eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › serwis pogwarancyjny urządzeń i podzespołów podsystemu komunikacji elektronicznej dla ZUS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-12-12

POZYCJA 65651

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: serwis pogwarancyjny urządzeń i podzespołów podsystemu komunikacji elektronicznej dla ZUS Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, do kontaktów: Tomasz Rudecki, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6234527, fax 022 6428086, www.zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Centrala, Tomasz Rudecki, ul. Czerniakowska 16 Departament Zamówień Publicznych - budynek Lipsk, pokój 527, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6234527, fax 022 6428086. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Centrala, Tomasz Rudecki, ul. Czerniakowska 16 Departament Zamówień Publicznych - budynek Lipsk, pokój 527, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6234527, fax 022 6428086, e-mail: DawidL@zus.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Centrala, Ewa Kalinowska, Małgorzata Bladosz, ul. Czerniakowska 16 Departament Zamówień Publicznych - budynek Lipsk, pokój 525 (sekretariat), 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6234525, fax 022 6428086. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 7. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: serwis pogwarancyjny urządzeń i podzespołów podsystemu komunikacji elektronicznej dla ZUS. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wymagane minimalne warunki świadczenia usługi serwisowej: 1) Wykonawca zapewni serwis urządzeń z oprogramowaniem w miejscu pracy urządzenia z kwalifikowaną diagnostyką i obsługą naprawczą. Świadczenie usługi powinno zagwarantować wykonanie kompleksowej naprawy sprzętu przez wykonawcę wraz z przywróceniem jego pełnego funkcjonowania. W przypadku awarii dysku twardego (HDD) i potrzeby jego wymiany, uszkodzony dysk pozostaje własnością ZUS, 2) Wykonawca zapewni nieodpłatne dostarczenie części zamiennych lub całego urządzenia zastępczego na czas naprawy do miejsca eksploatacji urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia zastępczego o parametrach takich samych bądź lepszych od uszkodzonego sprzętu. W ramach wykonywania serwisu pogwarancyjnego Wykonawca udostępni bezpłatnie aktualizację oprogramowania bazowego serwisowanych serwerów (poszczególnych elementów znajdujących się w serwerach) - firmware/bios. 3) W okresie 60 dni od momentu uruchomienia równoważnego funkcjonalnie urządzenia zastępczego na czas naprawy Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu naprawionego urządzenia bądź przekazania urządzenia zastępczego na własność zamawiającego, jak również zwrócić urządzenie, które nie zostało naprawione. 4) W celu zapewnienia właściwych warunków świadczenia usługi serwisowej Wykonawca zapewni całodobową usługę serwisową wraz z dostępem telefonicznym do serwisu w trybie ciągłym, tzn. 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, 365 dni w roku, z maksymalnym czasem reakcji 4 godziny od momentu zgłoszenia oraz czasem naprawy nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia awarii. 5) W przypadku sprzętu dla Centralnego Systemu Baz Danych wyspecyfikowanego w Rozdz. II SIWZ - Opis przedm. Zam. poz. II.2.1 oraz II.2.2 naprawy serwisowe realizowane powinny być w czasie nie dłuższym niż 12 godz. 6) Wykonawca zapewni przeprowadzanie corocznych przeglądów konserwacyjnych w celu zapewnienia niezawodnej pracy urządzeń oraz zminimalizowania wystąpienia poważnej usterki poprzez wczesne wykrycie uszkodzenia. Przegląd obejmował będzie m.in. zewnętrzne oględziny urządzeń oraz sprawdzenie warunków środowiskowych w jakich pracują urządzenia. W wyniku przeglądu zostaną usunięte ewentualne usterki (np. wadliwy wentylator) oraz zostaną przedstawione zagrożenia wynikające z niedotrzymania parametrów środowiskowych przez użytkowników. Z przeprowadzonego przeglądu zostanie sporządzony pisemny raport, który podpiszą obydwie strony. 7) Wykonawca będzie nieodpłatnie dostarczał updat'y sygnatur dla sond IDS poprzez umieszczanie ich na stronie www oraz na nośniku CDROM. 8) W przypadku błędu w oprogramowaniu Cisco IOS, CATOS lub oprogramowaniu Nokia IP650, Nokia IP330 mającego wpływ na poprawną pracę urządzenia lub bezpieczeństwo zasobów w sieci Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego dostarczenia wersji oprogramowania (co najmniej o tej samej funkcjonalności co oprogramowanie z błędem) wolnego od błędów, a w przypadku gdyby takie oprogramowanie nie istniało Wykonawca zastosuje rozwiązanie tymczasowe (workaround), które ppozwoli zabezpieczyć urządzenie i zasoby w sieci Zamawiającego przed niekorzystnymi zdarzeniami jakie mogą wyniknąć w związku z błędem w oprogramowaniu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: lokalizacja zamawiającego w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.26.00 - Konserwacja i naprawa sprzętu technologii informacji Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.26.00 - Konserwacja i naprawa sprzętu technologii informacji Oryginalny kod CPV: 50.31.25.00 - Konserwacja i naprawa oprogramowania technologii informacji Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (punkt II.I.6). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Usługa serwisu będzie świadczona od dnia podpisania umowy przez okres 36 miesięcy, z uwzględnieniem elementów aktywnych i sprzętu komputerowego, których serwis rozpocznie się później i będzie trwał krócej, zgodnie z datami wynikającymi z zał. nr 1 do umowy - Zestawienie i lokalizacja tj. od daty wygaśnięcia serwisu gwarancyjnego w ramach wcześniej podpisanej umowy. Po upływie 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy. Zamawiający ma prawo z 30 dniowym wypowiedzeniem na koniec miesiąca kalendarzowego zrezygnować z części usług serwisowych dotyczących urządzeń i sprzętu firmy Nokia;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 50.000 zł. słownie ( pięćdziesiąt tysięcy złotych). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: w ciągu 30 dni od daty doręczenia przez KUPUJĄCEGO faktury VAT do sekretariatu Centralnego Ośrodka Obliczeniowego ZUS. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004r. Nr 19, poz.177 z późn. zm.) oraz przedłożą oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 cytowanej ustawy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzające, czy: a) osoba fizyczna będąca Wykonawcą, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych lub, że b) wspólnicy spółki jawnej, partnerzy lub członkowie zarządu spółki partnerskiej, komplementariusze spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych lub, że c) urzędujący członkowie organu zarządzającego Wykonawcy będącego osobą prawną, nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby nie wydaje się ww. dokumentów Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzającą czy wobec podmiotu sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 4) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków bądź opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykonawcy zagraniczni zamiast dokumentów wskazanych w pkt III.2.1.1 ppkt 1, 3 - 5 składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym maja siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienia; 3) Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku , gdy w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się wskazanych wyżej dokumentów, Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Nie dotyczy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług serwisowania (co najmniej jednej usługi) w stosunku do sprzętu każdego producenta łącznie lub osobno tj. IBM, CISCO oraz NOKIA, w ilościach odpowiednio IBM- nie mniej niż 50 szt. serwerów klasy x-Series, Cisco- nie mniej niż 20 szt. łącznie urządzeń takich jak przełączniki, routery, firewall'e i sondy IDS oraz Nokia- nie mniej niż 2 szt. urządzeń typu firewall, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TZ/390/45/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.01.2006, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.01.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 31.01.2006, godzina 11:15, ZUS Centrala - duża sala konferencyjna (I piętro).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.