To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-12
Ogłoszenie nr 64291 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.
Kraków: Robota budowlana polegająca na przebudowie pomieszczeń biurowych na salę konferencyjną wraz z remontem węzła sanitarnego w budynku Oddział Krosno Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego, przy ul. Armii Krajowej 3 w Krośnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 50048-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy, krajowy numer identyfikacyjny
2313600000, ul.
ul. Lubicz
25 A,
31-503
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 4210033 w. 4642, faks
12 4210050, e-mail
przetargi@inig.pl
Adres strony internetowej (URL): https://www.inig.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowy Instytut Badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Robota budowlana polegająca na przebudowie pomieszczeń biurowych na salę konferencyjną wraz z remontem węzła sanitarnego w budynku Oddział Krosno Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego, przy ul. Armii Krajowej 3 w Krośnie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZ 2710-8/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń biurowych na salę konferencyjną wraz z remontem węzła sanitarnego w budynku Oddział Krosno Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego, przy ul. Armii Krajowej 3 w Krośnie. Roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie. A) Zakres robót do wykonania: a) przebudowa pomieszczeń biurowych na sale konferencyjną, poprzez wyburzenie istniejących ścian działowych oraz zamurowanie drzwi wejściowych; b) poszerzenie istniejącej szafy wnękowej oraz montaż drzwi rozsuwanych; c) podział istniejącej przestrzeni na część konferencyjną oraz zaplecze (aneks) kuchenny; d) montaż instalacji wentylacyjnej nawiewno -wywiewnej z klimatyzacją; e) montaż systemu oświetlenia, zasilania 230V, zasilania komputerów 230V, instalacji internetowej; f) dostawa i montaż systemu audiowizualnego i nagłośnieniowego; g) montaż grzejników centralnego ogrzewania wraz z przebudową instalacji wewnętrznej; h) przebudowa istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej oraz wpięcie urządzeń i przyborów projektowanych w aneksie; i) budowa instalacji wodnej i doprowadzenie jej z pomieszczeń WC; j) dostawa i montaż mebli w aneksie wraz z wyposażeniem (lodówka, zmywarka); k) dostawa i montaż drzwi aluminiowych do sali konferencyjnej oraz bezramowych drzwi ze szkła hartowanego, mlecznego do aneksu socjalnego; l) budowa sufitu podwieszonego z płyt GK oraz modułowego systemu 1200x600 mm; m) montaż posadzki w postaci paneli winylowych 120x20 cm imitujących deski dębowe wraz z listwą przypodłogową. n) dostawa mebli w postaci stołu konferencyjnego i krzeseł; o) oklejenie wewnętrznej strony istniejącej stolarki PCV specjalistyczną taśmą w kolorze grafitowym; p) dostawa i montaż żaluzji pionowych tzw wertykalnych na całej szerokości ściany z oknami; q) dostawa i montaż rolet zaciemniających na wszystkich oknach; r) roboty budowlane w węźle sanitarnym polegające na: robotach przygotowawczych, demontażowych i rozbiórkowych, wykonaniu instalacji sanitarnych, wykonaniu posadzki i oblicowania, robotach z prefabrykatów gipsowych, robotach malarskich, stolarce, montażu wyposażenia, montażu kratek wentylacyjnych oraz rewizji, wykonaniu instalacji elektrycznej z pomiarami i dokumentacja powykonawczą, myciu po robotach malarskich, utylizacji materiału z rozbiórek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań stanowi dokumentacja projektowa (stanowiąca załącznik do SIWZ). Powyższy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową: - Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych w poszczególnych branżach, - Przedmiarami robót w poszczególnych branżach, - Obowiązującymi przepisami i normami, - Zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami, - Poleceniami Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważnione na podstawie art. 9 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przedmiotowy postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie VII-XII 2024 r.
- ZP.76.2024. Dostawa materiałów do zabezpieczania materiału genetycznego
- Świadczenie usług cateringowych w ramach projektu "Zawodowa Małopolska"
- Budowa trybun przy boisku do koszykówki 3x3 Hala Cracovia Centrum Sportu Niepełnosprawnych w Krakowie.
- Remont instalacji elektrycznej oraz wymiana instalacji strukturalnej w budynku W-12 (10-35) WIiTCH Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie - etap 2024 rok
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4 dla RDOŚ w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.