eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń zlokalizowanych w budynku położonym w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-28

Warszawa: Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń zlokalizowanych w budynku położonym w Warszawie
Numer ogłoszenia: 68566 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43810 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, ul. Ząbkowska 41, 03-736 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4921134, 4921135, faks 022 4921149.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń zlokalizowanych w budynku położonym w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa (na podstawie umowy sprzedaży) opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) mebli biurowych, wraz z ich transportem, montażem i ustawieniem w pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku położonym przy Al. Jerozolimskich 181C w Warszawie. Dostęp do budynku jest możliwy przez 3 wejścia oraz przez parking podziemny, na który mogą wjechać pojazdy o wysokości do 170 cm.. W budynku jest 6 wind (dźwigów osobowo-towarowych) po dwie przy każdym wejściu, każda o udźwigu 630 kg, wymiary drzwi do windy 200x80 cm; głębokość kabiny 140 cm. Rozładunek może być realizowany w dowolnych godzinach. Zamawiający wymaga, aby elementy objęte dostawą posiadały parametry techniczne i estetyczne nie gorsze niż opisane poniżej, były fabrycznie nowe oraz wolne od wad technicznych i prawnych. Zaoferowane meble muszą: być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną; nadawać się do użytkowania zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po ich ustawieniu lub zamontowaniu w wyznaczonym pomieszczeniu. W zakresie zamówienia wymaga się od wykonawcy, w szczególności: dostarczenia fabrycznie nowych (nieużywanych) mebli, zgodnie z warunkami SIWZ; rozpakowania, zmontowania, ustawienia (zamontowania), a także usunięcia wszelkich powstałych w wyniku tych czynności odpadów i nieczystości; udzielenia co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości, obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe dostarczonych mebli, licząc od dnia ich odebrania przez zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.11.20.00 - Krzesła 39.15.10.00 - Meble różne 39.13.21.00 - Szafy na akta .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zadanie 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM SEDNO Sp. z o.o., ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91626,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87207,00

  • Oferta z najniższą ceną: 87207,00 / Oferta z najwyższą ceną: 163877,82

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zadanie 2.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ARKOL Sp. z o.o., ul. Wolność 2, 01-018 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92520,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48585,00

  • Oferta z najniższą ceną: 48585,00 / Oferta z najwyższą ceną: 115234,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: zadanie 3.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PWU KARSTOL Stanisław Karbowski, ul. Starzyńskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15618,54

  • Oferta z najniższą ceną: 15618,54 / Oferta z najwyższą ceną: 48831,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: zadanie 4.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ERGOSYSTEM Sp.J. R. Makuch, M. Wolski, J. Wiatr, ul. Połczyńska 115 B, 01-305 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59756,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95767,80

  • Oferta z najniższą ceną: 95767,80 / Oferta z najwyższą ceną: 147821,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.