eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczuczyn › Przebudowa dróg gminnych w Szczuczynieulicy Krzywej (104242B), ulicy Sobieskiego (104253B) i ulicy Pawełki (104260B)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Szczuczyn: Przebudowa dróg gminnych w Szczuczynie: ulicy Krzywej (104242B), ulicy Sobieskiego (104253B) i ulicy Pawełki (104260B)
Numer ogłoszenia: 69126 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Szczuczynie , Plac Tysiąclecia 23, 19-230 Szczuczyn, woj. podlaskie, tel. 086 2735080, faks 086 2735081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.szczuczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w Szczuczynie: ulicy Krzywej (104242B), ulicy Sobieskiego (104253B) i ulicy Pawełki (104260B).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę dróg gminnych w Szczuczynie: ulicy Krzywej, ulicy Sobieskiego i ulicy Pawełki. Zakresem opracowania jest przebudowa ulicy Krzywej oraz odcinka ulicy Sobieskiego i ulicy Pawełki w Szczuczynie. Rozwiązania projektowe dla klasy drogi lokalnej przewidują wykonanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR-2 z wykorzystaniem istniejącej nawierzchni bitumicznej. Istniejąca nawierzchnia będzie wyrównana lub wzmocniona mieszanką mineralno-asfaltową. Szerokość jezdni na ulicy Krzywej będzie wynosić od 6m do 7m, a szerokość chodników od 1,2m do 2,2m. Szerokość jezdni na odcinku ulicy Sobieskiego i ulicy Pawełki będzie wynosić od 6m do 11m, a szerokość chodnika będzie wynosić od 1,8m do 3m. Przebudowa ulicy Krzywej będzie polegała na rozbiórce istniejących krawężników i chodników, na poprawieniu odwodnienia ulicy poprzez wykonanie remontu istniejących studzienek ściekowych, na wykonaniu lokalnego frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej, wykonaniu podbudowy na poszerzeniu jezdni z kruszywa łamanego i betonu asfaltowego, na wykonaniu wyrównania istniejącej nawierzchni jezdni mieszanką mineralno-asfaltową, ułożeniu warstwy jezdnej z betonu asfaltowego, wykonaniu chodników z kostki brukowej betonowej grafitowej z opaską żółtą, wykonaniu nawierzchni wjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej szarej. Przebudowa części ulicy Sobieskiego i ulicy Pawełki od skrzyżowania z ulicą Wąsoską do skrzyżowania z ulicą Majewskiego będzie polegała na rozbiórce istniejących krawężników i chodników, na poprawieniu odwodnienia ulicy poprzez wykonanie remontu istniejących studzienek ściekowych, na wykonaniu wyrównania istniejącej nawierzchni jezdni mieszanką mineralno-asfaltową, na ułożeniu warstwy jezdnej z betonu asfaltowego, na wykonaniu chodników z kostki brukowej betonowej grafitowej z opaską żółtą, wykonaniu nawierzchni wjazdów z betonu asfaltowego. Zaprojektowano na ulicy Krzywej trzy łuki poziome o następujących parametrach: W1 = 0+023,5 ;a=3,7g ;R =400m; T =11,63m; Ł=23,24m; z=0,17m W2 = 0+135,8 ;a=4,5g ;R =300m; T =10,61m; Ł=21,20m; z=0,19m W3 = 0+168,0 ;a=47,8g ;R =25m; T =9,85m; Ł=18,78m; z=1,87m Zaprojektowano na odcinku ulicy Sobieskiego i ulicy Pawełki dwa łuki poziome o następujących parametrach: W1 = 0+005,5 ;a=3,5g; R =200m; T= 5,50m; Ł=11,00m; z=0,08m W2 = 0+050,1;a=70,7g; R =10m; T =6,20m; Ł=11,10m; z=1,77m Profil podłużny Zachowano niweletę istniejących ulic zwiększając rzędne terenu od 6cm do 12cm w celu wykonania wyrównania poprzecznego mieszankami mineralno-asfaltowymi oraz ułożenia warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego. Na ulicy Krzywej wykonano lokalne wyrównania podłużne przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej w celu poprawienia odwodnienia jezdni. Zaprojektowano następujące spadki podłużne na projektowanych drogach gminnych: - na ulicy Krzywej od 0,3% do 1,2%, - na odcinku ulicy Sobieskiego i ulicy Pawełki 1,2%. Przekroje normalne Ulica Krzywa a- szerokość jezdni: - w km 0+000÷0+011,87 przejście z szerokości 10m na 6m - w km 0+011,87÷0+113,17 szerokość 6m - w km 0+113,17÷0+125,17 przejście z szerokości 6m na 6,5m - w km 0+125,17÷0+146,37 szerokość 6,5m - w km 0+146,37÷0+158,11 przejście z szerokości 6,5m na 7m - w km 0+158,11÷0+218 szerokość 7m - w km 0+218÷0+220 przejście z szerokości 7m na 7,5m b- spadki poprzeczne jezdni - w km 0+000÷0+011,87 przejście ze spadku daszkowego 0,5%/1% na 2%/2% - w km 0+011,87÷0+218 daszkowy 2%/2% - w km 0+218÷0+220 przejście z daszkowego 2%/2% na 2%/1,5% c- szerokość chodników od 1,2m do 2,2m, d- spadek poprzeczny chodników 2% w stronę jezdni. Odcinek ulicy Sobieskiego i ulicy Pawełki a szerokość jezdni: - w km 0+000÷0+040 przejście z szerokości 6m na 11m - w km 0+040÷0+055 przejście z szerokości 11m na 10m b spadki poprzeczne jezdni - w km 0+000÷0+030 spadek