To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-16
Łuków: Prowadzenie zajęć dodatkowych w Zespole Szkół nr 3 w Łukowie, w ramach projektu pn. Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie
Numer ogłoszenia: 57639 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70164 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta, ul. Międzyrzecka 70, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7980603, faks 025 7986220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka podległa administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych w Zespole Szkół nr 3 w Łukowie, w ramach projektu pn. Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych w Zespole Szkół nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta w Łukowie w ramach projektu Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wzmocnienie atrakcyjności edukacyjnej w regionie oraz podniesienie jakości kształcenia w ZS nr 1 (ZSZ i Technikum) oraz ZS nr 3 (Technikum). Liderem projektu jest Towarzystwo Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny w Lublinie, Partnerami - Zespół Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza oraz Zespół Szkół nr 3 im. Wł. St. Reymonta w Łukowie. Projekt będzie realizowany w Zespole Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza, al. T. Kościuszki 10 oraz Zespole Szkół nr 3 im. Wł. St. Reymonta, ul. Międzyrzecka 70 w Łukowie. Nr ewidencyjny projektu: POKL.09.02.00-06-088/12 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 25 części: a) czas trwania jednej godziny wynosi 45 minut nieprzerwanej pracy. b) liczba osób w jednej grupie wynosi średnio: - dla części od 1 do 12 - od 13 do 15 osób - dla części od 13 do 21 - maksymalnie po 30 osób - dla części od 22 do 25 - po 30 osób (9 godz. x 1 osoba)- doradztwo indywidualne c) dla części od 13 do 21 wielkość zamawianych usług wskazana w SIWZ (tzn. liczba uczniów objętych opieką na zajęciach) stanowi maksymalny zakres i wielkość zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości usług (tzn. opiekę nad mniejsza ilością uczniów), niż maksymalna wskazana w SIWZ, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalną ilością usług wskazanych w SIWZ, a ilością rzeczywiście zrealizowaną na podstawie zlecenia Zamawiającego. Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy, po pisemnym potwierdzeniu odbioru przedmiotu umowy. 4. Szczegółowy harmonogram i rozkład zajęć na każdy semestr opracowuje Koordynator szkolny w porozumieniu z Dyrektorem Zespołu Szkół Zawodowych nr 3 im. Wł. St. Reymonta w Łukowie oraz Koordynatorem projektu. Harmonogram będzie obejmował siedem dni w tygodniu (od poniedziałku do niedzieli). Wykonawca będzie prowadził zajęcia w wyznaczonych terminach, dlatego do czasu zatwierdzenia harmonogramu na każdy semestr wymagana jest od Wykonawcy pełna dyspozycyjność od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 8:00 do godz. 17:00. 4. Zakres obowiązków Wykonawcy: dla części od 1 do 8: - dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego tematyki pozalekcyjnych zajęć dodatkowych dostosowanej do planowanej liczby zajęć zaakceptowanej przez Koordynatora szkolnego, - opracowanie testów sprawdzających wiedzę i umiejętności Uczniów Uczennic na rozpoczęciu zajęć oraz po ich zakończeniu, przeprowadzenie diagnozy testów na wstępie i na zakończenie zajęć dla każdej grupy - sporządzanie analizy ilościowej i jakościowej wyników diagnozy, - prowadzenie zajęć zgodnie z zatwierdzonym programem oraz harmonogramem pozalekcyjnych zajęć dodatkowych m.in. metodą aktywnej pracy z uczniem, - pisemne (e-mailowe) informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, - bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, - sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, - współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) - przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, -zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla części od 9 do 12: - dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego ramowego programu zajęć dostosowanego do planowanej liczby zajęć zaakceptowanego przez Koordynatora szkolnego, -przeprowadzenie zajęć z technik szybkiego czytania, uczenia się, mnemotechnik, mowy ciała, asertywności, automotywowania się i sztuki autoprezentacji - prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem i programem - pisemne (e-mailowe) informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, -bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, - sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, - współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, - przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.), - przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, - zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, - wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, dla części od 13 do 21 - dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego tematyki pozalekcyjnych zajęć dodatkowych dostosowanej do planowanej liczby zajęć zaakceptowanej przez Koordynatora szkolnego, - prowadzenie zajęć praktycznych w pracowniach zakupionych w ramach projektu przy zachowaniu najwyższej dbałości o powierzone mienie, -rozliczanie uczniów z prowadzenia dzienników praktyk (dzienniki praktyk zostaną opracowane przez koordynatora projektu) - prowadzenie zajęć zgodnie z zatwierdzonym programem oraz