eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Prowadzenie zajęć dodatkowych w Zespole Szkół nr 3 w Łukowie, w ramach projektu pn. Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Łuków: Prowadzenie zajęć dodatkowych w Zespole Szkół nr 3 w Łukowie, w ramach projektu pn. Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie
Numer ogłoszenia: 70164 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta , ul. Międzyrzecka 70, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7980603, faks 025 7986220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3.lukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka podległa administracji samorządowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych w Zespole Szkół nr 3 w Łukowie, w ramach projektu pn. Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych w Zespole Szkół nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta w Łukowie w ramach projektu Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wzmocnienie atrakcyjności edukacyjnej w regionie oraz podniesienie jakości kształcenia w ZS nr 1 (ZSZ i Technikum) oraz ZS nr 3 (Technikum). Liderem projektu jest Towarzystwo Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny w Lublinie, Partnerami - Zespół Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza oraz Zespół Szkół nr 3 im. Wł. St. Reymonta w Łukowie. Projekt będzie realizowany w Zespole Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza, al. T. Kościuszki 10 oraz Zespole Szkół nr 3 im. Wł. St. Reymonta, ul. Międzyrzecka 70 w Łukowie. Nr ewidencyjny projektu: POKL.09.02.00-06-088/12

2. Przedmiot zamówienia obejmuje 25 następujących części:

Część 1 - prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu matematyka - w łącznej ilości 128 godzin dydaktycznych (4 grupy x 32 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

Cześć 2 - prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu matematyka - w łącznej ilości 128 godzin dydaktycznych (4 grupy x 32 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

Część 3 - prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu matematyka - w łącznej ilości 128 godzin dydaktycznych (4 grupy x 32 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

Część 4 - prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu matematyka - w łącznej ilości 160 godzin dydaktycznych (5 grup x 32 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

Część 5 - prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu informatyka - w łącznej ilości 128 godzin dydaktycznych (4 grupy x 32 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

Część 6 - prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu informatyka - w łącznej ilości 128 godzin dydaktycznych (4 grupy x 32 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

Część 7 - prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu informatyka - w łącznej ilości 128 godzin dydaktycznych (4 grupy x 32 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

Część 8 - prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu informatyka - w łącznej ilości 160 godzin dydaktycznych (5 grup x 32 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

Cześć 9 - prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji społecznych - w łącznej ilości 128 godzin dydaktycznych (4 grupy x 32 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

Część 10 - prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji społecznych - w łącznej ilości 128 godzin dydaktycznych (4 grupy x 32 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

Część 11 - prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji społecznych - w łącznej ilości 128 godzin dydaktycznych (4 grupy x 32 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

Część 12 - prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji społecznych - w łącznej ilości 160 godzin dydaktycznych (5 grup x 32 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

Część 13 - prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni logistyczno-spedycyjnej i magazynowej - 60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

Część 14 - prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni logistyczno-spedycyjnej i magazynowej - 60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

Część 15 - prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni logistyczno-spedycyjnej i magazynowej - 60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

Część 16 - prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni obsługi konsumenta - 60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

Część 17 - prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni obsługi konsumenta - 60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

Część 18 - prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni obsługi konsumenta -60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

Część 19 - prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni agrobiznesu -60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

Część 20 - prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni agrobiznesu -60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

Część 21 - prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni agrobiznesu -60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

Część 22 - efektywne doradztwo zawodowe- indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym - 9 godzin dydaktycznych na uczestnika dla 30 uczestników (łącznie 270 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

Część 23 - efektywne doradztwo zawodowe- indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym - 9 godzin dydaktycznych na uczestnika dla 30 uczestników (łącznie 270 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

Cześć 24 - efektywne doradztwo zawodowe- indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym - 9 godzin dydaktycznych na uczestnika dla 30 uczestników (łącznie 270 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

Cześć 25 - efektywne doradztwo zawodowe- indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym - 9 godzin dydaktycznych na uczestnika dla 30 uczestników (łącznie 270 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r.

