eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Dostawa materiałów biurowych dla Oddziałów ZUS w Biłgoraju, Kielcach, Lublinie i Rzeszowie oraz podległych jednostek terenowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-22

Biłgoraj: Dostawa materiałów biurowych dla Oddziałów ZUS w Biłgoraju, Kielcach, Lublinie i Rzeszowie oraz podległych jednostek terenowych.
Numer ogłoszenia: 65194 - 2016; data zamieszczenia: 22.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju , ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6881212, 84 6881211, faks 84 6866974.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Oddziałów ZUS w Biłgoraju, Kielcach, Lublinie i Rzeszowie oraz podległych jednostek terenowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Oddziałów ZUS w Biłgoraju, Kielcach, Lublinie i Rzeszowie oraz podległych tym Oddziałom jednostek terenowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 36 ust. 2 pkt 1) upzp według poniższego rozwiązania: 1) część I - Dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Biłgoraju oraz podległych jednostek terenowych. 2) część II - Dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Kielcach oraz podległych jednostek terenowych. 3) część III - Dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Lublinie oraz podległych jednostek terenowych. 4) część IV - Dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Rzeszowie oraz podległych jednostek terenowych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 30.19.70.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy składający ofertę zobowiązani są przed upływem terminu składania ofert tj. 05.04.2016r. godz. 9:00 do wniesienia wadium w zakresie poszczególnych części, w niżej wymienionych kwotach: 1) część I - O/ZUS w Biłgoraju: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100); 2) część II - O/ZUS w Kielcach: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100); 3) część III - O/ZUS w Lublinie: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100); 4) część IV - O/ZUS w Rzeszowie: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Zaleca się aby Wykonawcy, składający ofertę na więcej niż jedna część, wnosili wadium oddzielnie na każdą z części. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 upzp. tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm.). 4. Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania tj. 30 dni od upływu terminu do składania ofert tj. od dnia 05.04.2016r. do dnia 04.05.2016r. 5. W przypadku nie zabezpieczenia oferty dopuszczalną upzp formą wadium Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. 6. Wadium w formie pieniężnej zgodnie z art. 45 ust. 7 upzp Wykonawca wpłaca przelewem z rachunku bankowego na rachunek bankowy Zamawiającego. 7. Dane dotyczące rachunku Zamawiającego na który należy wpłacić kwotę wymaganego wadium: Nr rachunku: 58 1020 5590 0000 0902 9030 7014 Dane banku: PKO BP Centrum Korporacyjne I w Warszawie, ul. Nowogrodzka 35/41 8. Na dyspozycji przelewu wymaganej kwoty wadium należy umieścić informację o tym, że przelewana kwota to wadium dotyczące przedmiotowego przetargu. Informacja na dyspozycji przelewu może mieć następującą postać: WADIUM - PRZETARG - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH część - 9. Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno zabezpieczać ofertę począwszy od upływu terminu składania ofert tzn. winno się znaleźć na koncie bankowym Zamawiającego najpóźniej o godz. 9:00 dnia 05.04.2016r., uwzględniając uwarunkowania bankowe (sesje) związane z przelewaniem kwot pieniężnych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia. Ocena spełniania w/w warunku w zakresie wszystkich części zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia. Ocena spełniania w/w warunku w zakresie wszystkich części zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia. Ocena spełniania w/w warunku w zakresie wszystkich części zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia. Ocena spełniania w/w warunku w zakresie wszystkich części zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia. Ocena spełniania w/w warunku w zakresie wszystkich części zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty (w zakresie cz. I - IV); 2) formularz cenowy (właściwy dla części na którą składana jest oferta); 3) oświadczenie Wykonawcy o tym, że nie należy do grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 upzp jeżeli zachodzi taka sytuacja. Wykonawca składa zamiennie albo listę o której mowa w sekcji III 4.4) albo przedmiotowe oświadczenie; 4) Pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę podpisuje, potwierdza za zgodność z oryginałem osoba inna niż wynika to z wpisu do KRS lub CEiDG. Pełnomocnictwo należy również załączyć w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - termin dostawy - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Z zastrzeżeniem wynikającym z art. 144 ust. 1 upzp, wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu art. 144 ust.1 upzp jest nieważna. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj. w szczególności: 1) zmiany związane z przyczynami organizacyjnymi po stronie Zamawiającego (cz. I)/Odbiorcy (cz. II-IV): a) zmiana miejsca dostaw materiałów biurowych, b) zmiany zasad i terminów dostarczania materiałów biurowych wynikające z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (cz. I)/Odbiorcy (cz. II-IV), c) zmiana okresu realizacji umowy tj. skrócenie terminu końcowego do którego miała być realizowana, w wyniku wyczerpania maksymalnej wartości (określonej w § 4 ust. 1), bądź w przypadku zawarcia umowy centralnej przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych, 01-748 Warszawa, ul. Szamocka 3, 5, d) zmiana terminu płatności lub sposobu jego liczenia wynikająca z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (cz. I)/Odbiorcy (cz. II-IV), e) zmiana podwykonawcy ujawnionego w umowie na innego lub rezygnacja z podwykonawcy na rzecz samodzielnej realizacji umowy, f) wydłużenie przez Wykonawcę okresu gwarancji na dostarczane materiały o dowolny okres, g) konieczność wprowadzenia zmiany, która jest korzystna dla Zamawiającego (cz. I)/Odbiorcy (cz. II-IV). Wprowadzenie takiej zmiany jest