eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › budowa systemu faksowo - mailowego z podpisem elektronicznym dla jednostek Policji województwa śląskiego



Ogłoszenie z dnia 2005-12-07

POZYCJA 64868

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: budowa systemu faksowo - mailowego z podpisem elektronicznym dla jednostek Policji województwa śląskiego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, do kontaktów: Beata Mach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 200 20 53, fax 032 200 20 60, e-mail: zzpkwp@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zespół Zamówień Publicznych KWP, Beata Mach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 200 20 53, fax 032 200 20 60, e-mail: beatamach@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zespół Zamówień Publicznych KWP, sekretariat, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 200 20 50, fax 032 200 20 60, e-mail: zzpkwp@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zespół Zamówień Publicznych KWP, sekretariat, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 200 20 50, fax 032 200 20 60, e-mail: zzpkwp@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa systemu faksowo - mailowego z podpisem elektronicznym dla jednostek Policji województwa śląskiego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konfiguracja, instalacja i uruchomienie dostarczonego sprzętu w ramach systemu faksowo - mailowego, szkolenie oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego do miejsc dostawy na warunkach Delivered Duty Paid*. System faksowo - mailowy ma zapewnić szybkie przesyłanie informacji drogą elektroniczną za pomocą dzierżawionych cyfrowych łączy telekomunikacyjnych. Każdy użytkownik systemu, czyli jednostki organizacyjne Policji na terenie województwa śląskiego mają być wyposażone w stanowisko faksowo - mailowe, które składa się z komputera klasy PC, drukarki laserowej i skanera, czytnika podpisu elektronicznego oraz faksmodemu. Łącznie 388 stanowisk w KWP, KMP/KPP/KP (wykaz lokalizacji w załączniku nr 14 do SIWZ), oraz dwa serwery klastrowe (faksowo-mailowy, archiwizacyjny), z których każdy składa się z dwóch jednostek centralnych. Zamawiający wymaga aby: Dostarczony sprzęt, urządzenia były oznaczone znakiem CE (Ustawa Dz. U. z 2002r. nr 166 poz. 1360 o systemie oceny zgodności z późniejszymi zmianami wraz z przepisami wykonawczymi) oraz ZPORR i UE (oznaczony logo Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, znakiem Unii Europejskiej, zgodnie z rozporządzeniem 1159/2000/UE). Oznaczeniu znakiem CE podlega sprzęt zgodnie z dyrektywą UE 73/23/EEC. Gwarancja minimalna wynosiła 24 miesiące na sprzęt komputerowy, telekomunikacyjny i oprogramowanie, przy czym wymagania gwarancyjne i serwisowe zostały określone w Załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca był autoryzowanym partnerem producenta w zakresie sprzedaży i serwisu oferowanego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Wykonawca posiadał certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, tj. zarządzania projektami związanymi z wytworzeniem i wdrożeniem systemów teleinformatycznych i automatyki. Wykonawca posiadał minimum 1 punkt serwisowy obejmujący zakresem oddziaływania cały obszar województwa śląskiego. Przez punkt serwisowy Zamawiający rozumie własny serwis, oparty o pracowników Wykonawcy (w przypadku składania oferty przez konsorcjum występuje warunek sumowania potencjałów).Wykonawca dokonał instalacji w oparciu o docelowy sprzęt komputerowy z tym, że przekazanie sprzętu dla Zamawiającego zostanie zrealizowane po uruchomieniu całości systemu.Wykonawca dostarczył oprogramowanie systemu scentralizowanego zarządzania faksami i pocztą elektroniczną całkowicie w języku polskim - łącznie z dokumentacją i dostosowane do przepisów prawa polskiego. Wykonawca zapewnił szkolenia dla administratorów oraz użytkowników zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SIWZ. Sprzęt będący przedmiotem dostawy został wyprodukowany nie wcześniej niż po 1 stycznia 2005r. Czytniki kart mikroprocesorowych były zgodne ze standardami określonymi przez USB Org., Microsoft WHQL, PC/S.C. Karty mikroprocesorowe były zgodne z normą ISO 7816 w zakresie