Og³oszenie z dnia 2018-12-07
Og³oszenie nr 659403-N-2018 z dnia 2018-12-07 r.
Gmina Dobczyce: "Udzielnie kredytu d³ugoterminowego w wysoko¶ci 3 000 000,00 PLN ( s³ownie: trzy miliony z³otych) dla Gminy Dobczyce"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dobczyce, krajowy numer identyfikacyjny
35155542400000, ul.
ul. Rynek
26
,
32410
Dobczyce, woj.
ma³opolskie, pañstwo
Polska, tel.
123 721 700, e-mail
ugim@dobczyce.pl, faks
122 712 993.
Adres strony internetowej (URL): www.dobczyce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.dobczyce.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobi¶cie, poczt± lub przez pos³añca
Adres:
Urz±d Gminy i Miasta Dobczyce - 32-410 Dobczyce, Rynek 26.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Udzielnie kredytu d³ugoterminowego w wysoko¶ci 3 000 000,00 PLN ( s³ownie: trzy miliony z³otych) dla Gminy Dobczyce"
Numer referencyjny:
RI.271.1245.2018.ANMA
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Uruchomienie kredytu nast±pi jednorazowo na rachunek podstawowy Zamawiaj±cego. 2. Wykonawca dokona uruchomienia kredytu w terminie podpisania umowy, na pisemny wniosek Zamawiaj±cego. 3. Ca³kowite uruchomienie kredytu nast±pi do dnia 28.12.2018 r. 4. Zamawiaj±cy przewiduje termin sp³aty kredytu do 15.04.2023 r. 5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do przedterminowej sp³aty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 6. Sp³ata odsetek bêdzie nastêpowa³a na podstawie zawiadomienia przes³anego przez bank w okresach kwartalnych, do 15 dnia miesi±ca nastêpnego po zakoñczeniu kwarta³u. 7. Oprocentowanie kredytu wg zmiennej stopy procentowej ustalonej jako stopa bazowa powiêkszona o sta³± mar¿ê banku dla ca³ego okresu kredytowania. 8. Stopa bazowa - WIBOR 1M dla z³otowych depozytów jednomiesiêcznych miêdzybankowych z ostatniego notowania w miesi±cu poprzedzaj±cym kwarta³ za który naliczane s± odsetki. 9. Przy naliczaniu odsetek nale¿y przyj±æ rzeczywist± liczbê dni w danym miesi±cu, a liczbê dni w roku - 365 dni, powy¿szy sposób naliczania odsetek dotyczy ca³ego okresu kredytowania. 10. W przypadku, gdy termin sp³aty kredytu lub odsetek przypadnie w dzieñ wolny od pracy Zamawiaj±cy ureguluje wymagan± ratê w pierwszy dzieñ roboczy po wyznaczonej dacie sp³aty. 11. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do skorzystania tylko z czê¶ci przyznanego kredytu. W przypadku zaistnienia wy¿ej wymienionej sytuacji Zamawiaj±cy nie poniesie ¿adnych dodatkowych kosztów z powodu nie wykorzystania przyznanych ¶rodków finansowych przez Wykonawcê. 12. W przypadku sp³aty kredytu we wcze¶niejszym terminie, odsetki liczone bêd± do dnia sp³aty kredytu, a nie do koñca umowy. 13. Walut± kredytu bêdzie z³oty polski (PLN). 14. Zabezpieczeniem kredytu bêdzie weksel w³asny in blanco wraz z deklaracj± wekslow±. 15. Dla celów kalkulacyjnych i porównawczych nale¿y przyj±æ stawkê WIBOR 1M z dnia 30 listopada 2018 r. 16. Wykonawca mo¿e za³±czyæ do oferty propozycjê umowy zgodn± z wytycznymi zawartymi w za³±czniku nr 4 SIWZ. 17. Harmonogram sp³at kredytu zamieszczony jest w za³±czniku nr 4 SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Us³ugi udzielania kredytu
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2018-12-28 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci bankowej na terenie Polski, a tak¿e realizacji us³ug objêtych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe, a w przypadku okre¶lonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzaj±cy rozpoczêcie dzia³alno¶ci przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków postepowania - za³±cznik nr 2
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Zamawiaj±cy zawrze umowê w sprawie zamówienia publicznego, z zastrze¿eniem art.183 ustawy, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia przes³ania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty je¿eli zawiadomienie to zosta³o przes³ane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej albo 10 dni je¿eli zawiadomienie zostanie przes³ane w inny sposób jednak nie pó¼niej ni¿ przed up³ywem terminu zwi±zania ofert±. 2. Zamawiaj±cy mo¿e zawrzeæ umowê przed up³ywem terminów okre¶lonych w pkt. 1, je¿eli: a) w postêpowaniu zostanie z³o¿ona tylko jedna oferta, b) up³yn±³ termin do wniesienia odwo³ania na czynno¶ci zamawiaj±cego wymienione w art. 180 ust. 2 lub w nastêpstwie jego wniesienia Izba og³osi³a wyrok lub postanowienie koñcz±ce postêpowanie odwo³awcze. 3. Je¿eli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, bêdzie siê uchylaæ od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród pozosta³ych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba ¿e zachodziæ bêd± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania. 