Og³oszenie z dnia 2018-11-07
Og³oszenie nr 645532-N-2018 z dnia 2018-11-07 r.
Miasto Brzeziny: Budowa o¶wietlenia ulicznego w ul. S³onecznej w Brzezinach w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa o¶wietlenia ulicznego w ul. Przemys³owej i ul. S³onecznej w Brzezinach.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Brzeziny, krajowy numer identyfikacyjny
52419200000, ul.
ul. Sienkiewicza
16
,
95060
Brzeziny, woj.
³ódzkie, pañstwo
Polska, tel.
468 742 224, e-mail
rgi@brzeziny.pl, faks
468 742 793.
Adres strony internetowej (URL): www.brzeziny.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.brzeziny.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.brzeziny.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Miasto Brzeziny, 95-060 Brzeziny ul. Sienkiewicza 16
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Budowa o¶wietlenia ulicznego w ul. S³onecznej w Brzezinach w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa o¶wietlenia ulicznego w ul. Przemys³owej i ul. S³onecznej w Brzezinach.
Numer referencyjny:
RI.271.28.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa o¶wietlenia ulicznego w ul. S³onecznej w Brzezinach. Zakres przedmiotu zmówienia zgodnie z przedmiarem robót (za³±cznik Nr 7 do SIWZ). Zamawiaj±cy podkre¶la, i¿ dokumentacja projektowa (za³±cznik nr 6 do SIWZ) obejmuje szerszy zakres robót (przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania o¶wietlenia w ul. Kordeckiego). 2. Wykonawca zobowi±zany bêdzie wykonaæ przedmiot zamówienia zgodnie z: a) posiadan± przez Zamawiaj±cego dokumentacj± projektow± (za³±cznik Nr 6 do SIWZ), b) przedmiarem robót dla poszczególnych zadañ (za³±cznik Nr 7 do SIWZ), c) warunkami wynikaj±cymi z obowi±zuj±cych przepisów prawa, d) wymaganiami wynikaj±cymi z obowi±zuj±cych norm i aprobat technicznych, e) zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 3. Wykonawca ponadto bêdzie zobowi±zany do: a) umo¿liwienia wstêpu na teren budowy i wgl±du do dokumentacji budowy przedstawicielom organów do tego uprawnionych; b) zorganizowania i zabezpieczenia terenu robót; c) zapewnienia w³a¶ciwych warunków bezpieczeñstwa i higieny pracy oraz ochrony ¶rodowiska w miejscu robót i jego otoczeniu; d) w przypadku wyst±pienia takiej konieczno¶ci, zapewnienia pracy w godzinach popo³udniowych, w sobotê, niedziele i ¶wiêta; e) wbudowywania materia³ów odpowiadaj±cych, co do jako¶ci wymaganiom okre¶lonym ustaw± z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 1570); f) usuniêcia zbêdnych odpadów powsta³ych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót zgodnie z zasadami utylizacji i sk³adowania materia³ów odpadowych okre¶lonymi ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ze zm.); g) zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U z 2018 r. poz. 1202 ze zm.); h) zapewnienia sobie we w³asnym zakresie dostawy wody i pr±du w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia, oraz ponoszenia kosztów ich zu¿ycia; i) oznaczenia na w³asny koszt i zabezpieczenia miejsca wykonywania robót - zgodnie z obowi±zuj±cymi w tej materii przepisami prawa, j) wykonania dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz. 4. Warunkiem koniecznym jest udzielenie przez Wykonawcê minimum 60 miesiêcznej gwarancji jako¶ci na zrealizowany przedmiot umowy oraz minimum 60 miesiêcznej rêkojmi. Termin gwarancji i rêkojmi liczony bêdzie od daty odbioru koñcowego przedmiotu umowy. 5. Materia³y i urz±dzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia musz± byæ nowe, oznakowane znakiem CE/ B, posiadaæ odpowiednie certyfikaty, byæ wolne od wad i usterek oraz spe³niaæ standardy jako¶ciowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, okre¶lonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 6.Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia u¿yje w³asnych materia³ów, maszyn i urz±dzeñ ("w³asnych" w rozumieniu zapewnionych przez Wykonawcê). Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu na w³asny koszt atesty potwierdzaj±ce zgodno¶æ z norm± na u¿yte do wykonania przedmiotu zamówienia materia³y. 7.W trakcie realizacji robót na ¿±danie Zamawiaj±cego, w tym równie¿ inspektora nadzoru, dokumenty, o których mowa wy¿ej maj± byæ przedstawione Zamawiaj±cemu, w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania. Koszt powy¿szego ponosi Wykonawca. 8. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia nale¿y przestrzegaæ obowi±zuj±cych przepisów prawa budowlanego, przepisów bezpieczeñstwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpo¿arowych a tak¿e innych przepisów zwi±zanych z przedmiotem zamówienia. 9. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca uporz±dkuje teren robót po ich zakoñczeniu. 11.Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeñ, których dopu¶ci³ siê podczas wykonywania robót. 12. Wykonawca uwzglêdni w swojej ofercie wszystkie koszty zwi±zane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 13. Stosownie do tre¶ci art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o prace, osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: - w zakresie wykonywania czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zanych z wykonywaniem robót czyli tzw. pracowników fizycznych; - w zakresie wykonywania instalacji elektrycznej. 14. Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci wymienione powy¿ej, bêd± zatrudnieni na umowê o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 917 ze zm.) 15. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 13 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 16. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 13 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: o o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; o po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz polskich przepisów obowi±zuj±cych w tym zakresie tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania; Wyliczenie ma charakter przyk³adowy. Umowa o pracê mo¿e zawieraæ równie¿ inne dane, które podlegaj± anonimizacji. Ka¿da umowa powinna zostaæ przeanalizowana przez sk³adaj±cego pod k±tem przepisów rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz polskich przepisów obowi±zuj±cych w tym zakresie; zakres anonimizacji umowy musi byæ zgodny z w/w przepisami. o za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy; o po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz polskich przepisów obowi±zuj±cych w tym zakresie. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 17. Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 13 czynno¶ci Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w za³±czniku nr 5 do SIWZ (wzór umowy), Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 13 czynno¶ci. 18. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. 19. Zgodnie z art. 28 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, przetwarzanie danych osobowych przez podmiot przetwarzaj±cy powinno odbywaæ siê na podstawie umowy lub innego instrumentu prawnego. 20. Wykonawca mo¿e przeprowadziæ wizjê lokaln± przysz³ego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków zwi±zanych z wykonaniem prac bêd±cych przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna mo¿liwa jest w dniach: 14.11.2018 r. o godzinie 14.00 po uprzednim kontakcie telefonicznym z Pani± Martyn± Swaczyn± tel. (46) 874 22 24 wew. 310. 21. Wszêdzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i w przedmiarze robót wystêpuj± nazwy w³asne technologii, materia³ów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie technologii, materia³ów i wyrobów równowa¿nych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. Wszelkie nazwy w³asne produktów i materia³ów przywo³ane w projekcie s³u¿± okre¶leniu po¿±danego standardu wykonania i okre¶leniu w³a¶ciwo¶ci oraz wymogów technicznych za³o¿onych dla danych rozwi±zañ. Dopuszcza siê zamienne rozwi±zania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: - spe³nienia tych samych w³a¶ciwo¶ci technicznych, - przedstawienia zamiennych rozwi±zañ na pi¶mie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania).
II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-12-14
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Warunek Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych tj. minimum jedn± osob± na stanowisku kierownika robót - (osoba odpowiedzialna za realizacjê zadania) - posiadaj±ca uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz posiadaj±ca SEP w zakresie dozoru i eksploatacji instalacji i urz±dzeñ elektroenergetycznych minimum do 1 kV wraz z za³±czeniem o¶wiadczenia, ¿e osoba ta posiada wymagane uprawnienia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
- wykaz, ¿e Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych tj. minimum jedn± osob± na stanowisku kierownika robót - (osoba odpowiedzialna za realizacjê zadania) - posiadaj±ca uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz posiadaj±ca SEP w zakresie dozoru i eksploatacji instalacji i urz±dzeñ elektroenergetycznych minimum do 1 kV wraz z za³±czeniem o¶wiadczenia, ¿e osoba ta posiada wymagane uprawnienia.
