eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa worków z folii, worków papierowych, pokrowce dla zmarłych, fartuchy z folii.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-17

Katowice: Dostawa worków z folii, worków papierowych, pokrowce dla zmarłych, fartuchy z folii.
Numer ogłoszenia: 64850 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach , ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7894131, faks 032 2526727, 7894001-02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa worków z folii, worków papierowych, pokrowce dla zmarłych, fartuchy z folii..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 1 Worki papierowe na odpady niebezpieczne przeznaczone do utylizacji ( min. 2 warstwowe ) 60cm x 110cm +/-2 cm szt. 26 000 2 Worki papierowe odpady niebezpieczne przeznaczone do utylizacji ( min. 2 warstwowe ) 60cm x 70cm +/- 2 cm szt. 1200 Pakiet nr 2 1 Worki foliowe LDPE 70x110 [cm] grubość folii 0,04 białe szt. 41 200 2 Worki foliowe LDPE 70x110 [cm] grubość folii 0,04 niebieskie szt. 70 600 3 Worki foliowe LDPE 70x110 [cm] grubość folii 0,04 czerwone szt. 60 000 4 Worki foliowe LDPE 70x110 [cm] grubość folii 0,04 czarne szt. 1 200 5 Worki foliowe LDPE 70x110 [cm] grubość folii 0,04 zielone szt. 9 600 6 Worki foliowe LDPE 70x110 grubość folii 0,04 żółte szt. 1 000 7 Worki foliowe LDPE 50x60 [cm] niebieskie szt. 120 100 8 Worki foliowe LDPE 50x60 [cm] czarne szt. 1 600 9 Worki foliowe LDPE 50x60 [cm] czerwone szt. 100 000 10 Worki foliowe LDPE 50x60 [cm] żółte szt. 1 000 11 Worki foliowe LDPE 50x60 [cm] grubość folii 0,03 przeźroczyste ( bezbarwne ) z atestem dopuszającym wyrób do kontaktu z żywnością szt. 24 000 12 Worki foliowe LDPE 70x70 [cm] grubość folii 0,03 przeźroczyste( bezbarwne) z atestem dopuszającym wyrób do kontaktu z żywnością szt. 19 100 13 Worki foliowe LDPE 70x110 [cm] grubość folii 0,06 przeźroczyste ( bezbarwne) z atestem dopuszającym wyrób do kontaktu z żywnością szt. 6 000 14 Woreczek ( torebki śniadaniowe ) z folii PE 22 cm x 38 cm bezbarwny ( przeźroczysty) z atestem dopuszającym wyrób do kontaktu z żywnością szt. 160 000 15 Reklamówka podstawowa 25 cm x 45 cm z folii bezbarwna lub biała z atestem dopuszającym wyrób do kontaktu z żywnością szt. 500 000 Pakiet nr 3 1 Worki na zwłoki w kolorze czarnym, grubość folii 0,5 mm. Worki posiadają wzmacniane uchwyty, są wykonane z folii LDPE zamykane na zamek(suwak) szt. 600 2 Fartuch przedni z folii zakładany na szyję i wiązany z tyłu , grubość folii 0,06 mm, długość nie mniejsza niż 150 cm i nie większa niż 160cm szt. 1200.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00 - Worki i torby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest: a) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. Opis oceny spełnienia warunków: - przedstawienie wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, zgodnie z pkt. 5.1.1 A, B, - wykazanie wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (co najmniej 2 zamówienia lub więcej o łącznej wartości odpowiadającej minimum wartości składanej oferty,) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, - złożenie oświadczenia art. 22 ust 1 pkt 1-4 oraz oświadczenia art. 24 ust 1 pkt 1-10 oraz ust.2 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniem ofert. b) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia oferowanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. A, B składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielnny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. K. Gibińskiego w Katowicach, ul. Medyków 14, Katowice, Dział Zamówień Publicznych PP104.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Samodzielnny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. K. Gibińskiego w Katowicach, ul. Medyków 14, Katowice, Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 Worki papierowe na odpady przeznaczone do utylizacji 1 Worki papierowe na odpady niebezpieczne przeznaczone do utylizacji ( min. 2 warstwowe ) 60cm x 110cm +/-2 cm szt. 26 000 2 Worki papierowe odpady niebezpieczne przeznaczone do utylizacji ( min. 2 warstwowe ) 60cm x 70cm +/- 2 cm szt. 1200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 Worki z folii, reklamówki podstawowe, woreczki śniadaniowe 1 Worki foliowe LDPE 70x110 [cm] grubość folii 0,04 białe szt. 41 200 2 Worki foliowe LDPE 70x110 [cm] grubość folii 0,04 niebieskie szt. 70 600 3 Worki foliowe LDPE 70x110 [cm] grubość folii 0,04 czerwone szt. 60 000 4 Worki foliowe LDPE 70x110 [cm] grubość folii 0,04 czarne szt. 1 200 5 Worki foliowe LDPE 70x110 [cm] grubość folii 0,04 zielone szt. 9 600 6 Worki foliowe LDPE 70x110 grubość folii 0,04 żółte szt. 1 000 7 Worki foliowe LDPE 50x60 [cm] niebieskie szt. 120 100 8 Worki foliowe LDPE 50x60 [cm] czarne szt. 1 600 9 Worki foliowe LDPE 50x60 [cm] czerwone szt. 100 000 10 Worki foliowe LDPE 50x60 [cm] żółte szt. 1 000 11 Worki foliowe LDPE 50x60 [cm] grubość folii 0,03 przeźroczyste ( bezbarwne ) z atestem dopuszającym wyrób do kontaktu z żywnością szt. 24 000 12 Worki foliowe LDPE 70x70 [cm] grubość folii 0,03 przeźroczyste( bezbarwne) z atestem dopuszającym wyrób do kontaktu z żywnością szt. 19 100 13 Worki foliowe LDPE 70x110 [cm] grubość folii 0,06 przeźroczyste ( bezbarwne) z atestem dopuszającym wyrób do kontaktu z żywnością szt. 6 000 14 Woreczek ( torebki śniadaniowe ) z folii PE 22 cm x 38 cm bezbarwny ( przeźroczysty) z atestem dopuszającym wyrób do kontaktu z żywnością szt. 160 000 15 Reklamówka podstawowa 25 cm x 45 cm z folii bezbarwna lub biała z atestem dopuszającym wyrób do kontaktu z żywnością szt. 500 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 Worki z folii na zmarłych, inne wybrane wyroby z folii 1 Worki na zwłoki w kolorze czarnym, grubość folii 0,5 mm. Worki posiadają wzmacniane uchwyty, są wykonane z folii LDPE zamykane na zamek(suwak) szt. 600 2 Fartuch przedni z folii zakładany na szyję i wiązany z tyłu , grubość folii 0,06 mm, długość nie mniejsza niż 150 cm i nie większa niż 160cm szt. 1200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.