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowi±zany bêdzie: a) w przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia przed³o¿yæ - umowê stwierdzaj±c± solidarn± odpowiedzialno¶æ tych Wykonawców za wykonanie przedmiotu umowy i wniesienie zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy je¿eli takie wymagane, oraz zawieraj±c± upowa¿nienie dla jednego z tych Wykonawców do sk³adania i przyjmowania o¶wiadczeñ wobec Zamawiaj±cego w imieniu wszystkich Wykonawców a tak¿e do otrzymywania wynagrodzenia za wykonane roboty. b) w przypadku wyboru oferty Wykonawcy bêd±cego spó³k± z o.o. w rozumieniu przepisów Kodeksu Spó³ek Handlowych Wykonawca przedstawi uchwa³ê wspólników do rozporz±dzania prawem lub zaci±gania zobowi±zañ do ¶wiadczenia o warto¶ci dwukrotnie przewy¿szaj±cej wysoko¶æ kapita³u zak³adowego, chyba ¿e zgodnie z umowa spó³ki taka uchwa³a nie jest wymagana lub ze wzglêdu na wysoko¶æ kapita³u zak³adowego Wykonawcy taka uchwa³a nie jest wymagana zgodnie z art. 230 KSH. 5. W przypadku, gdy siedziba Wykonawcy, którego oferta zosta³a uznana za najkorzystniejsz± znajduje siê poza terytorium Polski, a zamówienie realizowane bêdzie za po¶rednictwem oddzia³u zarejestrowanego na terytorium Polski Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przed³o¿enia odpowiednich pe³nomocnictw.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy za³±cza do specyfikacji istotne postanowienia umowy i wymaga od Wykonawcy, aby zawar³ z nim umowê w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach, 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Mo¿e mieæ to miejsce w sytuacji zaistnienia ni¿ej podanych okoliczno¶ci powoduj±cych konieczno¶æ dokonania takich zmian, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili przygotowanie niniejszego postepowania przetargowego. 3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian w zakresie: . Zmniejszenia wysoko¶ci kredytu; . Zmiany wysoko¶ci transz sp³aty kredytu oraz terminów sp³at kredytu w latach; . Zmiany terminów wykorzystania kredytu, w przypadku np. przesuniêcia terminów realizacji zadañ inwestycyjnych 4. W przypadku konieczno¶ci wprowadzenia zmian do umowy na skutek zaistnienia w/w okoliczno¶ci Strona, która powe¼mie o nich wiadomo¶æ zobowi±zana jest niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w terminie 7 dni poinformowaæ o tym pisemnie drug± Stronê. 5. W przypadku zaistnienia sytuacji opisanych powy¿ej, obie strony musz± wyraziæ zgodê 6. na wniesienie zmian w zapisie umowy. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem jej niewa¿no¶ci. 7. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach. W przypadku, o którym mowa w poprzednim zdaniu, wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy. 10. Istotne postanowienia umowy stanowi± za³±cznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 11. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian przez Strony w przypadku wyst±pienia oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci Umowy. 12 .Rozwi±zanie umowy mo¿e nast±piæ zgodnie z art. 145a ustawy Pzp. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia przez Zamawiaj±cego takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-12-17, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim i zamawiaj±cy nie wra¿a zgody na sk³adanie o¶wiadczeñ, oferty i innych dokumentów w jêzyku obcym.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobczyce z siedzib± w Dobczycach, Rynek 26; ? kontakt -inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Dobczyce z siedzib± w Dobczycach, Rynek 26 - e-mail iod@dobczyce.pl, telefon (12) 37 21 700, ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego RI.271.1245.2018.ANMA prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o § 8 Regulaminu zamówieñ Sektorowych nr 47/2017 z dnia 01 marca 2018r. ? Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, § 4 Regulaminu zamówieñ Sektorowych nr 47/2017 z dnia 01 marca 2018r , przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; ? obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem wynikaj±cym z w/w regulaminu i obowi±zuj±cych przepisów; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; ? nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obs³uga bankowa Gminy Miejskiej Lubañ oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 12 lipca 2024 roku do 8 lipca 2027 roku.
- Udzielenie kredytu d³ugoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu bud¿etu
- Udzielenie kredytu d³ugoterminowego w wysoko¶ci 2 000 000 PLN na pokrycie planowanego deficytu bud¿etu gminy i sp³atê wcze¶niej zaci±gniêtych zobowi±zañ
- Udzielenie kredytu d³ugoterminowego w kwocie 4.500.000,00 z³ na finansowanie planowanego deficytu oraz na sp³atê wcze¶niej zaci±gniêtych zobowi±zañ z tytu³u zaci±gniêtych kredytów i po¿yczek
- Kredyt d³ugoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu bud¿etu gminy z przeznaczeniem na realizacjê zadañ inwestycyjnych
- Obs³uga bankowa bud¿etu Powiatu Sulêciñskiego oraz podleg³ych jednostek w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2028 r.
wiêcej: (3) Us³ugi udzielania kredytu »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.