eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz dostępu do Internetu dla Sądu Rejonowego w Jaworznie przy ul. Grunwaldzkiej 28.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-17

Jaworzno: Świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz dostępu do Internetu dla Sądu Rejonowego w Jaworznie przy ul. Grunwaldzkiej 28.
Numer ogłoszenia: 65134 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Jaworznie , ul. Grunwaldzka 28, 32-510 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 0-32 6163335, 6163041 w. 56, faks 0-32 6163335, 6163041 w. 56.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzno.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz dostępu do Internetu dla Sądu Rejonowego w Jaworznie przy ul. Grunwaldzkiej 28..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zapewnienie stałego, całodobowego dostępu do publicznej sieci telefonicznej poprzez podłączenie jednego łącza ISDN PRA 30B+D w budynku przy ulicy Grunwaldzkiej 28. 2. Zapewnienie 200 numerów DDI w formacie XXX X1 00 do XXX X2 99 śląskiej strefy numeracyjnej, których część puli zostanie uruchomiona po ogłoszeniu wyników postępowania, druga w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie później niż do drugiego kwartału 2010 r. 3. Przejęcie i dołączenie do puli numeracji DDI dodatkowych numerów obecnie będących w posiadaniu Sądu, tj.: 616-33-47, 616-37-33, 616-30-41, 616-31-45. Przejęcie i dołączenie w/w. numerów nastąpi z dniem wygaśnięcia (tj. 26.11.2009r) obowiązujących umów na świadczenie usług, z obecnym dostawcą tj. Telekomunikacją Polską SA. 4.Przejęcie i pozostawienie jednej linii analogowej, po wygaśnięciu umowy (tj. po 26.11.2009r), obecnie podpiętej z pominięciem wewnętrznej Sądowej centrali telefonicznej, z numerem telefonu 616-33-35, oraz usługą dostępu do Internetu. Zapewnienie usługi dostępu do Internet na w/w linii po terminie wygaśnięcia umowy (09.02.2010r) z obecnym dostawcą TP SA , z zapewnieniem ciągłości świadczonej usługi o następujących parametrach: Parametr: (Przepustowość pobierania danych)(do Zamawiającego)= Minimalnie 2048 kbit/s, (obecna wartość posiadanej usługi - 2048 kbit/s) Parametr: (Przepustowość wysyłanych danych)(od Zamawiającego) = Minimalnie 256 kbit/s, (obecna wartość posiadanej usługi - 256 kbit/s) Stały całodobowy szerokopasmowy dostęp do sieci internetowej, Funkcja NAT dla sieci wewnętrznej, celem rozprowadzenia na budynek Sądu, Interfejs końcowy : Ethernet (nie dopuszczalne rozwiązanie typu bezprzewodowego), Wykonawca zapewnia wszelkie urządzenia końcowe niezbędne do prawidłowego funkcjonowania usługi, Opłata za usługę dostępu do Internetu musi być stała przez cały okres trwania umowy, Czas reakcji serwisowej (od momentu zgłoszenia awarii/usterki dostępu do Internetu, aż do jej usunięcia) określa się na maksymalnie 24 godziny. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki/awarii Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia alternatywnego rozwiązania dostępu do Internetu na czas trwania serwisu po wcześniejszym uzgodnieniu warunków z Zamawiającym . 5.Świadczenie kompleksowych usług telefonicznych w zakresie połączeń wychodzących: lokalnych, strefowych, międzystrefowych (międzymiastowych), międzynarodowych, oraz na numery specjalne takie jak: serwisy, biura numerów, etc. 6.Dostarczenie funkcji prezentacji numeru połączenia przychodzącego oraz świadczenia usług urządzeniami typu faks. 7.Blokadę połączeń na numery o podwyższonej taryfikacji (0-700, 0-400, 0-300) 8.Dostęp do połączeń z numerami 0-800 9.Zapewnienie bezpłatnych połączeń wewnątrz lokalizacji z wykorzystaniem numerów wewnętrznych 10.Świadczenie usług zgodnych z obowiązującymi przepisami 11.Zapewnienie sekundowego naliczania opłat za usługi telekomunikacyjne. 12.Zapewnienie braku opłat za inicjacje połączeń 13.Wykonawca będzie naliczał koszty połączeń wg stawek określonych w formularzu ofertowym. 14.Zamawiający wymaga by Wykonawca dostarczał w cyklach miesięcznych zestawienie kosztów wykonanych połączeń. 15.Zapewnienie ciągłości świadczonych usług, tj. rozpoczęcie świadczenia przedmiotowych usług, bez przerwy w łączności telekomunikacyjnej w godzinach pracy Zamawiającego. 16.Nie dopuszcza się świadczenia usług z użyciem technologii alternatywnych, tj. np.: VOIP, numery dostępowe, bramki GSM oraz inne, jak również nie dopuszcza się świadczenia usługi drogą radiową. 17.Zapewnienie możliwości przeniesienia numerów DDI do innego operatora po okresie obowiązywania umowy. 18.Czas reakcji serwisowej (od momentu zgłoszenia awarii/usterki ISDN oraz usługi DDI, aż do jej usunięcia) określa się na maksymalnie 4 godziny. 19.Obecnie Sąd nie posiada odpowiedniej infrastruktury teletechnicznej do podłączenia łącza ISDN PRA 30B+D. Wykonawca dokona na swój koszt odpowiedniego podłączenia. 