przedmiotu zamówienia. Dostęp do pomieszczeń w których znajdują się urządzenia lub instalacje będące własnością Zamawiającego, następować będzie na warunkach określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 8 do SIWZ. Szczegółowy opis wymagań minimalnych dla przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów technicznych. Zamawiający nie dopuszcza do realizacji podwykonawców, za wyjątkiem zagadnienia podpisu elektronicznego. Uwaga: * - Formuła DDP oznacza, że sprzedający ponosi koszty: 1. dostarczenia towaru do uzgodnionego punktu w oznaczonym miejscu przeznaczenia, w uzgodnionym terminie lub okresie i postawienia go do dyspozycji kupującego; 2. sporządzenia i wysłania faktury handlowej lub przekazu elektronicznego będącego jego ekwiwalentem; 3. uzyskania licencji eksportowej i importowej lub innych upoważnień, oraz dokonania formalności celnych w eksporcie, tranzycie i imporcie; 4. cła, podatków i innych opłat związanych z eksportem, tranzytem i importem; 5. zawarcia umowy przewozu; 6. zawiadomienia kupującego o wysyłce towarów jak również innego zawiadomienia wymaganego w celu umożliwienia kupującemu podjęcia kroków, które są normalnie niezbędne do przejęcia towaru; 7. dostarczenia zlecenia wydania towaru i / lub zwyczajowego dokumentu transportowego lub ekwiwalentnego przekazu elektronicznego; 8. kontroli jakościowej, mierzenia, ważenia, liczenia, które są niezbędne do dostarczenia towaru do dyspozycji kupującego w uzgodnionym punkcie w oznaczonym miejscu przeznaczenia i czasie; 9. opakowania i jego znakowania wymagane do przewozu, o ile dany towar nie jest zwyczajowo transportowany bez opakowania. Formuła DDP odzwierciedla sytuację w której sprzedający przyjmuje na siebie największe zobowiązania, odwrotnie jak przy formule EXW. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Objętych projektem jest 120 jednostek Zamawiającego w województwie śląskim. Szczegółową listę lokalizacji objętych projektem stanowi załącznik nr 14 do SIWZ. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.00.00 - Systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 4 872 924,00 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 60;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 80 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego przed podpisaniem umowy konieczne jest przedłożenie umowy konsorcjum, która będzie regulować wzajemną współpracę wykonawców czyli zawiera postanowienia dotyczące m.in. realizacji poszczególnych części zamówienia, sposobu dokonywania rozliczeń. Zgodnie z treścią art. 141 ustawy Pzp wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zasady solidarnej odpowiedzialności zostały uregulowane art. 366 § 1 Kodeksu cywilnego. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) ma m.in.: upoważniać jednego z członków konsorcjum Głównego Partnera jako osobę prawną i reprezentującą go wskazaną osobę fizyczną, do występowania w imieniu każdego z pozostałych Partnerów we wszystkich sprawach związanych z umową; stwierdzać, że Partnerzy będą odpowiedzialni solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zamówienia; być zawarta na czas trwania umowy, aż do ostatecznego wygaśnięcia obowiązków i praw wobec zamawiającego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z obowiązującymi przepisami; nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki formalne określone w art. 24 ustawy Pzp musi spełniać każdy z członków konsorcjum. Jeśli jeden z nich nie spełnia choćby jednego warunku, całe konsorcjum będzie wykluczone z ubiegania się o zamówienie; dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie co najmniej 1 (jednego) zamówienia w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, polegającego na dostawie wraz z konfiguracją, instalacją i uruchomieniem dostarczonego sprzętu, oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego; za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, uważa się dostawę spełniającą co najmniej warunek: dostawa objęła minimum 230 licencji systemu zarządzania faksami i mailami, bądź systemu o większej funkcjonalności - objętych gwarancją i serwisem gwarancyjnym, wdrożonych w siedzibie podmiotu oraz co najmniej w dwóch jego oddziałach terenowych.W