy 1. W okresie obowiązywania umowy do obowiązków Wykonawcy w zakresie eksploatacji sieci wodociągowej należy: 1) prowadzenie eksploatacji sieci wodociągowej w imieniu Gminy Kunice na terenie miejscowości Kunice, Ziemnice, Grzybiany w szczególności: a) dbanie o całodobową i bezawaryjną dostawę wody dla odbiorców usług, w tym indywidualnych i zbiorowych, b) usuwanie wszelkich przecieków i nieszczelności w sieciach wodociągowych i na przyłączach, c) niezwłoczne usuwanie wszelkich awarii (awaria powinna być zabezpieczona w ciągu 2 godz. od zgłoszenia i usunięta w ciągu 24 godz. od zgłoszenia) i usterek technicznych powstałych w sieci wodociągowej, powodujących zakłócenia ciągłości dostaw wody i nieprawidłową eksploatację sieci, d) prowadzenie dokumentacji sieci, z których korzysta Wykonawca, e) zawieranie, w imieniu Zamawiającego, umów o zaopatrzenie w wodę z odbiorcami usług, w tym indywidualnymi i zbiorowymi, f) ponoszenie bieżących kosztów związanych z eksploatacją sieci wodociągowej, tj. - opłat za badania wody, - opłat za legalizację wodomierzy w przypadku podejrzenia nieprawidłowych wskazań lub upływu terminu ważności, legalizacji; 2) pobranie przez Wykonawcę opłat od odbiorców usług za korzystanie z sieci wodociągowych, w wysokości objętej obowiązującą na terenie Gminy Kunice taryfą za zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków, zatwierdzonej w drodze uchwały Rady Gminy Kunice i ogłoszonej na terenie Gminy, w szczególności poprzez: a) dokonywanie bieżących pomiarów zużycia u odbiorców usług, b) naliczanie i pobieranie opłat od odbiorców usług, c) egzekucję należności od odbiorców usług nie regulujących dobrowolnie należności za dostarczoną wodę. 3) zawieranie, w imieniu Zamawiającego, umów o zaopatrzenie w wodę z odbiorcami usług, w tym indywidualnymi i zbiorowymi, a także określanie warunków technicznych i udzielanie, w porozumieniu z Zamawiającym, zgody na podłączenie do sieci wodociągowych nowych odbiorców usług. 2. W okresie obowiązywania umowy do obowiązków Wykonawcy w zakresie eksploatacji sieci kanalizacyjnej należy: 1) całodobowe i bezawaryjne odprowadzanie ścieków od odbiorców usług z miejscowości: Kunice, Szczytniki Małe, Spalona, Golanka Górna, Ziemnice, Grzybiany, Rosochata, Jaśkowice Legnickie, Piotrówek, Pątnów Legnicki, Bieniowice, Miłogostowice, Szczytniki nad Kaczawą, w szczególności: a) bieżąca konserwacja i naprawa urządzeń, usuwanie awarii (awaria powinna być zabezpieczona w ciągu 2 godz. od zgłoszenia i usunięta w ciągu 24 godz. od zgłoszenia) i usterek oraz dbałość o stan techniczny wszystkich elementów sieci kanalizacyjnej, b) zakup i wymiana z własnych środków zużytych elementów sieci i urządzeń na przepompowniach ścieków, c) przesyłanie ścieków do oczyszczalni LPWiK S.A. w Legnicy, d) ponoszenie bieżących opłat wynikających z eksploatacji sieci kanalizacyjnej oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej eksploatacji i utrzymania sieci kanalizacyjnej, e) prowadzenie kontroli podmiotów gospodarczych i gospodarstw domowych korzystających z odprowadzania ścieków, w zakresie parametrów odprowadzanych ścieków określonych odrębnymi przepisami, f) prowadzenie bieżącego nadzoru nad realizacją inwestycji w zakresie odprowadzania ścieków na terenie Gminy, g) prowadzenie dokumentacji urządzeń i obiektów sieci kanalizacyjnej, h) kontrola podmiotów gospodarczych oraz gospodarstw domowych w zakresie gospodarki ściekowej, 2) zawieranie, w imieniu Zamawiającego, umów z odbiorcami usług sieci kanalizacyjnej i pobieranie opłat od odbiorców usług w wysokości objętej obowiązującą na terenie Gminy Kunice taryfą za zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków, zatwierdzonej w drodze uchwały Rady Gminy Kunice i ogłoszonej na terenie tej Gminy, a w tym naliczanie, pobieranie i egzekwowanie opłat, 3) określanie parametrów technicznych potencjalnych użytkowników sieci kanalizacyjnej i udzielanie, w porozumieniu z Zamawiającym, pozwoleń na podłączenia do sieci. Szczególne obowiązki Wykonawcy 1. W związku z powierzeniem Wykonawcy eksploatacji sieci wodociągowo - kanalizacyjnej do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie stałej sprawności technicznej i technologicznej oraz zdolności urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych do realizacji dostaw wody w wymaganej ilości i pod odpowiednim ciśnieniem oraz dostaw wody i