eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remonty dróg publicznych o nawierzchniach twardych na terenie miasta Łodzi w roku 2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-05

Łódź: Remonty dróg publicznych o nawierzchniach twardych na terenie miasta Łodzi w roku 2011
Numer ogłoszenia: 6677 - 2011; data zamieszczenia: 05.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu , ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6384959, 6384911, faks 42 638-49-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dróg publicznych o nawierzchniach twardych na terenie miasta Łodzi w roku 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remonty nawierzchni bitumicznych i innych utwardzonych dróg publicznych na terenie miasta Łodzi polegające na naprawach ubytków, kolein, zapadlin, spęka oraz miejscowych wymian nawierzchni w zakresie przekraczającym remont cząstkowy. Zakres robót obejmuje m.in.: - remont nawierzchni bitumicznych, - remont nawierzchni z płyt drogowych betonowych, kostki betonowej, kostki kamiennej nieregularnej, bruku, płyt żelbetowych, - remont podbudowy betonowej, podbudowy tłuczniowej, - remont krawężników - regulację wysokościową studni kanalizacyjnej, wodomierzowej, wpustu burzowego, - wykonanie oznakowania poziomego. 1. Remonty nawierzchni dróg należy prowadzić w okresach poza godzinami szczytów komunikacyjnych tj. 7:30-9:00 oraz 15:00-17:30. 2. Realizacja prac remontowych na drogach krajowych, wojewódzkich oraz na ciągu ulic powiatowych- Al.. Mickiewicza, Al. Piłsudskiego prowadzona może być po godzinie 18:00 oraz w godzinach nocnych, a także w weekendy (soboty i niedziele). 3. Odstępstwo od zasad określonych w punktach 1 i 2 możliwe będzie w przypadku jednoznacznego wskazania przez Zamawiającego w zleceniu konieczności wykonania prac w innych niż określone w tych punktach godziny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest Formularzach cenowych 2a-2d oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa do udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.25.32.20-7, 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości : - część 1 - 51 000,00 zł, - część 2 - 45 000,00 zł, - część 3 - 42 000,00 zł, - część 4 - 44 000,00 zł, w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: W ramach jednego zamówienia roboty budowlane polegające na remoncie lub/i budowie lub/i przebudowie dróg o nawierzchniach bitumicznych o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto w przypadku gdy wykonawca składa ofertę na jedną część zamówienia. W ramach jednego lub dwóch zamówień roboty budowlane polegające na remoncie lub/i budowie lub/i przebudowie dróg o nawierzchniach bitumicznych o łącznej wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł brutto w przypadku gdy wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w szczególności Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej wyszczególnionymi poniżej sprawnymi technicznie narzędziami i urządzeniami technicznymi w celu realizacji zamówienia, tj.: 1. Wytwórnia mieszanek mineralno-bitumicznych o wydajności, co najmniej 80 Mg/h, zlokalizowana w odległości zapewniającej nie przekroczenie czasu 2 h od załadunku do wbudowania masy z jednoczesnym spełnieniem warunku temperatury wbudowania - 1 szt. 2. Układarka mas bitumicznych -1 szt. 3. Walec stalowy -2 szt. 4. Kotły do przewozu asfaltu lanego -3 szt. 5. Termos do przewozu masy mineralno - bitumicznej - 2 szt. 6. Frezarka - 1 szt. 7. Skrapiarka- 2 szt. 8. Szczotka mechaniczna- 2 szt. 9. Piła do cięcia nawierzchni -2 szt. 10. Sprężarka do odkucia nawierzchni - 2 szt. Jako formę dysponowania wytwórnią Zamawiający dopuszcza pisemne zobowiązanie właściciela wytwórni mas bitumicznych do zapewnienia dostaw mieszanek mineralno-bitumicznych w okresie realizacji zamówienia. Wykonawca składający ofertę na dwie części winien wykazać że dysponuje w/w sprzętem w ilości odpowiednio dwa razy większej, poza punktem 1 tj. wytwórnią mieszanek mineralno- bitumicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie. Wykonawca składający ofertę na dwie części winien wykazać że dysponuje w/w osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości odpowiednio dwa razy większej. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Polski, wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a Ustawy Prawo budowlane

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowaw w art 22 ust 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: 2.1. pisemne zobowiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia, w dowolnej, dozwolonej przez prawo postaci ( np. jako podwykonawca, doradca itd.)- w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. 2.2. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. 2.3 pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy potencjału technicznego na okres korzystania z niego przy wykonaniu zamówienia, z którego treści wynikać będzie zakres faktycznego dysponowania zasobami tych podmiotów - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na potencjale technicznym innych podmiotów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w następujących przypadkach: a) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy, b) konieczności zmiany osób, o których mowa w § 9 projektu umowy, c) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej podwykonawcom. d) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Transportu ul. Piotrkowska 175 90-447 Łódź pokój 417.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu ul. Piotrkowska 175 90-447 Łódź pokój 208.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dot.III.3) 1. Wykonawca nie później niż na dzień składania ofert zobowiązany jest wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w pkt III.3) oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art 24 ust.1 ustawy. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w pkt. III.3) muszą spełniać wykonawcy łącznie natomiast każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 3 Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki. Dot. III.4) 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wskazane w sekcjach III.4.2 i III.4.3 musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być składane łącznie, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. Forma złożonych dokumentów 5. Załączone do oferty dokumenty mogą być w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z wyłączeniem oświadczeń i zobowiązań, o których mowa w sekcji III.6), które należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, oddających do dyspozycji Wykonawcy swoje zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remonty dróg publicznych o nawierzchniach twardych na terenie miasta Łodzi w roku 2011 Część 1 - Rejon I - teren dzielnicy Łódź - Bałuty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in.: - remont nawierzchni bitumicznych, - remont nawierzchni z płyt drogowych betonowych, kostki betonowej, kostki kamiennej nieregularnej, bruku, płyt żelbetowych, - remont podbudowy betonowej, podbudowy tłuczniowej, - remont krawężników - regulację wysokościową studni kanalizacyjnej, wodomierzowej, wpustu burzowego, - wykonanie oznakowania poziomego. 1. Remonty nawierzchni dróg należy prowadzić w okresach poza godzinami szczytów komunikacyjnych tj. 7:30-9:00 oraz 15:00-17:30. 2. Realizacja prac remontowych na drogach krajowych, wojewódzkich oraz na ciągu ulic powiatowych- Al.. Mickiewicza, Al. Piłsudskiego prowadzona może być po godzinie 18:00 oraz w godzinach nocnych, a także w weekendy (soboty i niedziele). 3. Odstępstwo od zasad określonych w punktach 1. i 2 możliwe będzie w przypadku jednoznacznego wskazania przez Zamawiającego w zleceniu konieczności wykonania prac w innych niż określone w tych punktach godziny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest Formularzach cenowych 2a-2d oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remonty dróg publicznych o nawierzchniach twardych na terenie miasta Łodzi w roku 2011 Część 2 - Rejon II - teren dzielnicy Łódź - Górna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in.: - remont nawierzchni bitumicznych, - remont nawierzchni z płyt drogowych betonowych, kostki betonowej, kostki kamiennej nieregularnej, bruku, płyt żelbetowych, - remont podbudowy betonowej, podbudowy tłuczniowej, - remont krawężników - regulację wysokościową studni kanalizacyjnej, wodomierzowej, wpustu burzowego, - wykonanie oznakowania poziomego. 1. Remonty nawierzchni dróg należy prowadzić w okresach poza godzinami szczytów komunikacyjnych tj. 7:30-9:00 oraz 15:00-17:30. 2. Realizacja prac remontowych na drogach krajowych, wojewódzkich oraz na ciągu ulic powiatowych- Al.. Mickiewicza, Al. Piłsudskiego prowadzona może być po godzinie 18:00 oraz w godzinach nocnych, a także w weekendy (soboty i niedziele). 3. Odstępstwo od zasad określonych w punktach 1. i 2 możliwe będzie w przypadku jednoznacznego wskazania przez Zamawiającego w zleceniu konieczności wykonania prac w innych niż określone w tych punktach godziny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest Formularzach cenowych 2a-2d oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remonty dróg publicznych o nawierzchniach twardych na terenie miasta Łodzi w roku 2011 Część 3 - Rejon III - teren dzielnic Polesie i Śródmieście w Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in.: - remont nawierzchni bitumicznych, - remont nawierzchni z płyt drogowych betonowych, kostki betonowej, kostki kamiennej nieregularnej, bruku, płyt żelbetowych, - remont podbudowy betonowej, podbudowy tłuczniowej, - remont krawężników - regulację wysokościową studni kanalizacyjnej, wodomierzowej, wpustu burzowego, - wykonanie oznakowania poziomego. 1. Remonty nawierzchni dróg należy prowadzić w okresach poza godzinami szczytów komunikacyjnych tj. 7:30-9:00 oraz 15:00-17:30. 2. Realizacja prac remontowych na drogach krajowych, wojewódzkich oraz na ciągu ulic powiatowych- Al.. Mickiewicza, Al. Piłsudskiego prowadzona może być po godzinie 18:00 oraz w godzinach nocnych, a także w weekendy (soboty i niedziele). 3. Odstępstwo od zasad określonych w punktach 1. i 2 możliwe będzie w przypadku jednoznacznego wskazania przez Zamawiającego w zleceniu konieczności wykonania prac w innych niż określone w tych punktach godziny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest Formularzach cenowych 2a-2d oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remonty dróg publicznych o nawierzchniach twardych na terenie miasta Łodzi w roku 2011 Część 4 - Rejon IV - teren dzielnicy Łódź - Widzew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in.: - remont nawierzchni bitumicznych, - remont nawierzchni z płyt drogowych betonowych, kostki betonowej, kostki kamiennej nieregularnej, bruku, płyt żelbetowych, - remont podbudowy betonowej, podbudowy tłuczniowej, - remont krawężników - regulację wysokościową studni kanalizacyjnej, wodomierzowej, wpustu burzowego, - wykonanie oznakowania poziomego. 1. Remonty nawierzchni dróg należy prowadzić w okresach poza godzinami szczytów komunikacyjnych tj. 7:30-9:00 oraz 15:00-17:30. 2. Realizacja prac remontowych na drogach krajowych, wojewódzkich oraz na ciągu ulic powiatowych- Al.. Mickiewicza, Al. Piłsudskiego prowadzona może być po godzinie 18:00 oraz w godzinach nocnych, a także w weekendy (soboty i niedziele). 3. Odstępstwo od zasad określonych w punktach 1. i 2 możliwe będzie w przypadku jednoznacznego wskazania przez Zamawiającego w zleceniu konieczności wykonania prac w innych niż określone w tych punktach godziny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest Formularzach cenowych 2a-2d oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.