zgodnie z za³±cznikiem Nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca zawar³ z nim umowê na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik Nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiaj±cy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zastrzega sobie prawo do zmiany tre¶ci umowy w przypadkach opisanych w ust. 4 okre¶laj±c zakres i warunki tych zmian. 3. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy wymagaj± formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci. 4. Istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy mo¿liwe s± w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach: 1) Zmiana postanowieñ niniejszej umowy co do terminu wykonania zamówienia dopuszczalna jest w przypadku: a) wstrzymania robót lub przerwy w realizacji robót powsta³ej z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego, b) wyst±pienia istotnych wad lub braków w dokumentacji projektowej skutkuj±cych konieczno¶ci± dokonania poprawek i uzupe³nieñ, je¿eli uniemo¿liwia to lub istotnie wstrzymuje realizacjê okre¶lonego rodzaju robót maj±cych wp³yw na zmianê terminu realizacji, c) zmian regulacji prawnych, wp³ywaj±cych na konieczno¶æ zmiany terminu, d) wyst±pienia przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, a wiêc mieszcz±ce siê w zakresie pojêciowym tzw. si³y wy¿szej, klêski ¿ywio³owej), e) konieczno¶ci wprowadzenia innych zmian do przedmiotu umowy, je¿eli z obiektywnych okoliczno¶ci nie mo¿na by³o ich przewidzieæ na etapie przed zawarciem umowy, f) wyst±pienia innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac lub wykonywania innych czynno¶ci przewidzianych umow±. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych powy¿ej, termin wykonania zamówienia mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia ich wykonywania w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci i tylko w przypadku gdy nie by³y one nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiada Wykonawca. 2) Zmiana postanowieñ niniejszej umowy co do wynagrodzenia dopuszczalna jest w przypadku: a) ceny brutto za wykonanie zamówienia publicznego jedynie w przypadku zmiany urzêdowej stawki podatku od towaru i us³ug, b) wprowadzenia zmian w stosunku do Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczaj±cych poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczno¶ci zwiêkszenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia. 3) Zmiana postanowieñ niniejszej umowy co do zakresu rzeczowego dopuszczalna jest w przypadku: a) zmian regulacji prawnych, wp³ywaj±cych na koniczno¶æ zmiany zakresu rzeczowego, b) konieczno¶æ zmiany zakresu rzeczowego w przypadku, gdy zmiana ta wynika z okoliczno¶ci których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, c) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ni¿ wskazane w SIWZ w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³oby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót. 5. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Katalog ten nie stanowi podstawy roszczenia dla Wykonawcy o zobowi±zanie Zamawiaj±cego do wyra¿enia takiej zgody. 6. Zmiany mog± byæ wprowadzone po z³o¿eniu pisemnej propozycji zmian, je¿eli konieczno¶æ ich wprowadzenia do umowy wynika ze zmiany prawa powszechnie obowi±zuj±cego, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej np. prawa podatkowego lub wynika ze zmiany okoliczno¶ci, której nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. 7. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy zmiana danych teleadresowych oraz zmiana osób reprezentuj±cych Strony. 8. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonanie umowy mo¿e zagroziæ istotnemu interesowi bezpieczeñstwa pañstwa lub bezpieczeñstwu publicznemu, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach. W takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy. 9. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowi±zuje siê do pisemnego powiadamiania Zamawiaj±cego o: zmianie siedziby lub nazwy firmy, zmianie osób reprezentuj±cych, og³oszeniu upad³o¶ci, og³oszeniu likwidacji, zawieszeniu dzia³alno¶ci, wszczêciu postêpowania uk³adowego, w którym uczestniczy Wykonawca.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-11-22, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Wymiana konstrukcji dachu na istniej±cym budynku mieszkalnym komunalnym oraz przyleg³ej dobudówce w Eufeminowie
- Przebudowa budynku gospodarczego w miejscowo¶ci Bogdanka wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2937 E w miejscowo¶ci Marianów Ko³acki"
- "Remont drogi powiatowej nr 2918 E w miejscowo¶ci Popieñ"
wiêcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa o¶wietlenia drogowego w miejscowo¶ci Zbuczyn, ul. Cmentarna
- "Przebudowa/remont ul. Beethovena w Wa³brzychu oraz renowacja/budowa odcinków kanalizacji sanitarnej (¶ciekowej) wzd³u¿ ww. ulicy"
- Utworzenie wêz³a integracyjnego przy zmodernizowanej stacji kolejowej PKP w Sztumie.
- Budowa podwójnej kancelarii dla le¶nictwa Ko¶ciernica i Mokre - II postêpowanie
- Przebudowa infrastruktury drogowej w obrêbie doj¶æ do szkó³ zlokalizowanych przy ul.: Czajkowskiego, Matki Polki, Hoene, Azaliowa i Rogaliñska
- Przebudowa ul. Szkolnej w Grêbocicach oraz Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Grêbocice - Szko³a Podstawowa
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.