eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Postępowanie o udzielenie zamówienie publicznego na usługę w postaci podawania oraz dostarczania posiłków w ramach całodziennego wyżywienia przez 7 dni w tygodniu dla maksymalnie 35 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Toruniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-08

Toruń: Postępowanie o udzielenie zamówienie publicznego na usługę w postaci podawania oraz dostarczania posiłków w ramach całodziennego wyżywienia przez 7 dni w tygodniu dla maksymalnie 35 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Toruniu
Numer ogłoszenia: 6664 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja im. Brata Alberta, Dom Pomocy Społecznej , ul. Rydygiera 23, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 657 59 29, faks 56 657 59 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.albert.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa -Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienie publicznego na usługę w postaci podawania oraz dostarczania posiłków w ramach całodziennego wyżywienia przez 7 dni w tygodniu dla maksymalnie 35 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Toruniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa podawania i dostarczania posiłków w ramach całodziennego wyżywienia dla maksymalnie 35 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Toruniu prowadzonego przez Fundację im. Brata Alberta, 7 dni w tygodniu w okresie od 01.02.2014 r. - 31.12.2014r. Na całodzienne wyżywienie składają się trzy posiłki normalne oraz dietetyczne wraz z napojami ( nie mniej niż 250 ml na osobę): śniadanie, obiad ( zupa + drugie danie), kolacja. Zamawiający szacuje roczną ilość osobodni w wysokości max. 11.690, zastrzegając, że przewidywana ilość osobodni służy do obliczenia wartości zamówienia. Faktyczna ilość osobodni uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego, dlatego w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie. Jednakże zmniejszenie ilości osobodni nie przekroczy 20% całości zamówienia. Wykonawcy w takim przypadku nie przysługuje roszczenie z tytułu nie zrealizowania umowy w całości. Minimalna wartość kaloryczna całodziennego wyżywienia dla jednego mieszkańca wynosi 2300 kcal. Wykonawca usługi zobowiązany jest na każdym etapie jej realizacji do zachowania wymogów sanitarno - epidemiologicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. ze zm. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wykonawca dostarczy posiłki własnym transportem, którego koszt uwzględni w cenie osobodnia.Transport posiłków musi się odbywać w hermetycznych pojemnikach niezależnie od rodzaju posiłku gwarantujących utrzymanie właściwej temperatury. Minimalna temperatura: zupa 75 stopni C, drugie dania 62 stopni C, gorące napoje 80 stopni C, sałatka i surówka 4 stopni C. Do każdego posiłku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć napoje zimne lub gorące, według przedstawionego przez Zamawiającego codziennego zapotrzebowania, o pojemności nie mniejszej niż 250 ml na osobę, których koszt uwzględni w cenie osobodnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zamówienia posiłków dietetycznych, w cenie osobodnia. Posiłki dietetyczne zastępują normalne posiłki. Rodzaje podstawowych diet stosowanych u Zamawiającego:Dieta łatwostrawna,Dieta wątrobowa,Dieta cukrzycowa, Dieta papkowata, Inne według zaleceń lekarza. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania tradycyjnych posiłków świątecznych w ramach ceny osobodnia, w tym ciast, w Wigilię Bożego Narodzenia, pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia oraz pierwszy dzień świąt Wielkanocnych. Całodzienne wyżywienie winno być przygotowane według jadłospisów ustalonych przez dietetyka Wykonawcy i zaakceptowanych przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu możliwość kontaktu telefonicznego na żądanie z dietetykiem. Koszt pracy dietetyka Wykonawca uwzględni w cenie osobodnia. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia raz w tygodniu Zamawiającemu jadłospisu na każdy dzień tygodnia, uwzględniający gramaturę posiłków. Jadłospis powinien być dostarczony z odpowiednim wyprzedzeniem zapewniającym możliwość akceptacji przez Zamawiającego i uwzględniać propozycję zamiennych posiłków dietetycznych. Wykonawca dostarczy całodzienne wyżywienie na podstawie codziennych zapotrzebowań składanych przez Zamawiającego do godz. 13 - tej dnia poprzedniego. Wykonawca uwzględni naniesione przez Zamawiającego korekty co do liczby posiłków zgodnie z aktualnym stanem liczbowym mieszkańców Domu Pomocy Społecznej. Wykonawca dostarczy poszczególne posiłki każdego dnia, najpóźniej do godziny: śniadanie - 7:20, obiad - 12:45, kolacja - 17:45. Dopuszcza się możliwość dostarczenia dwóch osobnych posiłków: obiadu i kolacji jednym transportem. Wykonawca zobowiązany jest przygotować posiłki ze świeżych produktów wysokiej jakości.Wykonawca zobowiązany jest dokonać odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych we własnym zakresie, raz dziennie po dostarczeniu ostatniego posiłku. Koszt odbioru i utylizacji musi zostać uwzględniony przez Wykonawcę w cenie osobodnia. Ilość wydawanych posiłków w ramach całodziennego wyżywienia winna być codziennie ewidencjonowana w formularzu (dziennego zestawienia dostarczonych posiłków) na podstawie składanych przez Zamawiającego codziennych zapotrzebowań. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pisemnie Zamawiającemu zestawienia zbiorczego wydanych w danym miesiącu posiłków pierwszego dnia następnego miesiąca, z uwzględnieniem ich rodzaju i ilości. Do zestawienia zbiorczego Wykonawca dołącza fakturę, na podstawie której dokonana jest płatność. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku kontroli przeprowadzonej przez upoważnione do tego celu służby zewnętrzne - w zakresie objętym przedmiotem umowy - przekazać jej wyniki (kserokopia protokołu) Zamawiającemu. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na usługi objęte przedmiotem niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z dniem wejścia w życie nowych przepisów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w powyższym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w powyższym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w powyższym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w powyższym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w powyższym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ, zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ, formularz dotyczący podwykonawców - załącznik nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą: terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym, zmiany mogą wynikać także z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.albert.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja im. Brata Alberta Dom Pomocy Społecznej ul. Rydygiera 23 87 - 100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Fundacja im. Brata Alberta Dom Pomocy Społecznej , ul. Rydygiera 23, 87 - 100 Toruń, pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.