daszkowy 2%/2% - w km 0+030÷0+046 przejście z spadku daszkowego na jednostronny 1% - w km 0+046÷0+055 spadek jednostronny 1% w lewo c szerokość chodników od 1,8m do 3m, d spadek poprzeczny chodników 2% w stronę jezdni. Konstrukcja i technologia nawierzchni Zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni na ulicach: a- na ulicy Krzywej, na odcinku ulicy Sobieskiego i ulicy Pawełki oraz na zjazdach bitumicznych dla kategorii ruchu KR-2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8mm o grubości 4cm, - warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno-asfaltowej o uziarnieniu 0/12,8mm przy minimalnej grubości warstwy 2cm, - istniejąca nawierzchnia bitumiczna grubości średniej 6cm, - istniejąca podbudowa z kruszywa naturalnego o średniej grubości 25cm. b- na ulicy Krzywej na poszerzeniu jezdni w km 0+015÷0+065; 0+155÷0+165 po stronie lewej dla kategorii ruchu KR-2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8mm o grubości 4cm, - warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno-asfaltowej o uziarnieniu 0/12,8mm przy minimalnej grubości warstwy 2cm, - górna warstwa podbudowy z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16mm o grubości 6cm, - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20cm. c- na skrzyżowaniu ulicy Krzywej z ulicą Przelotną oraz na skrzyżowaniu odcinka ulicy Sobieskiego i ulicy Pawełki z ulicą Nadstawną dla kategorii ruchu KR-1 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8mm o grubości 4cm, - warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno-asfaltowej o uziarnieniu 0/12,8mm przy minimalnej grubości warstwy 2cm, - istniejąca podbudowa brukowa. Skrzyżowania i zjazdy bitumiczne Na ulicy Krzywej zaprojektowano następujące skrzyżowania z ulicami i drogami bocznymi : - na początku odcinka w km 0+000 dojazd do skrzyżowania z drogą krajową nr 61 ulica Kilińskiego, pozostawiono łuk wyokrąglający na skrzyżowaniu po stronie prawej 6m, - w km 0+167,5 po stronie prawej skrzyżowanie z ulicą Przelotną, projektowana nawierzchnia na skrzyżowaniu na długości 8m, zaprojektowano łuki wyokrąglające na skrzyżowaniu odpowiednio 3m i 4m, - na końcu odcinka w km 0+220 dojazd do skrzyżowania z ulicą Plac Tysiąclecia i z drogą dojazdową z kostki brukowej przy gimnazjum, zaprojektowano łuk wyokrąglający na drodze dojazdowej 3m. Na odcinku ulicy Sobieskiego i ulicy Pawełki zaprojektowano następujące skrzyżowania z ulicami oraz zjazdy bitumiczne: - w km 0+005,5 po stronie prawej skrzyżowanie z ulicą Sobieskiego, projektowana nawierzchnia na skrzyżowaniu na długości 14m, zaprojektowano łuki wyokrąglające na skrzyżowaniu odpowiednio 3m i 10m, - w km 0+007,5 po stronie lewej skrzyżowanie z ulicą Nadstawną, projektowana nawierzchnia na skrzyżowaniu na długości 6m, zaprojektowano łuki wyokrąglające na skrzyżowaniu odpowiednio 4m i 5m, - w km 0+027,5 po stronie prawej zjazd bitumiczny na przystanek autobusowy, zjazd na długości 3,5m, szerokość zjazdu 18m, zjazd od strony jezdni obramowany krawężnikiem betonowym zjazdowym o wymiarach 22x20cm, - w km 0+042 po stronie prawej skrzyżowanie z ulicą Pawełki ze zjazdem bitumicznym na zatokę postojową, projektowana nawierzchnia na skrzyżowaniu na długości 12m, zaprojektowano łuki wyokrąglające na skrzyżowaniu odpowiednio 4m i 7m. Chodniki, zatoki i zjazdy bramowe - na ulicy Krzywej Zaprojektowano chodnik w km 0+000÷0+220 z obu stron jezdni z kostki brukowej grafitowej z opaską żółtą na podsypce cementowo-piaskowej. Szerokość chodnika jest zmienna i wynosi od 1,2m do 2,2m. Chodnik od strony jezdni obramowany będzie krawężnikiem betonowym 20x30cm na ławie betonowej B-10 z oporem, a od strony posesji obrzeżem betonowym 20x6cm, fundamentem ogrodzenia lub elewacją budynku. Zaprojektowano zjazdy do posesji z kostki brukowej betonowej szarej grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej w km 0+002L; 0+018,5L; 0+020,5P; 0+038,5L; 0+048,5P; 0+052L; 0+069,5P; 0+082P; 0+086,5L; 0+096,5P; 0+101,5L; 0+117P; 0+130,5P; 0+142,5L; 0+166,5L; 0+177,5L; 0+196,5L;. Od strony posesji zjazdy będą obramowane krawężnikiem betonowym o wymiarach 22x15cm na ławie betonowej. W obrębie przejść dla pieszych należy zastosować krawężnik zaniżony 22x20cm. - na odcinku ulicy Sobieskiego i ulicy Pawełki Zaprojektowano chodnik w km 0+000÷0+055 po obu stronach z kostki brukowej betonowej grafitowej z opaską żółtą grubości 6cm na podsypce cementowo-piaskowej. Chodnik od strony jezdni obramowany będzie krawężnikiem betonowym 20x30cm na ławie betonowej B 10 z oporem, a od strony posesji obrzeżem betonowym 20x6cm lub fundamentem ogrodzenia. Szerokość chodnika jest zmienna i wynosi od 1,8m do 3m. W obrębie przejść dla pieszych należy zastosować krawężnik zaniżony 22x20cm. Odwodnienie Na całym odcinku zachowano powierzchniowy spływ wód opadowych z odprowadzeniem do istniejących studzienek ściekowych oraz na przyległy teren. Istniejące studzienki ściekowe na ulicy Krzywej w ilości 3 sztuk oraz na ulicy Pawełki w ilości 3 sztuk należy wyremontować i wyregulować do projektowanej wysokości warstwy ścieralnej. UWAGA: ZAMAWIAJĄCY przekaże WYKONAWCY materiały do wbudowania w następujących ilościach i asortymentach. 