Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-11-16
Og³oszenie nr 649002-N-2018 z dnia 2018-11-16 r.
Gmina Komorniki: ¦wiadczenie us³ug transportowych w zakresie dowozu dzieci niepe³nosprawnych zamieszka³ych na terenie Gminy Komorniki
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Komorniki, krajowy numer identyfikacyjny
631258709, ul.
Stawna
1
,
62-052
Komorniki, woj.
wielkopolskie, pañstwo
Polska, tel.
618 107 751, , e-mail
sekretariat@komorniki.pl, , faks
618 107 985.
Adres strony internetowej (URL): bip.komorniki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
bip.komorniki.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.komorniki.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urz±d Gminy Komorniki, ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie us³ug transportowych w zakresie dowozu dzieci niepe³nosprawnych zamieszka³ych na terenie Gminy Komorniki
Numer referencyjny:
ZP.271.31.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: ¦wiadczenie us³ug transportowych w zakresie dowozu dzieci niepe³nosprawnych zamieszka³ych na terenie Gminy Komorniki na trasie z domu do przedszkola, szko³y, placówki o¶wiatowej i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowo¿enia w terminie od 2.01.2019 r. do 31.12.2019 r., w tym dzieci na wózkach inwalidzkich. Zamówienie zosta³o podzielone na dwie czê¶ci. Pierwsza czê¶æ obejmuje dowóz uczniów niepe³nosprawnych do placówek specjalistycznych wskazanych w za³±czniku nr 1a do SIWZ. Druga czê¶æ obejmuje dowóz uczniów niepe³nosprawnych do placówek specjalistycznych wskazanych w za³±czniku nr 1b do SIWZ. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± lub obie czê¶ci. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia ( zwany OPZ ) znajduje siê w za³±czniku nr 1a i 1b do SIWZ. Szczegó³owy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 9 do SIWZ. Wymagania i zakres obowi±zków kierowcy i opiekuna zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 4 do wzoru umowy. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich dzia³anie jak za swoje w³asne. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby wykonuj±ce us³ugi bêd±ce przedmiotem zamówienia by³y zatrudnione na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê, za wyj±tkiem osób, których obowi±zki nie polegaj± na wykonywaniu prac w sposób okre¶lony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917, z pó¼n. zm.). Obowi±zek zatrudnienia dotyczy osób ¶wiadcz±cych us³ugi jako kierowcy i opiekunowie. Wykonawca zobowi±zuje siê przez ca³y okres, na jaki zostanie zawarta umowa posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 80 000,00 z³ (s³ownie: osiemdziesi±t tysiêcy z³otych 00/100).
II.5) G³ówny kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy o warto¶ci nieprzekraczaj±cej 50 % zamówienia podstawowego polegaj±cych na powtórzeniu tych samych us³ug, szczególnie w przypadku zaistnienia konieczno¶ci dowozu dziecka zamieszkuj±cego miejsce nieujête w tabeli nr 1 lub w przypadku pojawienia siê konieczno¶ci dowozu dziecka do innej, niewskazanej w SIWZ, placówki o¶wiatowej na warunkach wynikaj±cych z umowy dla zamówienia podstawowego dla ka¿dej z czê¶ci.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2019-01-02 | 2019-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Dla czê¶ci I i II
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów wyka¿e, ¿e posiada zezwolenie, o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 06.09.2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz.U z 2017 poz.2200 z pó¼niejszymi zmianami) udzielonego na okres obejmuj±cy termin wykonania zamówienia, tj. od 2.01.2019 r. do 31.12.2019 roku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Dla czê¶ci I
o Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca samodzielnie lub jeden
z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolno¶ciach technicznych
lub zawodowych polega Wykonawca (do¶wiadczenie ww. podmiotów nie sumuje siê) wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje nale¿ycie minimum jedn± us³ugê przewozu pojazdem samochodowym przeznaczonym do transportu osób niepe³nosprawnych na kwotê przynajmniej 140 000,00 z³ brutto oraz za³±czy dowody okre¶laj±ce, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Uwaga: w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych warto¶æ ju¿ wykonanej us³ugi musi wynosiæ co najmniej 140 000,00 z³ brutto.
o Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca samodzielnie lub jeden
z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolno¶ciach technicznych
lub zawodowych polega Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje minimum:
- dwoma opiekunami posiadaj±cymi odpowiednie przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej, aktualne przeszkolenie z przepisów p.po¿ i BHP oraz co najmniej roczne do¶wiadczenie w opiece nad dzieæmi niepe³nosprawnymi,
- dwoma kierowcami posiadaj±cymi odpowiednie przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej, aktualne przeszkolenie z przepisów p.po¿ i BHP, kwalifikacje zawodowe (uprawnienia do prowadzenia pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie ca³kowitej do 3,5 tony, prawo jazdy kategorii B zgodnie z przepisami prawa: Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawa z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym), aktualne badania lekarskie i psychotechniczne oraz co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w zawodzie kierowcy.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza, aby jedna osoba pe³ni³a funkcjê kierowcy i opiekuna równocze¶nie.
o Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje minimum dwoma dopuszczonymi do ruchu, odpowiednio oznakowanymi, pojazdami samochodowymi do przewozu min 9 osób, przystosowanymi do przewozu osób niepe³nosprawnych, w tym
- jeden do przewozu co najmniej dwóch wózków inwalidzkich z homologacj±,
- jeden do przewozu co najmniej czterech wózków inwalidzkich z homologacj±,
wyposa¿onymi w odpowiedni sprzêt: szyny do mocowania wózków dla osób niepe³nosprawnych, rampê lub windê umo¿liwiaj±c± wjazd wózkiem z osob± niepe³nosprawn± w ilo¶ciach niezbêdnych do prawid³owej realizacji zamówienia publicznego, uwzglêdniaj±c wymogi zawarte w OPZ, stanowi±cym za³±cznik nr 1a do SIWZ.
