eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogoźnica › Badania archeologiczne w trakcie wykonywania prac ziemnych związanych z realizacją projektu Kamienne Piekło KL Gross-Rosen I - projekt konserwatorsko-budowlany na terenie Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-11

Rogoźnica: Badania archeologiczne w trakcie wykonywania prac ziemnych związanych z realizacją projektu Kamienne Piekło KL Gross-Rosen I - projekt konserwatorsko-budowlany na terenie Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy
Numer ogłoszenia: 68536 - 2010; data zamieszczenia: 11.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy-Wałbrzychu , ul. Ofiar Gross-Rosen 26, 58-152 Rogoźnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8421580, faks 074 8421594.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gross-rosen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badania archeologiczne w trakcie wykonywania prac ziemnych związanych z realizacją projektu Kamienne Piekło KL Gross-Rosen I - projekt konserwatorsko-budowlany na terenie Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie badań archeologicznych w formie nadzoru archeologicznego w trakcie wykonywania prac ziemnych związanych z realizacją projektu Kamienne Piekło KL Gross-Rosen I - projekt konserwatorsko-budowlany na terenie Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy w ramach wykonywania n/w zadań: 1) remont zachowanych fragmentów baraków więźniarskich nr 2-5 2) remont zachowanych fragmentów baraków więźniarskich nr 12, 13, 15, 16, 18, 19, 20, 21 3) Wykonanie remontu zachowanych fragmentów baraków więźniarskich nr 22 (AEL- obóz wychowawczy), 6, 8, Siemens I i II 4) remont zagrożonych zniszczeniem fragmentów tkalni 5) rekonstrukcji (odbudowie) wieży strażniczej 6) rekonstrukcji baraku więźniarskiego nr 7 7) remont fragmentów baraku przyjęć, baraku nr 17, magazynu odzieży, magazynu depozytów 8) obejmujących remont zachowanych fragmentów baraku nr 1 9) remont budynku tzw. Balupunktu 10) remont zachowanego fragmentu krematorium 11) remont kamiennych murów i schodów wzdłuż głównej drogi obozowej Zakres prac ziemnych podlegających nadzorowi archeologicznemu wynika z projektów budowlanych dla w/w obiektów i udzielonych pozwoleń przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu - Delegaturę w Wałbrzychu. Projekty budowlane w/w obiektów oraz udzielone pozwolenia znajdują się do wglądu w siedzibie zamawiającego - w Muzeum Gross-Rosen w Wałbrzychu, ul. Szarych Szeregów 9, w godzinach od 8.00 - 14.00 od poniedziałku do piątku. Wykonawca ma obowiązek uzyskania niezbędnych pozwoleń z Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu - Delegatury w Wałbrzychu na prowadzenie badań archeologicznych. Wniosek w sprawie uzyskania pozwoleń na prowadzenie badań archeologicznych wraz z załączonym do niego programem badań należy złożyć w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków - Delegaturze w Wałbrzychu ul. Zamkowa 3, w dniu podpisania umowy. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia badań archeologicznych równolegle z prowadzonymi pracami ziemnymi oraz wykonania dokumentacji zgodnie z pozwoleniami Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu - Delegatury, w tym przygotowania sprawozdania z przeprowadzonych badań archeologicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.14 - Usługi archeologiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wadium nie obowiązuje.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazać wykonanie minimum 2 usług polegających na prowadzeniu badań archeologicznych na obiekcie zabytkowym, w okresie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym - min. 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe w specjalności archeolog, posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 24-miesięczną praktykę zawodową w zakresie badań archeologicznych. W celu spełnienia warunku dla ww. osób należy przedłożyć oświadczenie, że ww. osoby posiadają dyplomy ukończenia studiów wyższych w specjalności archeologa. Ponadto wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że ww. osoby posiadają minimum dwuletnie doświadczenie w zawodzie archeologa. - min. 1 osobą posiadającą specjalistyczną wiedzę z zakresu II Wojny Światowej wynikającą z posiadanego wykształcenia lub doświadczenia zawodowego. W celu spełnienia warunku dla ww. osoby należy przedłożyć oświadczenie, że ww. osoba posiada świadectwo pracy w zawodzie związanym z tematyką II Wojny Światowej, dyplom ukończenia studiów historycznych albo inny dokument potwierdzający posiadanie przez tą osobę doświadczenia zawodowego o tematyce II Wojny Światowej. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień w poszczególnych specjalnościach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie niniejszego zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych: a) terminu realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy; b) osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego; c) innych - mogących mieć wpływ na niezakończenie przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od stron; d) osób wymienionych w rozdziale III.1.3) a) SIWZ spełniających warunki udziału w niniejszym postępowaniu przetargowym, pod warunkiem wyrażenia pisemnej zgody przez Zamawiającego. e) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, lub wystąpią zdarzenia związane z siłą wyższą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gross-rosen.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Gross-Rosen ul. Szarych Szeregów 9, 58-304 Wałbrzych pok. Nr 11 (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2010 godzina 10:10, miejsce: Muzeum Gross-Rosen ul. Szarych Szeregów 9, 58-304 Wałbrzych pok. Nr 11 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.