odprowadzania ścieków w sposób ciągły i niezawodny, a także zapewnienie należytej jakości dostarczanej wody i odprowadzonych ścieków zgodnie z obowiązującymi normami, w tym w szczególności: 1) w zakresie eksploatacji sieci wodociągowych: a) zawieranie umów na o zaopatrzenie w wodę ze wszystkimi odbiorcami usług, b) odczytywanie stanów wodomierzy, c) fakturowanie i rozliczanie opłat za pobraną wodę, w tym dostarczanie odbiorcom usług faktur, d) windykacja należności, e) odcinanie przyłączy w przypadku nieterminowego płacenia należności, f) przyjmowanie i załatwianie wszelkich reklamacji związanych z dostawą wody, g) prowadzenie ewidencji użytkowanych wodomierzy, h) przyjmowanie zgłoszeń dotyczących wymiany i zamontowania nowych wodomierzy, i) kontrolowanie stanów technicznych oraz podejść wodomierzowych, j) prowadzenie ewidencji odbiorców usług, w tym indywidualnych i grupowych, k) prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej sprzedaży wody, l) reagowanie na nielegalny pobór wody i prowadzenie wspólnych działań z Zamawiającym w celu ich eliminowania, m) przyjmowanie do eksploatacji nowo wybudowanych sieci i przechowywanie dokumentacji projektowo - wykonawczej sieci wodociągowej oraz obiektów technicznych na niej zabudowanych, n) wydawanie warunków technicznych podłączenia do sieci wodociągowej dla jednostek gospodarczych prowadzących działalność gospodarczą oraz dla osób prawnych, o) nadzór techniczny nad realizacją wydanych warunków technicznych, p) opiniowanie i uzgadnianie opracowań projektowych, r) dokonywanie uzgodnień technicznych z właścicielami innych urządzeń i sieci (tj. telekomunikacyjnych, gazowniczych i energetycznych), s) nadzór techniczny nad eksploatacją sieci wodociągowej i remontami wykonanymi przez inne podmioty gospodarcze na wniosek - zlecenie Zamawiającego, t) udział w odbiorach robót zanikowych, końcowych i gwarancyjnych, u) wykonywanie analiz fizyko - chemicznych i bakteriologicznych według potrzeb na koszt Wykonawcy, w) kontrola prawidłowości wykonywania połączenia przyłączy domowych z instalacją wewnętrzną (eliminowanie połączeń sieci z lokalnymi ujęciami wody), y) prowadzenie całodobowego pogotowia wodociągowego, z) prowadzenie książek hydrantów i realizowanie związanych z tym okresowych przeglądów sieci hydrantowej ( w tym także w razie potrzeby uczestniczenie kontrolach realizowanych na zgłoszenie i w obecności przedstawiciela użytkownika lub straży pożarnej ). 2) w zakresie eksploatacji sieci kanalizacyjnej: a) zawieranie umów o odprowadzanie ścieków z wszystkimi odbiorcami usług, b) fakturowanie i rozliczanie opłat odprowadzone ścieki, w tym dostarczenie faktur odbiorcom usług, c) windykacja należności, d) odcinanie przyłączy w przypadku nieterminowego płacenia należności, e) przyjmowanie i załatwianie wszelkich reklamacji związanych z odprowadzaniem ścieków, f) reagowanie na nielegalne odprowadzanie ścieków i prowadzenie wspólnych działań z Zamawiającym w celu eliminowania takich przypadków (minimum 1 raz w miesiącu Wykonawca dokona przeglądu sieci pod względem legalności podłączeń do kanalizacji sanitarnej - po uzgodnieniu zakresu z Zamawiającym), g) prowadzenie ewidencji ilościowo - wartościowej odprowadzonych ścieków, h) przyjmowanie do eksploatacji nowo wybudowanych sieci i przechowywanie dokumentacji projektowo - powykonawczej sieci kanalizacyjnej oraz obiektów technicznych na niej zabudowanych, i) prowadzenie i aktualizowanie inwentaryzacji technicznej sieci kanalizacyjnej, j) wydawanie warunków technicznych podłączenia się do sieci kanalizacyjnej dla jednostek gospodarczych prowadzących działalność projektową oraz dla osób prawnych, k) nadzór techniczny nad realizacją wydanych warunków technicznych, l) opiniowanie i uzgadnianie opracowań projektowych, m) dokonywanie uzgodnień technicznych z właścicielami innych urządzeń i sieci, n) udział w odbiorach robót zanikowych, końcowych i gwarancyjnych, o) wykonywanie analiz fizyko-chemicznych i bakteriologicznych na koszt Wykonawcy, p) kontrola prawidłowości wykonywania połączenia przyłączy domowych z siecią kanalizacyjną, r) prowadzenie całodobowego pogotowia kanalizacyjnego, s) dokonywanie okresowych (co najmniej raz na kwartał) przeglądów technicznych pracy każdej pompowni ścieków polegającej na: sprawdzaniu prac pływaków; sprawdzanie pracy pomp; sprawdzaniu sterowania i sygnalizacji; sprawdzaniu zanieczyszczenia (zapiaszczenia) i poziomu osadu; konserwowanie urządzeń i instalacji elektrycznej - pomiary; wymiana uszkodzonych włazów; usuwanie zatorów na sieci kanalizacyjnej, czyszczenie pompowni i studni zbiorczych według potrzeb. Protokół z przeglądu należy przekazać każdorazowo do Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.10.00.00 - Usługi przesyłu wody i podobne 90.48.00.00 - Usługi gospodarki ściekowej 98.39.00.00 - Inne usługi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert , 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 p.