UWAGA:

a) czas trwania jednej godziny wynosi 45 minut nieprzerwanej pracy.

b) liczba osób w jednej grupie wynosi średnio:

- dla części od 1 do 12 - od 13 do 15 osób

- dla części od 13 do 21 - maksymalnie po 30 osób

- dla części od 22 do 25 - po 30 osób (9 godz. x 1 osoba)- doradztwo indywidualne

c) dla części od 13 do 21 wielkość zamawianych usług wskazana w SIWZ (tzn. liczba uczniów objętych opieką na zajęciach) stanowi maksymalny zakres i wielkość zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości usług (tzn. opiekę nad mniejsza ilością uczniów), niż maksymalna wskazana w SIWZ, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalną ilością usług wskazanych w SIWZ, a ilością rzeczywiście zrealizowaną na podstawie zlecenia Zamawiającego. Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy, po pisemnym potwierdzeniu odbioru przedmiotu umowy.

4. Szczegółowy harmonogram i rozkład zajęć na każdy semestr opracowuje Koordynator szkolny w porozumieniu z Dyrektorem Zespołu Szkół Zawodowych nr 3 im. Wł. St. Reymonta w Łukowie oraz Koordynatorem projektu. Harmonogram będzie obejmował siedem dni w tygodniu (od poniedziałku do niedzieli). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w wyznaczonych terminach, dlatego do czasu zatwierdzenia harmonogramu na każdy semestr wymagana jest od Wykonawcy pełna dyspozycyjność od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 8:00 do godz. 17:00.

4. Zakres obowiązków Wykonawcy:

dla części od 1 do 8: - dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego tematyki pozalekcyjnych zajęć dodatkowych dostosowanej do planowanej liczby zajęć zaakceptowanej przez Koordynatora szkolnego, - opracowanie testów sprawdzających wiedzę i umiejętności Uczniów Uczennic na rozpoczęciu zajęć oraz po ich zakończeniu, przeprowadzenie diagnozy testów na wstępie i na zakończenie zajęć dla każdej grupy - sporządzanie analizy ilościowej i jakościowej wyników diagnozy, - prowadzenie zajęć zgodnie z zatwierdzonym programem oraz harmonogramem pozalekcyjnych zajęć dodatkowych m.in. metodą aktywnej pracy z uczniem, - pisemne (e-mailowe) informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, - bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, - sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, - współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) - przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, -zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

dla części od 9 do 12: - dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego ramowego programu zajęć dostosowanego do planowanej liczby zajęć zaakceptowanego przez Koordynatora szkolnego, -przeprowadzenie zajęć z technik szybkiego czytania, uczenia się, mnemotechnik, mowy ciała, asertywności, automotywowania się i sztuki autoprezentacji - prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem i programem - pisemne (e-mailowe) informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, -bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, - sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, - współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, - przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.), - przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, - zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, - wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,

dla części od 13 do 21 - dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego tematyki pozalekcyjnych zajęć dodatkowych dostosowanej do planowanej liczby zajęć zaakceptowanej przez Koordynatora szkolnego, - prowadzenie zajęć praktycznych w pracowniach zakupionych w ramach projektu przy zachowaniu najwyższej dbałości o powierzone mienie, -rozliczanie uczniów z prowadzenia dzienników praktyk (dzienniki praktyk zostaną opracowane przez koordynatora projektu) - prowadzenie zajęć zgodnie z zatwierdzonym programem oraz harmonogramem pozalekcyjnych zajęć dodatkowych m.in. metodą aktywnej pracy z uczniem, - pisemne (e-mailowe) informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, - bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, - sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, - współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) - przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, -zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

dla części od 22 do 25 - dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego ramowego programu zajęć dostosowanego do planowanej liczby zajęć zaakceptowanego przez Koordynatora szkolnego, - każde spotkanie z uczestnikiem trwać będzie 3 godziny dydaktyczne (czyli 3 spotkania x 3 godziny dla UP); -spotkanie pierwsze: przeprowadzenie testów psychologicznych i zawodowych badających osobowość, temperament, predyspozycje zawodowe itp. (narzędzia badawcze dostarcza Zamawiający); -spotkanie drugie: opracowanie karty usług doradczych (w formie papierowej) wraz z wywiadem dotyczącym przebiegu edukacji, zainteresowań i predyspozycji zawodowych; - w trakcie spotkań Wykonawca przeprowadzi diagnozę motywacji do podjęcia stażu w trakcie letnich programów stażowych (wyniki diagnozy zostaną przekazana koordynatorowi projektu w formie przez niego wskazanej i w określonym terminie)- uwaga: diagnoza dla każdego UP musi być przygotowana po dwóch pierwszych spotkaniach; -spotkanie trzecie: przekazanie uczestnikom informacji ustnej o wynikach przeprowadzonych testów wraz z opinia w wersji papierowej, która będzie zawierała pełna informację o predyspozycjach zawodowych wraz ze wskazaniem drogi dalszego kształcenia i propozycje zawodów; ponadto uczestnicy wybrani do Letnich programów stażowych ustala wspólnie z doradcą miejsce jego odbywania i termin wyjazdu; - pisemne (e-mailowe) informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem - bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć -współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, - przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.), - przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, - wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

