eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Kampania promocyjna markowego produktu turystyki wodnej Wielka Pętla Wielkopolski - promocja w Internecie i wybranych mediach oraz organizacja eventów, w tym konferencji prasowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-08

Poznań: Kampania promocyjna markowego produktu turystyki wodnej Wielka Pętla Wielkopolski - promocja w Internecie i wybranych mediach oraz organizacja eventów, w tym konferencji prasowej
Numer ogłoszenia: 66317 - 2015; data zamieszczenia: 08.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34791 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolska Organizacja Turystyczna, ul. 27 Grudnia 17/19, 61-737 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 6645233, 234, faks 61 6645235.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kampania promocyjna markowego produktu turystyki wodnej Wielka Pętla Wielkopolski - promocja w Internecie i wybranych mediach oraz organizacja eventów, w tym konferencji prasowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn. Kampania promocyjna markowego produktu turystyki wodnej Wielka Pętla Wielkopolski - promocja w Internecie i wybranych mediach oraz organizacja eventów, w tym konferencji prasowej. Zamówienie dotyczy realizacji projektu pn. Promocja Wielkiej Pętli Wielkopolski - markowego produktu turystyki wodnej w Wielkopolsce - etap II, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI Turystyka i środowisko kulturowe, Działania 6.1 Turystyka, Schematu II Promocja i informacja turystyczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Informacje ogólne o zamówieniu. Wykonawca przeprowadzi komunikacyjną kampanię promocyjną markowego produktu turystyki wodnej Wielka Pętla Wielkopolski zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi wskazanymi przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz stanowiącymi do niej załącznikami. Kampania przeprowadzona zostanie we wskazanych przez Zamawiającego mediach, tzn. w telewizji, prasie i Internecie. Ponadto zadaniem Wykonawcy będzie zorganizowanie i przeprowadzenie eventów, zgodnie z wytycznymi wskazanymi przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia raportu dotyczącego efektów zrealizowanych działań na podstawie: raportów z monitoringu mediów - liczby publikacji medialnych ogółem (wg monitoringu Instytutu Monitorowania Mediów), liczby publikacji medialnych uwzględniających kluczowe cele komunikacyjne, ekwiwalentu reklamowego z doniesień medialnych, liczby odwiedzin stron internetowych oraz unikalnych użytkowników, polubień i pozytywnych komentarzy na Facebooku i Youtube, oglądalności spotów TV w oparciu o badanie Nielsen - ilość zrealizowanych GRP, zasięgi 1+ oraz 3+ w planowanej grupie docelowej, działania on-line - realizacja planowanych ilości odsłon, klików w linki tekstowe i formy graficzne, odtworzeń materiałów wideo, opinii publicznej w wybranych regionach, kluczowych liderów opinii, innych, określonych przez Zamawiającego. Lista zadań dzieli się na następujące: Telewizja Zadanie nr 1 Emisja 30-sekundowego spotu promocyjnego w telewizyjnych stacjach regionalnych, Zadanie nr 2 Wywiad dla telewizji regionalnej przedstawiciela Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej; Internet Zadanie nr 1 Kampania typu display (Google Display Network), Zadanie nr 2 Emisja spotu 30-sekundowego na platformie VOD lub TVN Player, Zadanie nr 3 Emisja spotu 30-sekundowego na Youtube (kampania typu ROS), Zadanie nr 4 Działania na Facebooku; Prasa Wykonawca przygotuje 6 artykułów (adwertoriali) dotyczące Wielkiej Pętli Wielkopolski, Eventy Zadanie nr 1 Organizacja eventu pn. Dzień otwarty Wielkiej Pętli Wielkopolski, Zadanie nr 2 Organizacja konferencji prasowej. Wszelkie wykonane zdjęcia, filmy, teksty zostaną przekazane Zamawiającemu wraz z pełnymi prawami autorskimi po wykonaniu zadania. Wykonawca w ciągu 5 dni roboczych od podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji proces obiegu informacji pomiędzy stronami umowy wraz z terminami i kluczowymi osobami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.11.00 - Doradcze usługi reklamowe 79.34.12.00 - Usługi zarządzania reklamą .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Promocja Wielkiej Pętli Wielkopolski - markowego produktu turystyki wodnej w Wielkopolsce - etap II, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI Turystyka i środowisko kulturowe, Działania 6.1 Turystyka, Schematu II Promocja i informacja turystyczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa Formind Sp. z o.o., ul. Kościuszki 6/5, 40-049 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 541256,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 274300,76

  • Oferta z najniższą ceną: 274300,76 / Oferta z najwyższą ceną: 495542,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.