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz.275 z późniejszymi zmianami ) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego BS Legnica o/Kunice Nr 43 8649 1028 2001 0000 0228 0005 . 5. Wadium złożone w formie pieniądza musi znaleźć się na rachunku zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia ofert. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć równocześnie z ofertą, ale w oddzielnej, opisanej kopercie. Opis winien zawierać: Nazwę i adres Wykonawcy : Wadium - przetarg nr GP-K.271.1.2014.MB Wadium należy złożyć do depozytu w kasie Urzędu Gminy w Kunicach - pokój nr 1 ( parter). Wadium w formie gwarancji powinno być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać: nazwę i siedzibę wykonawcy; nazwę i siedzibę zamawiającego; nazwę i siedzibę gwaranta; określenie wierzytelności; kwotę gwarancji; termin ważności gwarancji; zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne zobowiązanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, polegające na tym, że w okresie ostatnich 3 lat licząc od daty przewidzianej na składanie ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie: a) prowadzili eksploatację sieci wodociągowej przez okres nie krótszy niż 2 lata o długości nie mniej niż 50 km u jednego Zamawiającego; b) prowadzili eksploatację sieci kanalizacji sanitarnej przez okres nie krótszy niż 2 lata o długości nie mniej niż 50 km u jednego Zamawiającego; c) prowadzili kompleksową obsługę minimum 40 szt. przepompowni ścieków i lokalnych punktów tłocznych łącznie u jednego Zamawiającego; d) prowadzili obsługę na dostawę wody i odbiór ścieków dla minimum 1000 odbiorców. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą oceną według klucza spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) dysponowania potencjałem technicznym w postaci co najmniej: samochód techniczny VUKO; samochód asenizacyjny; 2 samochody pogotowia technicznego wraz z wyposażeniem; koparko - ładowarka; mini koparka; wywrotka o ładowności min 6 ton; zgrzewarka do rur elektrooporowa i doczołowa; zagęszczarki; urządzenia do odwadniania wykopów; urządzenie do wykrywania nieszczelności kanalizacyjnych. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą oceną według klucza spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b) osobą, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadającą 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu eksploatacji sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą oceną według klucza spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, tj: a) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej o łącznej kwocie w wysokości co najmniej 500 000 zł. b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą oceną według klucza spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    a) sporządzony przez Wykonawcę wykaz głównych usług eksploatacyjnych wykonanych i wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem długości eksploatowanych sieci, ilości eksploatowanych przepompowni ścieków, ilości obsługiwanych odbiorców, daty i miejsca wykonania usług. b) dowody potwierdzające, że usługi zawarte w wykazie, zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013r. ( Dz.U.2013.231). W przypadku, gdy usługi opisane w Wykazie, o którym mowa w pkt. 3 zostały wykonane lub są wykonywane na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku załączać opisanych wyżej dowodów.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z załączonym wzorem umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kunice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kunice ul. Gwarna 1 59-216 Kunice pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy Kunice ul. Gwarna 1 59-216 Kunice sekretariat - pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.