eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Brodnicy ul. Kochanowskiego 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-21

Ogłoszenie nr 70578 - 2017 z dnia 2017-04-21 r.

Brodnica: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Brodnicy ul. Kochanowskiego 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Konkurs nr RPKP.03.03.00-04-0020/16 "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Brodnicy ul. Kochanowskiego 2". Działanie 3.3. Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Kujawsko Pomorskiego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 33939-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych w Brodnicy, krajowy numer identyfikacyjny 87121537000000, ul. ul. Jana Kochanowskiego  2, 87-300   Brodnica, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 56 493 16 17, faks 0 56 493 16 17, e-mail zsz3brodnica@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): htpp://zss-brodnica.bip..net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Brodnicy ul. Kochanowskiego 2

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZSS.342.01.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej , docieplenie ścian i stropodachów we wszystkich budynkach wchodzących w skład Zespołu Szkół Specjalnych, wymianę instalacji centralnego ogrzewania a także modernizację istniejącego oświetlenia. Celem zamierzenia inwestycyjnego jest zwiększenie komfortu użytkowników przy zachowaniu walorów architektonicznych obiektów. 1 Branża budowlana Zakres ogólny podstawowych robót budowlanych obejmuje: - roboty rozbiórkowe ( część okien, parapety zewnętrzne, parapety wewnętrzne, obróbki blacharskie, rynny, rury spustowe, instalacja odgromowa, odbicie tynków), - montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych jednodzielnych z PCV : 244 m^2, - montaż parapetów wewnętrznych z PCV: 132 m, - montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej: 100 szt, - obsadzenie podokienników : 51 szt, - montaż nawiewników w ramach okiennych higrosterowalnych : 70 szt, - docieplenie ścian i cokołu płytami styropianowymi: 1526 m2, - docieplenie ościeży płytami styropianowymi i ręczne wyk. wyprawy elew. z got. suchej mieszanki: 263 m2, - montaż izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej Styropapa gr. 200 mm) :369 m2, - przecieranie istniejących tynków zewnętrznych cem.-wap. na ścianach, ścianach bocznych schodów, kominków wentylacyjnych, attyk , nieocieplone elementy budynku oraz ich malowanie: 159,5 m2, - wykonanie (pasów) tynków szer. 15 cm : 452 m, - montaż rynien z PCV : 164 m2, - montaż rur spustowych z PCV : 112 m2, - montaż przewodów instalacji odgromowej : 128 m2, - pomiary uziemienia, - montaż budek dla ptaków: 20 szt, - docieplenie poddasza wentylowanego metodą nadmuchową grubości 20 cm budynku głównego, łącznika , oraz zaplecza sali gimnastycznej: 938 m2, - osadzenie kominków wentylacyjnych w dachu: 22 szt, - pokrycie dachów papą termozgrzewalną: 1307 m2, - obróbki blacharskie - z blachy powlekanej-pasy nadrynnowe, attyki, gzymsy itp. : 115 m2, - malowanie krat okiennych, balustrad, drabin: 83,4 m2, - malowanie farbą olejną elem. konstrukcji - zadaszenia + konstrukcja zadaszeń: 158 m2. 2. Branża sanitarna Zakres ogólny podstawowych robót instalacji sanitarnych : - roboty rozbiórkowe (grzejniki, rurociągi stalowe), - montaż grzejników stalowych jedno-dwupłytowe z zaworami i głowicami termostatycznymi: 78 szt, - montaż zaworów równoważących o połączeniach gwintowanych Dn25,Dn32: 5 szt., - montaż zaworów przelotowych kulowych o połączeniach gwintowanych Dn32, Dn25, Dn20, Dn15: 33 szt., - montaż zaworów odpowietrzających automatycznych o Dn15: 27 szt., - montaż rurociągów z rury ocynkowanej o śr.15 mm, 18mm, 22mm, 28mm, 35mm : 1614 m, - wykonanie izolacji rurociągów śr.12-48 mm otulinami jednowarstwowymi gr.20 mm ; 1100 m, - próby z dokonaniem regulacji instalacji centralnego ogrzewania (na gorąco); 101 szt., - tynki (gładzie) jednowarstw.wewn.gr.3 mm wykonane ręcznie za grzejnikami : 650 m2, - malowanie tynków wewnętrznych dwukrotnie : 650 m2, - zamurowanie przebić w ścianach i stropach: 30 szt. 3. Branża elektryczna Zakres ogólny podstawowych robót elektrycznych obejmuje: - demontaż istniejących opraw oświetleniowych: 222 szt - montaż projektowanych opraw LED : 203 szt - montaż instalacji kamery zewnętrznej : 1 szt - montaż gniada komputerowego 2xRJ45 wraz z doprowadzeniem przewodów : 1 szt - układanie przewodów kabelkowych w bruzdach : 80 m - malowanie tynków wewnętrznych : 50 m2 - pomiary natężenia oświetlenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. (Uwaga! Przedmiar robót stanowi tylko podstawę informacyjna zgodnie z zapisami rozdziału XII opis sposobu obliczenia ceny).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45321000-3, 45410000-4, 45440000-3, 45420000-7, 45331000-6, 45261320-3, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Branża budowlana
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT909712.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlano - Montażowe "Budmont" ,  ,  ul. Miodowa 8,  87-800,  Włocławek,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 653117.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 653117.75
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 909221.38
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 114571.95
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Branża sanitarna
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT256040.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Maciej Kasperkiewicz ,  ,  ul. Cmentarna 2,  87-300,  Brodnica,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 146370.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 146370.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 241588.66
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Branża elektryczna
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT78758.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Maciej Kasperkiewicz ,  ,  ul.Cmentarna 2,  87-300,  Brodnica,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68388.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 68388.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78289.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 67650.00
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.