20.Sąd posiada własną centralę telefoniczną PLATAN DELTA 320 nr seryjny 779/2008 wyposażoną w kartę traktu cyfrowego. 21.Wykonawca zobowiązuje się do podpięcia łącza ISDN oraz do udzielenia wszelkich niezbędnych informacji i udostępnienia koniecznych dokumentacji technicznych firmie, której Zamawiający zleci końcową konfigurację centrali będącej jego własnością. 22.Odbiór przedmiotu zamówienia, odbywać się będzie na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych podpisanych przez Wykonawcę i Zamawiającego, odrębnie dla: Podłączenia traktu ISDN oraz sprawdzeniu poprawności funkcjonowania usługi, Podłączenia urządzeń dostępu do Internetu oraz sprawdzeniu poprawności funkcjonowania usługi, na numerze 616-33-35 wraz ze sprawdzeniem poprawnego funkcjonowania samej linii analogowej, Przeniesieniu numeru 616-33-47 do puli numerów DDI Przeniesieniu numeru 616-37-33 do puli numerów DDI Przeniesieniu numeru 616-30-41 do puli numerów DDI Przeniesieniu numeru 616-31-45 do puli numerów DDI 23.Wszelkie formalności oraz koszty związane z przeniesieniem numerów leżą po stronie Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP tj. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.3 ustawy PZP tj. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wg kryterium: spełnia/ nie spełnia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt 4, każdy z Wykonawców (uczestnik konsorcjum) musi spełniać oddzielnie. Warunki wymienione w pkt. 1 - 3 mogą być spełnione łącznie. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy PZP wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub nie złożyli wymaganych dokumentów, potwierdzających spełnienie tych warunków lub dokumenty te zawierają błędy. Opis sposobu obliczenia ceny 1.Złożona oferta uwzględnia wszystkie zobowiązania, obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a także ewentualne upusty i rabaty. 2.Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie oraz być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, 3.Cena ofertowa to cena z podatkiem VAT, 4.Stawka podatku VAT jest określana zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ( Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm. ), 5.Cena jest obowiązująca przez cały okres ważności oferty ( związania ), 6.Cena powinna być podana na formularzu ofertowym - załącznik nr 2. 7.Cenę ofertową należy wyliczyć w oparciu o formularz (Kalkulacja Kosztu usług)- załącznik nr 2a. 8.Ceną oferty jest cena brutto wyrażona w złotych polskich za przedmiot zamówienia wykonywany w okresie 24 miesięcy. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny oferty. 1.Jedynym kryterium oceny ofert jest całkowita cena ofertowa brutto - waga kryterium: 100 % 2.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną - oferta ta uzyska 100 pkt. 3.Do obliczenia punktów pozostałych, ważnych, ofert Zamawiający zastosuje następujący wzór: najniższa cena oferowana Ilość pkt = cena danej oferty x 100 pkt 4.Zamawiający odrzuci ofertę, w przypadkach określonych w art. 89 ust. 1 ustawy PZP. 5.W przypadku wątpliwości, czy oferta zawiera rażąco niską cenę, zamawiający skorzysta z możliwości jej sprawdzenia zgodnie z art. 90 ustawy PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP; 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki); 2.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1-2 ustawy PZP (treść oświadczenia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ); 6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w terminie koniecznym do wykonania zamówienia - w przypadku, kiedy Wykonawca nie dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (treść oświadczenia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ); 7.Aktualne zaświadczenie o wpisie Wykonawcy do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 10 ust.1 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004r. Nr 171 poz. 1800 ze zm.) w zakresie uprawniającym do wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, dokument wymieniony w punktach od 1 do 4 muszą być złożone przez każdego uczestnika konsorcjum oddzielnie. Konsorcjum musi ustanowić pełnomocnika do kontaktów z Zamawiającym. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 1, 2,4 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Na potwierdzenie informacji określonej w punkcie 3, Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego, kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania B. Forma potwierdzeń 1.Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym lub poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaworzno.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Jaworznie, Ul. Grunwaldzka 28, 43-600 Jaworzno, www.jaworzno.sr.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Jaworznie, Ul. Grunwaldzka 28, 43-600 Jaworzno, pok.212, Biuro Podawcze pok.222 lub przesłać pocztą..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.