Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-01
Warszawa: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE WYPOCZYNKU LETNIEGO DLA DZIECI PRACOWNIKÓW POLSKIEJ AGENCJI ŻEGLUGI POWIETRZNEJ
Numer ogłoszenia: 65561 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5745000, fax 022 5745009.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PAŃSTWOWA OSOBA PRAWNA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE WYPOCZYNKU LETNIEGO DLA DZIECI PRACOWNIKÓW POLSKIEJ AGENCJI ŻEGLUGI POWIETRZNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kolonie letnie w Polsce dla dzieci w wieku od 7 do 14 lat, szacunkowa ilość osób: 30, Letni obóz młodzieżowy w Polsce dla dzieci w wieku 12-18 lat, szacunkowa ilość: 30 osób, Zagraniczny obóz młodzieżowy nad ciepłym morzem dla dzieci w wieku 12 - 18 lat, szacunkowa ilość: 45 osób.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci Kod CPV wg słownika 2008: 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. muszą: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania określone ustawą - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad.1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, - )zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów i pośredników imprez turystycznych prowadzonego przez właściwego marszałka województwa. Ad 2. - przez posiadanie niezbędnego doświadczenia rozumie się wykonanie, co najmniej trzech usług polegających na organizacji wypoczynku dla dzieci odpowiadających standardem warunkom oferowanego wypoczynku w ramach niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości: min. 50.000,00 PLN każda, - W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego powyżej Wykonawca musi załączyć do oferty: a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, b) dokumenty potwierdzające, że usługi opisane w punkcie a) zostały wykonane należycie, np. (referencje, protokoły odbioru, itp.), c) W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, ich doświadczenie będzie oceniane łącznie. - Przez dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia rozumie się dysponowanie personelem, w skład którego wchodzą co najmniej: a) jedna osoba zatrudniona na stanowisku wychowawcy posiadająca co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno-wychowawczej w tym zakresie b) jedna osoba zatrudniona na stanowisku Kierownika Wypoczynku posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno-wychowawczej w tym zakresie; - W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w punkcie powyżej Wykonawca musi załączyć do oferty wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności Ad 3. Wykonawcy muszą posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia co najmniej 200.000,00 (dwieście tysięcy) złotych. 3.1)W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w punkcie 3) powyżej Wykonawca musi załączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pansa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Gałczyńskiego 2a, 05-090 Warszawa, www.pansa.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Budynek Zamawiającego, ul. Gałczyńskiego 2a, 05-090 Warszawa, pokój 004..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kolonie letnie w Polsce dla dzieci w wieku od 7 do 14 lat.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolonie letnie w Polsce dla dzieci w wieku od 7 do 14 lat, szacunkowa ilość osób: 30, czas trwania: 12-18 dni (z podróżą włącznie);.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Letni obóz młodzieżowy w Polsce dla dzieci w wieku 12-18 lat.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Letni obóz młodzieżowy w Polsce dla dzieci w wieku 12-18 lat, szacunkowa ilość: 30 osób, czas trwania:12-18 dni (z podróżą włącznie).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zagraniczny obóz młodzieżowy nad ciepłym morzem dla dzieci w wieku 12 - 18 lat.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagraniczny obóz młodzieżowy nad ciepłym morzem dla dzieci w wieku 12 - 18 lat, szacunkowa ilość: 45 osób, czas trwania: 9-16 dni (z podróżą włącznie)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabiliatcji w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH W BUDYNKU DELEGATURY CBA W KRAKOWIE
- WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKACH NR 61 I 80 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
- Wykonanie robót budowlanych w celu przywrócenia stanu pierwotnego laboratorium C 0.02 w budynku Instytutu Techniki Cieplnej Wydział MEiL PW , ul. Nowowiejska 21/25 w Warszawie
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
- Dostawa płyty grzewczej do mikroskopu
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.