5. Wszystkie zajęcia będą prowadzone w pomieszczeniach znajdujących się w Zespole Szkół nr 3 im. Wł. St. Reymonta w Łukowie przy ul. Międzyrzeckiej 70..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą:

      dla części 1 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności matematyka oraz co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku nauczyciela matematyki w szkole ponadgimnazjalnej

      dla części 2 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności matematyka oraz co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku nauczyciela matematyki w szkole ponadgimnazjalnej

      dla części 3 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności matematyka oraz co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku nauczyciela matematyki w szkole ponadgimnazjalnej

      dla części 4 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności matematyka oraz co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku nauczyciela matematyki w szkole ponadgimnazjalnej

      dla części 5 -wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności informatyka oraz co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku nauczyciela informatyki w szkole ponadgimnazjalnej

      dla części 6 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności informatyka oraz co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku nauczyciela informatyki w szkole ponadgimnazjalnej

      dla części 7 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności informatyka oraz co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku nauczyciela informatyki w szkole ponadgimnazjalnej

      dla części 8 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności informatyka oraz co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku nauczyciela informatyki w szkole ponadgimnazjalnej

      dla części 9 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe z zakresu psychologii lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego, minimum roczne doświadczenie w pracy z młodzieżą

      dla części 10 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe z zakresu psychologii lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego, minimum roczne doświadczenie w pracy z młodzieżą

      dla części 11 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe z zakresu psychologii lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego, minimum roczne doświadczenie w pracy z młodzieżą

      dla części 12 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe z zakresu psychologii lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego, minimum roczne doświadczenie w pracy z młodzieżą

      dla części 13 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności logistycznej, spedycyjnej, zarządzania lub informatyki

      dla części 14 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności logistycznej, spedycyjnej, zarządzania lub informatyki

      dla części 15 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności logistycznej, spedycyjnej, zarządzania lub informatyki

      dla części 16 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności technolog żywności/ żywienia człowieka, gastronomia lub gospodarstwo domowe

      dla części 17 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności technolog żywności/ żywienia człowieka, gastronomia lub gospodarstwo domowe

      dla części 18 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności technolog żywności/ żywienia człowieka, gastronomia lub gospodarstwo domowe

      dla części 19 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności agrobiznes lub rolnictwo

      dla części 20 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności agrobiznes lub rolnictwo

      dla części 21 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności agrobiznes lub rolnictwo

      dla części 22 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe z zakresu psychologii lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego, minimum roczne doświadczenie w pracy z młodzieżą

      dla części 23 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe z zakresu psychologii lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego, minimum roczne doświadczenie w pracy z młodzieżą

      dla części 24 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe z zakresu psychologii lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego, minimum roczne doświadczenie w pracy z młodzieżą

      dla części 25 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe z zakresu psychologii lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego, minimum roczne doświadczenie w pracy z młodzieżą.

      W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku powoływania się na potencjał innych podmiotów Wykonawca do oferty jest zobowiązany dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - wzór zobowiązania został określony w załączniku nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy.

2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy.

3) Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy.

4) Zmiana terminu wykonania zamówienia spowodowanej wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań,

5) Zmiana warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;

6) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splukow.bip4.e-zeto.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łukowie, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, 21-400 Łuków ul. Czerwonego Krzyża 4 pok.4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łukowie, 21-400 Łuków ul. Piłsudskiego 17, sekretariat pok. 209.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest przez Powiat Łukowski z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa do przygotowania, przeprowadzenia postępowania oraz podpisania umowy ws. udzielenia zamówienia publicznego.

