eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › P7LEKI22012 na dostawę IMMUNOGLOBULINY LUDZKIEJ NORMALNEJ do Apteki Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-27

Warszawa: P7LEKI22012 na dostawę IMMUNOGLOBULINY LUDZKIEJ NORMALNEJ do Apteki Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA
Numer ogłoszenia: 69367 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50803 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P7LEKI22012 na dostawę IMMUNOGLOBULINY LUDZKIEJ NORMALNEJ do Apteki Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa IMMUNOGLOBULINY LUDZKIEJ NORMALNEJ do Apteki Szpitala. Wykonawca we własnym zakresie dostarczy określone niniejszą Specyfikacją leki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Miejsce dostawy leków: sukcesywne dostawy leków do Apteki Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. 3.Wielkość i asortyment dostaw będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości leków mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania zapotrzebowania NA CITO w ciągu 8 godzin od złożenia zamówienia, NA RATUNEK w ciągu max 6 godz. od momentu zgłoszenia zamówienia przez Aptekę. 5. Termin dostarczenia zamawianego towaru - maksymalnie do 48 godzin (2 dni robocze) od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faxem lub przez telefon potwierdzony faxem). 6. Minimalny okres ważności dostarczanych leków musi wynosić 12 miesięcy - od daty dostawy. 7. Oprócz faktury VAT (dokument papierowy) musi być dostarczona dyskietka płyta CD nagrana w systemie DATA FARM lub DR MALICKI. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 9. Wykonawca może zaoferować wyłącznie produkty lecznicze dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz.U. z 2008 r. Nr 45, poz.271 ze zm.). Dokumenty do wglądu na każde żądanie Zamawiającego. 10. Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby medyczne, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 ze zm.) oraz zgodnie z przepisami ustawy Prawo Farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz.271 ze zm.) i przepisami wykonawczymi do tych ustaw. Dokumenty do wglądu na każde żądanie Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyrób z opisem, instrukcją użytkowania, etykietą sporządzoną w języku polskim. 12. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na każdą prośbę Zamawiającego Kart Charakterystyki produktu leczniczego, zaoferowanego zgodnie z załącznikiem 2 do formularza cenowego. 13. Wykonawca zobowiązany jest zaproponować lek do przetargu zgodnie z jego aktualną rejestracją. W przypadku przewidywanego zakończenia rejestracji leku, Wykonawca zobowiązany jest umieszczać w swojej propozycji przetargowej lek będący w stałej produkcji, zapewniając w ten sposób ciągłość dostaw. Jeżeli nie jest to możliwe, bezwzględnie dołączyć razem ze świadectwem rejestracji informacje o kończącej się dacie ważności rejestru. 14. Należy dołączyć do oferty oświadczenie mówiące o spełnieniu warunku, że produkty lecznicze są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Baxter Polska Sp. z o.o., ul. Kruczkowskiego 8, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10368,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10368,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10368,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.