Dla czê¶ci II
o Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (do¶wiadczenie ww. podmiotów nie sumuje siê) wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje nale¿ycie minimum jedn± us³ugê przewozu pojazdem samochodowym przeznaczonym do transportu osób niepe³nosprawnych na kwotê przynajmniej 80 000,00 z³ brutto oraz za³±czy dowody okre¶laj±ce, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Uwaga: w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych warto¶æ ju¿ wykonanej us³ugi musi wynosiæ co najmniej 80 000,00 z³ brutto.
o Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje minimum:
- jednym opiekunem posiadaj±cym odpowiednie przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej, aktualne przeszkolenie z przepisów p.po¿ i BHP oraz co najmniej roczne do¶wiadczenie w opiece nad dzieæmi niepe³nosprawnymi,
- jednym kierowc± posiadaj±cym odpowiednie przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej, aktualne przeszkolenie z przepisów p.po¿ i BHP, kwalifikacje zawodowe (uprawnienia do prowadzenia pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie ca³kowitej do 3,5 tony, prawo jazdy kategorii B zgodnie z przepisami prawa: Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawa z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym), aktualne badania lekarskie i psychotechniczne oraz co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w zawodzie kierowcy.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza, aby jedna osoba pe³ni³a funkcjê kierowcy i opiekuna równocze¶nie.
o Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje minimum jednym dopuszczonym do ruchu, odpowiednio oznakowanym, pojazdem samochodowym do przewozu min 9 osób, przystosowanym do przewozu osób niepe³nosprawnych, do przewozu co najmniej jednego wózka inwalidzkiego z homologacj±, wyposa¿onym w odpowiedni sprzêt: szyny do mocowania wózków dla osób niepe³nosprawnych, rampê lub windê umo¿liwiaj±c± wjazd wózkiem z osob± niepe³nosprawn± w ilo¶ciach niezbêdnych do prawid³owej realizacji zamówienia publicznego, uwzglêdniaj±c wymogi zawarte w OPZ, stanowi±cym za³±cznik nr 1b do SIWZ.
W sytuacji sk³adania oferty na obie czê¶ci Wykonawca zobowi±zany jest do spe³nienia warunków dla czê¶ci I i II ³±cznie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Zamawiaj±cy wymaga: 1) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego, potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Nale¿y z³o¿yæ wype³niony i podpisany za³±cznik nr 4 do SIWZ wraz z dowodami. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby wskazane w wykazie osób bra³y udzia³ w realizacji przedmiotu zamówienia i w sposób bezpo¶redni odpowiada³y za realizacjê przedmiotu zamówienia.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowi±cego - za³±cznik nr 5 do SIWZ;
3) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami - za³±cznik nr 6 do SIWZ;
4) kopia zezwolenia, o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 06.09.2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz.U z 2017 poz. 2200 z pó¼niejszymi zmianami) na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego, udzielonego na okres obejmuj±cy termin wykonania zamówienia, tj. do koñca 2019 roku.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wype³niony i podpisany Formularz ofertowy - za³±cznik nr 2 do SIWZ, 2) dokument okre¶laj±cy zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a je¿eli Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik - dokument stosowne pe³nomocnictwo, z którego wynika zakres pe³nomocnictwa. Pe³nomocnictwo winno byæ podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku za³±czenia kserokopii pe³nomocnictwa, winno ono byæ potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza. 3) Zobowi±zania podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - za³±cznik nr 7 do SIWZ (dokument ten winien byæ sk³adany w oryginale wraz z ofert±, o ile dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas reakcji na zg³oszenie o awarii | 30,00 |
Rok produkcji samochodu specjalistycznego | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w okoliczno¶ciach wymienionych w § 10 wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-11-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | dowóz uczniów niepe³nosprawnych w kierunku Poznania |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60130000-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2019-01-02
data zakoñczenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas reakcji na zg³oszenie o awarii | 30,00 |
Rok produkcji samochodu specjalistycznego | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | dowóz uczniów niepe³nosprawnych w kierunku Mosiny |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60130000-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2019-01-02
data zakoñczenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas reakcji na zg³oszenie o awarii | 30,00 |
Rok produkcji samochodu specjalistycznego | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz dzieci do Szko³y Podstawowej nr 2 w £êcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. M. Pi³sudskiego 12, Przedszkola Publicznego nr 1 w £êcznej i Przedszkola Publicznego nr 2 w £êcznej-02.09-20.12.2024r.
- Obs³uga transportu pacjentów Stacji Dializ
- ¦wiadczenie us³ug medycznym ¶rodkiem transportu na wezwanie, na rzecz pacjentów MSCZ
- us³ugi w zakresie zabezpieczenia transportu sanitarnego pacjentów na terenie m. Wroc³awia oraz poza jego granicami z podzia³em na 3 zadania:
- ¦WIADCZENIE US£UG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEK¡ MEDYCZN¡
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.