eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi w zakresieutrzymania w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-28

Łódź: Usługi w zakresie: utrzymania w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości.
Numer ogłoszenia: 67715 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód" , ul. Lubelska 9/11/8, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847601, faks 042 6847576.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: anwschod.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie: utrzymania w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Przedmiotem zamówienia są usługi związane z kompleksowym sprzątaniem nieruchomości i terenów do nich przynależnych niezabudowanych oraz zielonych administrowanych przez Zamawiającego ujętych w trzech częściach (zadaniach): część I - zadanie nr 1 (zał. do SIWZ nr 1a) pow. wew. nieruchomości - 6 224,00 m2 tereny zew. niezabudowane - 41 839,20 m2 tereny zielone - 18 218,92 m2 część II - zadanie nr 2 (zał. do SIWZ nr 1b) pow. wew. nieruchomości - 5 966,60 m2 tereny zew. niezabudowane - 26 181,00 m2 tereny zielone - 8 070,00 m2 część III - zadanie nr 3 (zał. do SIWZ nr 1c) pow. wew. nieruchomości - 35 542,00 m2 tereny zew. niezabudowane - 75 110,00 m2 tereny zielone - 17 271,00 m2 w zakresie: a) utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości w tym: - biegi i podesty klatek schodowych, korytarze, wc-ogólne - codzienne sprzątanie wraz z usuwaniem kurzu i pajęczyn, mycie jeden raz w tygodniu, - drzwi wejściowe do budynków - mycie jeden raz w miesiącu, - okna na klatkach schodowych, w pralniach i w suszarniach - mycie dwa razy w roku co sześć miesięcy, - pralnie i suszarnie - sprzątanie jeden raz w m-cu, - korytarze, strychy i piwnice - usuwanie odpadów wielkogabarytowych w miejsce składowania pojemników na odpady komunalne na nieruchomości (według potrzeb - częstotliwość i ilość gabarytów trudna do określenia uzależniona od prac remontowych wykonywanych przez najemców lokali). Zamawiający nie posiada żadnej wiedzy o usuniętych odpadach wielkogabarytowych w latach ubiegłych. b) utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym niezabudowanych powierzchni przynależnych do nieruchomości oraz tarasów i schodów pawilonów w tym: - obszar chodników, studzienek ściekowych, dojść do budynków mieszkalnych i gospodarczych zbiorowego użytku, tarasów i schodów pawilonów - codzienne sprzątanie, a - w okresie zimowym codzienne usuwanie skutków zimy - opad śniegu, gołoledź (użyty piasek należy niezwłocznie usunąć po ustaniu gołoledzi - koszt dostawy piasku do posypywania obciąża Wykonawcę), - tarasy i schody pawilonów w okresie od m-ca IV do m-ca X (dot: zadania 2 poz. 19 tj Dąbrowskiego 91 -192,11 m2, Dąbrowskiego 91a - 194,85 m2, Dąbrowskiego 91b - 194,74 m2 - wymienione powierzchnie zostały uwzględnione w powierzchni zewnętrznej)- mycie jeden raz na tydzień, c) utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym terenów zielonych przynależnych do nieruchomości - w okresie wegetacji od m-ca IV do m-ca X: - sprzątanie śmieci - codziennie, - pokos traw (koszenie) - jeden raz w miesiącu, - grabienie skoszonej trawy, opadłych liści, usuwanie leżących gałezi wraz z ich wywozem i utylizacją przy użyciu własnego transportu i na koszt własny - sukcesywnie i niezwłocznie do uzyskania czystości na terenach zielonych (częstotliwość i wielkość niemożliwa do określenia uzależniona od warunków atmosferycznych niezależnych od Zamawiającego), - miejscowe usuwanie powstałych przedeptów poprzez dosianie traw (wielkość trudna do określenia przez Zamawiającego, uzależniona od dokonanych zniszczeń przez przechodniów)- koszt nasiona trawy obciąza Wykonawcę, d) utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym terenów zielonych przynależnych do nieruchomości - po okresie wegetacji od m-ca XI do m-ca III: - sprzątanie śmieci - codziennie, - grabienie opadłych liści, usuwanie leżących gałezi wraz z ich wywozem i utylizacją przy użyciu własnego transportu i na koszt własny - sukcesywnie i niezwłocznie do uzyskania czystości na terenach zielonych (częstotliwość i wielkość niemożliwa do określenia uzależniona od warunków atmosferycznych niezależnych od Zamawiającego), e) nadzorowania właściwego opróżniania pojemników na odpady oraz ich ustawiania w miejscach do tego przeznaczonych oraz nadzoru nad terminowym wywozem odpadów wielkogabarytowych złożonych w tych miejscach, f) zamieszczania ogłoszeń i informacji dla lokatorów w budynkach w miejscach wyznaczonych, g) wymiany przepalonych żarówek w nieruchomościach - koszt żarówek obciąża Wykonawcę, (Zamawiający nie posiada żadnej wiedzy o ilości wymienionych żarówek w latach ubiegłych), h) obowiązkowego wywieszania flag w nieruchomościach - zgodnie z