Og³oszenie z dnia 2018-11-29
Og³oszenie nr 655223-N-2018 z dnia 2018-11-29 r.
S³owiñski Park Narodowy: Opracowanie i druk pomocy dydaktycznych dla realizacji programu edukacyjnego Nawigacja w Przysz³o¶æ, czyli lekcje z klimatem w SPN
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Nawigacja w Przysz³o¶æ, czyli lekcje z klimatem w SPN w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko 2014-2020, w ramach projektu POI¦ Nr POIS.02.04.00-00-0202/17
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
S³owiñski Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny
22157840000000, ul.
ul. Bohaterów Warszawy
,
76214
Smo³dzino, woj.
pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
598 117 204, e-mail
a.hylarecka@slowinskipn.pl, faks
598 117 509.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Pañstwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.slowinskipn.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
sekretariat S³owiñskiego Paku Narodowego, ul. Boh. Warszawy 1A, 76-214 Smo³dzino
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Opracowanie i druk pomocy dydaktycznych dla realizacji programu edukacyjnego Nawigacja w Przysz³o¶æ, czyli lekcje z klimatem w SPN
Numer referencyjny:
SPN.26.27.2018.ah-m
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, druk i dostawa do siedziby Zamawiaj±cego pomocy dydaktycznych: Zadanie nr 1: Podzadanie 1.1. ulotki edukacyjne format A6 w ilo¶ci 30 000 szt. / 4 wzory po 7 500 szt., nadruk dwustronny; na podstawie materia³ów zamawiaj±cego, kolor 4x4, na papierze kredowym, Podzadanie 1.2. pakiet wej¶ciowy - ulotki edukacyjne format A4 w ilo¶ci 10 000 szt. / 1 wzór, nadruk dwustronny, kolor 4x4, na papierze kredowym, Podzadanie 1.3. naklejki w ilo¶ci 174 szt. Zadanie nr 2: Podzadanie 2.1. pakiet edukacyjny w ilo¶ci 3000 szt. Podzadanie 2.2. gra edukacyjna planszowa w ilo¶ci 500 szt. Zadanie nr 3: gra wielkoformatowe memory 24-elementowe w ilo¶ci 1 szt. (1 komplet) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 3 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 79800000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
39162100-6 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców spe³nienia nastêpuj±cych warunków:
dla zadania nr 1 i nr 3
1) posiadania zdolno¶ci technicznych tj.:
a) do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie w wykonywaniu co najmniej jednego zamówienia obejmuj±cego swym zakresem projektowanie graficzne tre¶ci ulotek, banerów, reklam, tablic edukacyjnych, planszy, itp.;
W przypadku z³o¿enia przez Wykonawcê oferty na wiêcej ni¿ jedno zadanie, Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ od Wykonawcy do¶wiadczenia w wykonaniu co najmniej jednego zamówienia obejmuj±cego zakres wskazany w ppkt a)
dla zadania nr 2
2) posiadania zdolno¶ci zawodowych tj. dysponowania:
a) co najmniej jedn± osob± z wykszta³ceniem wy¿szym przyrodniczym o kierunku biologia lub ekologia lub geografia lub geologia lub le¶nictwo lub ochrona ¶rodowiska dla potrzeb konsultacji merytorycznych z zakresu przyrody,
b) co najmniej jedn± osob± z wykszta³ceniem wy¿szym zaliczanym do grupy morskich: nawigacja, studia marynistyczne i pokrewne dla powy¿szej specjalno¶ci dla potrzeb konsultacji merytorycznych z zakresu marynistyki,
c) koordynatorem prac tj. co najmniej jedn± osob±, z do¶wiadczeniem w realizacji co najmniej jednego zamówienia polegaj±cego na opracowaniu przyrodniczo-kulturowych pakietów edukacyjnych zawieraj±cych minimum opracowanie merytoryczne tre¶ci dla scenariuszy i kart pracy dla warsztatów edukacyjnych.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie uprawnieñ.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
W zadaniu nr 1 i nr 3 - Zamawiaj±cy nie stawia do spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowych.
W zadaniu nr 2 - Zamawiaj±cy nie stawia do spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznych.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) dla zadania nr 1 i nr 3
a) wykazu us³ug wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie (za³±cznik nr 5 do SIWZ).
2) dla zadania nr 2
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³±cznik nr 6 do SIWZ).
