eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Remont budynku kinoteatru przy ul. Katedralnej 18 w Kwidzynie ETAP II (kontynuacja)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Kwidzyn: remont budynku Kinoteatru przy ul. Katedralnej 18 w Kwidzynie Etap II (kontynuacja)
Numer ogłoszenia: 141988 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70698 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kwidzyńskie Centrum Kultury, ul. 11 Listopada 13, Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 279 35 28, 055 279 34 24, faks 055 279 35 28, 055 279 20 08.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku Kinoteatru przy ul. Katedralnej 18 w Kwidzynie Etap II (kontynuacja).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont budynku kinoteatru przy ul. Katedralnej 18 w Kwidzynie ETAP II (kontynuacja). Zakres robót został przedstawiony w załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z pomocniczym przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres robót II etapu remontu budynku Kinoteatru w Kwidzynie obejmuje: 1. przebudowę i prace remontowe pomieszczeń nie objętych I etapem remontu oraz prace II etapu z wyłączeniem częściowo dokonanej wymiany stolarki drzwiowej i okiennej, częściowymi wyburzeniami oraz z wyjątkiem remontu elewacji i dachu budynku przewidzianym w kolejnym etapie remontu, 2. roboty budowlano-montażowe polegające na wbudowaniu windy dla osób niepełnosprawnych (budowa szybu, dostawa i montaż windy, podłączenie do niezbędnych instalacji, odbiór przez Urząd Dozoru Technicznego, przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji windy oraz inne niezbędne roboty budowlane wynikające z projektu i sztuki budowlanej) 3. wymiana instalacji elektrycznej, 4. wykonanie instalacji przeciwpożarowej i wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, 5. wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, 6. wykonanie instalacji c.o. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane materiały, które będą używane w realizacji ww. zadania posiadały ważną aprobatę techniczną dopuszczającą do stosowania. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie materiałów równoważnych do materiałów podanych w dokumentacji i przedmiarze robót. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż podczas prac remontowych obiekt Kinoteatru musi być udostępniony publicznie a tym samym będą odbywały się w nim zaplanowane projekcje, wystawy i zajęcia. Wykonawca zobowiązany jest również na swój koszt i odpowiedzialność należycie zabezpieczyć od zniszczenia i zabrudzenia sprzęt i pomieszczenia w teatrze, których remont lub wymiana nie jest objęta prowadzonym postępowaniem. W związku z tym, iż remont kinoteatru został podzielony na etapy, zaleca się Wykonawcą przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu, oraz zwrócenie uwagi na zakres wykonanych już robót. Wszystkie prace remontowe powinny zakończyć się całkowitym wykończeniem tj. przykryciem kabli, rur i innych instalacji łącznie z szpachlowaniem i malowaniem tak aby zachować estetykę pomieszczeń..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1800712.66 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe Leszczyński, Andrzej Leszczyński, ul. Dworcowa 14a, 82-200 Malbork, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1800712.66
  • Oferta z najniższą ceną: 1800712.66 oferta z najwyższą ceną: 2131000.67
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.