określonym poniżej harmonogramem tj. flaga państwowa 1 maja - Święto Pracy, 2 maja - Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej, 3 maja - Święto Narodowe Trzeciego Maja, 9 maja - Święto Narodowe Zwycięstwa i Wolności, 15 sierpnia - Dzień Wojska Polskiego, 31 sierpnia - Dzień Solidarności i Wolności, 1 września - rocznica wybuchu II wojny światowej oraz Dzień Weterana, 11 listopada - Narodowe Świeto Niepodległości, flaga miasta 19 stycznia - rocznica wyzwolenia więzienia na Radogoszczu, 15 maja - Święto Miasta, 13 czerwca - rocznica wizyty Ojca Świetego Jana Pawła II, 5 października - rocznica ustanowienia Świętej Faustyny Kowalskiej patronką Łodzi, flaga papieska 13 czerwca - rocznica wizyty Ojca Świetego Jana Pawła II, 16 czerwca - Dzień Papieża Jana Pawła II, Flagę państwową, miejską i papieską podnosi się nie wcześniej niż w dniu poprzedzającym święta i rocznice, a opuszcza się nie później niż w dniu bezpośrednio następującym po dniu, w którym przypada świętolub rocznica jak również na każde dodatkowe żądanie Zamawiającego - koszt flag obciąża Wykonawcę. i) usuwania na bieżąco plakatów i ogłoszeń z elewacji, słupów i innych miejsc do tego nieprzeznaczonych, j) zgłaszania Zamawiającemu zaistniałych zagrożeń (np.nawisy śniegowe, sople lodowe, uszkodzenia instalacji elektrycznej, uszkodzenia elewacji zagrażające bezpieczeństwu ludzi); k) opróżniania i sprzątania lokali mieszkalnych i użytkowych zwalnianych w wyniku zgonów lub eksmisji - za odrębnym zleceniem w terminie 14 dni od dnia otrzymania zlecenia od Zamawiającego; l) wykonywania eksmisji do lokalu wskazanego przez Zamawiającego z wyniesieniem ruchomości, transportem i wniesieniem ruchomości - za odrębnym zleceniem w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego, ł) wymiany po okresie zimowym jeden raz w roku piasku w piaskownicach (środkiem transportu o ład. do 5,0 ton - dot: zad. 2 i 3 - dla jednej piaskownicy należy przyjąć 5,0 ton piasku) znajdujących się na terenach objętych zamówieniem - koszt obciąża Wykonawcę, a także (dotyczy: wszystkich zadań, również zadania nr 1, w którym nie występuje piaskownica) każdorazowo w przypadku stwierdzenia zanieczyszczenia piasku odchodami zwierzęcymi lub innymi zanieczyszczeniami zagrażającymi bezpieczeństwu korzystających - za odrębnym zleceniem w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego, m) wykonywania czynności porządkowych i pomocniczych (np. przenoszenie mebli na rzecz Zamawiającego) - za odrębnym zleceniem w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego, Czynności wymienione powyżej Wykonawca będzie wykonywał przy pomocy własnych pracowników i materiałów (flagi, piasek do piaskownic oraz do posypywania chodników w okresie zimy, żarówki, środki czystościowe do mycia, nasiona traw, własnych narzędzi i sprzętu (łopaty do śniegu, odkuwacze do lodu, kosiarki, podkaszarki, grabie, sekatory piły, miotły, szczotki, ścierki i tym podobne) oraz własnego transportu (samochód ciężarowy, ciągnik). 2/ W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania czynności objętych zamówieniem z wyżej opisaną częstotliwością, która winna gwarantować: a) odpowiedni stan sanitarno-porządkowy posesji; b) odpowiedni stan bezpieczeństwa pożarowego posesji (opróźnianie strychów, korytarzy i piwnic z przedmiotów stwarzających zagrożenie); c) odpowiedni stan porządkowy terenów przynależnych niezabudowanych, tarasów i schodów pawilonów - także w zakresie zabezpieczenia od skutków oblodzeń i opadów śniegu (w okresie zimowym Zamawiający będzie wymagał natychmiastowego przystąpienia do usuwania skutków zimy w przypadku zaistnienia intensywnych opadów śniegu lub wystąpienia gołoledzi); d) odpowiedni stan estetyczny terenów zielonych przynależnych do posesji; 3/ Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej umowy z kompostownią..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art.24 ustawy Pzp; 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1a, i 1d wymagane jest prowadzenie działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, który należy potwierdzić dokumentami i oświadczeniami. Ocena spełnienia w/w warunku /spełnia, nie spełnia/ nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V. b) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1b, każdy Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał technicny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz dokumenty, które potwierdzają spełnienie tego warunku. Ocena spełnienia w/w warunku /spełnia, nie spełnia/ nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V. c) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1c, każdy Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz dokumenty, które potwierdzają spełnienie tego warunku. Ocena spełnienia w/w warunku /spełnia, nie spełnia/ nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujace oświadczenia i dokumenty: 1.1.Warunki szczegółowe określone w punkcie IV 2a SIWZ - do ofert należy załączyć: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b/ aktualną umowę z kompostownią, która będzie przyjmować odpady: liście i skoszone trawy; c/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d/ aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e/ w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wyszczególnione w punkcie V.1.1. muszą być zlożone przez każdy podmiot; 1.