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wzmocnienie atrakcyjności edukacyjnej w regionie oraz podniesienie jakości kształcenia w ZS nr 1 (ZSZ i Technikum) oraz ZS nr 3 (Technikum). Liderem projektu jest Towarzystwo Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny w Lublinie, Partnerami - Zespół Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza oraz Zespół Szkół nr 3 im. Wł. St. Reymonta w Łukowie. Projekt będzie realizowany w Zespole Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza, al. T. Kościuszki 10 oraz Zespole Szkół nr 3 im. Wł. St. Reymonta, ul. Międzyrzecka 70 w Łukowie. Nr ewidencyjny projektu: POKL.09.02.00-06-088/12..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia z przedmiotu matematyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu matematyka - w łącznej ilości 128 godzin dydaktycznych (4 grupy x 32 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia z przedmiotu matematyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu matematyka - w łącznej ilości 128 godzin dydaktycznych (4 grupy x 32 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia z przedmiotu matematyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu matematyka - w łącznej ilości 128 godzin dydaktycznych (4 grupy x 32 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia z matematyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu matematyka - w łącznej ilości 160 godzin dydaktycznych (5 grup x 32 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia z przedmiotu informatyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu informatyka - w łącznej ilości 128 godzin dydaktycznych (4 grupy x 32 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia z przedmiotu informatyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu informatyka - w łącznej ilości 128 godzin dydaktycznych (4 grupy x 32 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia z przedmiotu informatyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu informatyka - w łącznej ilości 128 godzin dydaktycznych (4 grupy x 32 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia z przedmiotu informatyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotu informatyka - w łącznej ilości 160 godzin dydaktycznych (5 grup x 32 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji społecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji społecznych - w łącznej ilości 128 godzin dydaktycznych (4 grupy x 32 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji społecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji społecznych - w łącznej ilości 128 godzin dydaktycznych (4 grupy x 32 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji społecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji społecznych - w łącznej ilości 128 godzin dydaktycznych (4 grupy x 32 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji społecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji społecznych - w łącznej ilości 160 godzin dydaktycznych (5 grup x 32 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zajęcia praktyczne w nowoczesnej pracowni logistyczno-spedycyjnej i magazynowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni logistyczno-spedycyjnej i magazynowej - 60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zajęcia praktyczne w nowoczesnej pracowni logistyczno-spedycyjnej i magazynowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni logistyczno-spedycyjnej i magazynowej - 60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zajęcia praktyczne w nowoczesnej pracowni logistyczno-spedycyjnej i magazynowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni logistyczno-spedycyjnej i magazynowej - 60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zajęcia praktyczne w nowoczesnej pracowni obsługi konsumenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni obsługi konsumenta - 60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zajęcia praktyczne w nowoczesnej pracowni obsługi konsumenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni obsługi konsumenta - 60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zajęcia praktyczne w nowoczesnej pracowni obsługi konsumenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni obsługi konsumenta -60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zajęcia praktyczne w nowoczesnej pracowni agrobiznesu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni agrobiznesu -60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zajęcia praktyczne w nowoczesnej pracowni agrobiznesu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni agrobiznesu -60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zajęcia praktyczne w nowoczesnej pracowni agrobiznesu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w nowoczesnej pracowni agrobiznesu -60 godzin opieki na uczestnika (maksymalnie w trakcie trwania umowy przewiduje się opiekę nad 30 osobami, przy czym zajęcia te mogą mieć formę grupową); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Efektywne doradztwo zawodowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Efektywne doradztwo zawodowe- indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym - 9 godzin dydaktycznych na uczestnika dla 30 uczestników (łącznie 270 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Efektywne doradztwo zawodowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Efektywne doradztwo zawodowe- indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym - 9 godzin dydaktycznych na uczestnika dla 30 uczestników (łącznie 270 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Efektywne doradztwo zawodowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Efektywne doradztwo zawodowe- indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym - 9 godzin dydaktycznych na uczestnika dla 30 uczestników (łącznie 270 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Efektywne doradztwo zawodowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Efektywne doradztwo zawodowe- indywidualne rozmowy z doradcą zawodowym - 9 godzin dydaktycznych na uczestnika dla 30 uczestników (łącznie 270 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.