eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Wycinka, przycinka pielęgnacyjna drzew, krzewów, koszenie traw w pasach drogowych, utrzymanie gruntów gminnych, utrzymanie rowów melioracyjnych i odwadniających na terenie gminy Libiąż w 2009 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-16

Libiąż: Wycinka, przycinka pielęgnacyjna drzew, krzewów, koszenie traw w pasach drogowych, utrzymanie gruntów gminnych, utrzymanie rowów melioracyjnych i odwadniających na terenie gminy Libiąż w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 64528 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Libiążu , ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6271311, faks 032 6249292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka, przycinka pielęgnacyjna drzew, krzewów, koszenie traw w pasach drogowych, utrzymanie gruntów gminnych, utrzymanie rowów melioracyjnych i odwadniających na terenie gminy Libiąż w 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Wycinka, przycinka pielęgnacyjna drzew, krzewów, koszenie traw w pasach drogowych, utrzymanie gruntów gminnych, utrzymanie rowów melioracyjnych i odwadniających na terenie gminy Libiąż w 2009 roku. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: Część 1 - Koszenie traw oraz pielęgnacja drzew w poboczach dróg gminnych, w zakres którego wchodzi: 1) koszenie traw w poboczach dróg gminnych (bez wygrabienia) - na pow. 59 504 m2 2) koszenie traw w poboczach dróg gminnych (z wygrabieniem i ze złożeniem u odbiorcy odpadów prowadzącego ich utylizację) - na pow. 37 752 m2 3) okrzesywanie drzew (wycinka odrostów drzew) w pasach drogowych dróg gminnych - 40 szt. drzew 4) przycinka pielęgnacyjna drzew (redukcja) - 50 szt. Część 2 - Utrzymanie gruntów gminnych, w zakres którego wchodzi: 1) koszenie traw na gruntach gminnych (bez wygrabienia) - na pow. 28 850 m2 2) koszenie traw na gruntach gminnych (z wygrabieniem i ze złożeniem u odbiorcy odpadów prowadzącego ich utylizację) - na pow. 11 030 m2 Część 3 - Utrzymanie rowów melioracyjnych i odwadniających, w zakres którego wchodzi: 1) koszenie traw w rowach (z wygrabieniem i ze złożeniem u odbiorcy odpadów prowadzącego ich utylizację) - na pow. 33 634 m2 2) odmulanie rowów - - głębokość odmulania 20 cm - 200 m2 - głębokość odmulania 30 cm - 250 m2 Część 4 - Wycinka drzew w pasach drogowych wraz z frezowaniem pni drzew, w zakres którego wchodzi: 1) wycinka 9 szt. drzew w pasie drogowym wraz z frezowaniem 7 szt. pni. Zakres i wykaz miejsc objętych zamówieniem został zawarty w przedmiarach usług stanowiących załączniki nr 4a; 4b; 4c i 4d do SIWZ odpowiednio dla właściwej części zamówienia. Drewno z wycinki - dłużyce - zostanie dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy Libiąż w odległości do 2 km. Podane wyżej ilości usług stanowią zestawienie planowanych prac i odpowiadają zakresowi usług przedstawionemu w przedmiarach - załączniki 4a, 4b, 4c i 4d do SIWZ. Planowane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od warunków pogodowych wpływających na wzrost traw. W/w prace zlecane będą przez Zamawiającego wg faktycznych potrzeb. Rozliczanie świadczonych usług odbywać się będzie kosztorysami powykonawczymi na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych zawartych w ofercie. 2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów 77.34.10.00 - Okrzesywanie drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 98.39.00.00 - Inne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym jest wykazanie następującego sprzętu: - kosiarki bębnowej minimum 1 sztuka. Powyższy warunek dotyczy tylko części 1 i części 2 zamówienia, o której mowa w rozdz. III pkt. 1 SIWZ. W przypadku złożenia oferty na część 1 i część 2 zamówienia Wykonawca musi wykazać w/w sprzęt odrębnie dla każdej ze wskazanych części. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, właściwy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - na potwierdzenie warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt. 1 lit b) SIWZ i art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy - wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w rozdziale VI pkt. 3 SIWZ, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. Pozostałe dokumenty, których żąda zamawiający 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 7. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT) - odpowiednio dla właściwej części zamówienia, na którą wykonawca będzie składał ofertę, według załącznika nr 2a, 2b, 2c i 2d do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl (Biuletyn Informacji Publicznej).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, pok nr 7. Specyfikacja jest bezpłatna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, w sekretariacie pok. 200.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. 2. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami są: Radosław Warzecha - Kierownik Referatu ds. Gospodarki Komunalnej, Agnieszka Rembiecha - Inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa. Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, pok. Nr 7, tel. (032) 627 13 11 wew. 127, 132; 134 fax. (032) 624 92 90; (032) 624 92 92 w godzinach: poniedziałek 9:00 - 17:00; wtorek-piątek: 7:15 - 15:15.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - Koszenie traw oraz pielęgnacja drzew w poboczach dróg gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi: 1) koszenie traw w poboczach dróg gminnych (bez wygrabienia) - na pow. 59 504 m2 2) koszenie traw w poboczach dróg gminnych (z wygrabieniem i ze złożeniem u odbiorcy odpadów prowadzącego ich utylizację) -na pow. 37 752 m2 3) okrzesywanie drzew (wycinka odrostów drzew) w pasach drogowych dróg gminnych - 40 szt. drzew 4) przycinka pielęgnacyjna drzew (redukcja) - 50 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 77.34.10.00-2, 77.21.15.00-7, 77.31.21.00-1, 98.39.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Utrzymanie gruntów gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi: 1) koszenie traw na gruntach gminnych (bez wygrabienia) - na pow. 28 850 m2 2) koszenie traw na gruntach gminnych (z wygrabieniem i ze złożeniem u odbiorcy odpadów prowadzącego ich utylizację) - na pow. 11 030 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 77.34.10.00-2, 77.31.21.00-1, 98.39.00.00-3, 77.21.15.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - Utrzymanie rowów melioracyjnych i odwadniających.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi: 1) koszenie traw w rowach (z wygrabieniem i ze złożeniem u odbiorcy odpadów prowadzącego ich utylizację) - na pow. 33 634 m2 2) odmulanie rowów - - głębokość odmulania 20 cm - 200 m2 - głębokość odmulania 30 cm - 250 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 77.34.10.00-2, 77.21.15.00-7, 77.31.21.00-1, 98.39.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - Wycinka drzew w pasach drogowych wraz z frezowaniem pni drzew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi: 1) wycinka 9 szt. drzew w pasie drogowym wraz z frezowaniem 7 szt. pni..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 77.34.10.00-2, 77.21.15.00-7, 77.31.21.00-1, 98.39.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.