1 krawężnik betonowy o wym. 30x20cm 382m 2 krawężnik betonowy o wym. 22x20cm 142m 3 krawężnik betonowy o wym. 22x15cm 100m 4 krawężnik betonowy o wym. 30x20cm (skos lewy) 24m 5 krawężnik betonowy o wym. 30x20cm (skos prawy) 24m 6 obrzeże betonowe o wym. 20x6cm 122m 7 kostka brukowa betonowa grafitowa o grub. 6cm 660m2 8 kostka brukowa betonowa żółta o grub. 6cm 164m2 9 kostka brukowa betonowa szara o grub. 8cm 192m2 Materiały składowane będą na placu Wielobranżowego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Szczuczynie przy ulicy Sienkiewicza 1. Koszt załadunku, przewozu i rozładunku na miejsce spoczywa na WYKONAWCY. W dniu przekazania placu budowy ww materiały zostaną protokolarnie przekazane WYKONAWCY..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji. Ocena spełnienia warunku udziału w postepowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone poprzez wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie wykazu - załącznik nr 4 do SIWZ, robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie oceniony na podstawie przedstawionych dokumentów, potwierdzających, że roboty budowlane, zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca musi wykazać, że w tym okresie wykonał przynajmniej jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie nawierzchni drogowej wraz z chodnikami o długości powyżej 200 mb. na kwotę minimalną 180 tyś. złotych. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone poprzez wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postepowaniu dokonywana będzie w oaprciu o dokumenty i oświadczenia złożone poprzez wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie wykazu - załącznik nr 5 do SIWZ, osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W wykazie należy wyszczególnić osobę, która będzie pełniła funkcje wymienione poniżej, spełniające następujące wymagania: - 1 osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy w branży drogowej, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami, wraz ze złożeniem oświadczenia, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postepowaniu dokonywana będzie w oaprciu o dokumenty i oświadczenia złożone poprzez wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postepowaniu dokonywana będzie w oaprciu o dokumenty i oświadczenia złożone poprzez wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, sporządzony metodą uproszczoną z tabelą elementów scalonych (dokument ten stanowi jedynie dokument poglądowy i nie będzie brany pod uwagę przy ocenie ofert). 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania przed zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca mocuje pełnomocnika.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy oraz określa warunki dokonania tych zmian w następujących przypadkach: 1) Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, w następstwie, których wystąpi konieczność udzielenia zamówień dodatkowych wykonawcy robót budowlanych, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego. 2) Zmiana którejkolwiek z osób wyznaczonych do kierowania robotami, wskazanych w ofercie wykonawcy, może zostać zaakceptowana wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje zawodowe tych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w SIWZ. Zmiana musi być uzasadniona przez wykonawcę na piśmie i musi być zaakceptowana przez zamawiającego. 3) Powierzenie podwykonawcom innej części przedmiotu zamówienia niż wskazana w ofercie wykonawcy lub części niewskazanej w ofercie wykonawcy. 4) Zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót. 5) Zmiana wysokości ceny umownej brutto będzie możliwa w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia w trakcie jego realizacji - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 2. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.szczuczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szczuczynie, ul. Kilińskiego 61A, 19-230 Szczuczyn, pokój numer 5 (piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Szczuczynie, ul. Kilińskiego 61A, 19-230 Szczuczyn, pokój numer 1 - sekretariat (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.