eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry Wielkie › Świadczenie usług doradztwa prawnego polegającego na zastępstwie procesowym / doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaty w podatku od towarów i usług (zwany dalej VAT) w obszarze optymalizacji podatkowej związanej z rozliczaniem VAT przez Zamawiającego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-02

Cedry Wielkie: Świadczenie usług doradztwa prawnego polegającego na zastępstwie procesowym / doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaty w podatku od towarów i usług (zwany dalej VAT) w obszarze optymalizacji podatkowej związanej z rozliczaniem VAT przez Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 64660 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30370 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedry Wielkie, ul. Krasickiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, tel. 058 6836164, faks 058 6836166.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradztwa prawnego polegającego na zastępstwie procesowym / doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaty w podatku od towarów i usług (zwany dalej VAT) w obszarze optymalizacji podatkowej związanej z rozliczaniem VAT przez Zamawiającego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Świadczenie usług doradztwa prawnego polegającego na zastępstwie procesowym / doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaty w podatku od towarów i usług (zwany dalej VAT) w obszarze optymalizacji podatkowej związanej z rozliczaniem VAT przez Zamawiającego. 2. Analiza możliwości optymalizacji podatkowych w zakresie VAT oraz zastępstwo procesowe w zakresie postępowania o zwrot nadpłaty podatku VAT będzie obejmował obszar bieżącej działalności Zamawiającego oraz działalności inwestycyjnej Zamawiającego. 3. W stosunku do bieżącej działalności Zamawiającego, usługi będą polegać w szczególności na: -Dokonaniu klasyfikacji poszczególnych aktywności Zamawiającego dla potrzeb VAT (jako pozostających poza okresem opodatkowania VAT lub podlegających VAT) -Przeglądzie podstawowych obszarów działalności Zamawiającego oraz wybranych jednostek organizacyjnych (z wyłączeniem spółek komunalnych oraz spółek, w których Zamawiający posiada udziały), w szczególności tych rodzajów działalności, które generują najbardziej materialne kwoty nieodliczonego podatku naliczonego -W przypadku aktywności podlegających opodatkowaniu VAT - ustalaniu czy jest to działalności zwolniona z VAT lub podlegająca opodatkowaniu -Wskazaniu założeń prawidłowych procedur raportowania dla celów podatkowych ww. działalności podlegającej VAT -Opracowanie założeń procedury dotyczącej alokowania dokonywanych zakupów do typu wykonywanej aktywności w celu realizacji prawa do odliczenia podatku naliczonego ponoszonego na zakupach -Analizie materialnych zakupów dokonywanych przez Zamawiającego pod kątem możliwości zakwalifikowania ich do kosztów, od których podatek VAT podlega odliczeniu. 4. W stosunku do inwestycyjnej działalności Zamawiającego usługi będą polegać w szczególności na analizie obejmującej najistotniejszej planowane projekty inwestycyjne Zamawiającego oraz projekty w toku, w tym: -Planowany sposób realizacji inwestycji; -Model późniejszy eksploatacji rezultatu procesu inwestycyjnego; -Szacunki dotyczące kwot podatku VAT naliczonego związanego z zakupami dotyczącymi danej inwestycji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Deloitte Legal, pasternak i Wspólnicy Kancelaria Prawnicza sp. k., Al. Jana Pawła II 19, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 246000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 246000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 246000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Tryb z wolnej ręki w niniejszym postępowaniu zastosowano z uwagi na złożoność przedmiotu umowy i trudności zdefiniowania celu umowy - możliwość uzyskania zwrotu nadpłaty podatku VAT przez Gminę jest co najmniej niepewna. W związku z powyższym, nie było możliwe przeprowadzenie postępowania w innym trybie niż zamówienie z wolnej ręki z uwagi na brak możliwości zastosowania obiektywnych kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. Uzasadnienie prawne: Do powyższego postępowania zastosowano tryb z wolnej ręki zg. z art. 5 ust. 1b ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.