harmonogramem pozalekcyjnych zajęć dodatkowych m.in. metodą aktywnej pracy z uczniem, - pisemne (e-mailowe) informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, - bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, - sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, - współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) - przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, -zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla części od 22 do 25 - dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego ramowego programu zajęć dostosowanego do planowanej liczby zajęć zaakceptowanego przez Koordynatora szkolnego, - każde spotkanie z uczestnikiem trwać będzie 3 godziny dydaktyczne (czyli 3 spotkania x 3 godziny dla UP); -spotkanie pierwsze: przeprowadzenie testów psychologicznych i zawodowych badających osobowość, temperament, predyspozycje zawodowe itp. (narzędzia badawcze dostarcza Zamawiający); -spotkanie drugie: opracowanie karty usług doradczych (w formie papierowej) wraz z wywiadem dotyczącym przebiegu edukacji, zainteresowań i predyspozycji zawodowych; - w trakcie spotkań Wykonawca przeprowadzi diagnozę motywacji do podjęcia stażu w trakcie letnich programów stażowych (wyniki diagnozy zostaną przekazana koordynatorowi projektu w formie przez niego wskazanej i w określonym terminie)- uwaga: diagnoza dla każdego UP musi być przygotowana po dwóch pierwszych spotkaniach; -spotkanie trzecie: przekazanie uczestnikom informacji ustnej o wynikach przeprowadzonych testów wraz z opinia w wersji papierowej, która będzie zawierała pełna informację o predyspozycjach zawodowych wraz ze wskazaniem drogi dalszego kształcenia i propozycje zawodów; ponadto uczestnicy wybrani do Letnich programów stażowych ustala wspólnie z doradcą miejsce jego odbywania i termin wyjazdu; - pisemne (e-mailowe) informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem - bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć -współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, - przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.), - przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, - wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 5. Wszystkie zajęcia będą prowadzone w pomieszczeniach znajdujących się w Zespole Szkół nr 3 im. Wł. St. Reymonta w Łukowie przy ul. Międzyrzeckiej 70...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zajęcia z przedmiotu matematyka.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Monika Sozoniuk, ul. Chrobrego 11, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5973,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8320,00
Oferta z najniższą ceną: 8320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8320,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zajęcia z przedmiotu matematyka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Danuta Kozakiewicz, Karwacz 17, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5973,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8320,00
Oferta z najniższą ceną: 8320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8320,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zajęcia z przedmiotu matematyka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Robert Kłoczko, ul. Świderska 69, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5973,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8320,00
Oferta z najniższą ceną: 8320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8320,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zajęcia z matematyki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sławomir Karwowski, Zalesie 23, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7466,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10400,00
Oferta z najniższą ceną: 10400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zajęcia z przedmiotu informatyka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dawid Chaber, ul. Kleeberga 15, 21-413 Serokomla, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8320,00
Oferta z najniższą ceną: 8320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8320,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zajęcia z przedmiotu informatyka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dawid Chaber, ul. Kleeberga 15, 21-413 Serokomla, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8320,00
Oferta z najniższą ceną: 8320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8320,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zajęcia z przedmiotu informatyka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mirosław Pietrzak, ul. Staszica 6/2, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10400,00
Oferta z najniższą ceną: 10400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji społecznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Pruchniak, ul. Kolejowa 24, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9813,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11520,00
Oferta z najniższą ceną: 6400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11520,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji społecznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Pruchniak, ul. Kolejowa 24, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9813,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11520,00
