To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-08
Poznań: Kampania promocyjna markowego produktu turystyki wodnej Wielka Pętla Wielkopolski - promocja w Internecie i wybranych mediach oraz organizacja eventów, w tym konferencji prasowej
Numer ogłoszenia: 66317 - 2015; data zamieszczenia: 08.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34791 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolska Organizacja Turystyczna, ul. 27 Grudnia 17/19, 61-737 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 6645233, 234, faks 61 6645235.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kampania promocyjna markowego produktu turystyki wodnej Wielka Pętla Wielkopolski - promocja w Internecie i wybranych mediach oraz organizacja eventów, w tym konferencji prasowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn. Kampania promocyjna markowego produktu turystyki wodnej Wielka Pętla Wielkopolski - promocja w Internecie i wybranych mediach oraz organizacja eventów, w tym konferencji prasowej. Zamówienie dotyczy realizacji projektu pn. Promocja Wielkiej Pętli Wielkopolski - markowego produktu turystyki wodnej w Wielkopolsce - etap II, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI Turystyka i środowisko kulturowe, Działania 6.1 Turystyka, Schematu II Promocja i informacja turystyczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Informacje ogólne o zamówieniu. Wykonawca przeprowadzi komunikacyjną kampanię promocyjną markowego produktu turystyki wodnej Wielka Pętla Wielkopolski zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi wskazanymi przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz stanowiącymi do niej załącznikami. Kampania przeprowadzona zostanie we wskazanych przez Zamawiającego mediach, tzn. w telewizji, prasie i Internecie. Ponadto zadaniem Wykonawcy będzie zorganizowanie i przeprowadzenie eventów, zgodnie z wytycznymi wskazanymi przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia raportu dotyczącego efektów zrealizowanych działań na podstawie: raportów z monitoringu mediów - liczby publikacji medialnych ogółem (wg monitoringu Instytutu Monitorowania Mediów), liczby publikacji medialnych uwzględniających kluczowe cele komunikacyjne, ekwiwalentu reklamowego z doniesień medialnych, liczby odwiedzin stron internetowych oraz unikalnych użytkowników, polubień i pozytywnych komentarzy na Facebooku i Youtube, oglądalności spotów TV w oparciu o badanie Nielsen - ilość zrealizowanych GRP, zasięgi 1+ oraz 3+ w planowanej grupie docelowej, działania on-line - realizacja planowanych ilości odsłon, klików w linki tekstowe i formy graficzne, odtworzeń materiałów wideo, opinii publicznej w wybranych regionach, kluczowych liderów opinii, innych, określonych przez Zamawiającego. Lista zadań dzieli się na następujące: Telewizja Zadanie nr 1 Emisja 30-sekundowego spotu promocyjnego w telewizyjnych stacjach regionalnych, Zadanie nr 2 Wywiad dla telewizji regionalnej przedstawiciela Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej; Internet Zadanie nr 1 Kampania typu display (Google Display Network), Zadanie nr 2 Emisja spotu 30-sekundowego na platformie VOD lub TVN Player, Zadanie nr 3 Emisja spotu 30-sekundowego na Youtube (kampania typu ROS), Zadanie nr 4 Działania na Facebooku; Prasa Wykonawca przygotuje 6 artykułów (adwertoriali) dotyczące Wielkiej Pętli Wielkopolski, Eventy Zadanie nr 1 Organizacja eventu pn. Dzień otwarty Wielkiej Pętli Wielkopolski, Zadanie nr 2 Organizacja konferencji prasowej. Wszelkie wykonane zdjęcia, filmy, teksty zostaną przekazane Zamawiającemu wraz z pełnymi prawami autorskimi po wykonaniu zadania. Wykonawca w ciągu 5 dni roboczych od podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji proces obiegu informacji pomiędzy stronami umowy wraz z terminami i kluczowymi osobami.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.11.00 - Doradcze usługi reklamowe 79.34.12.00 - Usługi zarządzania reklamą .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Promocja Wielkiej Pętli Wielkopolski - markowego produktu turystyki wodnej w Wielkopolsce - etap II, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI Turystyka i środowisko kulturowe, Działania 6.1 Turystyka, Schematu II Promocja i informacja turystyczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWA FORMIND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWA FORMIND SP. Z O.O.
- Agencja Reklamowa Formind Sp. z o.o., ul. Kościuszki 6/5, 40-049 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 541256,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 274300,76
Oferta z najniższą ceną: 274300,76 / Oferta z najwyższą ceną: 495542,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- świadczenie usługi wsparcia serwisowego sprzętu będącego na wyposażeniu serwerowni Zamawiającego
- PN 11/05/2024 - ubezpieczenia
- Zakup i dostawa maszyn do utrzymania porządku - 6 pakietów
- Remont pomieszczeń w budynkach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w 2024 r.
- Dostawa narzędzi artroskopowych
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DO DRUKOWANIA
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług doradczych w zakresie przygotowania kampanii medialnej w ramach projektu "Kampania Kolejowe ABC III"
- Produkcja i dostawa magnesów i zakładek magnetycznych dla Muzeum Zamkowego w Malborku - II postępowanie
- Usługa organizacji 20 pikników edukacyjno-zawodowych realizowanych w ramach KPO
- Przygotowanie i realizacja kampanii społecznej, której celem jest promowanie rodziny zastępczej, jako najlepszej formy opieki zastępczej dla dziecka
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.