Dokumenty dotycz±ce Wykonawcy, podmiotów udostêpniaj±cych zasoby oraz podwykonawców nale¿y z³o¿yæ w oryginale z wyj±tkiem dowodów, które mog± zostaæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. Po¶wiadczenia dokonuj± odpowiednio Wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby lub podwykonawca w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. W przypadku, gdy z³o¿one kopie dokumentów bêd± nieczytelne lub bêd± budziæ w±tpliwo¶æ co do swej prawdziwo¶ci, Zamawiaj±cy za¿±da przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonych kopii dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pe³nomocnictwo w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pe³nomocnika, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, którzy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika - pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub jego uwierzytelniony notarialnie odpis.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza w zadaniu nr 2 mo¿liwo¶æ zmian w zespole osób wykonuj±cych zamówienie wykazanych przez Wykonawcê dla spe³nienia warunku okre¶lonego w pkt.5.2.2) SIWZ w przypadku zaistnienia niezawinionych przez Wykonawcê zdarzeñ losowych lub ustania wiêzi prawnych ³±cz±cych go z nimi. W tych przypadkach Wykonawca zobowi±zany jest do zg³oszenia do Zamawiaj±cego i udokumentowania tych zdarzeñ. Osoby, które wejd± w sk³ad zespo³u Wykonawcy musz± spe³niaæ minimalne wymagania okre¶lone w pkt. 5.2.2) SIWZ, Wykonawca udokumentuje spe³nianie tych wymogów. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza w zadaniu nr 2 mo¿liwo¶æ zmiany koordynatora wykazanego przez Wykonawcê w ramach kryterium okre¶lonego w pkt.14.3. SIWZ zadanie nr 2 ppkt 2, w przypadku zaistnienia niezawinionych przez Wykonawcê zdarzeñ losowych tj. ¶mieræ, ciê¿ka choroba niepozwalaj±ca na uczestniczenie w realizacji zamówienia. W tych przypadkach Wykonawca zobowi±zany jest do zg³oszenia do Zamawiaj±cego i udokumentowania tych zdarzeñ. Koordynator, który wejdzie w sk³ad zespo³u Wykonawcy musi spe³niaæ co najmniej takie wymagania, jakie spe³nia³a osoba, któr± bêdzie zastêpowaæ, a Wykonawca na etapie oceny ofert uzyska³by dziêki dysponowaniu t± osob± tak± sam± liczbê punktów w kryterium oceny ofert. 3. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê w zakresie podwykonawstwa pod warunkiem pisemnego poinformowania Zamawiaj±cego przez Wykonawcê o zamiarze wprowadzenia zmian i po uzyskaniu zgody Zamawiaj±cego na wprowadzenie tych zmian. Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp dopuszczalna jest pod warunkiem, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu w stopniu wymaganym w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-12-07, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferty nale¿y z³o¿yæ w jêzyku polskim
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Zadanie nr 1: Podzadanie 1.1. ulotki edukacyjne format A6 w ilo¶ci 30 000 szt. / 4 wzory po 7 500 szt., nadruk dwustronny; na podstawie materia³ów zamawiaj±cego, kolor 4x4, na papierze kredowym, Podzadanie 1.2. pakiet wej¶ciowy - ulotki edukacyjne format A4 w ilo¶ci 10 000 szt. / 1 wzór, nadruk dwustronny, kolor 4x4, na papierze kredowym, Podzadanie 1.3. naklejki w ilo¶ci 174 szt. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 79800000-2, 39162100-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 21
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Maksymalny wymagany termin realizacji zamówienia Zadania 1. w terminie 21 dni roboczych od podpisania umowy 2. Termin okre¶lony w pkt1. oznacza maksymalny termin wykonania zamówienia, natomiast Wykonawca zobowi±zany bêdzie wykonaæ zamówienie w terminie zadeklarowanym w ofercie w kryterium oceny ofert.
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Zadanie nr 2: Podzadanie 2.1. pakiet edukacyjny w ilo¶ci 3000 szt. Podzadanie 2.2. gra edukacyjna planszowa w ilo¶ci 500 szt. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 79800000-2, 39162100-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-03-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
do¶wiadczenie koordynatora | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Maksymalny wymagany termin realizacji zamówienia Zadania 2. Podzadanie 2.1. w dwóch etapach: a) Etap I: Opracowanie pakietów edukacyjnych i gry edukacyjnej pod wzglêdem graficznym i tre¶ci merytorycznej w terminie do 04.03.2019r. b) Etap II - Wydruk i dostarczenie do siedziby Zamawiaj±cego tj. S³owiñskiego Parku Narodowego, ul. Bohaterów Warszawy 1A, 76-214 Smo³dzino gotowych pakietów edukacyjnych w terminie do 22.03.2019r. Podzadanie 2.2. w terminie do 15.03.2019r.
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Zadanie nr 3: gra wielkoformatowe memory 24-elementowe w ilo¶ci 1 szt. (1 komplet) |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 79800000-2, 39162100-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-03-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Maksymalny wymagany termin realizacji zamówienia Zadania 3. w terminie do 01.03.2019r. 2. Termin okre¶lony w pkt1. oznacza maksymalny termin wykonania zamówienia, natomiast Wykonawca zobowi±zany bêdzie wykonaæ zamówienie w terminie zadeklarowanym w ofercie w kryterium oceny ofert.
INNE PRZETARGI SMO£DZINO
- Remont kompleksu sportowego "Orlik" przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Smo³dzinie
- Sukcesywna dostawa paliw w 2024 i 2025 roku
wiêcej: przetargi SMO£DZINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposa¿enia
- "Dostawa i monta¿ wyposa¿enia oraz pomocy do prowadzenia zajêæ opiekuñczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby ¯³obka Samorz±dowego w Sannikach"
- Zakup i dostawa sprzêtu TIK, wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych do szkó³ w ramach projektu "Poci±g do wysokiej jako¶ci edukacji w Gminie Pe³czyce"
- Dostawa materia³ów informacyjno - promocyjnych (gad¿etów ekologicznych) na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Przygotowanie do druku oraz druk wydawnictw na potrzeby Urzêdu Miasta Krakowa w 2024 r.
- Us³uga druku wydawnictw dla Muzeum Narodowego w Poznaniu
wiêcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.