przypadku składania oferty przez konsorcjum firm wymagania odnoszą się do każdego uczestnika konsorcjum indywidualnie w zakresie jaki przyjmuje na siebie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (np. jeden z wykonawców dostarczał produkty, drugi wykonywał konfigurację, instalację, uruchamiał dostarczony sprzęt, świadczył usługi serwisowe tych produktów). Nie można sumować doświadczenia wykonawców w ten sposób, iż w przypadku konsorcjum kilku firm żadna z nich nie wykonała dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w pełnym zakresie, ale suma wykonań spełniłaby ten warunek (np. jedna z firm wykonała dostawę na 100 licencji, a druga na 150). W takiej sytuacji zamawiający uzna, że konsorcjum nie posiada wymaganego doświadczenia. W przypadku, gdy jeden z członków posiada wymagane doświadczenie określone niniejszym warunkiem, uważa się, że konsorcjum posiada wymagane doświadczenie.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do otrzymania płatności od zamawiającego. Wykonawca musi posiadać środki finansowe na rachunku bankowym lub posiadać zdolność kredytową na kwotę 4.800.000 zł. Niezbędne jest przedstawienie jednoznacznej opinii banku, jaką kwotą wykonawca może rzeczywiście dysponować w dniu wystawienia opinii banku. W informacji z banku musi zostać określona konkretna kwota posiadanych środków finansowych na rachunku bankowym lub jednoznaczny zapis o wysokości środków, jakimi rzeczywiście wykonawca dysponuje w ramach zdolności kredytowej minimum na kwotę 4.800.000 zł wówczas warunek zostanie spełniony. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z członków konsorcjum dysponuje środkami w ten sposób, że jeden, niektórzy lub każdy z członków konsorcjum wniesie do realizacji określoną część składającą się na łączną wymaganą kwotę; dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują co najmniej5 specjalistami, wyszczególnionymi w Załączniku nr 3 do SIWZ, którzy wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Warunek ten musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę (sumowanie potencjałów);osoby wymienione w załączniku nr 3 do SIWZ muszą posiadać ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą poufne wydane na podstawie przepisów zawartych w ustawie z dnia 22.01.1999r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 11 poz. 95, z późniejszymi zmianami). Poświadczenie bezpieczeństwa musi być ważne przez cały okres wykonywania umowy; złożą wadium na okres 60 dni, w tym również na przedłużony okres związania ofertą zgodnie z art. 85 ust. 4 ustawy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru; umowa regulująca współpracę podmiotów działających wspólnie (jeśli dotyczy); Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzająca, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności powinien być potwierdzony przez Wykonawcę wg wzoru zawartego w Załączniku nr 3 do SIWZ. Poświadczenie bezpieczeństwa dla wszystkich osób wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ.Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia w zakresie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, a także zakresu wykonywanych przez te podmioty czynności. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie np. referencje wystawione przez zamawiających. Wykaz zrealizowanych dostaw powinien być potwierdzony przez Wykonawcę wg wzoru zawartego w Załączniku nr 2 do SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena oferty: 76% gwarancja: 9% oceny przystosowania oferowanego oprogramowania do obiegu dokumentów wraz z wydawaniem poleceń służbowych: 6% udostępnienie do wykorzystania kodów źródłowych: 5% parametry sprzętu stacji roboczych wykraczające poza wymagania: 4% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP-598/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 24.01.2006, cena - Opłata SIWZ: a/ odbiór osobisty 9,54 złotych, b/ przesyłka listowa 15,34 złotych. Waluta PLN Warunki i sposób płatności: KASA pokój 504 - V piętro budynek C KWP w Katowicach ul. J. Lompy 19 czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godzinach 11:00 13:00, w środę w godzinach 13:00-15:00. PRZELEW NBP O/O Katowice nr 76 1010 1212 0050 5013 9150 0000. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.01.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.01.2006, godzina 09:30, Zespół Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji 40-038 Katowice ul. Lompy 19 pokój 703.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego - priorytet i działanie 1.5. 4) Informacje dodatkowe: Dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ, Deklaracja zgodności - oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że oferowany sprzęt i urządzenia objęte dyrektywą UE 73/23/EEC są zgodne z zasadniczymi wymaganiami w rozumieniu Ustawy o systemie oceny zgodności. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany komputer klasy PC jest zgody z systemem operacyjnym MS Windows XP Professional. Oświadczenie, że Wykonawca udzieli gwarancji na wszystkie elementy systemu na warunkach określonych w załączniku nr 7 do SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Zaświadczenie producenta sprzętu, że wykonawca jest jego autoryzowanym partnerem handlowym i serwisowym w zakresie sprzedaży i serwisu oferowanego sprzętu komputerowego wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed terminem składania ofert (nie dotyczy kart mikroprocesorowych). Zaświadczenie producenta lub dystrybutora oprogramowania, że Wykonawca jest jego autoryzowanym partnerem handlowym, wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed terminem składania ofert (nie dotyczy kart mikroprocesorowych, oraz licencji open source, której charakter nie wymaga autoryzacji producenta jako partnera handlowego).Certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, tj. zarządzania projektami związanymi z wytworzeniem i wdrożeniem systemów teleinformatycznych i automatyki.Wykaz zgodnie z wzorem zawartym w Załączniku nr 9 do SIWZposiadanych przez Wykonawcę własnych punktów serwisowych obejmujących swoim zakresem obszar województwa śląskiego. Oświadczenie wykonawcy, że dokona instalacji w oparciu o docelowy sprzęt komputerowy z tym, że przekazanie sprzętu dla Zamawiającego zostanie zrealizowane po uruchomieniu całości systemu. Oświadczenie wykonawcy, że dostarczy oprogramowanie systemu scentralizowanego zarządzania faksami i pocztą elektroniczną całkowicie w języku polskim - łącznie z dokumentacjąi dostosowane do przepisów prawa polskiego. Oświadczenie wykonawcy, że zapewni szkolenia dla administratorów oraz użytkowników zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SIWZ. Specyfikacja techniczno-eksploatacyjna oferowanych urządzeń, oprogramowania i usług wg wzoru zawartego w Załączniku nr 1 do SIWZ. Oświadczenie producenta, że sprzęt będący przedmiotem dostawy jest wyprodukowany nie wcześniej niż po 1 stycznia 2005 r. Oświadczenie producenta o zgodności oferowanego czytnika kart mikroprocesorowych ze standardami określonymi przez USB Org., Microsoft WHQL, PC/SC, Oświadczenie producenta lub oficjalnego dystrybutora o zgodności oferowanych kart mikroprocesorowych z normą ISO 7816 w zakresie przedmiotu zamówienia przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie, jaki zakres przedmiotu zamówienia rzeczowy i kwotowy będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. Dokument złożony w ofercie stanowi oświadczenie woli. W przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie określonym punktem VII.1 SIWZ niezbędne jest w ofercie pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. W przypadku podpisywania oferty przez jednego ze wspólników spółki cywilnej niezbędne jest złożenie w ofercie pełnomocnictwa zgodnie z punktem powyżej lub umowy spółki, z której ma wynikać jednoznacznie upoważnienie do samodzielnego reprezentowania spółki. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy P.z.p. wynika obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców w sposób umożliwiający identyfikację wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. W przypadku udzielania pełnomocnictwa do dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika należy uiścić opłatę skarbową (Dz.U. z dnia 09.09.2000 nr 86 poz. 960 z późn. zm.) na kwotę określoną w ustawie i w sposób określony Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 5.12.2000r. z pózn. zm. 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.