możliwe pod warunkiem, że gdyby hipotetycznie dokonać jej wprowadzenia przed terminem składania ofert nie miałoby to wpływu na krąg Wykonawców ani też na wybór oferty najkorzystniejszej w danej części, h) niedostępność materiałów biurowych wg parametrów wskazanych w siwz spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów. Dopuszcza się dostarczenie innego produktu o parametrach (w szczególności: jakość, wydajność i funkcjonalność) nie gorszych od pierwotnego po cenie nie wyższej niż określona dla produktu pierwotnego, i) polepszenie parametrów technicznych określonego asortymentu materiałów, przy zachowaniu niezmienności ceny w szczególności, jeżeli będą to materiały nowszej generacji i dłuższej żywotności, pozwalające na zmniejszenie kosztów posługiwania się tymi materiałami przez Zamawiającego (cz. I)/Odbiorcę (cz. II-IV); 2) Zmiany wynikające ze zmiany przepisów prawa: a) konieczność dostarczania w wyniku zmiany obowiązującego prawa materiałów odmiennych niż wskazane w ofercie (tj. inny producent, typ) ale zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia. Dokonana zmiana prawa musi powodować, że wskazany w ofercie produkt nie może funkcjonować w obrocie handlowym, b) konieczność wprowadzenia innych zmian w umowie, wynikająca z innych zmian bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w oparciu, o które realizowana jest umowa. 3) Zmiana nr rachunku bankowego: a) na który jest regulowane wynagrodzenie; b) na który będą przekazywane kary umowne. 4. Nie stanowią zmiany umowy w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (w szczególności zmiana danych teleadresowych); 2) zmiana osób upoważnionych do kontaktu w zakresie realizacji umowy, o których mowa w § 10 ust. 6; 3) obniżenie wielkości zamówienia, w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu i w sposób określony umową; 4) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy, do których stosować należy przepisy obowiązujące w danym czasie. 5. Zmiany, o których mowa w ust. 3 pkt 1) i pkt 2) dokonywane są w drodze porozumienia Stron w formie aneksu do umowy. 6. Zmiany, o których mowa w ust. 3 pkt 3) oraz ust. 4 pkt 1-2 dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia Strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej Stronie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju, Centrum Zamówień Publicznych, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju, Centrum Zamówień Publicznych, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, sala obsługi klienta, stanowisko INFORMACJA OGÓLNA - dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie ogólnym nie mającym charakteru oświadczeń woli w imieniu Zamawiającego (wyjaśnianie siwz) w rozumieniu art. 38 ust.1 upzp: a) Sabina Nizio - Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 11, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103, b) Kinga Dziduch - Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 12, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103. 2. Osoby o których mowa w pkt 2 udzielają informacji w godz. 8:00 do 14:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Biłgoraju oraz podległych jednostek terenowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Biłgoraju oraz podległych jednostek terenowych. Zakres i wielkość zamówienia zostały określone w zał. 1.1 do siwz. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30192000-1, 30190000-7, 30197000-6, 30192121-5; 30192123-9; 30192124-6; 30192125-3; 30192130-1; 30197300-9; 30197320-5; 30197100-7; 30197621-5; 30192111-2;30192150-7; 39241200-5; 24910000-6; 30192133-2; 44424200-0; 39292500-0; 30197220-4; 39541120-3; 30192100-2; 19500000-1; 22816000-3; 30197630-1; 30197641-1; 30199100-1; 37823500-8; 30191130-4; 30199500-5; 22850000-3; 22815000-6; 30192910-3; 22852100-8; 30192500-6; 22817000-0; 37822100-7..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 30.19.70.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Kielcach oraz podległych jednostek terenowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Kielcach oraz podległych jednostek terenowych. Zakres i wielkość zamówienia zostały określone w zał. nr 1.2 do siwz. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30192000-1, 30190000-7, 30197000-6, 30199792-8; 30199500-5; 30192150-7; 30193000-8; 22816300-6; 22600000-6; 22850000-3; 22851000-0; 44424200-0; 30192100-2; 24910000-6; 30145100-8; 30192133-2; 30192130-1; 30197220-4; 30197100-7; 30192123-9; 30192125-3; 39541130-6; 30197320-5; 30197330-8; 39241000-3; 30197110-0; 30237430-2; 22816000-3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 30.19.70.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Lublinie oraz podległych jednostek terenowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Lublinie oraz podległych jednostek terenowych. Zakres i wielkość zamówienia zostały określone w zał. 1.3 do siwz. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30192000-1, 30190000-7, 30197000-6, 30199792-8; 30199500-5; 30192150-7; 30193000-8; 22816300-6; 22600000-6; 22850000-3; 22851000-0; 44424200-0; 30192100-2; 24910000-6; 30145100-8; 30192133-2; 30192130-1; 30197220-4; 30197100-7; 30192123-9; 30192125-3; 39541130-6; 30197320-5; 30197330-8; 39241000-3; 30197110-0; 30237430-2; 22816000-3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 30.19.70.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Rzeszowie oraz podległych jednostek terenowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Rzeszowie oraz podległych jednostek terenowych. Zakres i wielkość zamówienia zostały określone w zał. nr 1.4 do siwz. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30192000-1, 30190000-7, 30197000-6, 22816300-6; 22816100-4; 22816000-3; 22816200-5; 30192125-3; 30192121-5; 30192130-1; 39292200-7; 30192100-2; 30192160-0; 30192930-9; 22600000-6; 30197330-8; 30197320-5; 30197220-4; 30192150-7; 39541130-6; 30192500-6; 30197630-1; 30194800-3; 30199500-5; 22851000-0; 22850000-3; 30193200-0; 30195911-1; 30195900-1; 37822100-7; 37823500-8; 32351200-0..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 30.19.70.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin dostawy - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.