Oferta z najniższą ceną: 6400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11520,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji społecznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Justyna Rybka, ul. Wajdeloty 5/58, 20-604 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9813,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11520,00
Oferta z najniższą ceną: 6400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11520,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Zajęcia praktyczne w nowoczesnej pracowni logistyczno-spedycyjnej i magazynowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sławomir Milaniuk, ul. Bulwary 9/12, 21-300 Radzyń Podlaski, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18000,00
Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Zajęcia praktyczne w nowoczesnej pracowni logistyczno-spedycyjnej i magazynowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dariusz Opaliński, ul. Krótka 6a, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18000,00
Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Zajęcia praktyczne w nowoczesnej pracowni logistyczno-spedycyjnej i magazynowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Radosław Wojciechowski, ul. Kiernickich 17/23, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18000,00
Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: Zajęcia praktyczne w nowoczesnej pracowni obsługi konsumenta
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Iwona Kabat, ul. Poważe 82A, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18000,00
Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 17
Nazwa: Zajęcia praktyczne w nowoczesnej pracowni obsługi konsumenta
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bartosz Sawicki, os. Unitow Podl. 1/78, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18000,00
Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 18
Nazwa: Zajęcia praktyczne w nowoczesnej pracowni obsługi konsumenta
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Izdebska, Popławy - Rogale 44, 21-404 Trzebieszów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18000,00
Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 19
Nazwa: Zajęcia praktyczne w nowoczesnej pracowni agrobiznesu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mariusz Narejko, Al. T. Kościuszki 26, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18000,00
Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 20
Nazwa: Zajęcia praktyczne w nowoczesnej pracowni agrobiznesu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Iwona Pakuła, ul. Wyszyńskiego 54/24, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18000,00
Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 21
Nazwa: Zajęcia praktyczne w nowoczesnej pracowni agrobiznesu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Janusz Janaszek, ul. Filaretów 20, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18000,00
Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 22
Nazwa: Efektywne doradztwo zawodowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADCZO - SZKOLENIOWE RAFAŁ DUDZIC
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADCZO - SZKOLENIOWE RAFAŁ DUDZIC
- Europejskie Centrum Doradczo - Szkoleniowe Rafał Dudzic, ul. Lipińskiego 21/54, 20-849 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13497,30
Oferta z najniższą ceną: 13497,30 / Oferta z najwyższą ceną: 22950,00
Waluta: PLN.
Część NR: 23
Nazwa: Efektywne doradztwo zawodowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADCZO - SZKOLENIOWE RAFAŁ DUDZIC
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADCZO - SZKOLENIOWE RAFAŁ DUDZIC
- Europejskie Centrum Doradczo - Szkoleniowe Rafał Dudzic, ul. Lipińskiego 21/54, 20-849 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13497,30
Oferta z najniższą ceną: 13497,30 / Oferta z najwyższą ceną: 22950,00
Waluta: PLN.
Część NR: 24
Nazwa: Efektywne doradztwo zawodowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADCZO - SZKOLENIOWE RAFAŁ DUDZIC
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADCZO - SZKOLENIOWE RAFAŁ DUDZIC
- Europejskie Centrum Doradczo - Szkoleniowe Rafał Dudzic, ul. Lipińskiego 21/54, 20-849 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13497,30
Oferta z najniższą ceną: 13497,30 / Oferta z najwyższą ceną: 22950,00
Waluta: PLN.
Część NR: 25
Nazwa: Efektywne doradztwo zawodowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADCZO - SZKOLENIOWE RAFAŁ DUDZIC
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE CENTRUM DORADCZO - SZKOLENIOWE RAFAŁ DUDZIC
- Europejskie Centrum Doradczo - Szkoleniowe Rafał Dudzic, ul. Lipińskiego 21/54, 20-849 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13497,30
Oferta z najniższą ceną: 13497,30 / Oferta z najwyższą ceną: 22950,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1220L na odcinku granica powiatu - Bystrzyca
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1356L na odcinku Hermanów - dr. wojewódzka nr 808
- Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń SPZOZ w Łukowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1215L na odcinku Hermanów - Wola Bystrzycka
- Modernizacja energetyczna Łukowskiego Ośrodka Kultury
- Remont budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Łukowie przy ul. Czerwonego Krzyża 4
więcej: przetargi w Łukowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.