Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-22
Opole: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Opolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Opolu
Numer ogłoszenia: 66445 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy , ul. Armii Krajowej 4, 45-071 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 453 88 82, faks 0-77 453 88 82.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.ohp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Opolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Opolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Opolu z podziałem na dwa pakiety tj.: Pakiet nr 1 - Materiały biurowe Pakiet nr 2 - Materiały eksploatacyjne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1A do SIWZ), 2 pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy),
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.opolska.ohp.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
ul. Armii Krajowej 4, 45-071 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Opolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Armii Krajowej 4 w Opolu, pok. nr 203 w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Materiały stanowiące przedmiot zamówienia będą w części współfinansowane z budżetu Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w projekcie realizowanym przez OHP Opole pn.: OHP jako realizator usług rynku pracy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Materiały biurowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Materiały biurowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Materiały eksploatacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - Materiały eksploatacyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Wykonanie badań terenowych w ramach projektu pn. "Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie"
- Przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego Bitdefender GravityZone Business Security lub dostawa innego równoważnego systemu antywirusowego
- Dostawa części zamiennych i mienia do kamizelek asekuracyjno ratunkowych Challenger oraz aparatów tlenowych HEED III
- Bieżące utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad zadaniem: "Modernizacja oświetlenia zewnętrznego - ZUS O/Opole, ul. Wrocławska"
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych z dzierżawą bielizny szpitalnej, w tym operacyjnej i zabiegowej, oraz świadczenie usługi prania asortymentu będącego własnością Zamawiającego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkoły w ramach projektu "Rozwiń skrzydła - wsparcie uczniów Szkoły Podstawowej w Karsku"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz tuszy i tonerów do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i podległych placówek terenowych KRUS
- Dostawa artykułów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
- "Dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części"
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.