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie IV 2b SIWZ - do ofert należy załączyć: a/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (także rezlizowanych bieżąco) w ilości: w przypadku składania oferty na trzy części co najmniej trzech usług w okresie 12 m-cy o wartości min. 650.000,00 zł brutto - w tym: - dla części I (zadania nr 1) - min. jednej o wartości 150.000,00 zł brutto, - dla części II (zadania nr 2) - min. jednej o wartosci 100,000,00 zł brutto, - dla części III (zadania nr 3) - min. jednej o wartosci 400,000,00 zł brutto, ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług - zał.nr 3 do SIWZ; b/ zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług sprzątania będących przedmiotem zamówienia lub równoważne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych usług wykazanych w załączniku nr 3 do SIWZ; c/ wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i sprzętu jakie posiada Wykonawca: (co najmniej:jeden samochód ciężarowy o ładowności powyżej 0,9 t lub jeden ciągnik rolniczy z przyczepą, pięć kosiarek spalinowych, trzy podkaszarki)- zał. nr 5 do SIWZ; d/ oświadczenie Wykonawcy, że dla zapewnienia utrzymania należytego stanu sanitarno - porządkowego nieruchomości i terenów przynależnych do nieruchomości będzie dysponował: - dla części I (zadania nr 1) - minimum 8 osobami, - dla części II (zadania nr 2) - minimum 6 osobami, - dla części III (zadania nr 3) - minimum 17 osobami, zał. nr 4 do SIWZ; e/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust. 1 i art 24 ustawy - zał. nr 4 do SIWZ; f/ w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wyszczególnione w punkcie V.1.2 e. muszą być złożone przez każdy podmiot; 1.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie IV 2c SIWZ - do ofert należy załączyć: a/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniej niż 100 000,00 zł, w przypadku załączenia dokumentu na okres krótszy, do oferty należy dołączyć zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia, b/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust. 1 i art 24 ustawy - zał. nr 4 do SIWZ; c/ w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wyszczególnione w punkcie V.1.3 b. muszą być złożone przez każdy podmiot;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anwschod.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łodź -Górna Wschód 93-129 Łódź ul. Lubelska 9/11 pokój 31 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30-14:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łodź -Górna Wschód 93-129 Łódź ul. Lubelska 9/11 pokój 31..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów przynależnch niezabudowanych i zielonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie: utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych oraz zielonych przynależnych do nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego ujęte w części I (zadanie nr 1) stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr 1a, część I - zadanie nr 1 (zał. do SIWZ nr 1a) pow. wew. nieruchomości - 6 224,00 m2 tereny zew. niezabudowane - 41 839,20 m2 tereny zielone - 18 218,92 m2 ogółem: - 66 282,12 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 77.31.00.00-6, 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie: utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego ujęte w części II (zadanie nr 2) stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr 1b, część I I- zadanie nr 2 (zał. do SIWZ nr 1b) pow. wew. nieruchomości - 5 966,60 m2 tereny zew. niezabudowane - 26 181,00 m2 tereny zielone - 8 070,00 m2 ogółem: - 40 217,60 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 77.31.00.00-6, 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie: utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego ujęte w części III (zadanie nr 3) stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr 1c, część III - zadanie nr 3 (zał. do SIWZ nr 1c) pow. wew. nieruchomości - 35 542,00 m2 tereny zew. niezabudowane - 75 110,00 m2 tereny zielone - 17 271,00 m2 ogółem: - 127 923,00 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 77.31.00.00-6, 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.