eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Wykonywanie dla potrzeb Oddziału Urazowo - Ortopedycznego Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw endoprotezy całkowitych stawu kolanowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-07

Siemianowice Śląskie: Wykonywanie dla potrzeb Oddziału Urazowo - Ortopedycznego Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw endoprotezy całkowitych stawu kolanowego
Numer ogłoszenia: 6447 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich , ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, faks 032 2281498.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dla potrzeb Oddziału Urazowo - Ortopedycznego Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw endoprotezy całkowitych stawu kolanowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy endoprotezy całkowitych stawu kolanowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 - z póź. zm) tj. a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: a.)zapewnienie transportu, b.)minimalny termin płatności: 30 dni, 3.Dodatkowe wymagania: a.)Zamawiający wymaga zachowania stałości ceny netto na oferowane produkty przez cały okres trwania umowy. b.)Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać i przekazywać Zamawiającemu oferowany produkt medyczny stanowiący przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi wraz charakterystyką produktu, dokumentem stwierdzającym dopuszczenie go do obrotu na terenie RP wraz właściwym oznakowaniem w języku polskim. c.)Wykonawca, który wygra przetarg zobowiązany jest do utworzenia minibanku składającego się z co najmniej 2 kompletów implantów oraz instrumentarium 4.Wykonawca ma zagwarantować: a.)terminowość dostaw: do 24 godzin od chwili złożenia zamówienia b.)zgodność asortymentu dostawy z zamówieniem c.)dostawę towaru jakościowo odpowiadającego wymogom użytkowym w sztywnym opakowaniu zapewniających bezpieczny transport i magazynowanie d.)natychmiastową realizację reklamacji dotyczących wad fizycznych towaru jak również wad jakościowych wynikających z winy Dostawcy lub firmy spedycyjnej występującej w imieniu Dostawcy 5.Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów według formuły - spełnia - nie spełnia -.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków. 1.Wykonawca w złożonej ofercie winien przedłożyć następujące dokumenty: a.)Formularz ofertowy wraz z Formularzem cenowym z wykorzystaniem wzoru (załącznik Nr 2-2,1 do siwz) b.)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c.)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 3 do siwz ) d.)Akceptowany projekt umowy (załącznik Nr 5 do siwz ) e.)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( załącznik Nr 4 do siwz ) f.)Oswiadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada dopuszczenia do użytkowania w placówkach służby zdrowia spełniajace wymogi okreslone co najmniej przez ustawę z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r, Nr 93, poz. 896 z późn. zm..) oraz ustawy: - z dnia 30 sierpnia 2002 r o systemie oceny zgodnosci (DZ. U. z 2002 r nr 166, poz. 1360 z późn. zm.) - z dnia 22 stycznia 2000 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U z 2000 r Nr 15, poz. 179 z późn. zm..) zależnie od przewidzianego przez wytwórce przeznaczenia wyrobu z załączeniem opisu danych technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów w języku polskim.oraz ważnych i aktualnych dokumentów wskazujących na dopuszczenie do obrotu na oferowany wyrób medyczny Załącznik do niniejszego oświadczenia ma stanowić dokument potwierdzający dopuszczenie oferowanego produktu do obrotu i stosowania - świadectwo dopuszczenia do obrotu i stosowania w postaci Deklaracji Zgodności oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy). g.)Oswiadczenie Wykonawcy, że w przypadku wygrania postępowania w danym Pakiecie stanowiącym przedmiot zamówienia, utworzy minibank na asortyment w nim wyszczególniony, który będzie rozliczany w momencie zużycia - wykorzystania. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, powinien złożyć dokumenty zgodnie z §2 ust.1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL MIEJSKI W SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie Dział Zamówień Publicznych, Budynek Przychodni Specjalistycznej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2009 godzina 09:30, miejsce: SZPITAL MIEJSKI W SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie Dział Zamówień Publicznych, Budynek Przychodni Specjalistycznej.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.