eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Remont budynku kinoteatru przy ul. Katedralnej 18 w Kwidzynie ETAP II (kontynuacja)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-20

Kwidzyn: Remont budynku kinoteatru przy ul. Katedralnej 18 w Kwidzynie ETAP II (kontynuacja)
Numer ogłoszenia: 70698 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kwidzyńskie Centrum Kultury , ul. 11 Listopada 13, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 279 35 28, 055 279 34 24, faks 055 279 35 28, 055 279 20 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kck.ckj.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku kinoteatru przy ul. Katedralnej 18 w Kwidzynie ETAP II (kontynuacja).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót został przedstawiony w załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z pomocniczym przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres robót II etapu remontu budynku Kinoteatru w Kwidzynie obejmuje: 1. przebudowę i prace remontowe pomieszczeń nie objętych I etapem remontu oraz prace II etapu z wyłączeniem częściowo dokonanej wymiany stolarki drzwiowej i okiennej, częściowymi wyburzeniami oraz z wyjątkiem remontu elewacji i dachu budynku przewidzianym w kolejnym etapie remontu, 2. roboty budowlano-montażowe polegające na wbudowaniu windy dla osób niepełnosprawnych (budowa szybu, dostawa i montaż windy, podłączenie do niezbędnych instalacji, odbiór przez Urząd Dozoru Technicznego, przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji windy oraz inne niezbędne roboty budowlane wynikające z projektu i sztuki budowlanej) 3. wymiana instalacji elektrycznej, 4. wykonanie instalacji przeciwpożarowej i wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, 5. wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, 6. wykonanie instalacji c.o. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane materiały, które będą używane w realizacji ww. zadania posiadały ważną aprobatę techniczną dopuszczającą do stosowania. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie materiałów równoważnych do materiałów podanych w dokumentacji i przedmiarze robót. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż podczas prac remontowych obiekt Kinoteatru musi być udostępniony publicznie a tym samym będą odbywały się w nim zaplanowane projekcje, wystawy i zajęcia. Wykonawca zobowiązany jest również na swój koszt i odpowiedzialność należycie zabezpieczyć od zniszczenia i zabrudzenia sprzęt i pomieszczenia w teatrze, których remont lub wymiana nie jest objęta prowadzonym postępowaniem. W związku z tym, iż remont kinoteatru został podzielony na etapy, zaleca się Wykonawcą przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu, oraz zwrócenie uwagi na zakres wykonanych już robót. Wszystkie prace remontowe powinny zakończyć się całkowitym wykończeniem tj. przykryciem kabli, rur i innych instalacji łącznie z szpachlowaniem i malowaniem tak aby zachować estetykę pomieszczeń..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferent powinien wnieść wadium przetargowe w wysokości: 50.000,00 (pięćdziesiąt tysięcy złotych) najpóźniej do dnia 14.04.2009 do godz. 10:00 Wadium winno być złożone u Zamawiającego - Kwidzyńskie Centrum Kultury z siedzibą w Kwidzynie przy ul. 11 Listopada 13 pokój nr 1 (sekretariat). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Kwidzyńskiego Centrum Kultury w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie nr 24 8300 0009 0016 6465 2000 0070 w terminie do dnia14.04.2009 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę Oferty bez dowodów wniesienia wadium przetargowego będą traktowane jako niespełniające wymagań postępowania przetargowego i na tej podstawie zostaną odrzucone bez dalszego rozpatrywania. Zwrot wadium przetargowego Wykonawcy niewybranym do zawarcia umowy nastąpi niezwłocznie, jeżeli: . upłynął termin związania ofertą, . zawarto umową i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, . Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który: . wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, . którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia protestu. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium w przypadku gdy ich oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawców lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. d. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, c) złożą pisemną ofertę (na załączonym druku) wraz z kosztorysem ofertowym, d) akceptują wzór umowy przedstawiony na załączniku A do SIWZ, e) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty w obiektach użyteczności publicznej o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł. f) dysponują personelem odpowiedzialnym za realizację zamówienia tj.: min. po 1 osobie posiadającej uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. g) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy (na załączonym druku), b) kosztorys ofertowy (na podstawie dołączonej do SIWZ dokumentacji i przedmiaru robót). Przedmiar robót należy traktować jedynie pomocniczo. Sporządzony kosztorys winien zawierać, co najmniej wypełnione kolumny takie jak: Lp, podstawa wyceny, opis pozycji, ilość, cena jednostkowa, wartość wycenianej pozycji, należy również podsumować wszystkie pozycje kosztorysu z podaniem wartości ogółem poszczególnych elementów robót. W kosztorysie należy podać wysokość czynników cenotwórczych min. takich jak: cena roboczogodziny, wysokość % narzutów do Ko, Kz i zysku, c) oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 1-3 Pzp (złożone na formularzu ofertowym), d) oświadczenie, że podpisana zostanie umowa bez zmian w formie zaproponowanej przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem A do niniejszej specyfikacji (złożone na formularzu ofertowym), e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających lub protokół odbioru końcowego wykonanych robót) przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego. Dla uznania ważności oferty należy wykazać wykonanie minimum 2 roboty w obiektach użyteczności publicznej o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł, g) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na Załączniku nr 2 do formularza ofertowego, potwierdzony niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w tym przede wszystkim uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych). W przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 31.12.1994 r. również zaświadczenie lub decyzję Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, h) wykaz prac których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 3 do formularza ofertowego, i) oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 4 Pzp (złożone na Załączniku nr 4 do formularza ofertowego), j) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, k) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a w przypadku podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, l) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 m) kserokopii uprawnień budowlanych osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy oraz aktualnego zaświadczenia stwierdzającego członkostwo tej osoby w odpowiedniej izbie samorządu zawodowego. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kck.ckj.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego tj. Kwidzyńskie Centrum Kultury ul. 11 Listopada 13, 82-500 Kwidzyn, sekretariat pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Kwidzyńskie Centrum Kultury, 82-500 Kwidzyn, ul. 11-go Listopada 13, sekretariat - pokój 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.